Επενδύετε αρκετά στην εμπιστοσύνη των πελατών σας;

Όταν αναφερόμαστε στην εμπιστοσύνη των πελατών, δεν μπορούμε να βάλουμε μια συγκεκριμένη «τιμή».

Στη σημερινή αγορά που χαρακτηρίζεται από διαρκή αστάθεια, με τους καταναλωτές να αλλάζουν εύκολα γνώμη, μεταθέτοντας την εμπιστοσύνη τους από εταιρεία σε εταιρεία, η οικοδόμηση μιας σταθερής βάσης πελατών έχει ευεργετικά οφέλη για την εταιρεία σας.

Θεωρητικά, οι επικεφαλής των εταιρειών αναγνωρίζουν την αξία των πελατών τους. Ωστόσο οι περισσότεροι αποτυγχάνουν να εφαρμόσουν αυτή τη γνώση στην πράξη.

Είναι αξιοσημείωτο ότι οι προϋπολογισμοί για την απόκτηση πελατών ξεπερνούν κατά πολύ εκείνους για τη διατήρησή τους, όπως καταδεικνύεται και σε έρευνα της Forrester, παρά το γεγονός ότι η προσέλκυση πελατών κοστίζει πέντε φορές περισσότερο συγκριτικά με την διατήρησή τους.

Οι εταιρείες αντί να επικεντρώνονται σε βραχυπρόθεσμες συναλλαγές θα ήταν καλό να δημιουργούν ουσιαστικές και μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες τους.

Ασφαλιστικοί κολοσσοί αλλά και εταιρείες όπως η Netflix, η Hulu και η Amazon Prime βασίζουν τα επιχειρηματικά τους μοντέλα στην οικοδόμηση μιας αμοιβαίας σχέσης κατανόησης με τους πελάτες τους και ενίσχυσης της σχέσης αυτής με την πάροδο του χρόνου.

Παροτρύνετέ τους να κάνουν περισσότερα

Επικεντρωθείτε σε τι είναι σημαντικότερο για τους πελάτες σας όταν χρησιμοποιούν το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Πώς τους κάνει να αισθάνονται; Τι τους επιτρέπει να κάνουν; Πώς μπορείτε να τους βοηθήσετε να κάνουν περισσότερα; Μπορείτε να συνδέσετε μια άμεση επιθυμία με έναν πιο μακροπρόθεσμο στόχο;

Για παράδειγμα, ορισμένες εταιρείες ασφάλισης ζωής εισάγουν προγράμματα προαιρετικών ανταμοιβών για πελάτες που χρησιμοποιούν activity trackers όπως το Apple Watch ή το Fitbit.

Οι συμμετέχοντες λαμβάνουν πίστωση για τα activity trackers. Μπορεί ακόμη να δύνανται να εξοικονομήσουν χρήματα από τα ασφάλιστρα. Οι ασφαλιστές είναι εκείνοι που ωφελούνται εν τέλει όταν ενθαρρύνουν τους καταναλωτές να είναι πιο υγιείς και πιο δραστήριοι. Αλλά για τους συμμετέχοντες, τα προγράμματα αυτά επικεντρώνονται κυρίως στις προσδοκίες τους: προάγοντας τον υγιεινό τρόπο ζωής και ενισχύοντας τη μακροζωία.

Κάντε τους να αισθάνονται ξεχωριστοί

Εκφράστε την εκτίμησή σας για τους πελάτες σας με τρόπους που να δημιουργούν μια συναισθηματική σύνδεση. Συλλέξτε και αναλύστε πληροφορίες για εκείνους προκειμένου να προσφέρετε εξατομικευμένες προσφορές και ειδικές εκπλήξεις.

Αποφύγετε τις περιττές επαφές μαζί τους

Μην «παρενοχλείτε» τους πελάτες σας με επικοινωνίες που εξυπηρετούν τις δικές σας ανάγκες και όχι τις δικές τους. Μην αποστέλλετε ενοχλητικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που τους ωθούν στο να αναζητήσουν νέες συνεργασίες. Αντ ‘αυτού, βεβαιωθείτε ότι κάθε μήνυμα που στέλνετε είναι σχετικό με τους πελάτες. Τι τους ενδιαφέρει; Ποιο περιεχόμενο θα τους βοηθήσει να λύσουν ένα πρόβλημα; Η σχέση σας είναι επιτυχής μόνο εάν είναι αμοιβαία επωφελής.

Γίνετε απαραίτητοι

Στόχος είναι να καθιερώσετε την επωνυμία σας ως ένα ουσιαστικό μέρος της ζωής των πελατών σας – βρείτε έναν τρόπο προκειμένου να αλληλεπιδρούν καθημερινά, είτε μέσω μιας συνδρομητικής υπηρεσίας, είτε μέσω μιας διαδικτυακής κοινότητας ή μέσω μιας εφαρμογής για κινητά.

Με πληροφορίες από το Forbes

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*