Ρεπορτάζ: Έλενα Ερμείδου
Η ασφαλιστική αγορά είναι διαφορετική από άλλες αγορές. Παρουσιάζει πολλές ιδιαιτερότητες, γιατί οι υπηρεσίες που παρέχει, από τη φύση τους, είναι πιο σημαντικές από πολλά καταναλωτικά προϊόντα. Τα βήματα επικοινωνίας πρέπει να γίνονται πολύ προσεκτικά, με στοχευμένο περιεχόμενο, με σεβασμό προς τον ασφαλισμένο και τους συνεργάτες των ασφαλιστικών.
Τα «ξύλινα» λόγια, οι κλισέ αναφορές, οι φλύαρες διαφημιστικές καμπάνιες, η άσκηση πιέσεων μόνο για την αύξηση του τζίρου και οι παλαιές μέθοδοι μάρκετινγκ δεν συνιστούν επιτυχημένες συνταγές. Χαρακτηριστικά όπως ο σεβασμός, το ήθος, η αξιοπρέπεια και ο επαγγελματισμός αποτελούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, «όχημα» διατήρησης πελατών και ανάπτυξης.
Πρόσθετο «καύσιμο» στο «όχημα» για την ανάπτυξη είναι η υιοθέτηση και η χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας. Η ψηφιακή τεχνολογία επιδρά σε όλα τα επίπεδα: ασφαλιστικές επιχειρήσεις, διαμεσολαβούντες και καταναλωτές. Παρέχει δυνατότητες ανάλυσης δεδομένων και παράλληλα δίνει τη δυνατότητα στο brand να βρίσκεται διαρκώς δίπλα στον πελάτη.
Για τις νέες τεχνικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας των ασφαλιστικών μίλησαν στο ρεπορτάζ του περιοδικού iw οι κ.κ.: Λιώκης Θεόδωρος, Υπεύθυνος Marketing και Επικοινωνίας, Δύναμις ΑΕΓΑ, Γιάννης Σηφάκης, Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Bancassurance, Marketing, Διαφήμισης & Λοιπών Συνεργασιών, Μάρθα Στεφανοπούλου Marketing & Communications Manager, Χρήστος Γ. Αχής, Εκτελεστικός Σύμβουλος Διοίκησης, Ορίζων Ασφαλιστική,
Βασίλης Δαβιλάς, Marketing Manager, Prime Insurance, Νεκταρία Μπέσσα, Διευθύντρια Διοικητικού & Ανάπτυξης, Συνεταιριστική Ασφαλιστική.
Το ΙW θα παρουσιάσει όλες τις απόψεις των συμμετεχόντων σε συνέχειες.