Η οριακή αύξηση στην παραγωγή ασφαλίστρων που κατέγραψε η ελληνική ασφαλιστική αγορά το 2017 και τα πρώτα στοιχεία του 2018 δημιουργούν – μετά από αρκετά χρόνια- συγκρατημένη αισιοδοξία για τον κλάδο μας.
Από την άλλη, όλοι γνωρίζουμε ότι ο δρόμος της ανάκαμψης είναι ακόμη μακρύς και τα περιθώρια ανάπτυξης της ασφαλιστικής πίτας μεγάλα. Παρά την αντοχή που επέδειξε ο ασφαλιστικός κλάδος απέναντι στις προκλήσεις της ύφεσης, την προσαρμογή του στις νέες συνθήκες και τα σημαντικά βήματα εκσυγχρονισμού, το περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιούμαστε εξακολουθεί να δημιουργεί σημαντικά αναχώματα, με βασικότερο αυτό της ευρύτερης έλλειψης ασφαλιστικής παιδείας που χαρακτηρίζει την ελληνική κοινωνία.
Το 2017 η Υδρόγειος έκλεισε με θετικό πρόσημο στον κλάδο οχημάτων (+1,7 %) και σημαντική αύξηση στους λοιπούς γενικούς κλάδους (+7,5%), σε σχέση με την προηγούμενη χρήση. Η εταιρεία μας, συνεπής στην στρατηγική της, πορεύεται έχοντας σταθερά στο πλάι της το δίκτυο των συνεργατών της, προτάσσοντας σε όλες της τις δραστηριότητες την ανάδειξη της αξίας και του ανθρωποκεντρικού χαρακτήρα της ασφάλισης, τα οποία θεωρούμε θεμελιώδεις προϋποθέσεις για την ανάπτυξη της ασφαλιστικής συνείδησης.
Προτεραιότητες μας παραμένουν:
- Η συνεχής αναπροσαρμογή των προϊόντων μας σε όλους τους γενικούς κλάδους ασφάλισης, ώστε να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, πάντα ωστόσο με έμφαση στην παρεχόμενη κάλυψη και αξία και όχι απλώς το ασφάλιστρο.
- Η υψηλή ικανοποίηση των ασφαλισμένων μας μέσα από τις σύγχρονες υπηρεσίες και παροχές που πλαισιώνουν τα προϊόντα μας και δημιουργούν προστιθέμενη αξία και, φυσικά, τη γρήγορη και δίκαιη καταβολή των αποζημιώσεων στους δικαιούχους.
- Η συνεχής ενίσχυση του ανθρώπινου δικτύου μας μέσα από την εκπαίδευση, την παροχή κινήτρων και εργαλείων που αυξάνουν την παραγωγικότητα των συνεργατών μας και αναδεικνύουν το έργο τους.
Τέλος
- Η υπεύθυνη και ενημερωμένη προώθηση και πώληση των προϊόντων μας, μέσω των ασφαλιστικών μας διαμεσολαβητών, στοιχείο που θεωρούμε απαραίτητο για τη δημιουργία ευχαριστημένων, ενημερωμένων και με μεγαλύτερη ασφαλιστική συνείδηση πελατών.