back to top
32 C
Athens
Παρασκευή 6 Ιουνίου 2025

Ο άνθρωπος ή η τεχνολογία θα επικρατήσει στις ασφάλειες;

Τεχνολογία ή άνθρωποι; Κάπως, έτσι ήταν το ερώτημα που τέθηκε από την Generali στην εκδήλωση της για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας ενώπιον των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών. Η απάντηση: «η ανθρωπιά κερδίζει τους πελάτες, ο άνθρωπος κάνει την διαφορά … πιο γρήγοροι από τις μηχανές δεν μπορούμε να γίνουμε, εμείς οι άνθρωποι … μπορούμε όμως να καταλάβουμε την τεχνολογία … όχι να γίνουμε σαν την τεχνολογία».

Της Ελενας Ερμείδου

- Advertisement -

Αυτό θα είναι το διαβατήριο των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών για το μέλλον. Να καταλάβουν την τεχνολογία, όχι γίνουν σαν την τεχνολογία. Η απάντηση ήταν από τις πιο σοβαρές απαντήσεις που έχουν δοθεί σε κρίσιμα ερωτήματα που έχουν να κάνουν με την τεχνολογία.

Και με τις ασφάλειες τι;

- Advertisement -

Οι ασφάλειες συγκλίνουν μ ε την τεχνολογία, οι εταιρείες τεχνολογίας ασχολούνται με την ασφάλιση όλο και περισσότερο έτσι H διαχείριση του όγκου των δεδομένων, η τηλεματική, η τεχνητή νοημοσύνη, οι ασφάλειες on demand, όλο και περισσότερο μπαίνει στην καθημερινότητα των ασφαλιστών η νέα τεχνολογία. Ωστόσο «η μηχανή θα μπορεί να κάνει κάποια πράγματα, κανείς  δεν θα μπορεί να κάνει πράγματα όπως , εσείς … ο άνθρωπος». Με άλλα λόγια η τεχνολογία δεν υποκαθιστά τον άνθρωπο.

Η τεχνολογία δεν λύνει προβλήματα τα επιδεινώνει, αν δεν ρυθμιστεί

Η τεχνολογία  βρίσκεται στις υπηρεσίες του ανθρώπου δεν θα λύσει όμως τα προβλήματα και κυρίως τα κοινωνικά και τα πολιτικά προβλήματα, αντίθετα θα τα επιδεινώσει. Για αυτό και θα πρέπει να «πούμε στην τεχνολογία τι ακριβώς θα κάνει».

Για να έχουμε τα αποτελέσματα που προσδοκάμε, η τεχνολογία πρέπει να ρυθμιστεί.

Αυτό δεν είναι εύκολη υπόθεση όταν μηχανές παγκοσμίου χρήσης  όπως το το Facebook λειτουργεί ανεξέλεγκτα. «Το Facebook πυροβολεί την δημοκρατία και την αντικειμενικότητα».

Βασικό το μήνυμα αυτό και για τους ασφαλιστές για το πώς χρησιμοποιούν τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.  Μέχρι σήμερα μιλάγαμε για οφέλη, από αύριο θα ξεκινήσουμε να μιλάμε για ζημιές.

Και ας θυμηθούμε, τι έγινε πριν λίγες ημέρες, η Καγκελάριος της Γερμανίας Ανκελα Μέρκελ έκλεισε το λογαριασμό της στο Facebook που είχε.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Πάνος Δημητρίου/Generali: Σήμερα έχουμε πάρτι, είμαστε μπροστά από τον ανταγωνισμό

H Generali  αποφασίζει δυναμικά, τώρα ‘να κάνει ένα limit up,  αλλάζοντας όλα στο customer care, είπε ο Πάνος Δημητρίου.

Here. Now. Στην Generali, το παρόν έχει αξία γιατί εδώ χτίζεται το μέλλον

Με το βλέμμα στο μέλλον και την καρδιά στο παρόν, η νέα παγκόσμια επικοινωνιακή πλατφόρμα της Generali επαμαπροσδιορίζει τον ρόλο της ασφάλισης,

“Η νέα τεχνολογία μπορεί πραγματικά να μας λύσει τα χέρια”

Είναι αλήθεια πως η κουβέντα για την Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται ολοένα και πιο έντονη. Αυτό είναι απολύτως λογικό, μιας και αυτή η εξέλιξη της τεχνολογίας

Generali: “Here. Now”: H νέα παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια (video)

Εδώ, γιορτάζουμε το πάθος και την αφοσίωσή μας. Αυτή τη στιγμή πρόκειται να ανοίξει ένα συναρπαστικό νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Generali.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

NN. Σχεδιάζει να καταρρίψει το νέο ρεκόρ πωλήσεων το 2025 με επενδύσεις εκατομμυρίων

Επενδύσεις ύψους 25 εκατομμυρίων ευρώ ετοιμάζει η ΝΝ στην Ελλάδα για να ενισχύσει το προφίλ της και τις επιδόσεις των 1500 συνεργατών της, αναμένοντας το 2025

Ασφάλιση πιστωτικού κινδύνου: Μετεξέλιξη, σύγχρονες τάσεις και στρατηγικές προκλήσεις

Η επαγγελματική μου ενασχόληση στην ασφάλιση πιστώσεων τα τελευταία 25+ έτη μού αποδεικνύει διαρκώς ότι πρόκειται για έναν δυναμικά εξελισσόμενο

Κοινό μέτωπο σχηματίζουν διαμεσολαβητές και εταιρείες για τα νοσήλια

Παρ' όλο που διανύουμε ήδη το α` εξάμηνο του 2025, η αναστάτωση στην αγορά καλά κρατεί γύρω από τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα Υγείας

Πάνος Δημητρίου/Generali: Σήμερα έχουμε πάρτι, είμαστε μπροστά από τον ανταγωνισμό

H Generali  αποφασίζει δυναμικά, τώρα ‘να κάνει ένα limit up,  αλλάζοντας όλα στο customer care, είπε ο Πάνος Δημητρίου.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Οι προτάσεις της ΕΑΕΕ για έναν πιο ασφαλή και σύγχρονο Κ.Ο.Κ.

Την υποστήριξή της στην πρωτοβουλία για την αναμόρφωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) εκφράζει η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος

Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου, Διευθυντή Διαχείρισης Κινδύνων της Syndea στο Δ.Σ. της AMICE

Ο κ. Σπύρος Μπαρκούζος, Διευθυντής Διαχείρισης Κινδύνων της Syndea, επανεξελέγη ως μόνιμο μέλος, με τριετή θητεία έως το 2028 στο Δ.Σ. της AMICE

Υπερσυμμετοχή Διαμεσολαβητών στην εκδήλωση της Επιτροπής Ασφαλιστικών Πρακτόρων του Ε.Ε.Α

Εντυπωσιακή ανταπόκριση, ενδιαφέρον και ενθουσιασμό από τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές κατέγραψε η εκδήλωση της Επιτροπής Ασφαλιστικών

Συνέδριο Δικτύου Πωλήσεων NN Hellas: “A Symphony of Success – Ο Πελάτης δίνει το ρυθμό”

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Ετήσιο Συνέδριο Δικτύου Πωλήσεων της NN Hellas, την Δευτέρα 2 Ιουνίου στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος»

Θεσμική συνάντηση εργασίας της ΕΛ.Ε.Τ.Ε.Α. με την Υφυπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης

Πραγματοποιήθηκε η 1η θεσμική συνάντηση εργασίας της Ελληνικής Ένωσης Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης (ΕΛ.Ε.Τ.Ε.Α.) με την νέα Υφυπουργό Εργασίας