back to top
20.3 C
Athens
Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2024

Ποιος από την αγορά μπορεί να κερδίσει περισσότερο την εμπιστοσύνη σας;

Είδαμε, ακούσαμε, ξαναείδαμε και ξανακούσαμε τα ίδια … και τώρα συζητάμε στον Ανασφάλιστο. Εχουμε να πούμε ότι κάποιοι από την ασφαλιστική αγορά νιώθουν κομμάτι του κόσμου και μέσα σε αυτόν και έξω από αυτόν και ψάχνουν για Αγγελους’.

Η προσωπική τους προβολή και μέσα στον κόσμο τους και έξω από τον κόσμο τους είναι ταυτόσημο με την επιτυχία τους. Αντιπαρατίθενται σε όλους, μέχρι που τα βάζουν και με το νόμο πεπεισμένοι ότι θα κερδίσουν την εμπιστοσύνη του μέσα και του έξω κόσμου τους.  Χωρίζουν τον κόσμο τους σε παρατάξεις, χωρίς να ενδιαφέρονται παρά μόνο για την προσωπική τους προβολή.

- Advertisement -

Ποια παράταξη όμως ανθρώπων μπορεί να κερδίσει την εμπιστοσύνη όλου του κόσμου; ρωτήσαμε και μας είπαν:

Πρωτίστως εκείνη η παράταξη που έχει κάνει όλον τον κόσμο να μιλά για τις πράξεις της. Η παράταξη που έχτισε σιωπηλά και μετά ανέδειξε το έργο της. Ο άνθρωπος και η παράταξη που έχει βρει τα δυνατά της σημεία και τα έχει εκμεταλλευτεί προς όφελος των ανθρώπων της και του κόσμου.  Η παράταξη που έχει απενεργοποιήσει ότι την υπονομεύει. Οι άνθρωποι και η παράταξη που μαθαίνει πράγμα που μεγαλώνει την εμπιστοσύνη και την αυτοεκτίμηση. Οι άνθρωποι και οι παρατάξεις που καλλιεργούνται και μεγαλώνουν μέσα από ένα υγιεινό σχήμα. Οι άνθρωποι και οι παρατάξεις που δεν βλέπουν εξόφθαλμα τον κόσμο, που είναι αξιοπρεπείς και δεν χρειάζεται να κάνουν επίδειξη αξιοπρέπειας.

- Advertisement -

Ο Ανασφάλιστος λέει  πώς αν έχεις άγνοια του αντιπάλου αλλά γνωρίζεις τον εαυτόν σου, οι ευκαιρίες να κερδίσεις ή να χάσεις είναι περίπου ίδιες. Αν έχεις άγνοια για τον αντίπαλο σου και δεν γνωρίζεις ούτε τον εαυτό σου σε βάθος, τότε θα κατατροπωθείς και θα χάσεις την μάχη.

 

 

 

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Δεν θα έχει πολλά’ δώρα το 2024 ο Αη Βασίλης’ για τις ασφαλιστικές

Η παραγωγή ενισχύθηκε κυρίως από την αύξηση παραγωγής στα unit linked προιόντα, τις ανατιμήσεις των ασφαλίστρων υγείας και γενικότερα τις τιμολογιακές ανατιμήσεις.

Pricefox : Ποιες οι τάσεις στην ασφάλιση αυτοκινήτου

Η μελέτη της Pricefox αναφέρεται στις τάσεις που επικρατούν στην εγχώρια ασφαλιστική αγορά αλλά στα προιόντα τα οποία πουλάει στην πλατφόρμα της .

Α. Μουρατίδου (Euroins): Έχουμε ευθύνη να ενισχύσουμε την ασφαλιστική συνείδηση

Από το βήμα του ασφαλιστικού συνεδρίου στα Ιωάννινα, η Γενική Διευθύντρια της Euroins Ελλάδος κ. Αγγελική Μουρατίδου επισήμανε τις ευκαιρίες

Hannover Re: Για πρώτη φορά ανακοινώνει στόχο καθαρών εσόδων 2,4 δισεκ.

Solvency II: στο 260% συνυπολογίζοντας τα προβλέψιμα μερίσματα έτος 2024 και την προγραμματισμένη ανάπτυξη το 2025

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

H Eurolife FFH φέρνει την οργάνωση κατοικίας στα EurolifeHub

παρουσιάζει τη νέα δράση “Fast & Tidy”, με θέμα την οργάνωση του σπιτιού.

Ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστου

Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, σε συνεργασία με το ασφαλιστικό γραφείο ΠΑΡΟΝ, και την υποστήριξη των Διαγνωστικών Κέντρων Health Spot by HHG, διοργάνωσε ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού

Δεν θα έχει πολλά’ δώρα το 2024 ο Αη Βασίλης’ για τις ασφαλιστικές

Η παραγωγή ενισχύθηκε κυρίως από την αύξηση παραγωγής στα unit linked προιόντα, τις ανατιμήσεις των ασφαλίστρων υγείας και γενικότερα τις τιμολογιακές ανατιμήσεις.

Η ERGO Ασφαλιστική, Insurance Partner του Ladies Run για 12η χρονιά

Η ERGO Ασφαλιστική, υποστήριξε και φέτος, το 12ο Ladies Run, έναν μοναδικό αγώνα δρόμου, αφιερωμένο αποκλειστικά στις γυναίκες.

Pricefox : Ποιες οι τάσεις στην ασφάλιση αυτοκινήτου

Η μελέτη της Pricefox αναφέρεται στις τάσεις που επικρατούν στην εγχώρια ασφαλιστική αγορά αλλά στα προιόντα τα οποία πουλάει στην πλατφόρμα της .