AXA: Διπλασίασε το μερίδιο αγοράς της στον κλάδο Υγείας  τα τελευταία χρόνια

[starbox]

Καλύτερα απ’ ότι είχε προγραμματίσει στο business plan της κινήθηκε η ΑΧΑ στον κλάδο Υγείας  τα τελευταία 2 χρόνια καταφέρνοντας να παρουσιάσει αύξηση μεριδίου αγοράς που άγγιξε τον διπλασιασμό της  σε σχέση με το μερίδιο αγοράς που είχε την τριετία 2010-1013.  Αυτό  που είναι όμως σημαντικότερο είναι ότι η εταιρεία έχει καταφέρει να σταθεροποιήσει τους ρυθμούς ανάπτυξής πάνω από 20% το χρόνο ξεπερνώντας   τις ετησιοποιημένες προβλέψεις που είχαν κάνει τα στελέχη του ομίλου και κινούμενοι καλύτερα από τον μέσο όρο της αγοράς.  Η εταιρεία έχει πραγματοποιήσει θεαματικές πωλήσεις στην περιφέρεια στον κλάδο υγείας ενώ  έχει αυξήσει και την παρουσία της στην   ανώτερη εισοδηματικά τάξη  (επιχειρηματικά στελέχη πολυεθνικών, επιχειρηματίες, ιδιώτες με υψηλά εισοδήματα).   Ταυτόχρονα έχει εμπλουτίσει και το χαρτοφυλάκιο προϊόντων υγείας με νέα ευέλικτα προϊόντα προσαρμοσμένα τιμολογιακά στις ανάγκες των μεσαίων και χαμηλών εισοδημάτων.

Δίκτυο

Η μεγάλη αύξηση στο μερίδιο αγοράς στον κλάδο υγείας  αποδίδεται σε δύο παράγοντες. Ο πρώτος είναι η αναγνωρισιμότητα του ονόματος της AXA στον μέσο καταναλωτή και η εδραίωσή της ως μίας εταιρείας με μεγάλη τεχνοκρατική υποδομή στον κλάδο υγείας.  Ο δεύτερος είναι η διεύρυνση του δικτύου πωλήσεων τόσο στις αποκλειστικές συνεργασίες στα μεγάλα αστικά κέντρα (σχεδόν σε κάθε πρωτεύουσα νομού) όσο και στην αύξηση του πρακτορειακού δικτύου.  Τα στελέχη της AXA αποδίδουν την αύξηση της πελατείας και στον παράγοντα εξυπηρέτησης.  «Στόχος μας είναι να διευκολύνουμε όσο το δυνατόν περισσότερο την διαδικασία πληρωμής της κλινικής» μας δήλωσε μεσαίο στέλεχος της εταιρείας κατά το πρόσφατο συνέδριο πωλήσεων.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*