back to top
20.6 C
Athens
Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2025

Allianz Ελλάδος: Νέος εμπορικός διευθυντής ο κ. Στέφανος Μαλαχιάς

Με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξή της στην ελληνική αγορά, η Allianz Ελλάδος ενισχύει την εμπορική της λειτουργία και δημιουργεί Εμπορική Διεύθυνση κάτω από την οποία εντάσσονται οι Πωλήσεις και το τμήμα Market Management & Επικοινωνίας.

Εμπορικός Διευθυντής αναλαμβάνει από 1η Μαρτίου 2018 ο κ. Στέφανος Μαλαχιάς, ο οποίος θα έχει υπό την ευθύνη του τη δημιουργία και εφαρμογή της συνολικής Εμπορικής Στρατηγικής της εταιρείας.

- Advertisement -

Ο κ. Μαλαχιάς διαθέτει πολυετή εμπειρία στις πωλήσεις σε πολυεθνικές εταιρίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό στον τομέα των Τηλεπικοινωνιών, ενώ, η τελευταία θέση που κατείχε ήταν Regional Director στο Group Telefonica όπου ήταν υπεύθυνος για την ανάπτυξη των πωλήσεων σε Ευρώπη και Ασία. Η κ. Νόρα Σταθούρου, μέχρι πρότινος Διευθύντρια Πωλήσεων, αποχωρεί από την Allianz στις 28 Φεβρουαρίου 2018.

Η κ. Φιλίππα Μιχάλη, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Allianz Ελλάδος δήλωσε σχετικά «Ευχαριστώ θερμά την κ. Σταθούρου για τις πολύτιμες υπηρεσίες που παρείχε στην εταιρεία μας και με ιδιαίτερη χαρά καλωσορίζω τον κ. Μαλαχιά στην οικογένεια της Allianz.»

Σχετικές δημοσιεύσεις

Allianz Global Wealth Report 2025: Σε τροχιά ανόδου τα περιουσιακά στοιχεία παγκοσμίως – Ισχυρή ανάπτυξη στην Ελλάδα

Για να γίνεις πλουσιότερος, επισημαίνει η Allianz, είτε αποταμιεύεις πιο έξυπνα, όπως οι Αμερικανοί, είτε πιο πειθαρχημένα, όπως οι Γερμανοί - Τι κάνουν οι Έλληνες;

Η ισχύς της συλλογικότητας στο επίκεντρο του 1oυ Sofos Insurance Summit

Με το σύνθημα «Embrace Collaboration», το συνέδριο ανέδειξε για τη διαμεσολάβηση ένα μέλλον βασισμένο στην ανθρώπινη επαφή, χωρίς φόβο για την τεχνολογία

Infotrust: Νέο στέλεχος Λοιπών Κλάδων με εμπειρία στις Γενικές Ασφαλίσεις

Ο Γ. Βάιμπεργ έχει εργαστεί σε σημαντικές εταιρείες, όπως οι Ergo Hellas, Athens Insurance Brokers και Brokers Union

Σχέδιο συνταξιοδότησης: τρία βήματα για ένα πιο ήρεμο αύριο

Οι ειδικοί της Allianz επισημαίνουν ότι η οικονομική προετοιμασία δεν πρέπει να αναβάλλεται, αλλά να ξεκινά από σήμερα, μέσα από τρία απλά μα ουσιαστικά βήματα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

H Εθνική Ασφαλιστική αλλάζει το κλίμα… μέσα μας για τις φυσικές καταστροφές

Με νέα καμπάνια και microsite, η εταιρεία συμβάλλει στην πρόληψη και στη διαμόρφωση ασφαλιστικής συνείδησης

Ψηφιακή επικοινωνία και engagement: Το νέο παιχνίδι marketing στην ασφαλιστική αγορά

Η πρωτοβουλία της Εθνικής Ασφαλιστικής δείχνει τον δρόμο για ένα νέο μοντέλο marketing στον ασφαλιστικό κλάδο

Η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει τις προσλήψεις !

Η Allianz Trade παρουσιάζει ένα μοντέλο όπου η τεχνολογία ενισχύει αλλά δεν αντικαθιστά την προσωπική επαφή

Κερδοφόρο το α΄ 6μηνο για την INTERLIFE, με +7,34% στα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα

Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 13,4 εκατ. ευρώ - Υψηλά και οι δείκτες φερεγγυότητας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Με συγκινητικό αποχαιρετιστήριο μήνυμα η Δήμητρα Λύχρου ολοκληρώνει έναν μεγάλο κύκλο προσφοράς

«Φεύγω με την καρδιά γεμάτη. Με την ικανοποίηση ότι έδωσα ό,τι καλύτερο μπορούσα και με την πεποίθηση ότι η σκυτάλη περνά σε άξια χέρια»

Την 1η Οκτωβρίου ανοίγει τις πύλες του το 12ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο της GAMA στην Ελλάδα

Το Insurance World, ως χορηγός επικοινωνίας, θα μεταφέρει όλες τις λεπτομέρειες ενός κορυφαίου συνεδρίου για τον κλάδο

Η ΕΑΣΚ εργαζομένων στις ασφαλιστικές συμμετέχει στη Γενική Απεργία της 1ης Οκτωβρίου

Για «αντεργατικό τερατούργημα» κατά παραγγελία των εργοδοτών κάνει λόγο η ανακοίνωση της Κίνησης

Η Brocare Insurance επενδύει στη Μάνη με νέο γραφείο στη Στούπα

Από το 2023 η Brocare έχει προχωρήσει σε 14 εξαγορές γραφείων, ενισχύοντας σημαντικά την παρουσία της στην ελληνική ασφαλιστική αγορά

Η συνεργασία Uber-ΔΥΠΑ θα διευκολύνει τις μετακινήσεις των δικαιούχων Κοινωνικού Τουρισμού

Έκπτωση 30% σε δύο διαδρομές ταξί μέσω της εφαρμογής, για Αθήνα και Θεσσαλονίκη