back to top
16.4 C
Athens
Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2024

Οι τελευταίες εξελίξεις για το Customer Experience

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το CX & Loyalty Conference από την KPMG στην Ελλάδα, την Τρίτη 18 Οκτωβρίου στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων. Με κεντρικό μήνυμα “All about Experience” και ένα μεγάλο αριθμό ομιλητών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, το συνέδριο ανέδειξε τη μεγάλη σημασία που έχει το customer experience για τους σύγχρονους οργανισμούς, οι οποίοι φαίνεται να εστιάζουν όλο και περισσότερο στη βελτιστοποίηση του customer journey εφαρμόζοντας καινοτόμες ιδέες και πρακτικές στην καθημερινή τους λειτουργία.

Η συνεδριακή ημέρα ξεκίνησε με τη Μαριλένα Παππά, Events Coordinator, KPMG στην Ελλάδα, να καλωσορίζει τους συνέδρους στο Αμφιθέατρο «Μιλτιάδης Έβερτ» της Τεχνόπολης και τον Αλκιβιάδη Σιαράβα, Marketing, Communications and Corporate Citizenship Manager, KPMG στην Ελλάδα, ο οποίος επεσήμανε ότι η συγκεκριμένη ημέρα σηματοδοτεί την εκκίνηση των φυσικών συνεδρίων της εταιρείας, που συγκεντρώνουν τους leaders κάθε κλάδου και μετρούν πάνω από 25 χρόνια λειτουργίας. Στη συνέχεια, ο Τάσος Πάντος, Director, Consulting, KPMG στην Ελλάδα, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στον ουσιαστικό ρόλο που παίζουν πλέον για τις επιχειρήσεις οι σύγχρονες τάσεις και πρακτικές που ακολουθούνται για τη βελτίωση του employee και customer experience. Τη σκυτάλη πήρε ο Frank Thibaut,  Διευθυντής Διοδίων, Εμπορικής Διαχείρισης και Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών, Αττικής Οδού & Πρόεδρος, ΕΙΕΠ, ο οποίος παρουσίασε το έργο και τις δράσεις του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών.

- Advertisement -

Η Georgina Severs, Global Operations Lead Customer Centre of Excellence Global Advisory, KPMG, μέσα από την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της παγκόσμιας έρευνας της KPMG “Me, my life, my wallet” αναφέρθηκε στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες του πελάτη, την αλλαγή της προσέγγισης του branding και στο πώς αυτό ευθυγραμμίζεται με το ρόλο του σκοπού. Αμέσως μετά, ο Michael Virardi, βραβευμένος ομιλητής, trainer και συγγραφέας, μοιράστηκε με το κοινό πως η επίτευξη ενός υψηλού επιπέδου εμπειρίας πελατών (CX) βασίζεται στην παροχή υψηλής εμπειρίας εργαζομένων (EX). Η πρώτη ενότητα του συνεδρίου έκλεισε με μια ξεχωριστή συζήτηση μεταξύ των Στάθη Ευθυμίου, Marketing & Communications Director, Heron Energy, Βασίλη Μέντζο, Chief Project & Customer Experience Officer, PPC S.A, Ράνια Μυτιληναίου, Head of Customer Experience, nrg και Αθανάσιο Σμπόνια, Customer Experience Manager, HelleniQ Energy για τις προτεραιότητες, τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο ενεργειακός κλάδος. Τη συζήτηση συντόνισε ο Δημήτρης Παπακανέλλου, Partner, Consulting, KPMG στην Ελλάδα.

Τους λόγους και τους τρόπους με τους οποίους ένα engineering mindset στηρίζει ουσιαστικά το CX, παρουσίασε ο Γιώργος Χειμωνίδης, Business Development Lead, Performance Technologies, ενώ ο  Ian Golding, CCXP, CEO and Founder, Customer Experience Consultancy Ltd, μέσα από την ομιλία του

- Advertisement -

“Customer Experience in 2022 and Beyond” τόνισε μέσω διαφορετικών παραδειγμάτων τη σημασία του customer centricity, του empathy και έδειξε πώς μια επιτυχημένη CX στρατηγική οδηγεί σε sustainable growth. 

Έπειτα, η σκηνή «πήρε φωτιά» με τον Michael R. Virardi, Speaker, Trainer να συνομιλεί με τον Χριστόφορο Σταμουλακάτο, Γενικό Διευθυντή Eλλάδος, Sarantis Group. Ειδικότερα, οι δύο ομιλητές ανέλυσαν «καυτά» θέματα όπως ο ρόλος του ηγέτη μιας εταιρείας στο ταξίδι προς το «χτίσιμο» μιας κουλτούρας CX, η ευθυγράμμιση του οργανισμού και ο μετασχηματισμός του επιχειρηματικού μοντέλου προσανατολισμένος προς αυτό, η συμμετοχή του Διοικητικού Συμβουλίου στη CX στρατηγική και η πρόκληση του οικοσυστήματος. Ακολούθησε ομιλία του Γιώργου Σαββόπουλου, CX Lead, Satori Analytics, η οποία εστίασε στη σημασία που έχει η χρήση δεδομένων στον καθορισμό της εμπειρίας του πελάτη, στους βασικούς παράγοντες που συντελούν στην επιτυχία ενός data driven customer experience μοντέλου επικοινωνίας, καθώς και στο πώς μοιάζει ένα επιτυχημένο data driven customer experience ecosystem, ποια είναι τα βασικά συστατικά αυτού αλλά και πώς λειτουργεί.  Ο επόμενος ομιλητής, Wilhelm (Willi) Rabitsch, Digital Marketing Manager, Attica Group, έκανε λόγο για την αξία που προσφέρει στις επιχειρήσεις η βελτιστοποίηση της Ψηφιακής Εμπειρίας του πελάτη. 

Το δεύτερο μέρος του συνεδρίου ξεκίνησε με μια έκπληξη για τους συνέδρους. Ο Κωνσταντίνος Καρυπίδης, Σύμβουλος Επιχειρήσεων – Ψυχοθεραπευτής, παρουσίασε τη σημασία της μη λεκτικής επικοινωνίας μέσω ενός διαδραστικού παιχνιδιού με το κοινό. Αμέσως μετά, ο Ευάγγελος Κοτσώνης, CEO & Co-Founder, e-satisfaction.com, παρουσίασε το πώς χτίζεται το agility στο VOC πρόγραμμα προκειμένου να είναι επιτυχημένο σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, ενώ η Manuela Pifani, Founder & Managing Director, CXellence Consulting, έδειξε πώς ένας από τους μεγαλύτερους retailer στο Ηνωμένο Βασίλειο χρησιμοποίησε τα data και insights για να χτίσει την πελατειακή του στρατηγική. Αμέσως μετά, ο Charles Clark, CEO, Openbay Management Consultancy, παρουσίασε κάποια επιτυχημένα παραδείγματα Customer Experience από διαφορετικούς οργανισμούς. 

Στο δεύτερο πάνελ της ημέρας, “The Retail CX Leaders Panel – Next Best Action (NBA) and Omnichannel customer journeys”, οι  Βασίλειος Κωστόπουλος, Regional Omnichannel Manager, Intersport, η Ροδούλα Τρακάδα, Sales & Shopper Marketing Manager, Jacobs Douwe Egberts (JDE) και ο Γιώργος Τυρέλης, Director Consumer Experience, Papastratos, συνομίλησαν για τις προσεγγίσεις των οργανισμών τους σχετικά με τα customer journeys και τα πολλαπλά μέσα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη. Ο Ανδρέας Γαλάνης, Senior Manager, Consulting, KPMG στην Ελλάδα, ήταν ο συντονιστής της συζήτησης.

Μεταξύ των ομιλητών του φετινού CX & Loyalty Conference της KPMG ήταν και ο Αλέξανδρος Δοδόπουλος, Business Intelligence, Loyalty & Analytics Director, AB VASSILOPOULOS, ο οποίος παρουσίασε το νέο AB Plus Scheme που έχει ως στόχο την ενίσχυση του customer loyalty, καθώς και η Μαρία Νασιάκου, Group Director, CRM & e-commerce, Vivartia, η οποία απάντησε στο ερώτημα αν υπάρχει loyalty blueprint .

Στο ερώτημα “Is it worth it to improve CX?” απάντησε ο Ισίδωρος Σιδερίδης, CEO, Pobuca, ο οποίος ανέφερε ότι η μέτρηση του customer experience μέσω Metrics και KPIs, καθώς και το VOC (Voice of Customers) αποτελούν βασικές προτεραιότητες των οργανισμών. Το πώς τα customer analytics και insights συμβάλλουν στην καλύτερη λειτουργία των επιχειρήσεων βρέθηκε στο επίκεντρο του τρίτου πάνελ της ημέρας, στο οποίο συμμετείχαν οι Ιωσήφ Φασκιώτης, Director, Enterprise Sales, CEE, Medallia, Ryszard Regucki, Regional Director, Eastern Europe, Medallia και Igor Romero, CX Director, EMEA Solution Principal, Medallia. Ο Λεωνίδας Σταυρόπουλος, Senior Manager, Consulting, KPMG στην Ελλάδα, ήταν ο συντονιστής της συζήτησης. Το συνέδριο έκλεισε με μια πολύ ενδιαφέρουσα ομιλία με τίτλο “The CX maturity journey: learnings, gains and misconceptions” από τη Νάντια Γεωργακοπούλου, Customer Experience Director, Alpha Bank, η οποία μίλησε για το CX στον τραπεζικό χώρο. 

Οι συμμετέχοντες ανανέωσαν το ραντεβού τους για το DEI Leadership Conference που θα πραγματοποιήσει η KPMG στην Ελλάδα στις 29 Νοεμβρίου.

Διακεκριμένος χορηγός του συνεδρίου ήταν η εταιρεία Performance, Χορηγοί οι εταιρείες e-Satisfaction, Παπαστράτος, Pobuca και Satori Analytics και Υποστηρικτές οι Genesis Pharma και Medallia.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Το AI & Digital Transformation Conference της KPMG υποδέχεται 35+ κορυφαίους ομιλητές και 250+ CFOs

Nέες τάσεις και στρατηγικές σχετικά με την αξιοποίηση της δύναμης της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) στους οργανισμούς Ραντεβού στις 15 Οκτωβρίου με τις νέες τεχνολογίες, τον...

Advisory Graduate Recruitment Program 2023 της KPMG!

Στις 19 Ιουλίου 2023 ξεκίνησε επίσημα η διαδικασία στελέχωσης στις Συμβουλευτικές υπηρεσίες Consultingκαι Deal Advisory της KPMG

Τι προβλέπει η συνεργασία Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με την KPMG

Άμεσες και μεσοπρόθεσμες υλοποιήσιμες πρωτοβουλίες και δράσεις σε 6 βασικούς πυλώνες εκπαίδευσης, έρευνας και διασύνδεσης με την αγορά εργασίας και αποσκοπεί στον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση του ανθρώπινου δυναμικού, αλλά και της απασχόλησης των φοιτητών και αποφοίτων σε σύγχρονα αντικείμενα.

H KPMG Χρυσός χορηγός στο Posidonia Running Event

Η KPMG έδωσε και φέτος το παρών στη μεγαλύτερη έκθεση της Ναυτιλίας, τα Ποσειδώνια, και συγκεκριμένα ως χρυσός χορηγός του Running Event, που διοργανώθηκε

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Deloitte – Maxima Insurance ενισχύουν το έργο του Συλλόγου Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας Αγ. Στεφάνου

Η Deloitte Ελλάδας σε συνεργασία με τη Maxima Insurance χρηματοδότησαν και παρέδωσαν ένα πλήρως εξοπλισμένο πυροσβεστικό κλιμάκιο στον Σύλλογο Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας Αγίου Στεφάνου.

HOWDEN: Νέο πρόγραμμα cyber κινδύνων, νέα εποχή για την αγορά

Νέο πρόγραμμα κάλυψης cyber κινδύνων έβγαλε προς διάθεση στην αγορά η Howden σε συνεργασία με την Safe Security με την υποστήριξη των Mosaic Insurance, Chubb και Liberty Specialty Markets

Atradius Hellas: Eνισχυμένα έσοδα και αυξημένη κερδοφορία

Την ανοδική τάση των βασικών οικονομικών μεγεθών της διατήρησε η Atradius Hellas στο εννεάμηνο του 2024

Ραντεβού με τη … «ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ» δίνει φέτος ο ΣΕΜΑ

Ο ΣΕΜΑ ιδρύθηκε πριν από 35 και πλέον χρόνια, όταν μια ομάδα χαρισματικών επαγγελματιών συναντήθηκαν με όραμα να αναδείξουν και να θεσμοθετήσουν το επάγγελμα του Μεσίτη Ασφαλίσεων

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Κ. Χατζηδάκης: Τέσσερις παρεμβάσεις για την ενίσχυση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης

Τέσσερις παρεμβάσεις που υλοποιεί το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών σε στενή συνεργασία με την ηγεσία του Υπουργείου Εσωτερικών

Ε. Ράπτη στα Greek Hospitality Awards: Μαζί θα κρατήσουμε την Ελλάδα ψηλά στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη

Επέστρεψε η μεγάλη γιορτή του ελληνικού τουρισμού με την τέλεση της κορυφαίας εκδήλωσης αριστείας για την ελληνική ξενοδοχία.

Ν. Παπαθανάσης, grha24: H Ελλάδα παρουσιάζει ένα δυνατό πρόσωπο στην παγκόσμια αγορά

Από το βήμα του 10ου Greek Hospitality Awards, ο κ. Νίκος Παπαθανάσης, αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών συνεχάρη τους ανθρώπους του τουριστικού κλάδου

Χ. Σταϊκούρας στα Greek Hospitality Awards: Τα μεγάλα έργα υποδομών αναβαθμίζουν το τουριστικό προϊόν

Επέστρεψε η μεγάλη γιορτή του ελληνικού τουρισμού με την τέλεση της κορυφαίας εκδήλωσης αριστείας για την ελληνική ξενοδοχία.

Αυξάνεται ο αριθμός των νεκρών από τις πιο καταστροφικές πλημμύρες στην Ισπανία

Ο αριθμός των νεκρών από τις φονικές πλημμύρες που έπληξαν την ανατολική Ισπανία αυτή την εβδομάδα αυξήθηκε σήμερα σε τουλάχιστον 202 μόνο στην περιφέρεια της Βαλένθια