back to top
33 C
Athens
Σάββατο 28 Ιουνίου 2025

Ανασφάλιστα: Στον μπαμπούλα των προστίμων και ελέγχων

Του Νίκου Σακελλαρίου 

Kατακλυστήκαμε από φήμες, απειλές και πρόστιμα κάθε μορφής τις προηγούμενες εβδομάδες για τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα. To ίδιο έργο συνεχώς γίνεται βαρετό και ουδόλως αποτελεσματικό.

- Advertisement -

Ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα που έφεραν οι προειδοποιήσεις στην προσέλκυση νέων ασφαλισμένων ή στην εσπευσμένη ανανέωση παλαιών συμβολαίων στις εταιρείες, ο τρόπος θυμίζει  τον ‘πατερούλη’ που φοβίζει το παιδί του για να φάει το φαγητό του.  ‘Αν δεν φας …θα τις φας’.

Το ζητούμενο στην περίπτωση των ανασφάλιστων είναι ότι πρέπει από μόνοι τους οι κάτοχοι οχημάτων να ασφαλίζονται ή εάν δεν έχουν λεφτά να αναζητούν άλλους εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής και εναλλακτικά προιόντα. Αν μπαίνουμε στην διαδικασία των εκφοβισμών με πρόστιμα και άλλα τινά τότε το παιχνίδι έχει χαθεί.

- Advertisement -

Το ξέρουν αυτό οι ασφαλιστικές και τα τμήματα marketing. Γι’ αυτό και προσπαθούν να κάνουν πιο ελκυστικά τα προιόντα τους.  Οι συνδυασμοί ασφαλίσεων (αστική ευθύνη αυτοκινήτου και κάρτας υγείας, αυτοκίνητο και περιουσία, περιουσία και υγεία), οι ελαστικές και εναλλακτικές πληρωμές μέσω πιστωτικών καρτών, οι συνδυασμοί crosselling  με ιδιωτικές εταιρείες ενέργειας, οι προωθητικές εκπαιδευτικές ενέργειες, τα δώρα και οι προσφορές καθιστούν πιο εύκολο το έργο των πωλήσεων, θεωρητικά πάντα.

Στην πράξη οι εταιρείες είναι όμηροι της κρίσης ρευστότητας στη μικρή και μεσαία τάξη. Διάθεση ασφάλισης υπάρχει. Λεφτά δεν υπάρχουν.  Αυτό όμως δεν αποτελεί άλλοθι για την έλλειψη ενδιαφέροντος ασφάλισης από τους ασφαλισμένους.  Αυτό δεν αποτελεί άλλοθι για  την αδιαφορία πολλών πρακτόρων και μεσιτών να πουλήσουν τα καλά ασφαλιστικά προιόντα.

‘Δίκιο είναι το θέλω του πελάτη’ είναι το μότο τους. ‘ Αν ο πελάτης θέλει φθηνό, φθηνό θα του δώσω’ δηλώνουν.

Ξεχνούν όμως ότι στον βωμό του μεροκάματου βάζουν φρένο στο δικό τους επαγγελματικό μέλλον.

Ένα μέλλον που μπορεί να είναι ρόδινο εάν συνειδητοποιήσουν ότι τα ποιοτικά προιόντα  είναι αυτά που θα ΞΑΝΑΦΕΡΟΥΝ τον πελάτη στο γραφείο τους.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ξεκινά η μεγάλη διασταύρωση για ανασφάλιστα Ι.Χ.

Από τη Δευτέρα 16 Ιουνίου, πρόκειται να ξεκινήσει η πρώτη μεγάλη ηλεκτρονική διασταύρωση της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών

Tι θα γίνει με τα ανασφάλιστα οχήματα;

Από τo meeting της Ύδρας, κατά το οποίο θίχτηκαν επείγοντα θέματα που απασχολούν τον κλάδο, δεν απουσίαζαν και τα ανασφάλιστα οχήματα.

Στις 322 από 385 οι δηλωμένες ζημίες με ανασφάλιστα

Μειωμένες κατά 16,36% ήταν οι δηλωμένες ζημιές με ανασφάλιστα αυτοκίνητα το πρώτο τρίμηνο του 2025 έναντι του αντίστoιχου διαστήματος

Ν. Ζάχος: «Η προσέγγιση κράτους και ασφαλιστικών εταιρειών έχει μόνο θετικά να δώσει»

Προσδοκούμε να λειτουργήσουν τα μέτρα και για τη μείωση των ανασφάλιστων οχημάτων στους δρόμους. Ένα μεγάλο πρόβλημα πολλών δεκαετιών που πρέπει επιτέλους να μηδενιστεί

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Α.Σαρρηγεωργίου: H ασφαλιστική αγορά είναι ο μεγαλύτερος θεσμικός επενδυτής της χώρας

Η ασφαλιστική αγορά είναι πάνω από όλα οι άνθρωποί της, αλλά και αριθμοί.

Νικόλαος Βαγιάννης: Ο ρόλος των μεσίτη ασφαλίσεων καθίσταται πιο κρίσιμος από ποτέ

Η ασφαλιστική αγορά διέρχεται περίοδο έντονων μετασχηματισμών. Οι νέες προσδοκίες των ασφαλισμένων οδηγούν τις εξελίξεις.

Δήμητρα Λύχρου: Να ακουστούν οι φωνές των επαγγελματικών πρώτης γραμμής

Από το βήμα απηύθυνε χαιρετισμό η κα. Δήμητρα Λύχρου, Πρόεδρος, Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ελλάδος (ΕΑΔΕ) & Ένωση Επαγγελματιών Ασφαλιστών Ελλάδος (Ε.Ε.Α.Ε)

Allianz: Εξι φορές πιο ακριβές οι πυρκαγιές, τι να προσέξουν οι επιχειρήσεις

Τα 10 θερμότερα χρόνια από το 1850 έχουν συμβεί όλα την τελευταία δεκαετία (2015-2024), με το 2024 να είναι το θερμότερο που έχει καταγραφεί

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

«Εξαιρετική κίνηση της Pharma PLUS είναι η συνεργασία με το AFFIDEA»

Με πορεία δεκαεπτά ετών και μια μοναδική συνεργασία με τη Pharma PLUS, η Χιτοπούλα Μελίδου μιλά για την ισχυρή συμμαχία τους

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο