back to top
26.4 C
Athens
Παρασκευή 22 Αυγούστου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1572

True Leader και το 2015 η Generali

0

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η Generali Hellas διακρίθηκε για τις επιχειρηματικές  της επιδόσεις ως «True Leader», σε μια λαμπρή τελετή που οργάνωσε η ICAP. Ο θεσμός των «True Leaders», ο οποίος τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, καθώς και του ΣΕΒ, επιβραβεύει όσους πληρούν ταυτόχρονα  συγκεκριμένα  αντικειμενικά  και μετρήσιμα κριτήρια.

Μέσα από ένα σύνολο 14.000 επιχειρήσεων που εξετάστηκαν από την ICAP, 58 εταιρείες και 13 όμιλοι, μεταξύ των οποίων και η Generali Hellas, πέτυχαν να διακριθούν, ανταποκρινόμενοι ταυτόχρονα στις παρακάτω προδιαγραφές:

  • να συμπεριλαμβάνονται στις 500 πιο κερδοφόρες εταιρείες ή στους 200 πιο κερδοφόρους ομίλους για το 2015
  • να συγκαταλέγονται στις 500 εταιρείες ή 200 ομίλους με τον μεγαλύτερο αριθμό προσωπικού και να έχουν αυξήσει το προσωπικό τους από το 2014 στο 2015
  • να βρίσκονται στις κορυφαίες θέσεις του κλάδου τους με βάση τον κύκλο εργασιών
  • να έχουν υψηλό ICAP Credit Score (Διαβάθμιση Πιστοληπτικής Ικανότητας).

To 2015 η Generali, πιστή στον στρατηγικό της στόχο να αποτελέσει την πρώτη δύναμη στον κλάδο retail, εστιάστηκε σε βιώσιμες μακροοικονομικά λύσεις, προσφέροντας καινοτόμα ασφαλιστικά προγράμματα. Παρά τις πρωτοφανείς για το ελληνικά δεδομένα οικονομικές συνθήκες και την επιβολή περιοριστικών μέτρων στην κίνηση κεφαλαίων, η ασφαλιστική κατάφερε:

  • να σημειώσει αύξηση 4% στην παραγωγή ασφαλίστρων τη στιγμή που η αγορά κινήθηκε στο σύνολο της πτωτικά
  • να ενισχύσει τις εσωτερικές της δομές επενδύοντας στην ανάπτυξη του προσωπικού της, το οποίο αυξήθηκε κατά 9% μέσα σε έναν χρόνο
  • να επεκτείνει τη διείσδυσή της στην ελληνική αγορά διευρύνοντας το δίκτυο συνεργατών της κατά 14%, ενώ διεύρυνε παράλληλα την πελατειακή της βάση κατά 11% με την προώθηση έξυπνων προϊόντων που ανταποκρίθηκαν στις ανάγκες των ασφαλισμένων.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι το 2015 η Generali συνέχισε την ψηφιακή της αναμόρφωση. Διέθεσε νέα ψηφιακά εργαλεία στους συνεργάτες της και εγκαινίασε μια σειρά από  έργα με στόχο να παρέχει εξατομικευμένες, έξυπνες και απλές ασφαλιστικές λύσεις που  βελτιώνουν την καθημερινή ζωή των ασφαλισμένων.

Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, η διάκριση στον θεσμό των «True Leaders» επιβεβαιώνει την ορθότητα των στρατηγικών επιλογών της Generali και την αναπτυξιακή πορεία της σε ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες − μια πορεία που είναι προς όφελος των εργαζόμενων, των συνεργατών και των ασφαλισμένων της.

Γ. Ξηρογιαννόπουλος: Οι πελάτες πιέζουν για εκπτώσεις, οι ασφαλιστικές αντιδρούν

0

Στην τελική ευθεία για να κλείσει τον κύκλο των ανανεώσεων στους μεγάλους εμπορικούς και βιομηχανικούς κινδύνους, βρίσκεται η ασφαλιστική αγορά, μετρώντας λιγότερες απώλειες σε έσοδα και ασφαλιζόμενα κεφάλαια έναντι προηγουμένων ετών.

 Όπως δηλώνει στο IW o κ. Γιάννης Ξηρογιαννόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Ξηρογιαννόπουλος ΙΚΕ και μέλος του Δ.Σ. του ΣΕΜΑ, οι πελάτες εξακολουθούν να πιέζουν για εκπτώσεις στα ασφάλιστρα, όμως οι ασφαλιστικές εταιρείες αντιδρούν προκειμένου να κρατήσουν τα τιμολόγιά τους όσο είναι μέσα στον κίνδυνο, ενώ εφόσον πρόκειται για νέο πελάτη τότε παρουσιάζονται πιο ελαστικές στην τιμολογιακή τους πολιτική.

Φέτος, σε μέσα επίπεδα, οι εκπτώσεις που γίνονται στα ασφάλιστρα περιορίζονται στο 3 με 5%, ενώ ελάχιστες είναι και οι περικοπές στις επιλεγόμενες καλύψεις, καθώς και στο ύψος των κεφαλαίων για τα οποία επιθυμούν οι εταιρείες να είναι ασφαλισμένες.

Όπως εξηγεί ο κ. Ξηρογιαννόπουλος, τα ασφάλιστρα έχουν ήδη διαμορφωθεί σε πολύ χαμηλά επίπεδα λόγω της πολυετούς ύφεσης και των πιέσεων που ασκήθηκαν από τους ασφαλισμένους όλα αυτά τα χρόνια για γενναίες εκπτώσεις. Παράλληλα, στην αγορά έμειναν βιομηχανίες και εμπορικές επιχειρήσεις οι οποίες αντιλαμβάνονται τη σημασία της ασφάλισης και στρατηγικά επενδύουν σε αυτή, με αποτέλεσμα αφενός να διατηρούν υψηλά τον πήχη των ασφαλιζόμενων κεφαλαίων και των καλύψεων, αφετέρου να δέχονται αγόγγυστα και το κόστος της ασφάλισης.

 Στο μεταξύ, ένα άλλο στοιχείο το οποίο διαφοροποιεί φέτος την αγορά είναι ότι στην συντριπτική πλειονότητά τους τα συμβόλαια ανανεώνονται μέσα στο Δεκέμβριο. Οι ασφαλιζόμενοι επιχειρηματίες δεν θέλουν πλέον να επιμερίζουν λογιστικά σε δύο έτη το ασφαλιστήριο συμβόλαιο και για το λόγο αυτό ζητούν οι ανανεώσεις να γίνονται μέσα στο Δεκέμβριο έχοντας ως αφετηρία την 1η Ιανουαρίου κάθε έτους.

 Αυτό ωστόσο πιέζει τους μεσίτες ασφαλίσεων, καθότι από τη μια υποχρεούνται σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα να διαχειριστούν τον κύριο όγκο των πελατών τους, από την άλλη καλούνται να διαπραγματευθούν συμβάσεις οι οποίες απαιτούν προσοχή καθότι αφενός είναι πολύπλοκές, αφετέρου κάθε μια διαφοροποιείται βάσει των αναγκών που έχει κάθε ασφαλισμένος.

Γ. Ξηρογιαννόπουλος: Οι πελάτες πιέζουν για εκπτώσεις, οι ασφαλιστικές αντιδρούν

0

Στην τελική ευθεία για να κλείσει τον κύκλο των ανανεώσεων στους μεγάλους εμπορικούς και βιομηχανικούς κινδύνους, βρίσκεται η ασφαλιστική αγορά, μετρώντας λιγότερες απώλειες σε έσοδα και ασφαλιζόμενα κεφάλαια έναντι προηγουμένων ετών.

 Όπως δηλώνει στο IW o κ. Γιάννης Ξηρογιαννόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Ξηρογιαννόπουλος ΙΚΕ και μέλος του Δ.Σ. του ΣΕΜΑ, οι πελάτες εξακολουθούν να πιέζουν για εκπτώσεις στα ασφάλιστρα, όμως οι ασφαλιστικές εταιρείες αντιδρούν προκειμένου να κρατήσουν τα τιμολόγιά τους όσο είναι μέσα στον κίνδυνο, ενώ εφόσον πρόκειται για νέο πελάτη τότε παρουσιάζονται πιο ελαστικές στην τιμολογιακή τους πολιτική.

Φέτος, σε μέσα επίπεδα, οι εκπτώσεις που γίνονται στα ασφάλιστρα περιορίζονται στο 3 με 5%, ενώ ελάχιστες είναι και οι περικοπές στις επιλεγόμενες καλύψεις, καθώς και στο ύψος των κεφαλαίων για τα οποία επιθυμούν οι εταιρείες να είναι ασφαλισμένες.

Όπως εξηγεί ο κ. Ξηρογιαννόπουλος, τα ασφάλιστρα έχουν ήδη διαμορφωθεί σε πολύ χαμηλά επίπεδα λόγω της πολυετούς ύφεσης και των πιέσεων που ασκήθηκαν από τους ασφαλισμένους όλα αυτά τα χρόνια για γενναίες εκπτώσεις. Παράλληλα, στην αγορά έμειναν βιομηχανίες και εμπορικές επιχειρήσεις οι οποίες αντιλαμβάνονται τη σημασία της ασφάλισης και στρατηγικά επενδύουν σε αυτή, με αποτέλεσμα αφενός να διατηρούν υψηλά τον πήχη των ασφαλιζόμενων κεφαλαίων και των καλύψεων, αφετέρου να δέχονται αγόγγυστα και το κόστος της ασφάλισης.

 Στο μεταξύ, ένα άλλο στοιχείο το οποίο διαφοροποιεί φέτος την αγορά είναι ότι στην συντριπτική πλειονότητά τους τα συμβόλαια ανανεώνονται μέσα στο Δεκέμβριο. Οι ασφαλιζόμενοι επιχειρηματίες δεν θέλουν πλέον να επιμερίζουν λογιστικά σε δύο έτη το ασφαλιστήριο συμβόλαιο και για το λόγο αυτό ζητούν οι ανανεώσεις να γίνονται μέσα στο Δεκέμβριο έχοντας ως αφετηρία την 1η Ιανουαρίου κάθε έτους.

 Αυτό ωστόσο πιέζει τους μεσίτες ασφαλίσεων, καθότι από τη μια υποχρεούνται σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα να διαχειριστούν τον κύριο όγκο των πελατών τους, από την άλλη καλούνται να διαπραγματευθούν συμβάσεις οι οποίες απαιτούν προσοχή καθότι αφενός είναι πολύπλοκές, αφετέρου κάθε μια διαφοροποιείται βάσει των αναγκών που έχει κάθε ασφαλισμένος.

Το προφίλ του ασφαλιστή του μέλλοντος

0

της Ελενας Ερμείδου

Η κλιματική αλλαγή περιλαμβάνει κινδύνους καθώς και νέες ευκαιρίες, ωστόσο, ο κλάδος ασφαλειών χρειάζεται καλύτερες δεξιότητες, εργαλεία και σχέσεις ώστε να μπορεί να στηρίξει το νέο αυτό οικοδόμημα σύμφωνα με την ClimateWise, μία συμμαχία άνω των 30 ασφαλιστικών και αντασφαλιστών, μεσιτών και παρόχων υπηρεσιών όπου η Allianz κατέχει κορυφαίο ρόλο.

Προσηλωμένη στους στόχους του 2030, η ClimateWise, στην έκθεση που εξέδωσε με τίτλο  Closing the Protection Gap” report τονίζει τα απαραίτητα στοιχεί που πρέπει να διαθέτει ο ασφαλιστής του μέλλοντος.

Ο Ασφαλιστής του μέλλοντος πρέπει:

– Να χρησιμοποιεί εγκαίρως τα «κελεύσματα» της τεχνολογίας και τους μηχανισμούς  μεταφοράς κινδύνου προκειμένου να στηρίξει την κοινωνία η οποία αντιμετωπίζει όλο και περισσότερους φυσικούς καταστροφικούς κινδύνους.

– Να διατηρεί επαφές με τον πελάτη ώστε να τον προετοιμάζει για φαινόμενα όπως αυτό της ανόδου της στάθμης των υδάτων ή των ισχυρότερων καταιγίδων

– Να χρησιμοποιεί νέα δεδομένα ώστε να προσαρμόζει τις καλύψεις, να καταβάλλει άμεσα πληρωμές, και να στηρίζει τους πελάτες του, απέναντι στους σχετικούς κινδύνους, όπως είναι οι πλημμύρες σε περιοχές επιρρεπείς στον κίνδυνο.

– Να ενημερώνει εγκαίρως τους πελάτες σχετικά με τον κίνδυνο, κυρίως αυτό, των πόλεων και των τοπικών κυβερνήσεων, με την χρήση αναλογιστικών μοντέλων διαχείρισης περιβαλλοντικών κινδύνων, να σταθμίζει την συγκέντρωση του κινδύνου και αναπτύσσει ολοκληρωμένη στρατηγική.

– Να επενδύει σε περιουσιακά στοιχεία που ενδεχομένως περιορίζουν τον κίνδυνο, όπως σε υποδομές.

Κάποια, επίσης άλλα σημαντικά στοιχεία είναι:

Ο σχεδιασμός των πράσινων λύσεων, λύσεων περισσότερων φιλικών προς το περιβάλλον, εκ βάθους διάλογος με τους βιομηχανικούς πελάτες, η έκδοση μικρό-ασφαλιστικών προϊόντων, η συμμετοχή στο Remote Sensing-based Information and Insurance for Crops in Emerging Economies’ (RIICE), στην Νότιο- Δυτική Ασία, ένα πρόγραμμα που με την χρήση του δορυφόρου αξιολογεί την πρόοδο ανάπτυξης των καλλιεργειών και ταυτόχρονα παρέχει πληροφορίες στις κυβερνήσει όταν προβλέπονται χαμηλές αποδόσεις.

 

Το προφίλ του ασφαλιστή του μέλλοντος

0

της Ελενας Ερμείδου

Η κλιματική αλλαγή περιλαμβάνει κινδύνους καθώς και νέες ευκαιρίες, ωστόσο, ο κλάδος ασφαλειών χρειάζεται καλύτερες δεξιότητες, εργαλεία και σχέσεις ώστε να μπορεί να στηρίξει το νέο αυτό οικοδόμημα σύμφωνα με την ClimateWise, μία συμμαχία άνω των 30 ασφαλιστικών και αντασφαλιστών, μεσιτών και παρόχων υπηρεσιών όπου η Allianz κατέχει κορυφαίο ρόλο.

Προσηλωμένη στους στόχους του 2030, η ClimateWise, στην έκθεση που εξέδωσε με τίτλο  Closing the Protection Gap” report τονίζει τα απαραίτητα στοιχεί που πρέπει να διαθέτει ο ασφαλιστής του μέλλοντος.

Ο Ασφαλιστής του μέλλοντος πρέπει:

– Να χρησιμοποιεί εγκαίρως τα «κελεύσματα» της τεχνολογίας και τους μηχανισμούς  μεταφοράς κινδύνου προκειμένου να στηρίξει την κοινωνία η οποία αντιμετωπίζει όλο και περισσότερους φυσικούς καταστροφικούς κινδύνους.

– Να διατηρεί επαφές με τον πελάτη ώστε να τον προετοιμάζει για φαινόμενα όπως αυτό της ανόδου της στάθμης των υδάτων ή των ισχυρότερων καταιγίδων

– Να χρησιμοποιεί νέα δεδομένα ώστε να προσαρμόζει τις καλύψεις, να καταβάλλει άμεσα πληρωμές, και να στηρίζει τους πελάτες του, απέναντι στους σχετικούς κινδύνους, όπως είναι οι πλημμύρες σε περιοχές επιρρεπείς στον κίνδυνο.

– Να ενημερώνει εγκαίρως τους πελάτες σχετικά με τον κίνδυνο, κυρίως αυτό, των πόλεων και των τοπικών κυβερνήσεων, με την χρήση αναλογιστικών μοντέλων διαχείρισης περιβαλλοντικών κινδύνων, να σταθμίζει την συγκέντρωση του κινδύνου και αναπτύσσει ολοκληρωμένη στρατηγική.

– Να επενδύει σε περιουσιακά στοιχεία που ενδεχομένως περιορίζουν τον κίνδυνο, όπως σε υποδομές.

Κάποια, επίσης άλλα σημαντικά στοιχεία είναι:

Ο σχεδιασμός των πράσινων λύσεων, λύσεων περισσότερων φιλικών προς το περιβάλλον, εκ βάθους διάλογος με τους βιομηχανικούς πελάτες, η έκδοση μικρό-ασφαλιστικών προϊόντων, η συμμετοχή στο Remote Sensing-based Information and Insurance for Crops in Emerging Economies’ (RIICE), στην Νότιο- Δυτική Ασία, ένα πρόγραμμα που με την χρήση του δορυφόρου αξιολογεί την πρόοδο ανάπτυξης των καλλιεργειών και ταυτόχρονα παρέχει πληροφορίες στις κυβερνήσει όταν προβλέπονται χαμηλές αποδόσεις.

 

Το προφίλ του ασφαλιστή του μέλλοντος

0

της Ελενας Ερμείδου

Η κλιματική αλλαγή περιλαμβάνει κινδύνους καθώς και νέες ευκαιρίες, ωστόσο, ο κλάδος ασφαλειών χρειάζεται καλύτερες δεξιότητες, εργαλεία και σχέσεις ώστε να μπορεί να στηρίξει το νέο αυτό οικοδόμημα σύμφωνα με την ClimateWise, μία συμμαχία άνω των 30 ασφαλιστικών και αντασφαλιστών, μεσιτών και παρόχων υπηρεσιών όπου η Allianz κατέχει κορυφαίο ρόλο.

Προσηλωμένη στους στόχους του 2030, η ClimateWise, στην έκθεση που εξέδωσε με τίτλο  Closing the Protection Gap” report τονίζει τα απαραίτητα στοιχεί που πρέπει να διαθέτει ο ασφαλιστής του μέλλοντος.

Ο Ασφαλιστής του μέλλοντος πρέπει:

– Να χρησιμοποιεί εγκαίρως τα «κελεύσματα» της τεχνολογίας και τους μηχανισμούς  μεταφοράς κινδύνου προκειμένου να στηρίξει την κοινωνία η οποία αντιμετωπίζει όλο και περισσότερους φυσικούς καταστροφικούς κινδύνους.

– Να διατηρεί επαφές με τον πελάτη ώστε να τον προετοιμάζει για φαινόμενα όπως αυτό της ανόδου της στάθμης των υδάτων ή των ισχυρότερων καταιγίδων

– Να χρησιμοποιεί νέα δεδομένα ώστε να προσαρμόζει τις καλύψεις, να καταβάλλει άμεσα πληρωμές, και να στηρίζει τους πελάτες του, απέναντι στους σχετικούς κινδύνους, όπως είναι οι πλημμύρες σε περιοχές επιρρεπείς στον κίνδυνο.

– Να ενημερώνει εγκαίρως τους πελάτες σχετικά με τον κίνδυνο, κυρίως αυτό, των πόλεων και των τοπικών κυβερνήσεων, με την χρήση αναλογιστικών μοντέλων διαχείρισης περιβαλλοντικών κινδύνων, να σταθμίζει την συγκέντρωση του κινδύνου και αναπτύσσει ολοκληρωμένη στρατηγική.

– Να επενδύει σε περιουσιακά στοιχεία που ενδεχομένως περιορίζουν τον κίνδυνο, όπως σε υποδομές.

Κάποια, επίσης άλλα σημαντικά στοιχεία είναι:

Ο σχεδιασμός των πράσινων λύσεων, λύσεων περισσότερων φιλικών προς το περιβάλλον, εκ βάθους διάλογος με τους βιομηχανικούς πελάτες, η έκδοση μικρό-ασφαλιστικών προϊόντων, η συμμετοχή στο Remote Sensing-based Information and Insurance for Crops in Emerging Economies’ (RIICE), στην Νότιο- Δυτική Ασία, ένα πρόγραμμα που με την χρήση του δορυφόρου αξιολογεί την πρόοδο ανάπτυξης των καλλιεργειών και ταυτόχρονα παρέχει πληροφορίες στις κυβερνήσει όταν προβλέπονται χαμηλές αποδόσεις.

 

Επενδύσεις άνω των 3 δισ. σχεδιάζει το γερμανικό επιχειρείν στην Ελλάδα

0

Κεφάλαια τα οποία ξεπερνούν σε αξία τα 3 δισ. ευρώ σχεδιάζει να επενδύσει το γερμανικό επιχειρείν, στην Ελλάδα, κατά την επόμενη τριετία, ενισχύοντας την παρουσία του στη χώρα, αλλά και την προσπάθεια της κυβέρνησης η οικονομία να εξέλθει της πολυετούς ύφεσης.

Μόνο το επενδυτικό πλάνο της ελληνογερμανικής κοινοπραξίας Fraport – Slentel, αξίας 1,2 δισ. ευρώ για την παραχώρηση 14 περιφερειακών αεροδρομίων και 330 εκατ. ευρώ για τις αναβαθμίσεις των σχετικών εγκαταστάσεων, καθώς και αυτό του ΟΤΕ που σε βάθος τριετίας θα φθάσει το 1,3 δισ. ευρώ με κύρια έμφαση τα δίκτυα νέας γενιάς, ανεβάζουν τον πήχη των μελλοντικών γερμανικών επενδύσεων στην Ελλάδα στα 2,8 δισ. ευρώ.

Σωρευτικά, οι γερμανικές επενδύσεις στη χώρα έχουν ήδη φθάσει τα 21 δισ. ευρώ, καλύπτοντας περίπου το 20% των ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα.

Βάσει στοιχείων που συγκέντρωσε από την Γερμανική Ομοσπονδιακή Κεντρική Τράπεζα και επεξεργάσθηκε το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, στην Ελλάδα σήμερα δραστηριοποιούνται 121 μεγάλες γερμανικές επιχειρήσεις, οι οποίες απασχολούν περί τους 29.000 εργαζόμενους, συγκεντρώνοντας, σε σύνολο, ένα τζίρο της τάξης των 7,3 δισ. ευρώ.

Η λίστα με τους ισχυρότερους επιχειρηματικούς ομίλους της Γερμανίας περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τη Deutsche Telekom – βασικό μέτοχο του ΟΤΕ, τη Siemens, την Boehringer Ingelheim, τη Robert Bosch, την Allianz, τη Media Markt, τη LIDL, εταιρείες οι οποίες συνέχισαν καθ΄ όλη τη διάρκεια της ύφεσης να επενδύουν στη χώρα και θα επιμένουν ανάλογα τα επόμενα χρόνια.

Ο Πρόεδρος του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, κ. Μιχάλης Μαΐλλης, μιλώντας στη διάρκεια press lunch που παρέθεσε το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο για τις γιορτές των Χριστουγέννων σε δημοσιογράφους, τόνισε ότι «στρατηγική στόχευση του Επιμελητηρίου είναι η στήριξη των γερμανικών επενδύσεων στην Ελλάδα. Η εισροή ξένων κεφαλαίων στη χώρα είναι αυτή που θα δώσει ώθηση στην οικονομία και θα τη βγάλει από τη στενωπό της ύφεσης» ανέφερε για να προσθέσει ότι «η επενδυτική ένταση στην εσωτερική αγορά συνδυαζόμενη με την τόνωση της εξωστρέφειας του ελληνικού επιχειρείν, θα αποτελέσουν ένα ισχυρό δίπολο ανάπτυξης, ικανό να θέσει την Ελλάδα εκτός μνημονιακών συμβάσεων. Πρόκειται για έναν ρεαλιστικό στόχο, τον οποίο θα επιτύχουμε ως χώρα υπό την προϋπόθεση ότι, παράλληλα, θα υλοποιηθούν όλες οι μεταρρυθμίσεις τις οποίες έχει ανάγκη η ελληνική οικονομία ώστε να καταστεί ανταγωνιστική» δήλωσε ο κ. Μαΐλλης.

Αναφερόμενος στις αναπτυξιακές πρωτοβουλίες του Επιμελητηρίου, ο ίδιος υπογράμμισε ότι, μόνο φέτος, ως φορέας άνοιξε δίαυλο εμπορικής δράσης στη Γερμανία για 439 ελληνικές εταιρείες, οι οποίες κάλυψαν με τη συμμετοχή τους 8.648 τ.μ. επιφάνεια σε διεθνείς εκθέσεις που διοργανώθηκαν στη Γερμανία, αλλά και σε άλλες χώρες από Γερμανικούς Εκθεσιακούς Οργανισμούς και υποστηρίχθηκαν από το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο. Στο ίδιο διάστημα, πρόσθεσε ο κ. Μαΐλλης, 9.214 Έλληνες ενδιαφερόμενοι επισκέφθηκαν τις εν λόγω εκθέσεις, αναζητώντας νέες συνεργασίες.

Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου επεσήμανε ως ιδιαίτερα σημαντική και τη συμμετοχή της Γερμανίας στο σύνολο των εμπορικών συναλλαγών της Ελλάδας, αφού, όπως είπε, βάσει στοιχείων 2015 φθάνει το 9,5%, ενώ, φέτος, στο εννεάμηνο Ιανουαρίου και Σεπτεμβρίου η εξαγωγική δράση της Ελλάδας προς τη Γερμανία κατέγραψε άνοδο 3,2%. Ενισχυμένες κατά 4,2% ήταν και οι εισαγωγές από Γερμανία προς Ελλάδα, ανάφερε ο κ. Μαΐλλης.

Πύλη εξωστρέφειας

Σχολιάζοντας τη δυναμική του Επιμελητηρίου και το ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει ως ισχυρή πύλη εξωστρέφειας για το Ελληνικό επιχειρείν και ως εκπρόσωπος της ισχυρότερης ευρωπαϊκής οικονομίας στην Ελλάδα, ο Γενικός Διευθυντής, Δρ. Αθανάσιος Κελέμης, υπογράμμισε ότι το Επιμελητήριο ανήκει σε ένα Παγκόσμιο Δίκτυο Διμερών Επιμελητηρίων με 130 γραφεία σε 90 χώρες, οπότε τα μέλη του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου, που φθάνουν σήμερα τα 842, μπορούν να δικτυωθούν στο παγκόσμιο δίκτυο με 45.000 επιχειρήσεις – μέλη.

Ιδιαίτερη ήταν η αναφορά του κ. Κελέμη και στο σύστημα διττής εκπαίδευσης, όπου το Επιμελητήριο αναπτύσσεται ήδη από το 2013 με ανάλογες δράσεις στον τουριστικό τομέα.

Το δεύτερο άνοιγμα του Επιμελητηρίου στη διττή εκπαίδευση θα αφορά στα επαγγέλματα του «Τεχνίτη Μηχατρονικού Ηλεκτρολόγου Οχημάτων» και του «Τεχνίτη Ηλεκτρονικών Συσκευών», με τα σχετικά προγράμματα να αρχίζουν του πρώτους μήνες του 2017, ενώ αντίστοιχες δράσεις θα αναληφθούν και στην αγροτική οικονομία για την παροχή ειδικής τεχνογνωσίας στην αγροτική επαγγελματική εκπαίδευση για ανάγκες σε ικανότητες και επαγγέλματα που απαιτεί η σύγχρονη αγροτική οικονομία.

Προς την ίδια κατεύθυνση θα οργανωθούν προγράμματα Επαγγελματικής Κατάρτισης με εστίαση στο επάγγελμα του Στέλεχος Υπηρεσιών Εφοδιαστικής Αλυσίδας και το Βοηθό Νοσηλευτικής.

Τέλος, ο κ. Κελέμης αναφέρθηκε και στις πρωτοβουλίες του Επιμελητηρίου για τη σύσφιξη των σχέσεων συνεργασίας ελληνικών και γερμανικών επιχειρήσεων. Όπως είπε, το 2015 και το 2016 υποστηρίχθηκε σειρά επαφών B2B για διαφορετικούς κλάδους της οικονομίας και ειδικότερα:

–       245 συναντήσεις στο πλαίσιο του 2ου  Ελληνογερμανικού Φόρουμ Τροφίμων στο Λιτόχωρο Πιερίας.

–       40 συναντήσεις για την Εξοικονόμηση Ενέργειας στη Βιομηχανία Τροφίμων και Ποτών.

–       210 συναντήσεις για τους τομείς διαχείρισης απορριμμάτων, ενέργειας και ΑΠΕ, για τον βιομηχανικό εξοπλισμό, τον τουρισμός, το IT, τον τραπεζικό τομέα και την ιατρική βιομηχανία.

–       35 συναντήσεις για ελληνικά Start-ups στο Βερολίνο.

–       250 συναντήσεις στο πλαίσιο του 3ου Ελληνογερμανικού Φόρουμ Τροφίμων στην Κρήτη.

–       20 συναντήσεις για τον ίδιο τομέα σε άλλες εκδηλώσεις.

 

Κατηγορίες Μελών Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου με αριθμούς

Ιατρικά και φαρμακευτικά προϊόντα 20
Εκπαίδευση 7
Τράπεζες 12
Οικοδομικές εταιρείες, αρχιτέκτονες, εσωτερικές διακοσμήσεις  44
Δομικά και συναφή είδη 19
Ενδύματα, υφάσματα, εσώρουχα, αξεσουάρ 16
Συμβουλευτικές υπηρεσίες, τεχνική επίβλεψη  31
Είδη γραφείου, υλικά σχεδιάσεως, γραφική ύλη, χαρτί 12
Ctering  2
Χημικά και α΄ ύλες, χρώματα και βερνίκια, κόλλες 16
Ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές 31
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας 51
Οχήματα, συναφή είδη, ανταλλακτικά, ενοικιάσεις 30
Αεροπορικές εταιρείες  2
Αεροδρόμια και λιμάνια 2
Χώροι εστίασης και εκδηλώσεων 3
Είδη δώρων 3
Είδη οικιακής χρήσης 9
Θέρμανση- Κλιματισμός, είδη υγιεινής-μπάνιου, ηλιακά και Φ/Β 15
Ξενοδοχεία 30
Κτηματομεσίτες  5
Επιμελητήρια 48
Βιομηχανικές εγκαταστάσεις και εξοπλισμός 25
ΙΤ – Υπηρεσίες 20
Καλλυντικά 9
Γεωργία, κτηνοτροφία, συσκευές, μηχανές 18
Είδη διατροφής και κατανάλωσης 80
Μηχανές και ανταλλακτικά 26
Μέσα επικοινωνίας και συναφείς εταιρείες 19
Υπηρεσίες υγείας, γιατροί 6
Ιατρικές συσκευές, μηχανήματα, νοσοκομειακός εξοπλισμός 14
Οργάνωση εκθέσεων, μελέτες-κατασκευές περιπτέρων 19
Μέταλλα και μεταλλικά είδη 20
Έπιπλα και συναφή είδη 8
H/Y hardware & software18
Επιλογή στελεχών 5
Πλαστικά και ελαστικά είδη 7
Διυλιστήρια και προϊόντα διύλισης 3
Δικηγόροι 77
Καθαριστικά, απορρυπαντικά, μηχανήματα και επιχειρήσεις 7
Ταξιδιωτικά γραφεία 21
Ναυτιλιακές εταιρείες και υπηρεσίες εξυπηρέτησης τους  5
Υπηρεσίες ασφαλείας 5
Μεταφορικές εταιρείες, logistics, couriers 35
Αθλητικά, είδη κάμπινγκ, παιχνίδια 4
Φοροτεχνικοί, ορκωτοί ελεγκτές 23
Τηλεπικοινωνίες 10
Κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα και συναφή  6
Μεταφράσεις και συναφής τεχνικός εξοπλισμός 8
Κοσμήματα 1
Προστασία Περιβάλλοντος, προϊόντα και υπηρεσίες 14
Σύμβουλοι επιχειρήσεων 34
Συσκευασίες και υλικά 9
Διάφορα 20
Ασφάλειες 12
Φορείς, δημόσιες υπηρεσίες, σύνδεσμοι 4
Εργαλεία και σιδηρικά 4

 

Επενδύσεις άνω των 3 δισ. σχεδιάζει το γερμανικό επιχειρείν στην Ελλάδα

0

Κεφάλαια τα οποία ξεπερνούν σε αξία τα 3 δισ. ευρώ σχεδιάζει να επενδύσει το γερμανικό επιχειρείν, στην Ελλάδα, κατά την επόμενη τριετία, ενισχύοντας την παρουσία του στη χώρα, αλλά και την προσπάθεια της κυβέρνησης η οικονομία να εξέλθει της πολυετούς ύφεσης.

Μόνο το επενδυτικό πλάνο της ελληνογερμανικής κοινοπραξίας Fraport – Slentel, αξίας 1,2 δισ. ευρώ για την παραχώρηση 14 περιφερειακών αεροδρομίων και 330 εκατ. ευρώ για τις αναβαθμίσεις των σχετικών εγκαταστάσεων, καθώς και αυτό του ΟΤΕ που σε βάθος τριετίας θα φθάσει το 1,3 δισ. ευρώ με κύρια έμφαση τα δίκτυα νέας γενιάς, ανεβάζουν τον πήχη των μελλοντικών γερμανικών επενδύσεων στην Ελλάδα στα 2,8 δισ. ευρώ.

Σωρευτικά, οι γερμανικές επενδύσεις στη χώρα έχουν ήδη φθάσει τα 21 δισ. ευρώ, καλύπτοντας περίπου το 20% των ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα.

Βάσει στοιχείων που συγκέντρωσε από την Γερμανική Ομοσπονδιακή Κεντρική Τράπεζα και επεξεργάσθηκε το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, στην Ελλάδα σήμερα δραστηριοποιούνται 121 μεγάλες γερμανικές επιχειρήσεις, οι οποίες απασχολούν περί τους 29.000 εργαζόμενους, συγκεντρώνοντας, σε σύνολο, ένα τζίρο της τάξης των 7,3 δισ. ευρώ.

Η λίστα με τους ισχυρότερους επιχειρηματικούς ομίλους της Γερμανίας περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τη Deutsche Telekom – βασικό μέτοχο του ΟΤΕ, τη Siemens, την Boehringer Ingelheim, τη Robert Bosch, την Allianz, τη Media Markt, τη LIDL, εταιρείες οι οποίες συνέχισαν καθ΄ όλη τη διάρκεια της ύφεσης να επενδύουν στη χώρα και θα επιμένουν ανάλογα τα επόμενα χρόνια.

Ο Πρόεδρος του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, κ. Μιχάλης Μαΐλλης, μιλώντας στη διάρκεια press lunch που παρέθεσε το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο για τις γιορτές των Χριστουγέννων σε δημοσιογράφους, τόνισε ότι «στρατηγική στόχευση του Επιμελητηρίου είναι η στήριξη των γερμανικών επενδύσεων στην Ελλάδα. Η εισροή ξένων κεφαλαίων στη χώρα είναι αυτή που θα δώσει ώθηση στην οικονομία και θα τη βγάλει από τη στενωπό της ύφεσης» ανέφερε για να προσθέσει ότι «η επενδυτική ένταση στην εσωτερική αγορά συνδυαζόμενη με την τόνωση της εξωστρέφειας του ελληνικού επιχειρείν, θα αποτελέσουν ένα ισχυρό δίπολο ανάπτυξης, ικανό να θέσει την Ελλάδα εκτός μνημονιακών συμβάσεων. Πρόκειται για έναν ρεαλιστικό στόχο, τον οποίο θα επιτύχουμε ως χώρα υπό την προϋπόθεση ότι, παράλληλα, θα υλοποιηθούν όλες οι μεταρρυθμίσεις τις οποίες έχει ανάγκη η ελληνική οικονομία ώστε να καταστεί ανταγωνιστική» δήλωσε ο κ. Μαΐλλης.

Αναφερόμενος στις αναπτυξιακές πρωτοβουλίες του Επιμελητηρίου, ο ίδιος υπογράμμισε ότι, μόνο φέτος, ως φορέας άνοιξε δίαυλο εμπορικής δράσης στη Γερμανία για 439 ελληνικές εταιρείες, οι οποίες κάλυψαν με τη συμμετοχή τους 8.648 τ.μ. επιφάνεια σε διεθνείς εκθέσεις που διοργανώθηκαν στη Γερμανία, αλλά και σε άλλες χώρες από Γερμανικούς Εκθεσιακούς Οργανισμούς και υποστηρίχθηκαν από το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο. Στο ίδιο διάστημα, πρόσθεσε ο κ. Μαΐλλης, 9.214 Έλληνες ενδιαφερόμενοι επισκέφθηκαν τις εν λόγω εκθέσεις, αναζητώντας νέες συνεργασίες.

Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου επεσήμανε ως ιδιαίτερα σημαντική και τη συμμετοχή της Γερμανίας στο σύνολο των εμπορικών συναλλαγών της Ελλάδας, αφού, όπως είπε, βάσει στοιχείων 2015 φθάνει το 9,5%, ενώ, φέτος, στο εννεάμηνο Ιανουαρίου και Σεπτεμβρίου η εξαγωγική δράση της Ελλάδας προς τη Γερμανία κατέγραψε άνοδο 3,2%. Ενισχυμένες κατά 4,2% ήταν και οι εισαγωγές από Γερμανία προς Ελλάδα, ανάφερε ο κ. Μαΐλλης.

Πύλη εξωστρέφειας

Σχολιάζοντας τη δυναμική του Επιμελητηρίου και το ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει ως ισχυρή πύλη εξωστρέφειας για το Ελληνικό επιχειρείν και ως εκπρόσωπος της ισχυρότερης ευρωπαϊκής οικονομίας στην Ελλάδα, ο Γενικός Διευθυντής, Δρ. Αθανάσιος Κελέμης, υπογράμμισε ότι το Επιμελητήριο ανήκει σε ένα Παγκόσμιο Δίκτυο Διμερών Επιμελητηρίων με 130 γραφεία σε 90 χώρες, οπότε τα μέλη του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου, που φθάνουν σήμερα τα 842, μπορούν να δικτυωθούν στο παγκόσμιο δίκτυο με 45.000 επιχειρήσεις – μέλη.

Ιδιαίτερη ήταν η αναφορά του κ. Κελέμη και στο σύστημα διττής εκπαίδευσης, όπου το Επιμελητήριο αναπτύσσεται ήδη από το 2013 με ανάλογες δράσεις στον τουριστικό τομέα.

Το δεύτερο άνοιγμα του Επιμελητηρίου στη διττή εκπαίδευση θα αφορά στα επαγγέλματα του «Τεχνίτη Μηχατρονικού Ηλεκτρολόγου Οχημάτων» και του «Τεχνίτη Ηλεκτρονικών Συσκευών», με τα σχετικά προγράμματα να αρχίζουν του πρώτους μήνες του 2017, ενώ αντίστοιχες δράσεις θα αναληφθούν και στην αγροτική οικονομία για την παροχή ειδικής τεχνογνωσίας στην αγροτική επαγγελματική εκπαίδευση για ανάγκες σε ικανότητες και επαγγέλματα που απαιτεί η σύγχρονη αγροτική οικονομία.

Προς την ίδια κατεύθυνση θα οργανωθούν προγράμματα Επαγγελματικής Κατάρτισης με εστίαση στο επάγγελμα του Στέλεχος Υπηρεσιών Εφοδιαστικής Αλυσίδας και το Βοηθό Νοσηλευτικής.

Τέλος, ο κ. Κελέμης αναφέρθηκε και στις πρωτοβουλίες του Επιμελητηρίου για τη σύσφιξη των σχέσεων συνεργασίας ελληνικών και γερμανικών επιχειρήσεων. Όπως είπε, το 2015 και το 2016 υποστηρίχθηκε σειρά επαφών B2B για διαφορετικούς κλάδους της οικονομίας και ειδικότερα:

–       245 συναντήσεις στο πλαίσιο του 2ου  Ελληνογερμανικού Φόρουμ Τροφίμων στο Λιτόχωρο Πιερίας.

–       40 συναντήσεις για την Εξοικονόμηση Ενέργειας στη Βιομηχανία Τροφίμων και Ποτών.

–       210 συναντήσεις για τους τομείς διαχείρισης απορριμμάτων, ενέργειας και ΑΠΕ, για τον βιομηχανικό εξοπλισμό, τον τουρισμός, το IT, τον τραπεζικό τομέα και την ιατρική βιομηχανία.

–       35 συναντήσεις για ελληνικά Start-ups στο Βερολίνο.

–       250 συναντήσεις στο πλαίσιο του 3ου Ελληνογερμανικού Φόρουμ Τροφίμων στην Κρήτη.

–       20 συναντήσεις για τον ίδιο τομέα σε άλλες εκδηλώσεις.

 

Κατηγορίες Μελών Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου με αριθμούς

Ιατρικά και φαρμακευτικά προϊόντα 20
Εκπαίδευση 7
Τράπεζες 12
Οικοδομικές εταιρείες, αρχιτέκτονες, εσωτερικές διακοσμήσεις  44
Δομικά και συναφή είδη 19
Ενδύματα, υφάσματα, εσώρουχα, αξεσουάρ 16
Συμβουλευτικές υπηρεσίες, τεχνική επίβλεψη  31
Είδη γραφείου, υλικά σχεδιάσεως, γραφική ύλη, χαρτί 12
Ctering  2
Χημικά και α΄ ύλες, χρώματα και βερνίκια, κόλλες 16
Ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές 31
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας 51
Οχήματα, συναφή είδη, ανταλλακτικά, ενοικιάσεις 30
Αεροπορικές εταιρείες  2
Αεροδρόμια και λιμάνια 2
Χώροι εστίασης και εκδηλώσεων 3
Είδη δώρων 3
Είδη οικιακής χρήσης 9
Θέρμανση- Κλιματισμός, είδη υγιεινής-μπάνιου, ηλιακά και Φ/Β 15
Ξενοδοχεία 30
Κτηματομεσίτες  5
Επιμελητήρια 48
Βιομηχανικές εγκαταστάσεις και εξοπλισμός 25
ΙΤ – Υπηρεσίες 20
Καλλυντικά 9
Γεωργία, κτηνοτροφία, συσκευές, μηχανές 18
Είδη διατροφής και κατανάλωσης 80
Μηχανές και ανταλλακτικά 26
Μέσα επικοινωνίας και συναφείς εταιρείες 19
Υπηρεσίες υγείας, γιατροί 6
Ιατρικές συσκευές, μηχανήματα, νοσοκομειακός εξοπλισμός 14
Οργάνωση εκθέσεων, μελέτες-κατασκευές περιπτέρων 19
Μέταλλα και μεταλλικά είδη 20
Έπιπλα και συναφή είδη 8
H/Y hardware & software18
Επιλογή στελεχών 5
Πλαστικά και ελαστικά είδη 7
Διυλιστήρια και προϊόντα διύλισης 3
Δικηγόροι 77
Καθαριστικά, απορρυπαντικά, μηχανήματα και επιχειρήσεις 7
Ταξιδιωτικά γραφεία 21
Ναυτιλιακές εταιρείες και υπηρεσίες εξυπηρέτησης τους  5
Υπηρεσίες ασφαλείας 5
Μεταφορικές εταιρείες, logistics, couriers 35
Αθλητικά, είδη κάμπινγκ, παιχνίδια 4
Φοροτεχνικοί, ορκωτοί ελεγκτές 23
Τηλεπικοινωνίες 10
Κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα και συναφή  6
Μεταφράσεις και συναφής τεχνικός εξοπλισμός 8
Κοσμήματα 1
Προστασία Περιβάλλοντος, προϊόντα και υπηρεσίες 14
Σύμβουλοι επιχειρήσεων 34
Συσκευασίες και υλικά 9
Διάφορα 20
Ασφάλειες 12
Φορείς, δημόσιες υπηρεσίες, σύνδεσμοι 4
Εργαλεία και σιδηρικά 4

 

EIOPA: Ανακοινώνει αύριο τα αποτελέσματα των stress tests και για 8 ελληνικές εταιρείες

0

του Νίκου Σακελλαρίου

Αύριο Πέμπτη θα ανακοινωθούν στην Τράπεζα της Ελλάδος τα αποτελέσματα των stress tests  που διοργάνωσε η πανευρωπαική εποπτική αρχή EIOPA  για τις 8 ασφαλιστικές εταιρείες από την Ελλάδα που συμμετείχαν στην διαδικασία μαζί με περίπου 250 ευρωπαικές εταιρείες.

Τα αποτελέσματα για τις ελληνικές εταιρείες θα ανακοινώσει η εγχώρια εποπτική αρχή , η Τράπεζα της Ελλάδας.  Θα πρέπει να σημειωθεί ότι τα ‘τεστ κοπώσεως’ 2016 ξεκίνησαν ως διαδικασία τον Μάρτιο  και  ολοκληρώθηκαν τον Σεπτέμβριο 2016 με στόχο να αναδειχθούν  οι αντοχές και οι αδυναμίες του ασφαλιστικού συστήματος στην Ευρώπη.  Τα αποτελέσματα των ελληνικών εταιρειών δεν θα βγουν ξεχωριστά ανά εταιρεία αλλά θα είναι αντιπροσωπευτικά του ελληνικού ασφαλιστικού κλάδου (ως χώρα).  Επίσης δεν θα έχουν επιπτώσεις στις εταιρείες  παρά μόνο συμβουλευτικές οδηγίες από την εγχώρια εποπτική αρχή.

Ο στόχος των stress tests είναι να βοηθήσουν να αναδειχθεί η ανθεκτικότητα της ασφαλιστικής αγοράς και ληφθούν ισχυρά συμπεράσματα για να ενισχυθεί η σταθερότητα του χρηματοοικονομικού συστήματος.

Τα stress tests του 2016 είχαν ως στόχο να προσεγγίσουν τις αδυναμίες του ασφαλιστικού συστήματος σε ένα συνδυασμό πολλαπλών παραγόντων κινδύνου, όπως είναι το περιβάλλον χαμηλών επιτοκίων  και το  double hit , δηλαδή εκτός από τα χαμηλά επιτόκια να υπάρχει και σημαντική μείωση της αξίας των περιουσιακών στοιχείων των εταιρειών.

 

EIOPA: Ανακοινώνει αύριο τα αποτελέσματα των stress tests και για 8 ελληνικές εταιρείες

0

του Νίκου Σακελλαρίου

Αύριο Πέμπτη θα ανακοινωθούν στην Τράπεζα της Ελλάδος τα αποτελέσματα των stress tests  που διοργάνωσε η πανευρωπαική εποπτική αρχή EIOPA  για τις 8 ασφαλιστικές εταιρείες από την Ελλάδα που συμμετείχαν στην διαδικασία μαζί με περίπου 250 ευρωπαικές εταιρείες.

Τα αποτελέσματα για τις ελληνικές εταιρείες θα ανακοινώσει η εγχώρια εποπτική αρχή , η Τράπεζα της Ελλάδας.  Θα πρέπει να σημειωθεί ότι τα ‘τεστ κοπώσεως’ 2016 ξεκίνησαν ως διαδικασία τον Μάρτιο  και  ολοκληρώθηκαν τον Σεπτέμβριο 2016 με στόχο να αναδειχθούν  οι αντοχές και οι αδυναμίες του ασφαλιστικού συστήματος στην Ευρώπη.  Τα αποτελέσματα των ελληνικών εταιρειών δεν θα βγουν ξεχωριστά ανά εταιρεία αλλά θα είναι αντιπροσωπευτικά του ελληνικού ασφαλιστικού κλάδου (ως χώρα).  Επίσης δεν θα έχουν επιπτώσεις στις εταιρείες  παρά μόνο συμβουλευτικές οδηγίες από την εγχώρια εποπτική αρχή.

Ο στόχος των stress tests είναι να βοηθήσουν να αναδειχθεί η ανθεκτικότητα της ασφαλιστικής αγοράς και ληφθούν ισχυρά συμπεράσματα για να ενισχυθεί η σταθερότητα του χρηματοοικονομικού συστήματος.

Τα stress tests του 2016 είχαν ως στόχο να προσεγγίσουν τις αδυναμίες του ασφαλιστικού συστήματος σε ένα συνδυασμό πολλαπλών παραγόντων κινδύνου, όπως είναι το περιβάλλον χαμηλών επιτοκίων  και το  double hit , δηλαδή εκτός από τα χαμηλά επιτόκια να υπάρχει και σημαντική μείωση της αξίας των περιουσιακών στοιχείων των εταιρειών.