back to top
20 C
Athens
Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2024

Η KPMG για την ισότιμη ένταξη στο κοινωνικό σύνολο και την εργασία με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, η KPMG στην Ελλάδα πραγματοποίησε την ψηφιακή εκδήλωση #BreakTheBias Executive Breakfast την Πέμπτη 3 Μαρτίου, με τη συμμετοχή περισσότερων από 200 στελεχών της αγοράς, με σκοπό να αναδειχθούν θετικά πρότυπα ανθρώπων, οι οποίοι βρίσκονται σε ηγετικές θέσεις και να διαδοθεί το μήνυμα ότι η επίτευξη μιας καλύτερης ισορροπίας μέσω της διαφορετικότητας αποτελεί τον μοναδικό τρόπο, ώστε στο μέλλον να εντάσσονται όλοι ανεξαιρέτως στο κοινωνικό σύνολο και την εργασία.

Την εκδήλωση προλόγισε ο Αλκιβιάδης Σιαράβας, Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας της KPMG στην Ελλάδα, ο οποίος – ανέφερε «Στην KPMG ο σεβασμός προς τους άλλους έχει πρωταγωνιστικό ρόλο– αυτός άλλωστε είναι ο πυρήνας των αξιών μας και αυτό που πάντα πιστεύαμε. Ανέκαθεν προσφέρουμε ίσες ευκαιρίες σε όλους και δίνουμε μεγάλη αξία στην μοναδικότητα του καθενός. Στην KPMG δεν κάνουμε διακρίσεις ως προς το φύλο, αλλά εστιάζουμε έμπρακτα αποκλειστικά στον επαγγελματισμό και την αξιοπρέπεια των ανθρώπων μας. Αξίζει να σημειωθεί πως η KPMG η πρώτη εταιρεία που έκανε γυναίκα συνεταίρο το 1995, πρώτη ανάμεσα στις “BIG 4” εταιρείες, την κ. Δήμητρα Καραβέλη, ενώ σήμερα το 57% των εργαζομένων μας είναι γυναίκες».

- Advertisement -

Ακολούθησε η παρουσίαση των αποτελεσμάτων της ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας για την Ισότιμη Ένταξη και τη Διαφορετικότητα στην Ελλάδα του ΣΔΕ που διεξήγαγε η εταιρεία Kantar, από τις Έφη Γριμάνη, Director-Brand Strategy Insights Division, Kantar και Λέλα Χαραυγή, Chief Growth Officer, Kantar. Πρόκειται για την πρώτη παγκόσμια έρευνα που πραγματοποιήθηκε ανάμεσα στην marketing κοινότητα, σχετικά με την Διαφορετικότητα και την Ισότιμη ένταξη, περιλαμβάνοντας 10 000 ερωτώμενους από 27 χώρες. Στην Ελλάδα συμμετείχαν 512 άτομα, προερχόμενοι κυρίως από εταιρίες καταναλωτικών αγαθών και υπηρεσιών καθώς και από Διαφημιστικές και media agencies.

To Inclusion Index, βασίστηκε σε 5 διαστάσεις της διαφορετικότητας, που είναι τo φύλο, η εθνικότητα, ο σεξουαλικός προσανατολισμός, η θρησκεία και η αναπηρία και αντανακλά στις αντιλήψεις και απόψεις του εργαζόμενου για το εργασιακό του περιβάλλον και στις εμπειρίες του στην εταιρία. Το συνολικό Inclusion Index για την Ελλάδα είναι 59% ενώ ο μέσος όρος σε παγκόσμιο επίπεδο είναι στο επίπεδο του 64%. Κάποια σημαντικά ευρήματα είναι τα παρακάτω:

- Advertisement -

46% από τους ερωτώμενους συμφώνησαν ότι η εταιρία στην οποία εργάζονται, κάνει ενεργά βήματα ως προς την Διαφορετικότητα και την ένταξη. 1 στους 5 συμμετέχοντες δηλώνει ότι είναι πιθανό να φύγει από την εταιρία στην οποία εργάζεται ή από το συγκεκριμένο industry λόγω της έλλειψης ισότιμης ένταξης ή/και διακρίσεων που έχει βιώσει. 1 στις 10 γυναίκες δηλώνει ότι έχει την εμπειρία διακρίσεων λόγω του φύλου της. 2 στις 10 γυναίκες θεωρούν ότι έχουν αντιμετωπίσει εμπόδια στην καριέρα τους λόγω του ποιες είναι. 1 στους 10 ερωτώμενους είναι μάρτυρας ύπαρξης διακρίσεων ανάμεσα σε συναδέλφους τους λόγω του σεξουαλικού τους προσανατολισμού. Σημαντικό εύρημα της ποιοτικής έρευνας που πραγματοποιήθηκε στους καταναλωτές είναι ότι κοινωνικά οι άνθρωποι τείνουν να διατηρούν τον «πολιτικά ορθό» τόνο της φωνής που έχει μια φιλελεύθερη προσέγγιση. Ωστόσο όταν το θέμα γίνει προσωπικό και «χτυπά την πόρτα του σπιτιού μας» φαίνεται ότι ο συντηρητισμός και η δυσαρέσκεια επικρατούν.

Ακολούθησε το πρώτο πάνελ συζήτησης στο οποίο συμμετείχαν οι καταξιωμένοι καλεσμένοι Νικόλας Γιατρομανωλάκης, Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, αρμόδιος για θέματα σύγχρονου πολιτισμού, Giovanna Καμπούρη, Μέλος Δ.Σ. Puig SL & Exea Ventures-Ισπανία, AptarGroup-ΗΠΑ, ΕΕΣΥΠ-Ελλάδα, Μαργαρίτα Μάτσα, Διευθύνουσα Σύμβουλος, MINOS-EMI/ UNIVERSAL MUSIC GROUP, Ζήνα Μαυροειδή, Διευθύνουσα Σύμβουλος, e-fresh.

Ο κ. Γιατρομανωλάκης επεσήμανε ότι ο χώρος της πολιτικής εξακολουθεί να έχει στερεότυπα, καθώς μόνο το 20% των μελών της Βουλής είναι γυναίκες, 0% ΛΟΑΤΚΙ+ και πολύ χαμηλό ποσοστό ατόμων με αναπηρία. Επίσης, σε συνέχεια επίσκεψής του στη Θράκη, μας μετέφερε τη σημαντικότητα της χειροτεχνίας, η οποία αποτελεί βασικό μέσο ένταξης και κοινωνικοποίησης των γυναικών σε αγροτικές και πατριαρχικές περιοχές της Ελλάδας.

Η κ. Καμπούρη ξεκίνησε την τοποθέτησή μεταφέροντας μια προσωπική της εμπειρία. Ήταν το βλέμμα των δύο σημαντικών αντρών στη ζωή της – του παππού και του πατριού της – μεταφέροντας το μήνυμα «Ό,τι θέλεις μπορείς να το πετύχεις» που λειτούργησε ως κινητήριος δύναμη της σημαντικής της καριέρας. Επίσης, επισήμανε ότι βασικός σκοπός της κοινωνίας και των επιχειρήσεων δεν είναι η ενσωμάτωση των μειονοτήτων, αλλά η συμπερίληψή τους. Είναι σημαντικό να αγκαλιάζουμε και να γιορτάζουμε τη διαφορετικότητα.

Η αρχική τοποθέτηση της κ. Μάτσα ήταν ότι οι γυναίκες σε θέσεις ευθύνης πρέπει να αποδεικνύουν συνεχώς ότι είναι καλύτερες από τους άντρες. Ωστόσο, για γυναίκες που θέλουν και μπορούν να εξελιχθούν επαγγελματικά “sky is the limit”. Έχοντας ως όχημα την πίστη και την εμπιστοσύνη στον εαυτό τους μπορούν να είναι επιτυχημένες, έστω και σε ανδροκρατούμενους επαγγελματικούς χώρους, σαν τον δικό της. Η μουσική αφουγκράζεται την κοινωνία και στηρίζει τη διαφορετικότητα καθώς η φωνή του ενός γίνεται η φωνή των πολλών.

Τέλος, η κ. Μαυροειδή εστίασε στη δυσκολία και πρόκληση που βιώνουμε όλοι να απαλλαγούμε από τα στερεότυπα με τα οποία γεννιόμαστε και με τα οποία είναι εμποτισμένη η κοινωνία. Επίσης, τόνισε ότι τα θέματα ισότητας είναι πιο έντονα ανάλογα με την ιεραρχία μέσα στην επιχείρηση. Είναι σημαντικό σε κάθε εργασιακό χώρο να καλλιεργήσουμε μια εταιρική κουλτούρα ίσων ευκαιριών ώστε τα άτομα να αισθάνονται ότι ανήκουν και ότι μπορούν να είναι ο εαυτός τους.

Η εκδήλωση συνεχίστηκε με το δεύτερο πάνελ συζήτησης το οποίο συντόνισε η Galyna Koliada, Διευθύντρια στο φορολογικό τμήμα της KPMG και στο οποίο συμμετείχαν στελέχη επιχειρήσεων που εργάζονται στην Ελλάδα αλλά δεν έχουν ελληνικές ρίζες. Οι Maria Savinovskikh, Business Unit CFO, Kraft Heinz, Robbert van der Meer, CEO & Founder, bFlex και Thinusha Naicker, Warehouse & Distribution Cluster Head: East Europe & Middle East, Alcon μίλησαν για τη σημασία της συμπερίληψης, αλλά τις προκλήσεις και προκαταλήψεις που αντιμετώπισαν ή και αντιμετωπίζουν ενώ εργάζονται στην Ελλάδα.

Ο Robbert van der Meer ανέφερε ότι καθημερινά καλείται να επιλύσει πολλά προβλήματα στο χώρο εργασίας αναζητώντας λύσεις και ότι η διαφορετικότητα είναι κλειδί για την επιτυχία. Οι κ.κ. Maria Savinovskikh και Thinusha Naicker μας μετέφεραν την αρχική τους δυσκολία να ενταχθούν ως «ξένες» στην ελληνική κοινωνία, μεταφέροντας το μήνυμα ότι για όλους τους ανθρώπους και εργαζόμενους – ανεξάρτητα από την εθνικότητά τους – εστιάζοντας σε αυτά που μας ενώνουν και όχι σε αυτά που μας χωρίζουν προάγει τη δημιουργικότητα, την παραγωγικότητα και την ενθάρρυνση, οδηγώντας σε θετικά αποτελέσματα.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Το AI & Digital Transformation Conference της KPMG υποδέχεται 35+ κορυφαίους ομιλητές και 250+ CFOs

Nέες τάσεις και στρατηγικές σχετικά με την αξιοποίηση της δύναμης της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) στους οργανισμούς Ραντεβού στις 15 Οκτωβρίου με τις νέες τεχνολογίες, τον...

Advisory Graduate Recruitment Program 2023 της KPMG!

Στις 19 Ιουλίου 2023 ξεκίνησε επίσημα η διαδικασία στελέχωσης στις Συμβουλευτικές υπηρεσίες Consultingκαι Deal Advisory της KPMG

Τι προβλέπει η συνεργασία Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με την KPMG

Άμεσες και μεσοπρόθεσμες υλοποιήσιμες πρωτοβουλίες και δράσεις σε 6 βασικούς πυλώνες εκπαίδευσης, έρευνας και διασύνδεσης με την αγορά εργασίας και αποσκοπεί στον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση του ανθρώπινου δυναμικού, αλλά και της απασχόλησης των φοιτητών και αποφοίτων σε σύγχρονα αντικείμενα.

H KPMG Χρυσός χορηγός στο Posidonia Running Event

Η KPMG έδωσε και φέτος το παρών στη μεγαλύτερη έκθεση της Ναυτιλίας, τα Ποσειδώνια, και συγκεκριμένα ως χρυσός χορηγός του Running Event, που διοργανώθηκε

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Karavias Underwriting Agency: Αύξηση των ορίων στις εγγυητικές επιστολές

Στόχος της Karavias Underwriting Agency όλα αυτά τα χρόνια, είναι να δημιουργεί και να εξελίσσει καινοτόμα προϊόντα

Έκπτωση 20% για Ασφάλιση Κατοικίας από την Groupama Ασφαλιστική

Με στόχο να απαλλάξει από κάθε έγνοια, τόσο τους ιδιοκτήτες όσο και τους ενοικιαστές ακινήτων, η Groupama Ασφαλιστική προσφέρει έκπτωση 20%

Όμιλος Interamerican: Διακρίσεις που υπογραμμίζουν τη δέσμευση στην ενίσχυση και εξέλιξη των ανθρώπων του

Ο Όμιλος Interamerican τιμήθηκε με τρεις σημαντικές διακρίσεις στα φετινά HR Awards 2024

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Γ. Χατζηθεοδοσίου: “Σοκ και δέος. Να το δούμε να γίνεται πράξη”

Mε ανακοίνωσή του, ο πρόεδρος του Ε.Ε.Α και Επίτιμος Διδάκτορας ΠΑ.ΠΕΙ. κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου χαιρέτισε τις ανακοινώσεις διά στόματος πρωθυπουργού

Η ERGO Μεγάλος Χορηγός του ΣΕΓΑΣ και του 41ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθήνας

Η ERGO Ασφαλιστική, σταθερός υποστηρικτής του ΣΕΓΑΣ και του δρομικού κινήματος από το 2011, έδωσε για μία ακόμα φορά δυναμικό «παρών» στον 41ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

Ν. Σπυράτος, ERGO: Η ασφαλιστική διείσδυση στις ΜμΕ είναι εξαιρετικά χαμηλή

Στη σύγχρονη, ψηφιακή εποχή, στην οποία η χρήση του Διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής,

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης