back to top
31.5 C
Athens
Κυριακή 24 Αυγούστου 2025

Οι κύκνοι δεν είναι όλοι λευκοί, ούτε για τους ασφαλιστές

Της Ελενας Ερμείδου

Πίστευαν … κάποτε… πριν χιλιετίες στην Ευρώπη ότι όλοι οι κύκνοι είχαν ένα χρώμα … ήταν όλοι τους λευκοί. Η ιδέα των κατοίκων της Γηραιάς Ηπείρου ήταν υπέροχη, αδιαμφισβήτητη, και ακλόνητη.

- Advertisement -

Πιστεύαμε … πρόσφατα … 5 μήνες πριν ότι η οικονομία της Ευρώπης ανεβάζει ταχύτητα, η Ελλάδα πήρε μπρος, είμαστε όλοι μαζί σε τροχιά ανάπτυξης. Ηταν αδιαμφισβήτητο τίποτα δεν μας σταματούσε, στην Ελλάδα.

Τα αεροπλάνα θα έφερναν κόσμο, ο τουρισμός ανέβαινε, τα έσοδα επίσης, θα άνοιγαν νέες υπηρεσίες, το τουριστικό προϊόν θα επανασχεδιάζονταν. Ανανεώσεις συμβολαίων, νέες δουλειές για ασφαλιστές για όλους τους κλάδους, τι ομαδικά, τι ιδιωτικά, γενικές ασφαλίσεις, υγεία, ζωή, ταξιδιωτικά, ευθύνες.

- Advertisement -

Το μόνο που χρειάστηκε για να χαλάσει η ιδέα που είχε μέσα της εκατοντάδες ευκαιρίες, ήταν να μαθευτεί ένα και μόνο άσχημο. Εκανε την εμφάνιση του ένας Μαύρος Κύκνος και μας έκανε να μάθουμε ότι είναι πολύ πιο σημαντικά αυτά που μας έφερε από αυτά που έχουμε για χρόνια μάθει από διδαχές. Παρατηρούμε, εδώ και 40 ημέρες που ο κορωνοϊός έβαλε την οικονομία του πλανήτη σε καραντίνα ότι δεν θα έπρεπε να συμβεί αλλά και κάναμε και γνωρίσαμε πράγματα με ιδιαίτερη θέρμη που άλλοτε μία μεγάλη μερίδα ελλήνων υποτιμούσε.

Τελικά εκείνο που γνωρίζεις δεν έχει σημασία; Ή εκείνο που δεν γνωρίζεις, έχει;

Νομίζω ότι αυτό δεν ισχύει μόνο για την καθημερινή ιδιωτική μας ζωή, αλλά και όλους του κλάδους των επιχειρήσεων και της επιχειρηματικότητας, των ασφαλιστών και των ασφαλιστικών.

Γράφει η ΑΟΝ Hewitt  στόχοι των εταιρειών είναι: η διατήρηση υψηλού επιπέδου υπηρεσιών, η ενδυνάμωση του δικτύου συνεργατών για την διατήρηση της παραγωγής ασφαλίστρων με την υιοθέτηση νέων τεχνολογικών, η  παρατήρηση, αξιολόγηση των νέων συμπεριφορών των καταναλωτών με σκοπό τον σχεδιασμό καινοτόμων προϊόντων.

Κρατήστε τις παραδοσιακές μεθόδους παρατήρησης και αξιολόγησης. Ας δούμε όμως και λίγο πίσω για να φτάσουμε να βλέπουμε και μπροστά μας. Αυτή η αγορά ορισμένες φορές περιορίζεται στο να παρατηρεί μόνο τα πράγματα που θέλει, περιορίζοντας έτσι και την εμπειρία της απέναντι στον κόσμο και την κοινωνία. Αρκεί τότε ένα γεγονός για να ανατρέψει την γενικευμένη γνώση.  Τι λέτε; Δεν σας έχει συμβεί ποτέ αυτό;

Ερευνα που παρουσίασε η AON Hewitt στο Webinar την περασμένη εβδομάδα αναφέρει πως το 66% των ερωτηθέντων διακρίνεται από αβεβαιότητα  για την τωρινή του οικονομική κατάσταση και το 41% αναμένει μείωση των εισοδημάτων του μέσα στους επόμενους 6 μήνες.  Το 34% θα προβεί σε μέτριες περικοπές στις τακτικές του δαπάνες, ενώ το 12% θεωρεί ότι δεν θα μπορεί να ικανοποιεί τις δαπάνες του για ασφάλιστρα.

Προτείνεται λοιπόν η δημιουργία νέων προϊόντων. Τι συστατικά να περιέχουν τα νέα αυτά προϊόντα για να πιάσουν σε αυτή την περίοδο; Μήπως να έχουν κάτι διαφορετικό κάτι που δεν μπορεί να συλλάβει κάποιος εύκολα και κάτι που να απέχει από το αναμενόμενο και το τι έχει ο παραδίπλα μας. Οσο πιο απροσδόκητη είναι η πραγματοποίηση του στόχου, τόσο λιγότεροι είναι οι ανταγωνιστές; Πώς την βλέπετε την ιδέα αυτή;

Και ας μην ξεχνάμε ότι έρχονται μεγάλες αλλαγές με πιθανά κρατικά πακέτα στήριξης δισεκατομμυρίων, ακόμα και από κράτη όπως η Γερμανία σε επιχειρήσεις που άλλοτε θέριζαν τους αιθέρες όπως η Lufthansa.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Allianz Trade: Οι οικονομικές επιπτώσεις του καύσωνα σε Ελλάδα και κόσμο

Οι καύσωνες γίνονται το «νέο φυσιολογικό», στο οποίο η οικονομία πρέπει να προσαρμοστεί για να αποφύγει σοβαρές μακροπρόθεσμες απώλειες

Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση: Πολύ σοβαρά τα προβλήματα στην ασφάλιση υγείας

Οι ασφαλιστικές επιχειρούν συνομιλίες για να κλείσουν συμφωνίες με κάποια νοσοκομεία τα οποία δίνουν καλύτερα τιμολόγια.

Τι έχουμε μπροστά μας αυτό το καλοκαίρι

Οι επόμενες κινήσεις της ΕΚΤ, Κίνας και Γαλλίας

Τι προβλέπει η Αllianz-Trade για την οικονομία

Στην Ευρώπη, οι αμυντικές δαπάνες ξεπερνούν το όριο του 3,5% του ΑΕΠ που απαιτούν οι ΗΠΑ στα περισσότερα μέλη του ΝΑΤΟ

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Από τη Θεσσαλία του 2023 στην Ήπειρο του 2025 – Μαθήματα για την ασφαλιστική αγορά

Διπλή πρόκληση για την αγορά: να αναπτύξει μηχανισμούς άμεσης αποζημίωσης και να προετοιμάσει την κοινωνία για την επόμενη καταστροφή

Κλιματική αλλαγή και ασφαλιστική αγορά: Η πρόκληση του 2025

Ανησυχητικό μήνυμα από το Γραφείο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα - Η ασφαλιστική αγορά δεν μπορεί να περιμένει

Ανάπτυξη επιχειρήσεων: Η ευκαιρία και η ανάγκη για ασφάλιση

Στον σημερινό επιχειρηματικό κόσμο, η ανάπτυξη και η ασφάλιση πρέπει να πηγαίνουν χέρι-χέρι

Ασφάλιση Ζωής: Η προστασία που δεν πρέπει να αγνοούμε

ΤΑ στελέχη της FeelSafe Insurance σημειώνουν την αυξανόμενη ζήτηση για ευέλικτες και διαφανείς ασφαλιστικές λύσεις, που συνδυάζουν προστασία και αποταμίευση

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

SOS από ΕΕΘ για παραπλανητικά emails

Πώς υποκλέπτονται στοιχεία εταιρειών δήθεν για την ολοκλήρωση της εγγραφής τους στο ΓΕΜΗ

Σύστημα πυρασφάλειας στον αρχαιολογικό χώρο Ελευσίνας – Τι προβλέπει ο σχεδιασμός του ΥΠΠΟ

Με προληπτική και ενεργητική πυροπροστασία το υπουργείο θέλει να ενισχύσει την ασφάλεια του χώρου, των επισκεπτών και των εργαζομένων

Γιατί κάθε ταξίδι αξίζει να φτάνει με ασφάλεια – Ένα κοινωνικό μήνυμα από την Interasco

Η προετοιμασία του οχήματος πριν την επιστροφή στο σπίτι και η σωστή οδηγική συμπεριφορά προστατεύουν εμάς και τους συνανθρώπους μας

Υψηλός κίνδυνος πυρκαγιών – Ενίσχυση της ετοιμότητας συνιστά η ΕΑΕΕ

H Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος υπενθυμίζει τη σημασία της πρόληψης και της ετοιμότητας ως βασικών πυλώνων της πολιτικής προστασίας

Η Ορίζων Ασφαλιστική φροντίζει τις επιχειρήσεις και το καλοκαίρι

Με το σύνθημα #ΜαζίΑσφαλώς, η Ορίζων Ασφαλιστική στέκεται δίπλα σε επιχειρήσεις και επαγγελματίες καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου