Για ακόμα μία χρονιά, ολοκληρώθηκε με επιτυχία η ετήσια εκδήλωση Βραβεύσεων Πρακτόρων και Μεσιτών της Allianz Ελλάδος, μια εκδήλωση αφιερωμένη στους ανθρώπους των πωλήσεων, οι οποίοι βραβεύτηκαν για την επίτευξη των απαιτητικών στόχων της προηγούμενης χρονιάς.
Την εκδήλωση άνοιξε με την ομιλία της η κ. Φιλίππα Μιχάλη, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Allianz Ελλάδος η οποία ευχαρίστησε τους Συνεργάτες του Δικτύου Πρακτόρων και Μεσιτών για τους σκληρούς τους κόπους. Χάρη σε αυτούς, η εταιρεία κατάφερε να μεγαλώσει στην ελληνική αγορά διατηρώντας τον σταθερό ρυθμό ανάπτυξης που έχει την τελευταία πενταετία, μία παράμετρος που αποκτά ιδιαίτερη σημασία στο οικονομικά ασταθές ελληνικό περιβάλλον. Το 1ο εξάμηνο του 2016, η εικόνα της εταιρείας στις ασφαλίσεις Ζωής και Υγείας ήταν καλύτερη από εκείνη της αγοράς και στόχος είναι η διεύρυνση του μεριδίου στον τομέα αυτό, καθώς πρόκειται να πρωταγωνιστήσει στην αγορά και την επόμενη ημέρα. Στις Γενικές Ασφαλίσεις, η εταιρεία ήταν στο ίδιο επίπεδο με την αγορά αλλά έχει προχωρήσει στο σχεδιασμό και την υλοποίηση μίας σειράς ενεργειών με στόχο την αύξηση του μεριδίου της.
Ωστόσο, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η κ. Φ. Μιχάλη: «Αξία για εμάς δεν έχει μόνο να αυξήσουμε την κερδοφορία μας και το μερίδιο αγοράς μας, αλλά να το κάνουμε αυτό σε αρμονία και σε όφελος των ανθρώπων της χρηματοοικονομικής κοινότητας που μας βοηθάνε να το πετύχουμε και κατά κύριο λόγο αυτοί είναι οι πελάτες μας. Οι αποζημιώσεις που κατέβαλε η εταιρεία μας στους πελάτες της, τη χρονιά που πέρασε, ήταν υψηλότερες από κάθε άλλη χρονιά και ανήλθαν σε 93 εκατ. ευρώ. Επίσης σε μία χρονιά με μειωμένο τζίρο αυξήσαμε τις αμοιβές των Συνεργατών μας σε 36,3 εκατ. ευρώ.»
Η κ. Φ. Μιχάλη έκλεισε την ομιλία της, για να δώσει τη σκυτάλη στο μέρος των βραβεύσεων των Συνεργατών, κάνοντας αναφορά στον υψηλό Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών της εταιρείας: «Βραβεύουμε αυτούς που σε μία χρονιά πολύ διαφορετική, τόλμησαν και τα κατάφεραν. Πέτυχαν και κέρδισαν. Και με την ποιότητα των εργασιών τους, μας έβαλαν σε έναν σημαντικό για τη δουλειά μας, παγκόσμιο χάρτη. Η Allianz Ελλάδος ήταν ανάμεσα στις τρεις πρώτες χώρες του Ομίλου Allianz με τη μεγαλύτερη αύξηση του Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών. Οι πελάτες μας, μάς επιβράβευσαν αναγνωρίζοντας τις υπηρεσίες που όλοι εμείς τους παρέχουμε, κι εμείς θα πρέπει να συνεχίσουμε να μπορούμε να δικαιολογούμε και το κάθε ευρώ της επένδυσης που κάνουν στην Allianz.»
Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του, ο επίσημος προσκεκλημένος ομιλητής της Allianz Ελλάδος, κ.Christian Danner, πρώην οδηγός της Formula 1, σχολιαστής των σημερινών αγώνων στη γερμανική τηλεόραση και Ειδικός του Ομίλου Allianz σε θέματα ασφαλούς οδήγησης. Ο κ. Danner μέσα από τα προσωπικά του βιώματα μετέδωσε στο κοινό της εκδήλωσης, τη σημασία της ομαδικότητας, το πάθος για τον «αγώνα», τη συγκέντρωση στο στόχο και τη σπουδαιότητα της σωστής προετοιμασίας για τη νίκη.
Τις νέες λύσεις που υλοποιεί η εταιρεία και απευθύνονται τόσο σε Πελάτες όσο και σε Συνεργάτες παρουσίασε η κ. Θεοδώρα Σταθούρου, Διευθύντρια Πωλήσεων της Allianz Ελλάδος.
«Στα πλαίσια της Πελατοκεντρικότητας και της Ψηφιοποίησης, τα ψηφιακά εργαλεία δουλειάς που σας παρέχει η Allianz και που διαρκώς εξελίσσονται, αποτελούν βασικό όχημα για την επίτευξη των στόχων σας», απευθύνθηκε προς τους Συνεργάτες η κ. Θ. Σταθούρου και τους παρακίνησε να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες της νέας τεχνολογίας.
Όσον αφορά στις προϊοντικές λύσεις, η Allianz Ελλάδος βελτιώνει την ανταγωνιστικότητα των προϊόντων της στους περισσότερους κλάδους ασφάλισης. Στην ασφάλιση Κατοικίας και Επιχείρησης, η εταιρεία διαθέτει νέα προϊόντα σε προσιτά ασφάλιστρα ενώ εμπλουτίζει με καλύψεις τα ήδη υπάρχοντα. Για να καλύψει περισσότερες ανάγκες των πελατών της, η Allianz Ελλάδος, παρουσίασε νέες ενέργειες cross selling στην ασφάλιση Κατοικίας. Τέλος, στη Σύνταξη & Αποταμίευση, ανακοινώθηκε η επαναδιάθεση του Unit Linked προγράμματος My Global Allianz.