back to top
10.2 C
Athens
Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

Πιστή στο μότο «Focus and Transform» η AXA – Ποιες οι προκλήσεις

του Βάιου Κρόκου

«Focus and Transform» είναι το γνώριμο μότο της AXA για την επόμενη μέρα στον ασφαλιστικό κλάδο και οι προσπάθειες που συντελούνται για τον όμιλο παγκοσμίως βρίσκονται εν εξελίξει με γοργούς ρυθμούς. Όπως εξήγησε από το βήμα του συνεδρίου 4th Digital Digital Finance Forum, ο κ. Βασίλης Τουλιάς, Operational Excellence & Customer Service Director, Head of Transformation, AXA αυτό που απαιτείται από μια εταιρεία είναι να διαλέξει το κατάλληλο “μονοπάτι” για τον ορθό ψηφιακό μετασχηματισμό της τόσο ως προς τις υπηρεσίες της προς τους πελάτες όσο και ως προς το εσωτερική εύρυθμη λειτουργία της.

- Advertisement -

Είναι γεγονός, όπως σημείωσε, πως οι πολυεθνικές έχουν ένα αβαντάζ υπό το πρίσμα ότι διαθέτουν περισσότερα κεφάλαια ή μεγαλύτερη δυνατότητα άντλησης αυτών ενώ παράλληλα η παρουσία τους σε πολλές αγορές/χώρες προκρίνει την δημιουργία υπεραξιών μέσω συνεργασιών.

Όπως τόνισε ο κ. Τουλιάς στην ασφαλιστική αγορά είναι αναγκαία η καινοτομία όμως απαιτούνται συγκεκριμένοι χειρισμοί καθώς η διαδικασία είναι χρονοβόρα, υπάρχει σεβαστό επενδυτικό κόστος ενώ οι σχέσεις με τα δίκτυα διανομής δεν πρέπει να διαταραχθούν, στο πλαίσιο της αρμονικής συνεργασίας.

- Advertisement -

Σημαντικό στοιχείο επίσης αποτελεί το γεγονός ότι οι ασφαλιστικές πρέπει να δημιουργήσουν υπηρεσίες τις οποίες ο πελάτης θα χρησιμοποιεί συχνά, ώστε να είναι επιτυχημένα (όπως π.χ συμβαίνει με το e-banking των τραπεζών).

Παράλληλα, στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού των ασφαλιστικών εταιρειών, αξίζει να σημειωθεί πως οι προκλήσεις παραμένουν σημαντικές: Blockchain, Peer to Peer Insurance, Insurtech start ups ακόμα και η ίδια η Google.

Τέλος, όσον αφορά τα “ελληνικά δρώμενα”, η AXA Ασφαλιστική συνεχίζει με επιτυχία την εν λόγω μετάβαση, μια προσπάθεια που έχει ξεκινήσει τα τελευταία 8 χρόνια. Χαρακτηριστική είναι η τελευταία υπηρεσία της εταιρείας στην αγορά «Ψηφιακή Πραγματογνωμοσύνη» 

Διαβάστε αναλυτικά: Η ΑΧΑ αξιολογεί την ζημιά του αυτοκινήτου σε πραγματικό χρόνο…από απόσταση

 

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ασφάλιση Κατοικίας: 1 στους 4 καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο θα αγόραζαν από την Google

Την ώρα που οι μεγάλοι τεχνολογικοί κολοσσοί απασχολούν το κοινό και την αγορά με πληθώρα νέων καινοτομιών - υπηρεσιών, το ερώτημα που αναδύεται είναι αν απειλούνται οι παραδοσιακές ασφαλιστικές εταιρείες από τις εξελίξεις αυτές.

Διαβόητο τραπεζικό trojan έχει μολύνει πάνω από 140.000 μηχανήματα πελατών των Amazon, Microsoft, Google

Το Trickbot πίσω από τη μόλυνση 140.000+ μηχανημάτων πελατών της Amazon, της Microsoft, της Google και 57 άλλων εταιρειών παγκοσμίως

KPMG: Στα 210 δισ. δολ. οι συνολικές επενδύσεις Fintech, αυξάνεται το ενδιαφέρον για κρυπτονομίσματα – blockchain

Στα US$ 210 δισ. οι συνολικές επενδύσεις Fintech, με το ενδιαφέρον για κρυπτονομίσματα και blockchain να αυξάνεται, σύμφωνα με την έκθεση Pulse of Fintech για το β’ εξάμηνο του 2021 από την KPMG

Κ. Χατζηδάκης: 15.000 ευρώ σε 4.000 νέους για δημιουργία start-ups, μέσω Google

Ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων παρουσίασε τη νέα συνεργασία του ΟΑΕΔ και του Υπουργείου με τη Google Ελλάδας για την κατάρτιση νέων ανέργων στην ψηφιακή επιχειρηματικότητα.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Hellas Direct αναβαθμίζει τη διαδικασία σύναψης συμβολαίου αξιοποιώντας το gov.gr

Η Hellas Direct, πιστή στις αξίες της για την καινοτομία και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, είναι η πρώτη ασφαλιστική που αξιοποιεί την υπηρεσία του gov.gr

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS

Groupama: 4.000 πολίτες παρακολούθησαν το δωρεάν online σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών, που διοργάνωσε η Groupama Ασφαλιστική, την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024

Διπλή διάκριση για τις digital καμπάνιες της NN Hellas

Δύο σημαντικές βραβεύσεις έλαβε η NN Hellas για τις ψηφιακές (digital) καμπάνιες της μέσα στο 2024.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Hellas Direct αναβαθμίζει τη διαδικασία σύναψης συμβολαίου αξιοποιώντας το gov.gr

Η Hellas Direct, πιστή στις αξίες της για την καινοτομία και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, είναι η πρώτη ασφαλιστική που αξιοποιεί την υπηρεσία του gov.gr

Ολοκληρώνεται η προθεσμία για μετάβαση στο ΤΕΚΑ από τον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα be.teka.gov.gr | Πλατφόρμα 1 θα είναι διαθέσιμη έως τις 31/12/2024 για τις αιτήσεις των ασφαλισμένων.

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS

Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ενέκρινε τις κάμερες στους δρόμους

Την τοποθέτηση καμερών στους δρόμους από την Ελληνική Αστυνομία για την αποτροπή και καταστολή αξιόποινων πράξεων καθώς και τη διαχείριση της κυκλοφορία