back to top
10.4 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 22 2025

Interlife: Κερδίζει πελάτες με συνέπεια και ειλικρίνεια

της Ελενας Ερμείδου

Την συμβολή της στην ανάπτυξη της ασφαλιστικής συνείδησης επιχειρεί να ενισχύσει η Interlife Ασφαλιστική μέσα από ουσιαστικά στοχευμένες δράσεις και όχι ακριβές και πλούσιες εκδηλώσεις. Η χαμηλή ασφαλιστική συνείδηση είναι ένα χρόνιο της Ελλάδας και οφείλεται, όπως αναφέρθηκε  στην Ετήσια Γενική Συνέλευση της Interlife χτες βράδυ στην Θεσσαλονίκη στο γεγονός ότι ούτε η πολιτεία, ούτε οι ασφαλιστικές αλλά ούτε και οι θεσμικοί φορείς έχουν μεριμνήσει μέχρι σήμερα να κάνουν κάτι σοβαρό το οποίο θα μπορούσε να φέρει αποτελέσματα.

- Advertisement -

Η μακροπρόθεσμη στρατηγική ενίσχυσης της ασφαλιστικής συνείδησης μέσα από ενέργειες που προσδίδουν εμπιστοσύνη στην σχέση μεταξύ ασφαλιστικών και πελατών είναι το «όχημα» το οποίο θα οδηγήσει στην αύξηση της ασφαλιστικής παραγωγής και στο να αυξηθεί η συμμετοχή του κλάδου των ασφαλειών στο ΑΕΠ της χώρας.

Αντ’ αυτού σύμφωνα με τις επισημάνσεις οι ασφαλιστικές, επιζητώντας να αυξήσουμε τα μερίδια τους δίνουν έμφαση σε βραχυπρόθεσμους στόχους αψηφώντας των εν δυνάμει πελάτη.

- Advertisement -

Για να καλλιεργηθεί η ασφαλιστική συνείδηση, θα πρέπει ο πελάτης, ο ασφαλισμένος να έχει κατανοήσει ότι συναλλάσσεται με έναν φερέγγυο οργανισμό που τον σέβεται. Εχοντα ήδη υψηλή Φερεγγυότητα 113,20%,  η Interlife κινείται στο δρόμο αυτό και με στόχο πάντα την προστασία του πελάτη

Τα συμβόλαια της χαρακτηρίζονται από ξεκάθαρους όρους, βρίσκεται 10 χρόνια στο σύστημα του φιλικού διακανονισμού, αποζημιώσει κατά μέσο όρο σε 3,1 ημέρες (2016) και 2,34 (2017) ενώ, ο μέσος χρόνος λοιπών υποχρεώσεων της δεν ξεπερνά τις 20 ημέρες. Η εταιρεία δεν έχει ληξιπρόθεσμες οφειλές. Η καταβολή μισθών και δώρων γίνεται πριν την υποχρεωτική ημερομηνία.

Με συνέπεια και ειλικρίνεια η Interlife κερδίζει την εμπιστοσύνη των πελατών

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Interlife Ασφαλιστική στις 30 εισηγμένες που ξεχώρισε η RSM Ελλάδος

Τις 30 ελληνικές εισηγμένες εταιρείες που διοικούνται από Διοικητικά Συμβούλια τα οποία χαρακτηρίζονται από τη μεγαλύτερη ποικιλομορφία

Το καλό και το …καλύτερο

Η εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό εμφανίζεται με κύριο πρόσημο τη Σταθερότητα, σε ένα γεωπολιτικό περιβάλλον ασταθές και αβέβαιο

Γιάννης Τοζακίδης: Οι ασφαλιστικές και η Διαμεσολάβηση οφείλουν να κάνουν κατανοητά στους πολίτες τα μεγάλα πλεονεκτήματα της ασφάλισης  

το τελευταίο διάστημα γίνονται βήματα προόδου και οι εξελίξεις κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση και ότι η ασφαλιστική συνείδηση των πολιτών πρέπει να ξεφύγει από την κρατική ομπρέλα

Κλειδί για το μέλλον μας η ασφαλιστική συνείδηση

Τα μέτρα για την ασφάλιση ενάντια σε φυσικές καταστροφές δημιουργούν ευοίωνες προοπτικές για όλους μας...

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Οδηγός για ψηφιακή κάρτα εργασίας

Για πρώτη φορά, καταγράφεται ψηφιακά όλο το ισχύον θεσμικό πλαίσιο που ρυθμίζει την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

Ο Βαγγέλης Μπακάλης Τεχνικός Διευθυντής P&C και Marine στην Howden Hellas

Η Howden Hellas, ο μεγαλύτερος μεσίτης ασφαλίσεων στην Ελλάδα και στην Κύπρο, ανακοινώνει με χαρά την ένταξη του Βαγγέλη Μπακάλη

Nέο ΔΣ στην ΕΑΔΕ, με πρόεδρο την κα Δήμητρα – Ιωάννα Λύχρου

Νέο Διοικητικό Συμβούλιο συγκροτήθηκε την 14 η Ιανουαρίου 2025 για την ΕΑΔΕ, κατά την τακτική προγραμματισμένη συνεδρίαση των Μελών της.

Oι θέσεις της ΕΑΕΕ για τη διάταξη αναπροσαρμογής ασφαλίστρων υγείας

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) διατυπώνει τις θέσεις της για την διάταξη με θέμα την αναπροσαρμογή ασφαλίστρων υγείας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Interlife Ασφαλιστική στις 30 εισηγμένες που ξεχώρισε η RSM Ελλάδος

Τις 30 ελληνικές εισηγμένες εταιρείες που διοικούνται από Διοικητικά Συμβούλια τα οποία χαρακτηρίζονται από τη μεγαλύτερη ποικιλομορφία

40 δις δολάρια το κόστος των πυρκαγιών στο L.A.

Στα 40 δις δολάρια ανέρχεται  το κόστος των πυρκαγιών στο Λος Αντζελες, σύμφωνα με αναλυτές της Keefe Bruyette & Woods.

Οδηγός για ψηφιακή κάρτα εργασίας

Για πρώτη φορά, καταγράφεται ψηφιακά όλο το ισχύον θεσμικό πλαίσιο που ρυθμίζει την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

«Πονοκέφαλος» για επιχειρήσεις και οργανισμούς οι επιθέσεις DDOS

Ολοένα και πιο συχνή απειλή για επιχειρήσεις και οργανισμούς αποτελούν οι κατανεμημένες επιθέσεις άρνησης υπηρεσίας (DDoS/Distributed Denial-of-Service).

Η Carglass® συμμετέχει στο πρόγραμμα ανακύκλωσης The Green City

Η Carglass®, κορυφαία εταιρεία στον τομέα επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων καθώς και στην παραμετροποίηση συστημάτων ADAS