back to top
14.9 C
Athens
Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1974

ΕΚΕ: 200 εκατ. το μετρήσιμο κοινωνικό προϊόν της Interamerican

0

Υπεύθυνη επιχειρηματικά δράση βάσει των διεθνών αναγνωρισμένων αρχών έχει αναπτύξει η Interamerican, που εντάσσει στο στρατηγικό της σχεδιασμό τις δράσεις που στηρίζουν έμπρακτα ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, ενισχύουν τον εθελοντισμό, συμβάλλουν στην προστασία του φυσικού περιβάλλοντος και εναρμονίζονται με τις πρακτικές ορθής διαχείρισης.

 

Το σύγχρονο μοντέλο της επιχειρηματικότητας καθιστά πλέον αναγκαία την υπεύθυνη επιχειρηματική συμπεριφορά, που αναδεικνύεται σε συγκριτικό πλεονέκτημα για τις εταιρείες της ασφαλιστικής αγοράς. Εδράζοντας σε αυτή τη βάση τη φιλοσοφία της λειτουργίας της η εταιρεία δημοσίευσε τον απολογισμό των δράσεων της, οι οποίες σχεδιάζονται από την ομάδα ΕΚΕ με επικεφαλής τον Γιάννη Ρούντο, Διευθυντή Δημοσίων Σχέσεων και ΕΚΕ της εταιρείας. Όπως επισημαίνει ο ίδιος “επιζητούμε έναν επιχειρηματικό πολιτισμό βασισμένο στο ατομικό και συλλογικό αίσθημα ευθύνης, που μπορεί να στερεώσει τη σύνθεση καλών ιδεών και πράξεων σταθερά και με συνέπεια – έναν τέτοιο πολιτισμό, τον χρειάζεται και η ασφαλιστική αγορά στον τόπο μας.”

 

Υπολογίζεται ότι το μετρήσιμο κοινωνικό προϊόν της εταιρείας -ως οικονομική αξία- ετησίως κατά την τελευταία τριετία, φτάνει κατά μέσο όρο, περίπου στα 200 εκατ. ευρώ.  Ανάμεσα στις πρωτοβουλίες υπεύθυνης επιχειρηματικότητας, που η εταιρεία έχει ως στόχο να υλοποιήσει μέχρι το 2016 περιλαμβάνονται και οι εξής:

 

  • Έκδοση του επομένου Απολογισμού Κοινωνικής Υπευθυνότητας σύμφωνα με το νέο πρότυπο Global Reporting Initiative – G4.
  • Υποστήριξη του διαλόγου με τους κοινωνικούς εταίρους για την επιχειρηματική ανάπτυξη και αειφορία.
  • Απόλυτη ευθυγράμμιση της INTERAMERICAN με τις επιταγές της κοινοτικής οδηγίας Solvency II
  • Ανάπτυξη των γνώσεων στελεχών της Εταιρείας για τις βέλτιστες πρακτικές σχετικά με τα συστήματα whistleblowing (παροχή και διαχείριση πληροφοριών για τελούμενο ή ενδεχόμενο αδίκημα ή καταχρηστική πρακτική), με γνώμονα τη δια-φάνεια.
  • Λειτουργική ολοκλήρωση της ενιαίας πλατφόρμας “OnE”
  • Ηλεκτρονικό γραφείο“askme”
  • Υλοποίηση λειτουργίας chat στα πλαίσια του Customer Relationship Management Tool.
  • Πιστοποίηση των διαδικασιών που ακολουθούνται στη Διεύθυνση της Εταιρείας Βοήθειας κατά ISO 9001.
  • Ανάπτυξη συνεργασιών της INTERAMERICAN με ευρωπαϊκών προδιαγραφών αυτοκινητοδρόμους Ελλάδος για παροχή Οδικής Βοήθειας.
  • Νέος Κανονισμός Αγορών και Προμηθειών, αναπόσπαστο μέρος του οποίου θα αποτελεί ο Κώδικας Δεοντολογίας Προμηθευτών.
  • New INTERAMERICAN Operational Model: συμμετοχή σε όλες τις φάσεις ανάπτυξης και υλοποίησης του σχεδίου εταιρικής ανασυγκρότησης, επεξεργασία και διαχείριση πλάνου καθοδήγησης και υποστήριξης των αποχωρούντων εργαζομέ-νων για τη συνέχιση του εργασιακού βίου τους.
  • Νέο λογισμικό σύστημα διαχείρισης μισθοδοσίας, διαχείρισης προϋπολογισμού (budget) και επιμέρους λειτουργιών Ανθρωπίνου Δυναμικού που αφορούν στην παρακολούθηση και διαχείριση στοιχείων εργαζομένων, καθώς και στις διαδικασίες πρόσληψης, εκπαίδευσης και αξιολόγησης.
  • Ανανέωση και αναβάθμιση της ηλεκτρονικής εφαρμογής in.for.me για την υποστήριξη του Συστήματος Διοίκησης της Απόδοσης.
  • Παροχές υγείας -σε επίπεδο πρόληψης και διάγνωσης- στους εργαζομένους της Εταιρείας, επιπλέον των παροχών της ομαδικής ασφάλισης.
  • Εκπαίδευση “Εθελοντών Ζωής” (εργαζομένων και συνεργατών) στις Πρώτες Βοή- θειες, με τη συνεργασία εξειδικευμένων φορέων (Ε.Ο.Δ., Ε.Δ.Ο.Κ., συνεργάτες της Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας της INTERAMERICAN).
  • Δωρεάν υπηρεσίες υγείας σε άτομα ευπαθών κοινωνικών ομάδων (πρόληψη, πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας), με περαιτέρω αξιοποίηση των ιδιόκτητων υποδομών υγείας της Εταιρείας. Συνέχιση της εταιρικής καμπάνιας “Κατάθεση Αλληλεγγύης, Πράξη Ζωής”.
  • Ανάπτυξη πρωτοβουλιών και συνεργασιών για τη νεανική επιχειρηματικότητα.
  • Προνομιακό ασφάλιστρο για κάλυψη περιουσιακών στοιχείων (αυτοκίνητο, κατοικία) των οποίων η λειτουργική “ταυτότητα” είναι φιλική προς το περιβάλλον, όσον αφορά τους δείκτες ατμοσφαιρικής ρύπανσης και της κατανάλωσης ενέργειας και φυσικών πόρων.

 

 

Απολογισμός-πρότυπο στην ασφαλιστική αγορά

Σημαντικά βήματα απολογιστικής προόδου στην κοινωνική υπευθυνότητα έχει σημειώσει η INTERAMERICAN, κορυφώνοντας τις σχετικές επιδόσεις της μετά από μία ακολουθία έξι ετησίων εκθέσεων, από το 2009 έως σήμερα. Ο Απολογισμός EKE της Εταιρείας, σύμφωνα με τη δήλωση επαλήθευσης του εξωτερικού ελεγκτή, έχει καλύψει τις απαιτήσεις για το Α+ επίπεδο εφαρμογής της έκδοσης G3.1 των κατευθυντηρίων οδηγιών του Global Reporting Initiative. Ειδικότερα, ο Απολογισμός της INTERAMERICAN ανταποκρίνεται στο σύνολο των 154 δεικτών – πλήρως στους 153 και μερικώς σε ένα. Ακόμη, στην έκθεση –όπως και στην καθημερινή λειτουργία της Εταιρείας– έχουν ενσωματωθεί μέσω των πρακτικών οι δέκα αρχές που προτείνει το Οικουμενικό Σύμφωνο του ΟΗΕ, στοιχείο που φέρει τον Απολογισμό στο επίπεδο GC Advanced του Global Compact.

 

H INTERAMERICAN παρουσιάζει στον Απολογισμό της όλο το εύρος των θεμάτων που άπτονται της οικονομικής, περιβαλλοντικής και κοινωνικής επίδρασης της Εταιρείας. Η έκθεση είναι συγκρίσιμη με τις προηγούμενες εκδόσεις, καθώς διατηρείται η βασική δομική αντίληψη στην παρουσίαση της ύλης και των στοιχείων διευκολύνοντας, έτσι, την αξιολόγηση της προόδου από έτος σε έτος. Πέραν των οδηγιών του GR1-G3.1 και των αρχών του Global Compact, για τη σύνταξη του Απολογισμού έχουν ληφθεί υπ’ όψιν το ΑΑ1000 Πρότυπο Αρχών Υπευθυνότητας (Accountability Principles Standard) 2008, η φύση των ασφαλιστικών δραστηριοτήτων της Εταιρείας, καθώς επίσης το ενδιαφέρον και οι προσδοκίες των ενδιαφερομένων μερών.

 

Το Περιεχόμενο

 

Με βάση την αρχή της ουσιαστικότητας (materiality) και το πλαίσιο που θέτουν τα προαναφερθέντα πρότυπα, στην έκθεση έχει δοθεί έμφαση στους πιο σημαντικούς για την INTERAMERICAN τομείς, που αφορούν στο Ανθρώπινο Δυναμικό, τη σχέση της με την Αγορά, την Εταιρική Διακυβέρνηση, την προστασία του Περιβάλλοντος και τη συνεισφορά στην Κοινωνία.

 

Σε κάθε κεφάλαιο αναδεικνύονται τα σημαντικά θέματα, όπως αυτά έχουν αναγνωριστεί και ιεραρχηθεί κατά προτεραιότητα, στη βάση των ευρημάτων του εξειδικευμένου materiality analysis workshop που έχει πραγματοποιηθεί. Αποσκοπώντας στη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας των πρωτοβουλιών που αναλαμβάνει, η INTERAMERICAN διαχειρίζεται την κοινωνική υπευθυνότητα βασιζόμενη στις αρχές της συμμετοχικότητας, της ουσιαστικότητας, του πλαισίου αειφορίας και της πληρότητας.

 

 

Η Εταιρική Στρατηγική

 

Στρατηγικά, η INTERAMERICAN προσεγγίζει τα ζητήματα υπευθυνότητας στους άξονες της συμμόρφωσης, της συστηματικής διαχείρισης και της απολογιστικής έκθεσης. Το μετρήσιμο κοινωνικό προϊόν της Εταιρείας ως οικονομική αξία υπολογίζεται ετησίως κατά την τελευταία τριετία, κατά μέσο όρο, περί τα 200 εκατ. ευρώ (αμοιβές, παροχές, εισφορές, φόροι, πληρωμές σε παρόχους  κεφαλαίου, επενδύσεις και δαπάνες για πρακτικές κοινωνικής υπευθυνότητας).

 

Η δέσμευση δράσεων της INTERAMERICAN αναφέρεται στη δημιουργία προστιθέμενης αξίας για τους μετόχους, τους πελάτες, τους εργαζομένους, τους συνεργάτες, τις τοπικές  κοινωνίες, την επιχειρηματική κοινότητα, τις μη κυβερνητικές οργανώσεις, την πολιτεία-τις δημόσιες αρχές και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Στην πράξη, η Εταιρεία συνδέει άρρηκτα την κοινωνική υπευθυνότητα με την υπεύθυνη επιχειρηματικότητα, με έμφαση στη διαφύλαξη της εταιρικής ακεραιότητας και των αξιών που πρεσβεύει. Διαχειριστικά και συντονιστικά, τα ζητήματα υπευθυνότητας εμπίπτουν στην αρμοδιότητα της Διεύθυνσης Δημοσίων Σχέσεων και Ε.Κ.Ε., που αναφέρεται στην Επιτροπή Ε.Κ.Ε. με προεδρεύοντα των Διευθύνοντα Σύμβουλο και μέσω αυτής, στην Εκτελεστική Επιτροπή.

 

“Η υπευθυνότητα καθοδηγεί τις επιλογές και τα βήματά μας και έχουμε την πεποίθηση πως έτσι μόνον θα μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις των καιρών, αναγνωρίζοντας και αξιοποιώντας τις προκλήσεις, ώστε να συμβάλλουμε  στη βελτίωση της ποιότητας ζωής και στην κοινωνική ειρήνη και συνοχή” τονίζει ο Γιώργος Κώτσαλος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου.

 

 

Πρακτικές κοινωνικού οφέλους

 

Ειδικότερα για την κοινωνία, η INTERAMERICAN αποτυπώνει με λεπτομέρεια στον Απολογισμό της ενέργειες και μεγέθη της αποδιδόμενης αξίας, στο πλέγμα πέντε ευδιάκριτων περιοχών που συνιστούν δομικά το σχέδιο δράσης “Πράξεις Ζωής” και αφορούν: στη φροντίδα για την Υγεία, στην αντιμετώπιση Κινδύνων (φυσικών, οδικών κ.ά.), στην ενίσχυση Ευπαθών Ομάδων, στην υποστήριξη του Πολιτισμού και της Παιδείας και τέλος, στο Περιβάλλον. Για ανάλογες δράσεις, η Εταιρεία διέθεσε κατά το έτος  αναφοράς του Απολογισμού ποσόν ίσο με το 1,25% των προ φόρων κερδών της, με επιπλέον σημαντική συνεισφορά του ACHMEA Foundation σε ένα ειδικό πρόγραμμα περίθαλψης προσφύγων με τη συνεργασία των Γιατρών χωρίς Σύνορα.

 

Στις πρακτικές της, η INTERAMERICAN έχει προσαρμόσει τον σχεδιασμό των ενεργειών της στην αντιμετώπιση των συνεπειών της οικονομικής και κοινωνικής κρίσης και χρησιμοποιεί επιχειρησιακές δυνατότητες  –υποδομές, τεχνογνωσία, εθελοντικό ανθρώπινο δυναμικό– ενώ ανταποκρίνεται κατ’ αναλογία και σε ανάγκες των εργαζομένων με επιπλέον παροχές, ιδιαίτερα στον τομέα  της πρόληψης  (υγεία, ασφάλεια). Η Εταιρεία επιλέγει να συνεργαστεί με αξιόπιστους και αναγνωρισμένους για το κοινωνικό και περιβαλλοντικό έργο τους φορείς και οργανισμούς. Η διασπορά των ενεργειών ΕΚΕ σε ευρείς πληθυσμούς αποδεκτών με  διαφορετικές ανάγκες (παιδιά, ηλικιωμένα άτομα, περιθωριακές ομάδες κ.λπ.), ώστε να είναι πιο διεισδυτική η θετική επίδραση της INTERAMERICAN στην κοινωνική ζωή, αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό  του σχεδίου “Πράξεις Ζωής”, που υλοποιείται εξελικτικά, επικαιροποιείται και εμπλουτίζεται συνεχώς από το 2003.

 

Τον απολογισμό μπορείτε να δείτε εδώ 

 

insurancewebinars.gr – Ε.Ι.Α.Σ: Η ορθή χρήση του τηλεφώνου ως επαγγελματικού εργαλείου

0

Το insurancewebinars.gr σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, διεξάγουν το νέο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) με τίτλο: Τηλεφωνική Συμπεριφορά: Η ορθή χρήση του τηλεφώνου ως επαγγελματικού εργαλείου.

Εισηγητής στο σεμινάριο θα είναι  ο Γιώργος Χανός Σύμβουλος Επιχειρήσεων & Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού.

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Δευτέρα 18 Μαΐου 2015 και ώρα : 18.00 – 20.00.

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ:

Η ΟΡΘΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ ΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ

 

Περιγραφή και σκοπός του webinar

Να αποκτήσουν οι συμμετέχοντες ολοκληρωμένη αντίληψη για την έννοια της τηλεφωνικής επικοινωνίας και να έχουν στη διάθεσή τους μια δομημένη τηλεφωνική προσέγγιση σε έναν υποψήφιο πελάτη, με τη χρήση σύγχρονων τεχνικών.

Σε ποιους απευθύνεται το webinar

Σε ασφαλιστικούς και σε διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων, αλλά και

ασφαλιστικούς υπαλλήλους που επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του σεμιναρίου.

 

  • Θεματολογία:
  • Ιδιαιτερότητες τηλεφωνικής επικοινωνίας και Στυλ Τηλεφωνικής Συμπεριφοράς
  • Στόχοι Εξερχομένων Κλήσεων
  • Γενικές Αρχές Τηλεφωνικής Προσέγγισης, Κανόνες που διέπουν την συνομιλία μας με

τον πελάτη και Στάδια στην Τηλεφωνική Προσέγγιση

  • Παροχή Κινήτρου για να μας ακούσει & ερωτήσεις που υποχρεώνουν σε Θετική Απάντηση
  • Χειρισμός πιθανών Αντιρρήσεων του Πελάτη
  • Αναγνώριση Μηνυμάτων Αγοράς και επιλογή του Πότε και Πώς θα κλείσουμε

Το webinar μπορείτε να το παρακολουθήσετε στην τιμή των 25€  και μπορείτε να δηλώνετε συμμετοχή για μία από τις 25 θέσεις μέσα από το www.insurancewebinars.gr

insurancewebinars.gr – Ε.Ι.Α.Σ: Η ορθή χρήση του τηλεφώνου ως επαγγελματικού εργαλείου

0

Το insurancewebinars.gr σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, διεξάγουν το νέο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) με τίτλο: Τηλεφωνική Συμπεριφορά: Η ορθή χρήση του τηλεφώνου ως επαγγελματικού εργαλείου.

Εισηγητής στο σεμινάριο θα είναι  ο Γιώργος Χανός Σύμβουλος Επιχειρήσεων & Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού.

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Δευτέρα 18 Μαΐου 2015 και ώρα : 18.00 – 20.00.

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ:

Η ΟΡΘΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ ΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ

 

Περιγραφή και σκοπός του webinar

Να αποκτήσουν οι συμμετέχοντες ολοκληρωμένη αντίληψη για την έννοια της τηλεφωνικής επικοινωνίας και να έχουν στη διάθεσή τους μια δομημένη τηλεφωνική προσέγγιση σε έναν υποψήφιο πελάτη, με τη χρήση σύγχρονων τεχνικών.

Σε ποιους απευθύνεται το webinar

Σε ασφαλιστικούς και σε διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων, αλλά και

ασφαλιστικούς υπαλλήλους που επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του σεμιναρίου.

 

  • Θεματολογία:
  • Ιδιαιτερότητες τηλεφωνικής επικοινωνίας και Στυλ Τηλεφωνικής Συμπεριφοράς
  • Στόχοι Εξερχομένων Κλήσεων
  • Γενικές Αρχές Τηλεφωνικής Προσέγγισης, Κανόνες που διέπουν την συνομιλία μας με

τον πελάτη και Στάδια στην Τηλεφωνική Προσέγγιση

  • Παροχή Κινήτρου για να μας ακούσει & ερωτήσεις που υποχρεώνουν σε Θετική Απάντηση
  • Χειρισμός πιθανών Αντιρρήσεων του Πελάτη
  • Αναγνώριση Μηνυμάτων Αγοράς και επιλογή του Πότε και Πώς θα κλείσουμε

Το webinar μπορείτε να το παρακολουθήσετε στην τιμή των 25€  και μπορείτε να δηλώνετε συμμετοχή για μία από τις 25 θέσεις μέσα από το www.insurancewebinars.gr

insurancewebinars.gr – Ε.Ι.Α.Σ: Η ορθή χρήση του τηλεφώνου ως επαγγελματικού εργαλείου

0

Το insurancewebinars.gr σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, διεξάγουν το νέο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) με τίτλο: Τηλεφωνική Συμπεριφορά: Η ορθή χρήση του τηλεφώνου ως επαγγελματικού εργαλείου.

Εισηγητής στο σεμινάριο θα είναι  ο Γιώργος Χανός Σύμβουλος Επιχειρήσεων & Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού.

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Δευτέρα 18 Μαΐου 2015 και ώρα : 18.00 – 20.00.

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ:

Η ΟΡΘΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ ΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ

 

Περιγραφή και σκοπός του webinar

Να αποκτήσουν οι συμμετέχοντες ολοκληρωμένη αντίληψη για την έννοια της τηλεφωνικής επικοινωνίας και να έχουν στη διάθεσή τους μια δομημένη τηλεφωνική προσέγγιση σε έναν υποψήφιο πελάτη, με τη χρήση σύγχρονων τεχνικών.

Σε ποιους απευθύνεται το webinar

Σε ασφαλιστικούς και σε διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων, αλλά και

ασφαλιστικούς υπαλλήλους που επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του σεμιναρίου.

 

  • Θεματολογία:
  • Ιδιαιτερότητες τηλεφωνικής επικοινωνίας και Στυλ Τηλεφωνικής Συμπεριφοράς
  • Στόχοι Εξερχομένων Κλήσεων
  • Γενικές Αρχές Τηλεφωνικής Προσέγγισης, Κανόνες που διέπουν την συνομιλία μας με

τον πελάτη και Στάδια στην Τηλεφωνική Προσέγγιση

  • Παροχή Κινήτρου για να μας ακούσει & ερωτήσεις που υποχρεώνουν σε Θετική Απάντηση
  • Χειρισμός πιθανών Αντιρρήσεων του Πελάτη
  • Αναγνώριση Μηνυμάτων Αγοράς και επιλογή του Πότε και Πώς θα κλείσουμε

Το webinar μπορείτε να το παρακολουθήσετε στην τιμή των 25€  και μπορείτε να δηλώνετε συμμετοχή για μία από τις 25 θέσεις μέσα από το www.insurancewebinars.gr

HR Community Conference & Awards

0

Μια μοναδική ευκαιρία για τους εμπλεκόμενους στο χώρο των επιχειρήσεων και πιο συγκεκριμένα για τους εκπροσώπους στο χώρο του HR θα αποτελέσει η διοργάνωση της Ethos Media S.A & του Skywalker, HR Community Conference & Awards 2015. Το Συνέδριο θα διεξαχθεί την Πέμπτη 14 Μαΐου 2015 στο ξενοδοχείο Divani Caravel στην Αθήνα, θα δοθεί ευκαιρία στους συμμετέχοντες να λάβουν μέρος σε μια πρωτότυπη και παράλληλα απαιτητική ανταλλαγή γνώσεων και εμπειριών, η οποία θα τους επιτρέψει να γνωρίσουν σε βάθος αντιλήψεις , βέλτιστες και επιτυχημένες πρακτικές σε θέματα που αφορούν το Ανθρώπινο Δυναμικό, θα τους δοθεί η ευκαιρία να γνωρίσουν και να ανταλλάξουν απόψεις με εκπροσώπους ποικίλων επιχειρηματικών τομέων όπως και με συμμετέχοντες από τα πεδία της δημιουργικής οικονομίας και της κοινωνικής επιχειρηματικότητας.

Έμφαση θα δοθεί στην πολυμορφία των μετεχόντων, ως παράγοντα διευκόλυνσης της συνεργασίας κατά τη διάρκεια του συνεδρίου καθώς και της επίτευξης νέων συνεργασιών και συμπράξεων. Το συνέδριο εστιάζει στα προβλήματα και τις προκλήσεις, που αντιμετωπίζει η Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού στη χώρα μας.

To HR Community Conference & Awards 2015 θα φιλοξενήσει εκπροσώπους της Κυβέρνησης και Θεσμικών Φορέων, επαγγελματίες HR, ακαδημαϊκούς, συμβούλους επιχειρήσεων, εκπροσώπους από startups, συμβούλους ψυχικής υγείας, οι οποίοι μέσω των ομιλιών και παρεμβάσεών τους, θα δώσουν τα απαραίτητα εφόδια στους συμμετέχοντες για την καλύτερη κατανόηση στις καινοτόμες αλλαγές που παρουσιάζει ο κλάδος.

To HR Community Conference & Awards αποτελεί το πρώτο βήμα για τη δημιουργία μιας κοινότητας στελεχών Ανθρώπινου Δυναμικού, όπου θα συζητούνται οι προκλήσεις, τα προβλήματα, οι εξελίξεις και θα προτείνονται λύσεις από όλα τα μέλη. Το HR Community Conference & Awards 2015 περιλαμβάνει:
1. Το συνέδριο HR Community Conference (09.00-16.10) με πλήρες πρόγραμμα ομιλιών από καταξιωμένους επαγγελματίες του χώρου. Η θεματολογία των ομιλιών καλύπτει κάθε πτυχή του κλάδου και του τρόπου με τον οποίο αυτός εξελίσσεται. Ενδεικτικά οι θεματικές ενότητες του Συνεδρίου:
Panel 1: «Η αρχιτεκτονική του εργασιακού τοπίου στην Ελλάδα»
Panel 2: «HR Community: Υπηρετώντας την Ελληνική Επιχειρηματικότητα»

Surveys: «Η σημασία των social media στην πρόσληψη προσωπικού».
|GLobal Talent Survey: Παγκόσμια κινητικότητα ανθρώπινου δυναμικού, τα ευρήματα για την Ελλάδα»
Προβολή βίντεο: “Proud to be HR” για θέματα Ανθρώπινου Δυναμικού από επαγγελματίες και φοιτητές. Προβολή video τα οποία έχουν υλοποιηθεί από τα τμήματα ΗR των εταιριών, με σκοπό να αναδείξουν πρακτικές, μεθόδους και καινοτομίες, για τα οποία είναι υπερήφανα
Panel 3: «Οικοσύστημα HR: Εργαλεία για αποτελεσματική Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού»

Case Studies 2 εκπροσώπων χορηγών

2. To HR Community Conference θα κορυφωθεί με την απονομή των βραβείων HR Community Awards 2015. Στόχος της είναι να προσελκύσει συμμετοχές από εταιρίες και αντίστοιχα τμήματα HR, που έχουν να επιδείξουν επιτυχημένες ή καινοτόμες πρακτικές, μεθόδους και στρατηγικές σε κατηγορίες όπως: Δημιουργικό Εργασιακό Περιβάλλον, Διακράτηση Προσωπικού, ΕΚΕ, Διαχείριση Αλλαγών κλπ. Η διάκριση θα αποτελέσει επιβράβευση της καλύτερης ομάδας και θα συμβάλλει στην προβολή της εταιρικής εικόνας. Τα βραβεία χωρίζονται σε 4 κύριες κατηγορίες, κάθε μία από τις οποίες έχει διάφορες υποκατηγορίες. Εκτός από αυτές θα απονεμηθούν επιπλέον δύο τιμητικές διακρίσεις με τους εξής τίτλους:
• 1η Διάκριση: Κορυφαία Προσωπικότητα
2η Διάκριση: Κορυφαίος Φορέας

To πρόγραμμα μπορείτε να δείτε εδώ

Συμμετοχή μπορείτε να δηλώσετε εδώ

Η διοργάνωση του Forum δε θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί χωρίς την πολύτιμη χορηγία των:

PREMIERE SPONSOR: EPSILON NET
ASSOCIATE SPONSOR: STIRIXIS
CONFERENCE SPONSORS: CONFERIENCE, INNEWS, INTERAMERICAN, MDATA
CORPORATE PARTICIPATIONS: COMERGON, MONDIAL ASSISTANCE
RESEARCH SPONSOR: FOCUS BARI
PRINT SPONSOR: PRESSIOUS ARVANITIDIS

Καθώς και της αιγίδας των:
Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ)
Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιά (ΕΒΕΠ)

Communication Partner:
Civitas Α.Ε.

ΕΙΑΣ: Συμπεριφορική Επιστήμη – Επενδύοντας στο Μέλλον των Πωλήσεων Ασφαλειών

0
eias logo

Με ξεχωριστό ενδιαφέρον αναμένεται η Ειδική Ημερίδα με θέμα «A Behavioural Science Perspective – Μια σύγχρονη προσέγγιση στις Πωλήσεις Ασφαλειών», που διοργανώνει το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ) την Πέμπτη 21/5/2015, 10:30 – 14:30, στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών, στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής και ενημερωτικής δραστηριότητάς του με επίκαιρα σημαντικά θέματα που ενδιαφέρουν την ασφαλιστική αγορά μας. Χορηγός επικοινωνίας στην ημερίδα είναι το insuranceworld.gr.

 

Στην ιδιαιτέρως σημαντική και εξειδικευμένη αυτή ημερίδα, προσκεκλημένη του ΕΙΑΣ ομιλήτρια από το Λονδίνο είναι Dr. BARBARA FASOLO, Associate Professor in Behavioural Science στο London School of Economics (LSE), Director of the Executive Master in Behavioural Science & Head of Behavioural Research Lab. Η Καθηγήτρια B. Fasolo θα μιλήσει με θέμα: Nudging Customers to Invest and Protect: A Behavioural Science Perspective”.

 

Τη βασική ομιλία της Dr. B. Fasolo θα ακολουθήσει ένα panel, όπου θα συμμετέχουν -εκτός από την ομιλήτρια- ανώτατα διευθυντικά στελέχη Πωλήσεων των τεσσάρων μεγαλύτερων -σε παραγωγή- ασφαλιστικών εταιριών, που θα μιλήσουν σχετικά με το τόσο σημαντικό και διεθνώς σύγχρονο αυτό θέμα που ενδιαφέρει ιδιαιτέρως όλους τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές των Δικτύων Πωλήσεων. Πρόκειται για τον κ. Κώστα Κουγιουμουτζή (Διευθυντή Υποστήριξης Δικτύων Πωλήσεων της ΕΘΝΙΚΗΣ Ασφαλιστικής), τον κ. Γιάννη Καντώρο (Γενικό Διευθυντή Ασφαλιστικών Εργασιών της INTERAMERICAN), τον κ. Νίκο Δελένδα (Γενικό Διευθυντή Πωλήσεων της Eurolife ERB) και τον κ. Παντελή Πιτόγλου (Area Manager της NN Hellas). Συντονιστής του panel θα είναι ο Γενικός Διευθυντής του ΕΙΑΣ κ. Γιάννης Παπακωνσταντίνου.

 

Η επίκαιρη και ξεχωριστή αυτή εκδήλωση που διοργανώνει το ΕΙΑΣ αναμένεται να προσφέρει πολλαπλά οφέλη και εξειδικευμένη γνώση στα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς μας, καθώς ήδη υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από ανώτερα και ανώτατα στελέχη όλων των ασφαλιστικών εταιριών της αγοράς μας καθώς και πολλούς ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, που αναμένεται να παρακολουθήσουν την ημερίδα.

 

Στην εκδήλωση θα υπάρχει real time μετάφραση από/προς τα Αγγλικά/Ελληνικά.

 

Επισυνάπτεται το αναλυτικό πρόγραμμα της ημερίδας καθώς και η αίτηση και το κόστος συμμετοχής.    

 

 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Ημερίδα οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκέπτονται το web site του ΕΙΑΣ στο παρακάτω link:

http://www.eias.gr/images/files/2015_05_21_imerida_behavioural_science_programma_k_aitisi.pdf

 

 

ΕΙΑΣ: Συμπεριφορική Επιστήμη – Επενδύοντας στο Μέλλον των Πωλήσεων Ασφαλειών

0
eias logo

Με ξεχωριστό ενδιαφέρον αναμένεται η Ειδική Ημερίδα με θέμα «A Behavioural Science Perspective – Μια σύγχρονη προσέγγιση στις Πωλήσεις Ασφαλειών», που διοργανώνει το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ) την Πέμπτη 21/5/2015, 10:30 – 14:30, στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών, στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής και ενημερωτικής δραστηριότητάς του με επίκαιρα σημαντικά θέματα που ενδιαφέρουν την ασφαλιστική αγορά μας. Χορηγός επικοινωνίας στην ημερίδα είναι το insuranceworld.gr.

 

Στην ιδιαιτέρως σημαντική και εξειδικευμένη αυτή ημερίδα, προσκεκλημένη του ΕΙΑΣ ομιλήτρια από το Λονδίνο είναι Dr. BARBARA FASOLO, Associate Professor in Behavioural Science στο London School of Economics (LSE), Director of the Executive Master in Behavioural Science & Head of Behavioural Research Lab. Η Καθηγήτρια B. Fasolo θα μιλήσει με θέμα: Nudging Customers to Invest and Protect: A Behavioural Science Perspective”.

 

Τη βασική ομιλία της Dr. B. Fasolo θα ακολουθήσει ένα panel, όπου θα συμμετέχουν -εκτός από την ομιλήτρια- ανώτατα διευθυντικά στελέχη Πωλήσεων των τεσσάρων μεγαλύτερων -σε παραγωγή- ασφαλιστικών εταιριών, που θα μιλήσουν σχετικά με το τόσο σημαντικό και διεθνώς σύγχρονο αυτό θέμα που ενδιαφέρει ιδιαιτέρως όλους τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές των Δικτύων Πωλήσεων. Πρόκειται για τον κ. Κώστα Κουγιουμουτζή (Διευθυντή Υποστήριξης Δικτύων Πωλήσεων της ΕΘΝΙΚΗΣ Ασφαλιστικής), τον κ. Γιάννη Καντώρο (Γενικό Διευθυντή Ασφαλιστικών Εργασιών της INTERAMERICAN), τον κ. Νίκο Δελένδα (Γενικό Διευθυντή Πωλήσεων της Eurolife ERB) και τον κ. Παντελή Πιτόγλου (Area Manager της NN Hellas). Συντονιστής του panel θα είναι ο Γενικός Διευθυντής του ΕΙΑΣ κ. Γιάννης Παπακωνσταντίνου.

 

Η επίκαιρη και ξεχωριστή αυτή εκδήλωση που διοργανώνει το ΕΙΑΣ αναμένεται να προσφέρει πολλαπλά οφέλη και εξειδικευμένη γνώση στα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς μας, καθώς ήδη υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από ανώτερα και ανώτατα στελέχη όλων των ασφαλιστικών εταιριών της αγοράς μας καθώς και πολλούς ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, που αναμένεται να παρακολουθήσουν την ημερίδα.

 

Στην εκδήλωση θα υπάρχει real time μετάφραση από/προς τα Αγγλικά/Ελληνικά.

 

Επισυνάπτεται το αναλυτικό πρόγραμμα της ημερίδας καθώς και η αίτηση και το κόστος συμμετοχής.    

 

 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Ημερίδα οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκέπτονται το web site του ΕΙΑΣ στο παρακάτω link:

http://www.eias.gr/images/files/2015_05_21_imerida_behavioural_science_programma_k_aitisi.pdf

 

 

Την ασφαλιστική απάτη πρόδωσε… το ice bucket

0

Τις δυνατότητες της τεχνολογίας, τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης και το διαδίκτυο χρησιμοποιούν πλέον τα τμήματα καταπολέμησης απάτης των ασφαλιστικών εταιρειών, προκειμένου να ελέγξουν ύποπτες περιπτώσεις αξιώσεων.

Συχνά δόλιες αξιώσεις αποκαλύπτονται μέσω του facebook, του twitter και τώρα μέσω… και του ice bucket για την ενίσχυση της νόσου ALS.

Περίπου 120.000 ευρώ προσπάθησε να αποσπάσει με “υπερβολικούς τραυματισμούς” μία 39χρονη αστυνομικός από το Λος Άντζελες, που «πιάστηκε στα πράσα», όταν ανάρτησε στο διαδίκτυο Video, στο οποίο συμμετείχε στο “Ice Bucket Challenge”, σηκώνοντας κιλά πάγου.

Μετά από την καταγγελία της ασφαλιστικής η αστυνομικός συνελήφθη και η εγγύηση για την αποφυλάκιση της μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης της ορίστηκε στα 40.000 δολάρια. Η αστυνομικός είναι τώρα αντιμέτωπη με ποινή φυλάκισης που μπορεί να φτάσει και τα 6 χρόνια.

Allianz SE: Αύξηση κερδών 11%

0

Με ισχυρά μεγέθη και αποτελέσματα εντός των στρατηγικών της στόχων ξεκίνησε το πρώτο τρίμηνο του 2015 η Allianz SE. Η γερμανική ασφαλιστική, κατάφερε να αυξήσει τα κέρδη της κατά 11% και το τελευταίο εξάμηνο οι μετοχές της κατέγραψαν μεγάλη άνοδο.

Η διοίκηση της εταιρείας ξεπέρασε τους στόχους της (1,61 δις) όσον αφορά τα καθαρά κέρδη, τα οποία αυξήθηκαν στα 1,8 δις από 1,64 δις το 2014.

«Τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου ήταν ένα καλό ξεκίνημα για το 2015. Παραμένουμε σίγουροι ότι μπορούμε να πετύχουμε πλήρως το στόχο των 10,4 δις ευρώ το 2015 για τα λειτουργικά κέρδη, με απόκλιση 400 εκατ. ευρώ», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Michael Diekmann, ο οποίος αποχωρεί την Τετάρτη από τη θέση του και αναλαμβάνει ο 49χρονος Oliver Baete, ο οποίος διορίζεται για θητεία τεσσάρων ετών.

ΣΕΜΑ: «Ασφάλιση Πιστώσεων: Το Ιδανικό Εργαλείο για πετυχημένο Risk Management»

0
sema logo

Ανοιχτή συζήτηση με τίτλο «Ασφάλιση Πιστώσεων: Το Ιδανικό Εργαλείο για πετυχημένο Risk Management» οργανώνει ο Σύνδεσμος Ελλήνων Μεσιτών Ασφαλίσεων (ΣΕΜΑ), στο πλαίσιο των εργασιών του MONEY SHOW 2015 στην Θεσσαλονίκη, με την υποστήριξη της Atradius CREDIT INSURANCE N.V  και της EULER HERMES HELLAS, των δύο ισχυρότερων σε παγκόσμιο επίπεδο, ομίλων στον κλάδο.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 22 Μαΐου 2015, στις 17:30, στο HΥΑΤΤ  Regency στη Θεσσαλονίκη και εντάσσεται στις ενέργειες που αναλαμβάνει η Επιτροπή Επικοινωνίας  του ΣΕΜΑ, με στόχο την καλύτερη ενημέρωση των Μεσιτών Ασφαλίσεων και εν γένει των Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφάλιση αλλά και των επιχειρήσεων.

Κατά τη διάρκεια της ανοιχτής συζήτησης, ο Διευθύνων Σύμβουλος της EULER HERMES HELLAS, κύριος Βασίλης Χριστίδης και η Αναπληρώτρια Γενική Δ/ντρια, κυρία Μαρία Παπαζαρκάδα της ATRADIUS CREDIT INSURANCE N.V, θα πραγματοποιήσουν μια πραγματικά πρωτότυπη – κοινή τοποθέτηση για τις Ασφαλίσεις Πιστώσεων και εν συνεχεία θα απαντήσουν σε ερωτήματα που θα τεθούν.

Στους στόχους της ανοικτής συζήτησης περιλαμβάνονται η αποσαφήνιση όρων στις Ασφαλίσεις Πιστώσεων που δεν γίνονται εύκολα κατανοητοί καθώς και η ανάδειξη του πραγματικού ρόλου που μπορεί να διαδραματίσει ο κλάδος για τη στήριξη της οικονομίας, την τόνωση των εξαγωγών και γενικότερα την ενίσχυση του επιχειρείν στην Ελλάδα, σε μια περίοδο κατά την οποία στην πλειονότητά τους οι Ελληνικές επιχειρήσεις, έχοντας βιώσει τις αρνητικές επιπτώσεις της εξαετούς ύφεσης, αναζητούν εργαλεία χρηματοδότησης των εμπορικών και επενδυτικών τους δραστηριοτήτων.

Σημειώνεται ότι, η Euler Hermes αναθεώρησε προς τα κάτω τις προβλέψεις της για το ελληνικό ΑΕΠ, σε + 0,2% από + 0,6% για το 2015, καταγράφοντας επιδείνωση του δείκτη εμπιστοσύνης για την Ελλάδα, όταν για το φετινό 12μηνο και την Ευρωζώνη αναμένει αύξηση του ΑΕΠ που θα φθάσει το + 1,3%.

O δείκτης εμπιστοσύνης για την Ελλάδα βρίσκεται στο χαμηλότερο επίπεδο από τον Ιούνιο του 2013 (στο 46,5), αντανακλώντας τη συνεχιζόμενη αβεβαιότητα και την περιορισμένη χρηματοδότηση για τις επιχειρήσεις, λόγω χαμηλότερης διαθεσιμότητας χορηγήσεων και υψηλού κόστους χρηματοδότησης.

Η Ελλάδα ακολουθεί φέτος αρνητική πορεία, ενώ σε παγκόσμιο επίπεδο οι οικονομίες καταγράφουν για έκτο συνεχόμενο έτος μείωση των επισφαλειών, μικρότερο αριθμό χωρών που σημειώνουν πτώση (-7 χώρες) και ένα σχεδόν ίσο αριθμό χωρών που εμφανίζουν αύξηση.

Φέτος, οι επισφάλειες παγκοσμίως εκτιμάται ότι θα μειωθούν κατά -2%, ωστόσο όμως 7 στις 10 χώρες θα έχουν ακόμα περισσότερες επισφάλειες σε σχέση με το επίπεδο του 2007.Στην Ευρώπη, οι επισφάλειες αναμένεται να παρουσιάσουν σταθεροποίηση μετά από τέσσερα συναπτά έτη πτώσης (-2% το 2015), ενώ το 2016 προβλέπεται μια αύξηση της τάξης του 4%.