Data: Ένα “έξυπνο” εργαλείο για την προσέλκυση πελατών

Οι άνθρωποι του κλάδου της ασφάλισης βρίσκονται σε μια αέναη αναζήτηση για την ανάπτυξη του πελατεικού τους χαρτοφυλακίου, γνωρίζοντας καλά ότι μέθοδοι όπως η τηλεφωνική κλήση η απλώς μία επαφή με τον υποψήφιο πελάτη δεν είναι πάντα αρκετή. 

Υπάρχουν ωστόσο τρεις ακόμη τρόποι που συνδέονται με την αξιοποίηση των data, για την προσέλκυση περαιτέρω πελατολογίου. 

Integrate business: H έλλειψη επικοινωνίας και επίγνωσης του τι συμβαίνει στο σύνολο της εταιρείας αποτελεί ένα σύνηθες “φαινόμενο” στους ασφαλιστικούς ομίλους. Τα δεδομένα μπορούν να βοηθήσουν τα front και back offices talk να επικοινωνούν και να παραμένουν ενημερωμένα.

-Η κοινή χρήση δεδομένων σε όλη την εταιρεία μπορεί να οδηγήσει σε καλύτερη επίγνωση των συνηθειών υποψήφιων πελατών: πού ζουν, τι κάνουν και τι χρειάζονται.

-Η κοινή χρήση δεδομένων μπορεί επίσης να οδηγήσει σε καλύτερη κατανόηση της επιχείρησης: ποια είναι η σύνθεση του τρέχοντος ασφαλιστικού χαρτοφυλακίου τους, ποιοι πελάτες έχουν νόημα για την επιχείρησή και ποιοι πελάτες θα είναι δεκτικοί στις προσφορές σας.

-Η κατανόηση των αναγκών των πελατών και της επιχείρησής σας βοηθά στη δημιουργία στοχευμένων προσφορών και προωθήσεων. Αναπτύξτε στρατηγικές που αντιμετωπίζουν τα κενά της αγοράς ή προσεγγίστε τα αρχέτυπα των πελατών που εξυπηρετούνται λιγότερο στην περιοχή. Ξεκινήστε άμεσα καμπάνιες μάρκετινγκ, τμηματοποιώντας τους υποψήφιους πελάτες σύμφωνα με τον τρόπο με τον οποίο θα κάνετε το μάρκετινγκ.

Πωλήσεις με επίκεντρο τον πελάτη: Αντί να εστιάσετε στα προϊόντα που πουλάτε, εστιάστε σε αυτό που χρειάζεται ο πελάτης και τον τρόπο με τον η επιχείρησή σας μπορεί να προσφέρει τη λύση.

Οι πληροφορίες που βασίζονται σε δεδομένα μπορούν να κάνουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες πολύ πιο εξατομικευμένες.

Όταν επιχειρήτε να προωθήσετε τις πωλήσεις σας, μην λειτουργείτε ως πωλητής. Χρησιμοποιήστε δεδομένα για να δείξετε πώς μπορείτε να γίνετε σύμβουλος προς έναν υποψήφιο πελάτη. Αυτό μπορεί να ενισχύσει μια σχέση εμπιστοσύνης που θα μπορούσε να μετατραπεί σε μακροπρόθεσμη πίστη πελατών.

Φερθείτε έξυπνα: Συγκεντρώστε πληροφορίες από ανταλλαγές email ή τηλεφωνικές συνομιλίες με υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες. Προσδιορίστε τις κατά τόπους τάσεις και παρουσιάστε προϊόντα που θα μπορούσαν να λύσουν ένα πρόβλημα ή να μειώσουν έναν κοινό κίνδυνο στην περιοχή.

Τα δεδομένα μπορούν να βοηθήσουν με τα ποσοστά ανανέωσης: Το μάρκετινγκ δεν τελειώνει όταν ένας πελάτης υπογράφει ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Κάθε φορά που υπάρχει ένα συμβόλαιο προς ανανέωση, αποτελεί μια νέα ευκαιρία για την προώθηση του brand σας.

Οι αυτοματοποιημένες διαδικασίες ανανέωσης είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση των πελατών. Αυτά τα συστήματα μεταφέρουν αυτόματα δεδομένα πελατών σε νέες εφαρμογές και ελαχιστοποιούν τη γραφειοκρατία.

Τα συστήματα δεδομένων μπορούν επίσης να βοηθήσουν τους ασφαλιστές να γίνουν πιο ενεργοί στις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες τους. Τα συστήματα που σηματοδοτούν πότε πλησιάζει η λήξη ενός συμβολαίου μπορούν να τους παρακινήσουν να επικοινωνήσουν με τους πελάτες πριν από την ημερομηνία λήξης των συμβολαίων. Μπορούν να συζητήσουν εάν η τρέχουσα κάλυψη είναι αυτή που επιθυμεί ο πελάτης ή εάν χρειάζεται περισσότερη ή λιγότερη.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*