back to top
36.7 C
Athens
Παρασκευή 27 Ιουνίου 2025

ΑΧΑ «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο» στο Mobile Apps Panorama

Στο 1o Mobile Apps Panorama (23 Σεπτεμβρίου 2016) προσκλήθηκε η ΑΧΑ για να παρουσιάσει την υπηρεσία «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο», που επιτρέπει στους πελάτες της να λαμβάνουν 20% έκπτωση στο κόστος ασφάλισης του οχήματός τους όταν έχουν διανύσει έως 5.000 χιλιόμετρα σε ένα έτος. Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν τα πιο καινοτόμα, πρακτικά και αποτελεσματικά mobile apps της ελληνικής αγοράς.

Η υπηρεσία «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο» βασίζεται εξ ολοκλήρου σε μια απλή εφαρμογή για smartphones και δημιουργήθηκε στο πλαίσιο στρατηγικής της ΑΧΑ για πελατοκεντρικότητα και καινοτομία. Η εταιρεία εισήγαγε την υπηρεσία τον Σεπτέμβριο του 2015 έχοντας εντοπίσει την ανάγκη για πιο οικονομική και δίκαιη τιμολόγηση της ασφάλισης, καθώς οι ιδιοκτήτες των οχημάτων αναζητούν τρόπους να μειώσουν το κόστος της ασφάλισής τους.

- Advertisement -

Στόχος της ΑΧΑ με το «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο» είναι να μειώσει το κόστος που καλούνται να καταβάλουν ετησίως οι πελάτες της εταιρείας για την ασφάλισή τους, διατηρώντας παράλληλα το κορυφαίο επίπεδο υπηρεσιών που προσφέρει (το 90% των ασφαλισμένων στην ΑΧΑ δηλώνουν ικανοποιημένοι ή πολύ ικανοποιημένοι).

Ο διευθυντής Marketing, Ανάπτυξης Προϊόντων και Επικοινωνίας της ΑΧΑ Μπάμπης Αναστασιάδης ανέφερε: «Για να εξελισσόμαστε αποτελεσματικά πρέπει να ακούμε με προσοχή τις καθημερινές ανάγκες των πελατών μας και να προσαρμόζουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας σε αυτές. Το “Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο” είναι μια ιδιαίτερα καινοτόμα υπηρεσία που οι ασφαλισμένοι μας αγκάλιασαν και ανέδειξαν. Καθημερινά εργαζόμαστε για να προσφέρουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε, ενώ θέλουμε να μοιραζόμαστε την εμπειρία μας με άλλα στελέχη της αγοράς ώστε από κοινού να δημιουργούμε τη μέγιστη αξία προς τους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται».

- Advertisement -

Η ΑΧΑ Ελλάδας βραβεύθηκε προσφάτως σε επίπεδο Περιφέρειας AXA Emerging Markets EMEA – LATAM (ανάμεσα σε 29 χώρες) για το «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο». Η υπηρεσία μπορεί να συνδυαστεί με όλα τα προγράμματα ασφάλισης αυτοκινήτου της ΑΧΑ και είναι διαθέσιμη για υφιστάμενους και νέους πελάτες.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν αναλυτικά: https://www.axa.gr/el/autokinito/odigo-ligo-plirono-ligo/

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

SCOR, AXA XL, Marsh: Στηρίζουν την ενεργειακή μετάβαση μέσω ενός mega-ναυτιλιακού project

Οι SCOR, AXA XL και Marsh ένωσαν τις δυνάμεις τους και την τεχνογνωσία τους για να υποστηρίξουν την ενεργειακή μετάβαση

Ένα app εκτιμά δυνητικούς κινδύνους με βάση στοιχεία από φυσικές καταστροφές

Εφαρμογή που χρησιμοποιεί ανοιχτά δεδομένα και τεχνητή νοημοσύνη εκτιμά δυνητικούς κινδύνους με βάση στοιχεία από φυσικές καταστροφές.

Μέρες «κυοφορίας»

Οι «παροικούντες την Ιερουσαλήμ» γνωρίζουν πως η τάση συγκέντρωσης στον κλάδο θα συνεχιστεί: συζητήσεις, διαβουλεύσεις, κρυφά «θέλω» και επιθυμίες από τους συνομιλητές στην ασφαλιστική αγορά. Αρκετοί μπορεί να θέλουν να πουλήσουν, ποιος όμως θα αγοράσει και σε τι τιμή;

Μετά την ΑΧΑ ποιος έχει σειρά;

Με την ΑΧΑ, η δουλειά έγινε γρήγορα και καθαρά, η αγορά δήλωνε σίγουρη ότι η συμφωνία θα έκλεινε. Τώρα πήραν φόρα τα τηλέφωνα και τα κουτσομπολιά, ξέρετε πως θεριεύουν και φουντώνουν τα σχόλια τα αρνητικά, αν υπάρχει το ελάχιστο πάτημα και δεν υπάρχει διαφάνεια κινήσεων.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Ο κρίσιμος ρόλος της ασφάλισης πιστώσεων

Ο κ. Βαγγέλης Καζάκης, Εμπορικός Διευθυντής, Allianz Trade, αναφέρθηκε στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference στον ρόλο της ασφάλισης πιστώσεων

Tα σημαντικά ορόσημα και η μεγαλύτερη δέσμευση της EXTRA ASSISTANCE

Ομιλία-παρουσίαση στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference πραγματοποίησε ο κ. Νικόλαος Μπουσουλόπουλος, Αντιπρόεδρος, EXTRA ASSISTANCE.

Νέα καμπάνια από την ΕΑΕΕ για την ασφάλιση κατοικιών και επιχειρήσεων έναντι φυσικών καταστροφών

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια με τίτλο: «Τι θα κάνεις αν συμβεί κάτι απρόβλεπτο;»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

«Εξαιρετική κίνηση της Pharma PLUS είναι η συνεργασία με το AFFIDEA»

Με πορεία δεκαεπτά ετών και μια μοναδική συνεργασία με τη Pharma PLUS, η Χιτοπούλα Μελίδου μιλά για την ισχυρή συμμαχία τους

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο