back to top
24 C
Athens
Κυριακή 15 Ιουνίου 2025

Allianz Ελλάδος: Νέος εμπορικός διευθυντής ο κ. Στέφανος Μαλαχιάς

Με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξή της στην ελληνική αγορά, η Allianz Ελλάδος ενισχύει την εμπορική της λειτουργία και δημιουργεί Εμπορική Διεύθυνση κάτω από την οποία εντάσσονται οι Πωλήσεις και το τμήμα Market Management & Επικοινωνίας.

Εμπορικός Διευθυντής αναλαμβάνει από 1η Μαρτίου 2018 ο κ. Στέφανος Μαλαχιάς, ο οποίος θα έχει υπό την ευθύνη του τη δημιουργία και εφαρμογή της συνολικής Εμπορικής Στρατηγικής της εταιρείας.

- Advertisement -

Ο κ. Μαλαχιάς διαθέτει πολυετή εμπειρία στις πωλήσεις σε πολυεθνικές εταιρίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό στον τομέα των Τηλεπικοινωνιών, ενώ, η τελευταία θέση που κατείχε ήταν Regional Director στο Group Telefonica όπου ήταν υπεύθυνος για την ανάπτυξη των πωλήσεων σε Ευρώπη και Ασία. Η κ. Νόρα Σταθούρου, μέχρι πρότινος Διευθύντρια Πωλήσεων, αποχωρεί από την Allianz στις 28 Φεβρουαρίου 2018.

Η κ. Φιλίππα Μιχάλη, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Allianz Ελλάδος δήλωσε σχετικά «Ευχαριστώ θερμά την κ. Σταθούρου για τις πολύτιμες υπηρεσίες που παρείχε στην εταιρεία μας και με ιδιαίτερη χαρά καλωσορίζω τον κ. Μαλαχιά στην οικογένεια της Allianz.»

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»

Η Allianz διοργάνωσε και φέτος τον Διαγωνισμό Αυτοκινήτου «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο», θέλοντας να επιβραβεύσει τους Συνεργάτες

Allianz: Οι γεωπολιτικές εντάσεις αυξάνουν τους κινδύνους για τον παγκόσμιο ναυτιλιακό κλάδο

Έκθεση «Allianz Safety and Shipping Review 2025»: Η εμπορική σύγκρουση μεταξύ Η.Π.Α. και Κίνας, καθώς και αύξηση του «σκιώδους στόλου»

Allianz – Plus2Feet συνεχίζουν να δίνουν κίνηση και ελπίδα στα ζώα που το χρειάζονται

Η Allianz συνεχίζει τη συνεργασία της με την εταιρεία Plus2Feet, στο πλαίσιο της κοινής δράσης «Walking Together», που ξεκίνησε το 2021 μ

Allianz: Ισχυρή η ανάπτυξη στην ελληνική ασφαλιστική αγορά

Η Allianz Research δημοσίευσε τη νεότερη έκδοση της ετήσιας έκθεσης «Global Insurance Report», η οποία αναλύει τις εξελίξεις στις ασφαλιστικές αγορές παγκοσμίως.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Στην Αθήνα η Διοίκηση του Generali Group για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27

Πρόσφατα, η Generali Hellas είχε την τιμή να φιλοξενήσει μία από τις σημαντικότερες στάσεις του Roadshow για την παρουσίαση του πλάνου “Lifetime Partner 27

Η 7χρονη πορεία της APEIRON στην Ελλάδα γίνεται πιλότος για το στρατηγικό πλάνο της Triglav σε ολόκληρη την Ευρώπη

Όπως το ανακοίνωσαν, έτσι και έγινε! Μια βραδιά αφιερωμένη στην καινοτομία, την αναγνώριση και την συνεργασία αποτέλεσε το κάλεσμα των ανθρώπων της APEIRON Insurance Project

Η Eurolife FFH επιβράβευσε τα στελέχη του Career Sales Force

Για τη Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd, αξία έχει να υποστηρίζει και να αναγνωρίζει το έργο των ανθρώπων του εταιρικού της δικτύου.

Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas 

Η εταιρία ενημερώνει για τις παρακάτω οργανωτικές αλλαγές σε επίπεδο Διοίκησης, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν το τελευταίο διάστημα

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

H DallBogg αναστέλλει προσωρινά την πώληση ασφαλιστικών προϊόντων στην Ελλάδα

Η βουλγαρική ασφαλιστική εταιρεία DallBogg, με διαρκώς αυξανόμενη παρουσία στην Ευρώπη, ανακοινώνει την προσωρινή αναστολή

Η Generali καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη λειτουργικού αποτελέσματος χάρη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς

Η Generali καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη Λειτουργικού Αποτελέσματος χάρη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή κεφαλαιακή της θέση.

Κωνσταντίνος Σεμερτζόγλου, HDI Global Hellas: Η επιτυχία των 30 ετών είναι συλλογική

Με αφορμή τη συμπλήρωση 30 ετών επιτυχημένης πορείας στην Ελλάδα, η HDI Global SE, Hellas γιόρτασε στη Λίμνη Βουλιαγμένης

Εκδήλωση Βράβευσης των Αριστούχων Μαθητών στον 1ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Αποταμίευσης

Ανακοινώθηκε η διεξαγωγή της Τελετής Βράβευσης των Αριστούχων Μαθητών του 1ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Αποταμίευσης

ΕΕΑ: Χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου

Σύμφωνα με όσα προβλέπει ο νόμος, από την 1η Ιουλίου 2025 ξεκινά η υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου