back to top
10.4 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 22 2025

Οι κύκνοι δεν είναι όλοι λευκοί, ούτε για τους ασφαλιστές

Της Ελενας Ερμείδου

Πίστευαν … κάποτε… πριν χιλιετίες στην Ευρώπη ότι όλοι οι κύκνοι είχαν ένα χρώμα … ήταν όλοι τους λευκοί. Η ιδέα των κατοίκων της Γηραιάς Ηπείρου ήταν υπέροχη, αδιαμφισβήτητη, και ακλόνητη.

- Advertisement -

Πιστεύαμε … πρόσφατα … 5 μήνες πριν ότι η οικονομία της Ευρώπης ανεβάζει ταχύτητα, η Ελλάδα πήρε μπρος, είμαστε όλοι μαζί σε τροχιά ανάπτυξης. Ηταν αδιαμφισβήτητο τίποτα δεν μας σταματούσε, στην Ελλάδα.

Τα αεροπλάνα θα έφερναν κόσμο, ο τουρισμός ανέβαινε, τα έσοδα επίσης, θα άνοιγαν νέες υπηρεσίες, το τουριστικό προϊόν θα επανασχεδιάζονταν. Ανανεώσεις συμβολαίων, νέες δουλειές για ασφαλιστές για όλους τους κλάδους, τι ομαδικά, τι ιδιωτικά, γενικές ασφαλίσεις, υγεία, ζωή, ταξιδιωτικά, ευθύνες.

- Advertisement -

Το μόνο που χρειάστηκε για να χαλάσει η ιδέα που είχε μέσα της εκατοντάδες ευκαιρίες, ήταν να μαθευτεί ένα και μόνο άσχημο. Εκανε την εμφάνιση του ένας Μαύρος Κύκνος και μας έκανε να μάθουμε ότι είναι πολύ πιο σημαντικά αυτά που μας έφερε από αυτά που έχουμε για χρόνια μάθει από διδαχές. Παρατηρούμε, εδώ και 40 ημέρες που ο κορωνοϊός έβαλε την οικονομία του πλανήτη σε καραντίνα ότι δεν θα έπρεπε να συμβεί αλλά και κάναμε και γνωρίσαμε πράγματα με ιδιαίτερη θέρμη που άλλοτε μία μεγάλη μερίδα ελλήνων υποτιμούσε.

Τελικά εκείνο που γνωρίζεις δεν έχει σημασία; Ή εκείνο που δεν γνωρίζεις, έχει;

Νομίζω ότι αυτό δεν ισχύει μόνο για την καθημερινή ιδιωτική μας ζωή, αλλά και όλους του κλάδους των επιχειρήσεων και της επιχειρηματικότητας, των ασφαλιστών και των ασφαλιστικών.

Γράφει η ΑΟΝ Hewitt  στόχοι των εταιρειών είναι: η διατήρηση υψηλού επιπέδου υπηρεσιών, η ενδυνάμωση του δικτύου συνεργατών για την διατήρηση της παραγωγής ασφαλίστρων με την υιοθέτηση νέων τεχνολογικών, η  παρατήρηση, αξιολόγηση των νέων συμπεριφορών των καταναλωτών με σκοπό τον σχεδιασμό καινοτόμων προϊόντων.

Κρατήστε τις παραδοσιακές μεθόδους παρατήρησης και αξιολόγησης. Ας δούμε όμως και λίγο πίσω για να φτάσουμε να βλέπουμε και μπροστά μας. Αυτή η αγορά ορισμένες φορές περιορίζεται στο να παρατηρεί μόνο τα πράγματα που θέλει, περιορίζοντας έτσι και την εμπειρία της απέναντι στον κόσμο και την κοινωνία. Αρκεί τότε ένα γεγονός για να ανατρέψει την γενικευμένη γνώση.  Τι λέτε; Δεν σας έχει συμβεί ποτέ αυτό;

Ερευνα που παρουσίασε η AON Hewitt στο Webinar την περασμένη εβδομάδα αναφέρει πως το 66% των ερωτηθέντων διακρίνεται από αβεβαιότητα  για την τωρινή του οικονομική κατάσταση και το 41% αναμένει μείωση των εισοδημάτων του μέσα στους επόμενους 6 μήνες.  Το 34% θα προβεί σε μέτριες περικοπές στις τακτικές του δαπάνες, ενώ το 12% θεωρεί ότι δεν θα μπορεί να ικανοποιεί τις δαπάνες του για ασφάλιστρα.

Προτείνεται λοιπόν η δημιουργία νέων προϊόντων. Τι συστατικά να περιέχουν τα νέα αυτά προϊόντα για να πιάσουν σε αυτή την περίοδο; Μήπως να έχουν κάτι διαφορετικό κάτι που δεν μπορεί να συλλάβει κάποιος εύκολα και κάτι που να απέχει από το αναμενόμενο και το τι έχει ο παραδίπλα μας. Οσο πιο απροσδόκητη είναι η πραγματοποίηση του στόχου, τόσο λιγότεροι είναι οι ανταγωνιστές; Πώς την βλέπετε την ιδέα αυτή;

Και ας μην ξεχνάμε ότι έρχονται μεγάλες αλλαγές με πιθανά κρατικά πακέτα στήριξης δισεκατομμυρίων, ακόμα και από κράτη όπως η Γερμανία σε επιχειρήσεις που άλλοτε θέριζαν τους αιθέρες όπως η Lufthansa.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Να γίνει το Κράτος διαιτητής και να καθιερωθούν τα ιατρικά πρωτόκολλα.

Η κίνηση της ΕΚΠΟΙΖΩ να ανεβάσει τους τόνους στις αυξήσεις ασφαλίστρων υγείας ήρθε να χαλάσει επικοινωνιακά την καλύτερη στιγμή της ασφαλιστικής αγοράς

Ενας κατάλογος ESG για ασφαλιστικές επιχειρήσεις με 20 ερωτήσεις

Ο κατάλογος ESG βοηθά ασφαλιστές και τράπεζες στην επίτευξη των δικών τους στόχων και στη συμμόρφωση με τις ρυθμιστικές απαιτήσεις

Ασφαλιστικές και Διαμεσολάβηση: Να σπάσει «το γυάλινο κουτί» της απομόνωσης των διαμεσολαβητών από τα τραπεζικά προϊόντα

Πως μπορούν να πουλήσουν τραπεζικά προιόντα οι διαμεσολαβητές και τι κινήσεις πρέπει να κάνουν οι ασφαλιστικές 

ΤτΕ: Αυξήθηκε στα 20,98 δισ. ευρώ η αξία του ενεργητικού των ασφαλιστικών

Η συνολική αξία του ενεργητικού των ασφαλιστικών επιχειρήσεων αυξήθηκε κατά 381 εκατ. ευρώ σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο και διαμορφώθηκε στα 20.980

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Είναι ή δεν είναι “sexy” να είσαι ασφαλιστής;

Στην πρόσφατη παρουσίαση, για 14η συνεχόμενη χρονιά, της Ετήσιας Έκθεσης για την Ασφαλιστική Αγορά για το 2024 από την KPMG στην Ελλάδα

Γιάννης Ρούντος: το δικαίωμα στην Υγεία, η κοινωνική ευθύνη και η βιωσιμότητα της ασφάλισης

Σε μια επεισοδιακά πολύπλοκη εποχή, κατά την οποία η «τάση» να μιλούν όλοι για «βιωσιμότητα» έχει περάσει με περισσή επιπολαιότητα

Ι. Χατζηθεοδοσίου, ΕΕΑ: Το κόμμα μας είναι οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Δεν έχουμε πολιτικό κόμμα, το δικό μας κόμμα είναι οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις, δήλωσε ο Ι. Χατζηθεοδοσίου, παρουσία εκπροσώπων των επαγγελματικών ενώσεων και των πολιτικών κομμάτων

«Insurance Pass», γιατί όχι;

Εδώ και ημέρες, ένα «τσουνάμι» δημοσιευμάτων, δηλώσεων, αντιπαραθέσεων έχουν δει το φως της δημοσιότητας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Interlife Ασφαλιστική στις 30 εισηγμένες που ξεχώρισε η RSM Ελλάδος

Τις 30 ελληνικές εισηγμένες εταιρείες που διοικούνται από Διοικητικά Συμβούλια τα οποία χαρακτηρίζονται από τη μεγαλύτερη ποικιλομορφία

40 δις δολάρια το κόστος των πυρκαγιών στο L.A.

Στα 40 δις δολάρια ανέρχεται  το κόστος των πυρκαγιών στο Λος Αντζελες, σύμφωνα με αναλυτές της Keefe Bruyette & Woods.

Οδηγός για ψηφιακή κάρτα εργασίας

Για πρώτη φορά, καταγράφεται ψηφιακά όλο το ισχύον θεσμικό πλαίσιο που ρυθμίζει την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

«Πονοκέφαλος» για επιχειρήσεις και οργανισμούς οι επιθέσεις DDOS

Ολοένα και πιο συχνή απειλή για επιχειρήσεις και οργανισμούς αποτελούν οι κατανεμημένες επιθέσεις άρνησης υπηρεσίας (DDoS/Distributed Denial-of-Service).

Η Carglass® συμμετέχει στο πρόγραμμα ανακύκλωσης The Green City

Η Carglass®, κορυφαία εταιρεία στον τομέα επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων καθώς και στην παραμετροποίηση συστημάτων ADAS