back to top
20.1 C
Athens
Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2024

Θ. Λιώκης: Η διαμεσολάβηση το βασικό κανάλι επικοινωνίας της “Δύναμις Ασφαλιστική”

Ρεπορτάζ του IW για τους νέους μαρκετινγκ κ’ επικοινωνίας από την Ελενα Ερμείδου: Μέρος Α.

Η Δύναμις Ασφαλιστική δεν είναι πολυεθνική, διαθέτει όμως σύγχρονους τρόπους επικοινωνίας και μάρκετινγκ. Λαμβάνει σοβαρά και με σεβασμό όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και ανταποκρίνεται με συνέπεια. Δίνει βαρύτητα στη διαμόρφωση εταιρικής ταυτότητας και στον στρατηγικό σχεδιασμό μάρκετινγκ και το επιτυγχάνει αξιοποιώντας ανά περίπτωση το σωστό εργαλείο, στον σωστό χρόνο.

- Advertisement -

Δημιουργεί νέα προϊόντα-υπηρεσίες, που ξεκινούν από τους πελάτες και καταλήγουν σε αυτούς, σε συνεργασία με το R&D. Στη συνέχεια, έρχεται το branding και η λογοτύπηση της υπηρεσίας. Μετά, οι στοχευμένες ενέργειες για την προώθηση του προϊόντος, που φέρουν την υπογραφή της Δύναμις Ασφαλιστικής. Η Δύναμις Ασφαλιστική πιστεύει στη δύναμη του Διαδικτύου ως μέσου προώθησης και πιστεύει ότι στο μέλλον η δύναμή του θα ξεπεράσει τη δύναμη της τηλεόρασης. Αυτό είναι το μήνυμα που πέρασε στο IW o κος Θεόδωρος Λιώκης Υπεύθυνος Marketing και Επικοινωνίας στην “Δύναμις Ασφαλιστική”.

– Ποιος είναι ο τομέας ευθυνών του διευθυντή μάρκετινγκ και επικοινωνίας;

- Advertisement -

Θ.Λ.: Η επιστήμη του μάρκετινγκ έχει ανεξάντλητο εύρος εφαρμογών, και για αυτόν τον λόγο ο τομέας των ευθυνών ενός διευθυντή μάρκετινγκ είναι μεγάλος. Αν θέλαμε να αποδώσουμε έναν εξαιρετικά απλουστευμένο ορισμό, θα λέγαμε ότι το μάρκετινγκ φέρνει σε επαφή τους καταναλωτές με την εταιρεία. Αυτό επιτυγχάνεται από πλήθος περίπλοκων ενεργειών και με τη συνεργασία όλων των τμημάτων μιας εταιρείας.

Το μάρκετινγκ μπορούμε να το χωρίσουμε σε δύο βασικές κατηγορίες, ανάλογα με το target group (κοινό, αγορά-στόχος) στο οποίο απευθύνεται. Το εσωτερικό μάρκετινγκ έχει σαν στόχο τους εργαζομένους στην εταιρεία, ενώ το εξωτερικό όλους τους υπολοίπους. Στη Δύναμις, δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα και στους δύο στόχους, καθώς είμαστε μια μεγάλη οικογένεια.

Δραστηριότητες όπως η διαμόρφωση εταιρικής ταυτότητας, ο στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ, οποιαδήποτε ενέργεια κοινωνικής ευθύνης, το digital marketing, που περιλαμβάνει social media, web site, fb campaigns, newsletters, ad words κ.τ.λ., η σύνταξη των δελτίων Τύπου, οι δημόσιες σχέσεις, η διοργάνωση εκδηλώσεων, η κειμενογράφηση, η επιμέλεια συνεντεύξεων, εγκυκλίων κ.ά., οι διαφημιστικές καμπάνιες, το media planning, η δημιουργία διαφημιστικού υλικού, και πολλά ακόμα, αποτελούν μερικούς από τους τομείς ευθυνών ενός διευθυντή μάρκετινγκ.

– Πώς οι εταιρείες δημιουργούν νέα προϊόντα και υπηρεσίες;

Θ.Λ.: Στη Δύναμις, τα προϊόντα-υπηρεσίες ξεκινούν από τους πελάτες και καταλήγουν σε αυτούς. Πιο συγκεκριμένα, ανιχνεύουμε τις ανάγκες των πελατών-αγοράς και, στη συνέχεια, σε συνεργασία με την τεχνική διεύθυνση της εταιρείας, που αποτελεί αυτό που ονομάζουμε R&D (τμήμα έρευνας και ανάπτυξης) στις υπόλοιπες εταιρείες, διαμορφώνουμε ένα ασφαλιστικό πρόγραμμα που να καλύπτει τις ανάγκες του πελάτη και να έχει ανταγωνιστικό ασφάλιστρο, χωρίς να θέτει σε κίνδυνο την κερδοφορία και τη φερεγγυότητα της εταιρείας. Στη συνέχεια, γίνεται το branding της υπηρεσίας, που, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει την ονομασία και τη λογοτύπηση μιας υπηρεσίας. Με την ολοκλήρωση του branding, προωθούμε το προϊόν-υπηρεσία μας μέσω στοχευμένων ενεργειών στην αγορά.


Μέσω ποιων καναλιών γίνεται η επικοινωνία και η γνωστοποίηση των προϊόντων; Ποια είναι τα επικρατέστερα κανάλια διανομής;

Θ.Λ.: Η Δύναμις ανέκαθεν στηρίζει και στηρίζεται στους συνεργάτες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές της, άρα το κανάλι διανομής δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από αυτό. Η επικοινωνία ενός νέου προϊόντος ξεκινά πάντα από τους συνεργάτες μας και στη συνέχεια χρησιμοποιούμε εργαλεία επικοινωνίας μεγαλύτερης κλίμακας, προκειμένου να οδηγήσουμε νέους πελάτες στους διαμεσολαβητές μας και να διευκολύνουμε το έργο τους.

Τα κανάλια επικοινωνίας στα οποία επενδύουμε διαφέρουν ανάλογα με τους αντικειμενικούς σκοπούς κάθε «εκστρατείας» που διοργανώνουμε. Αν, για παράδειγμα, θέλουμε να προωθήσουμε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα ασφάλισης, απευθυνόμαστε σε συγκεκριμένο κοινό κάνοντας χρήση συγκεκριμένων καναλιών.
Σε γενικές γραμμές, κανάλια επικοινωνίας με υψηλή απόδοση σε σχέση με το κόστος τους είναι το ραδιόφωνο και η ηλεκτρονική διαφήμιση.

– Με ποιες τεχνικές διατηρούν το πελατολόγιό τους;

Θ.Λ.: Η διατήρηση του πελατολογίου είναι εξαιρετικά σημαντική και αποτελεί προτεραιότητα για τη Δύναμις. Στη Δύναμις, συμπεριφερόμαστε στους πελάτες μας όπως θα θέλαμε να συμπεριφέρονται σε εμάς, με σεβασμό, ήθος και αξιοπρέπεια. Αυτές είναι απαράβατες αρχές για εμάς και συντελούν στην προαγωγή του πολιτισμού στην ασφάλιση. Υπάρχουν ενέργειες μάρκετινγκ που μπορούν να γίνουν προς αυτήν την κατεύθυνση, όπως η τακτική επαφή με πελάτες ή τα οικονομικά κίνητρα για την ανανέωση ενός συμβολαίου, ωστόσο το βασικότερο εργαλείο είναι η πελατοκεντρική φιλοσοφία μας. Αν κάποιος πελάτης συνεργαστεί μαζί μας, θα καταλάβει αμέσως ότι, ως σχετικά μικρή ελληνική εταιρεία, είμαστε αρκετά ευέλικτοι να απευθυνόμαστε στον κάθε πελάτη μας «με το μικρό του όνομα», προσφέροντας εξατομικευμένες υπηρεσίες.

– Πώς γίνεται ο έλεγχος, η σύγκριση του αποτελέσματος με τους στόχους;

Θ.Λ.: Από τη στιγμή που το κανάλι διανομής μας είναι σύνθετο, γίνεται σύνθετος και ο έλεγχος της αποτελεσματικότητας των ενεργειών που πραγματοποιούνται. Η ενημέρωση που λαμβάνουμε συνήθως είναι ποιοτική, και όχι ποσοτική, και προέρχεται από τους συνεργάτες μας, καθώς αυτοί βρίσκονται στην πρώτη γραμμή επικοινωνίας με τους ασφαλισμένους. Η οποιαδήποτε μεταβολή στους αριθμούς δεν μπορεί να αποδοθεί με βεβαιότητα σε κάποια συγκεκριμένη ενέργεια προώθησης, αφού συντρέχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν τη διαμόρφωση των αριθμών.

-Πώς επηρεάζει τις λειτουργίες η νέα ψηφιακή τεχνολογία;

Θ.Λ.: Η ψηφιακή τεχνολογία μάς παρέχει πληθώρα καναλιών επικοινωνίας και προώθησης και μας δίνει τη δυνατότητα της υψηλής στόχευσης αλλά και της απόλυτης μέτρησης των αποτελεσμάτων της κάθε επιμέρους ενέργειας. Όπως ανέφερα και παραπάνω, παρότι μπορούμε να μετρήσουμε πόσοι ήταν οι αποδέκτες του μηνύματός μας, δεν μπορούμε να γνωρίζουμε πόσοι από αυτούς προχώρησαν σε ασφάλιση. Όσο το Διαδίκτυο και οι εφαρμογές που σχετίζονται με αυτό κατακλύζουν τις ζωές μας τόσο αυξάνεται η δύναμη του μέσου, το οποίο εκτιμώ πως, με το πέρασμα των ετών, θα ξεπεράσει το, παραδοσιακά, επικρατέστερο μέσο, που είναι η τηλεόραση.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Συντάξεις: Πώς θα αυξήσετε τον αριθμό των ατόμων που αποταμιεύουν

Ο ρόλος των ασφαλιστών εκτείνεται πέρα από τις απλές προσφορές και πωλήσεις προϊόντων.

Οι Πολωνοί (αντ)ασφαλιστές ψάχνουν για συνεργασίες

Το μεγάλο αυτό έργο ανασυγκρότησης της Πολωνίας που χρηματοδοτείται από την ΕΕ βάζει στο τιμόνι της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης την Πολωνία ενώ δρομολογεί θετικές εξελίξεις στην (αντ)ασφαλιστική αγορά

ΝΝ Group: Πουλά τις Τουρκικές επιχειρήσεις στην Zurich Türkiye

Η ολοκλήρωση των συναλλαγών τελεί υπό την αίρεση των εποπτικών αρχών και αναμένεται να ολοκληρωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2025.

Πώς ασφαλίζονται οι κατοικίες για φυσικές καταστροφές, τι αλλάζει

Δύο σημαντικά κίνητρα δίνει το νέο σχέδιο νόμου για την ασφάλιση κατοικιών έναντι φυσικών καταστροφών

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Τα παράπλευρα οφέλη από την αύξηση της παρουσίας της ιδιωτικής ασφάλισης στην ελληνική οικονομία 

Οι άμεσα και έμμεσα εμπλεκόμενοι με την ιδιωτική ασφαλιση μπορεί να φτάσουν τις 100.000 το 2025 σύμφωνα με εκτιμήσεις του κλάδου. 

Η αναγκαιότητα ενός ασφαλιστηρίου D&O γίνεται ακόμη πιο επιτακτική

Όσο μεγαλύτερος είναι ο Οργανισμός εκ μέρους του οποίου λαμβάνουμε αποφάσεις τόσο μεγαλύτερος είναι και ο επιχειρηματικός και κοινωνικός αντίκτυπος

Γ. Χατζηθεοδοσίου, βλέπει αυτό που δεν βλέπουν άλλοι

Τον νέο δρόμο με το όνομα «ΕΙΚΑ-ΖΩ» φωτίζει σήμερα το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών στο «ΣΕΡΑΦΕΙΟ». Είναι το πρώτο Επιμελητήριο που εναποθέτει βάρος στον πολιτισμό και εισάγει στο επιχειρηματικό του μοντέλο την έννοια της συσχέτισης του πολιτισμού με το επιχειρείν.

Δημιουργία ευέλικτων και χαμηλού κόστους προγραμμάτων

Οι εξελίξεις στην εγχώρια ασφαλιστική αγορά κινούνται προς θετική κατεύθυνση μετά και τις πρόσφατες εξαγγελίες του Πρωθυπουργού

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Κ. Χατζηδάκης: Τέσσερις παρεμβάσεις για την ενίσχυση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης

Τέσσερις παρεμβάσεις που υλοποιεί το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών σε στενή συνεργασία με την ηγεσία του Υπουργείου Εσωτερικών

Ε. Ράπτη στα Greek Hospitality Awards: Μαζί θα κρατήσουμε την Ελλάδα ψηλά στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη

Επέστρεψε η μεγάλη γιορτή του ελληνικού τουρισμού με την τέλεση της κορυφαίας εκδήλωσης αριστείας για την ελληνική ξενοδοχία.

Ν. Παπαθανάσης, grha24: H Ελλάδα παρουσιάζει ένα δυνατό πρόσωπο στην παγκόσμια αγορά

Από το βήμα του 10ου Greek Hospitality Awards, ο κ. Νίκος Παπαθανάσης, αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών συνεχάρη τους ανθρώπους του τουριστικού κλάδου

Χ. Σταϊκούρας στα Greek Hospitality Awards: Τα μεγάλα έργα υποδομών αναβαθμίζουν το τουριστικό προϊόν

Επέστρεψε η μεγάλη γιορτή του ελληνικού τουρισμού με την τέλεση της κορυφαίας εκδήλωσης αριστείας για την ελληνική ξενοδοχία.

Αυξάνεται ο αριθμός των νεκρών από τις πιο καταστροφικές πλημμύρες στην Ισπανία

Ο αριθμός των νεκρών από τις φονικές πλημμύρες που έπληξαν την ανατολική Ισπανία αυτή την εβδομάδα αυξήθηκε σήμερα σε τουλάχιστον 202 μόνο στην περιφέρεια της Βαλένθια