back to top
19.9 C
Athens
Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2025

Με την τελετή βράβευσης των νικητών ολοκληρώνεται ο Δημιουργικός Διαγωνισμός Νέων «Άσ’ το πάνω μου»

Με την τελετή βράβευσης των νικητών ολοκληρώνεται ο Δημιουργικός Διαγωνισμός Νέων «Άσ’ το πάνω μου», μια πρωτοβουλία της Συμμαχίας για την Υπεύθυνη Πώληση Οινοπνευματωδών Ποτών – Responsibility Alliance, η οποία εκπλήρωσε με επιτυχία τον σκοπό της, να ανοίξει διάλογο με τους νέους για την αξία της υπευθυνότητας.

Στις 12 Δεκεμβρίου, η δημιουργικότητα έχει ραντεβού με τους 9 νικητές που εξέφρασαν με τον δικό τους τρόπο την αξία της υπευθυνότητας και απέσπασαν τις περισσότερες ψήφους από την κριτική επιτροπή του Διαγωνισμού. Σε αυτή τη γιορτή δημιουργικότητας, η επίλεκτη κριτική επιτροπή θα βραβεύσει τους νικητές στο Public Café στο Σύνταγμα.

- Advertisement -

Από τις 17 Σεπτεμβρίου έως τις 21 Νοεμβρίου, ο Διαγωνισμός έδωσε τη δυνατότητα στους νέους από 18 έως 25, να εκφράσουν τον τρόπο με τον οποίο είναι υπεύθυνοι σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής τους. Κατά τη διάρκεια του Διαγωνισμού, 128 συμμετέχοντες ανέδειξαν το ταλέντο τους στο διήγημα, τη φωτογραφία και το video, ανεβάζοντας τις πρωτότυπες δημιουργίες τους στο site του Διαγωνισμού www.astopanomou.com για να διεκδικήσουν πλούσια δώρα.

Οι πρώτοι νικητές της κάθε κατηγορίας κερδίζουν από μία υποτροφία για τα σεμινάρια Φωτογραφίας, Video ή Δημιουργικής Γραφής του Μικρού Πολυτεχνείου και από μία δωροεπιταγή αξίας 500€ από τα καταστήματα Public. Οι δεύτεροι νικητές κερδίζουν ένα κινητό moto g⁶ play από την Motorola και οι τρίτοι νικητές από μία δωρεοεπιταγή αξίας 200€ από τα καταστήματα Public.

- Advertisement -

Η συγκεκριμένη ενέργεια εντάσσεται στο σύνολο των επικοινωνιακών πρωτοβουλιών της Συμμαχίας για την Υπεύθυνη Πώληση Οινοπνευματωδών Ποτών που απευθύνονται στο καταναλωτικό κοινό, στην επιτόπια κατανάλωση και τα σημεία πώλησης (supermarkets, κάβες, ξενοδοχεία, καφεστίαση κ.λπ.) και στόχο έχουν να ενημερώσουν σχετικά με τα ορθά πρότυπα κατανάλωσης καθώς και τους κινδύνους από την αλόγιστη κατανάλωση αλκοόλ.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής και ΒΟC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Η αξιοποίηση του λογισμικού αποσκοπεί σε βελτιστοποίηση, αναδιοργάνωση και αυτοματοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών διαδικασιών

Η Allianz Trade φέρνει την επόμενη γενιά στον χώρο εργασίας με νέο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης

Παιδιά εργαζομένων είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον κόσμο της ασφάλισης και της εταιρικής λειτουργίας

To 6ο Συνέδριο Θεσμικής Διαχείρισης της ΕΘΕ έρχεται στις 16 Οκτωβρίου

Το #famc25 θα επικεντρωθεί στις προοπτικές και προκλήσεις των επενδύσεων σε real assets

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί