Digital καμπάνια με κεντρικό μήνυμα Τι σημαίνει Ασφαλιστική Συνείδηση για σένα; ξεκίνησε η INTERLIFE στο πλαίσιο της ανάγκης λήψης μέτρων, με στόχο την ευαισθητοποίηση των πολιτών για τη δημιουργία Ασφαλιστικής Συνείδησης.
Η καμπάνια δημιουργήθηκε και υποστηρίχθηκε ενδοεταιρικά από το Τμήμα Marketing & Δημοσίων Σχέσεων της εταιρίας και προωθείται ήδη στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Facebook, Twitter, Linkedin & Youtube), ενώ, η κορύφωση της θα συμπέσει με τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ιδιωτικής Ασφάλισης στις 11/11/2017.
Εδώ βλέπετε σχετικά βίντεο και παρακολουθείτε την εξέλιξη της καμπάνιας.
Παράλληλα, «Το στοίχημα της Ασφαλιστικής Συνείδησης στην Ελλάδα», ήταν το θέμα της ομιλίας του Διευθύνοντος Σύμβουλος της INTERLIFE, Γιάννη Βοτσαρίδη στην 22η Ημερίδα του InsuranceForum.gr και του Συλλόγου Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφάλιση Δωδεκανήσου στο Επιμελητήριο Δωδεκανήσου στη Ρόδο.