back to top
13.4 C
Athens
Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

Η KPMG για την ισότιμη ένταξη στο κοινωνικό σύνολο και την εργασία με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, η KPMG στην Ελλάδα πραγματοποίησε την ψηφιακή εκδήλωση #BreakTheBias Executive Breakfast την Πέμπτη 3 Μαρτίου, με τη συμμετοχή περισσότερων από 200 στελεχών της αγοράς, με σκοπό να αναδειχθούν θετικά πρότυπα ανθρώπων, οι οποίοι βρίσκονται σε ηγετικές θέσεις και να διαδοθεί το μήνυμα ότι η επίτευξη μιας καλύτερης ισορροπίας μέσω της διαφορετικότητας αποτελεί τον μοναδικό τρόπο, ώστε στο μέλλον να εντάσσονται όλοι ανεξαιρέτως στο κοινωνικό σύνολο και την εργασία.

Την εκδήλωση προλόγισε ο Αλκιβιάδης Σιαράβας, Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας της KPMG στην Ελλάδα, ο οποίος – ανέφερε «Στην KPMG ο σεβασμός προς τους άλλους έχει πρωταγωνιστικό ρόλο– αυτός άλλωστε είναι ο πυρήνας των αξιών μας και αυτό που πάντα πιστεύαμε. Ανέκαθεν προσφέρουμε ίσες ευκαιρίες σε όλους και δίνουμε μεγάλη αξία στην μοναδικότητα του καθενός. Στην KPMG δεν κάνουμε διακρίσεις ως προς το φύλο, αλλά εστιάζουμε έμπρακτα αποκλειστικά στον επαγγελματισμό και την αξιοπρέπεια των ανθρώπων μας. Αξίζει να σημειωθεί πως η KPMG η πρώτη εταιρεία που έκανε γυναίκα συνεταίρο το 1995, πρώτη ανάμεσα στις “BIG 4” εταιρείες, την κ. Δήμητρα Καραβέλη, ενώ σήμερα το 57% των εργαζομένων μας είναι γυναίκες».

- Advertisement -

Ακολούθησε η παρουσίαση των αποτελεσμάτων της ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας για την Ισότιμη Ένταξη και τη Διαφορετικότητα στην Ελλάδα του ΣΔΕ που διεξήγαγε η εταιρεία Kantar, από τις Έφη Γριμάνη, Director-Brand Strategy Insights Division, Kantar και Λέλα Χαραυγή, Chief Growth Officer, Kantar. Πρόκειται για την πρώτη παγκόσμια έρευνα που πραγματοποιήθηκε ανάμεσα στην marketing κοινότητα, σχετικά με την Διαφορετικότητα και την Ισότιμη ένταξη, περιλαμβάνοντας 10 000 ερωτώμενους από 27 χώρες. Στην Ελλάδα συμμετείχαν 512 άτομα, προερχόμενοι κυρίως από εταιρίες καταναλωτικών αγαθών και υπηρεσιών καθώς και από Διαφημιστικές και media agencies.

To Inclusion Index, βασίστηκε σε 5 διαστάσεις της διαφορετικότητας, που είναι τo φύλο, η εθνικότητα, ο σεξουαλικός προσανατολισμός, η θρησκεία και η αναπηρία και αντανακλά στις αντιλήψεις και απόψεις του εργαζόμενου για το εργασιακό του περιβάλλον και στις εμπειρίες του στην εταιρία. Το συνολικό Inclusion Index για την Ελλάδα είναι 59% ενώ ο μέσος όρος σε παγκόσμιο επίπεδο είναι στο επίπεδο του 64%. Κάποια σημαντικά ευρήματα είναι τα παρακάτω:

- Advertisement -

46% από τους ερωτώμενους συμφώνησαν ότι η εταιρία στην οποία εργάζονται, κάνει ενεργά βήματα ως προς την Διαφορετικότητα και την ένταξη. 1 στους 5 συμμετέχοντες δηλώνει ότι είναι πιθανό να φύγει από την εταιρία στην οποία εργάζεται ή από το συγκεκριμένο industry λόγω της έλλειψης ισότιμης ένταξης ή/και διακρίσεων που έχει βιώσει. 1 στις 10 γυναίκες δηλώνει ότι έχει την εμπειρία διακρίσεων λόγω του φύλου της. 2 στις 10 γυναίκες θεωρούν ότι έχουν αντιμετωπίσει εμπόδια στην καριέρα τους λόγω του ποιες είναι. 1 στους 10 ερωτώμενους είναι μάρτυρας ύπαρξης διακρίσεων ανάμεσα σε συναδέλφους τους λόγω του σεξουαλικού τους προσανατολισμού. Σημαντικό εύρημα της ποιοτικής έρευνας που πραγματοποιήθηκε στους καταναλωτές είναι ότι κοινωνικά οι άνθρωποι τείνουν να διατηρούν τον «πολιτικά ορθό» τόνο της φωνής που έχει μια φιλελεύθερη προσέγγιση. Ωστόσο όταν το θέμα γίνει προσωπικό και «χτυπά την πόρτα του σπιτιού μας» φαίνεται ότι ο συντηρητισμός και η δυσαρέσκεια επικρατούν.

Ακολούθησε το πρώτο πάνελ συζήτησης στο οποίο συμμετείχαν οι καταξιωμένοι καλεσμένοι Νικόλας Γιατρομανωλάκης, Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, αρμόδιος για θέματα σύγχρονου πολιτισμού, Giovanna Καμπούρη, Μέλος Δ.Σ. Puig SL & Exea Ventures-Ισπανία, AptarGroup-ΗΠΑ, ΕΕΣΥΠ-Ελλάδα, Μαργαρίτα Μάτσα, Διευθύνουσα Σύμβουλος, MINOS-EMI/ UNIVERSAL MUSIC GROUP, Ζήνα Μαυροειδή, Διευθύνουσα Σύμβουλος, e-fresh.

Ο κ. Γιατρομανωλάκης επεσήμανε ότι ο χώρος της πολιτικής εξακολουθεί να έχει στερεότυπα, καθώς μόνο το 20% των μελών της Βουλής είναι γυναίκες, 0% ΛΟΑΤΚΙ+ και πολύ χαμηλό ποσοστό ατόμων με αναπηρία. Επίσης, σε συνέχεια επίσκεψής του στη Θράκη, μας μετέφερε τη σημαντικότητα της χειροτεχνίας, η οποία αποτελεί βασικό μέσο ένταξης και κοινωνικοποίησης των γυναικών σε αγροτικές και πατριαρχικές περιοχές της Ελλάδας.

Η κ. Καμπούρη ξεκίνησε την τοποθέτησή μεταφέροντας μια προσωπική της εμπειρία. Ήταν το βλέμμα των δύο σημαντικών αντρών στη ζωή της – του παππού και του πατριού της – μεταφέροντας το μήνυμα «Ό,τι θέλεις μπορείς να το πετύχεις» που λειτούργησε ως κινητήριος δύναμη της σημαντικής της καριέρας. Επίσης, επισήμανε ότι βασικός σκοπός της κοινωνίας και των επιχειρήσεων δεν είναι η ενσωμάτωση των μειονοτήτων, αλλά η συμπερίληψή τους. Είναι σημαντικό να αγκαλιάζουμε και να γιορτάζουμε τη διαφορετικότητα.

Η αρχική τοποθέτηση της κ. Μάτσα ήταν ότι οι γυναίκες σε θέσεις ευθύνης πρέπει να αποδεικνύουν συνεχώς ότι είναι καλύτερες από τους άντρες. Ωστόσο, για γυναίκες που θέλουν και μπορούν να εξελιχθούν επαγγελματικά “sky is the limit”. Έχοντας ως όχημα την πίστη και την εμπιστοσύνη στον εαυτό τους μπορούν να είναι επιτυχημένες, έστω και σε ανδροκρατούμενους επαγγελματικούς χώρους, σαν τον δικό της. Η μουσική αφουγκράζεται την κοινωνία και στηρίζει τη διαφορετικότητα καθώς η φωνή του ενός γίνεται η φωνή των πολλών.

Τέλος, η κ. Μαυροειδή εστίασε στη δυσκολία και πρόκληση που βιώνουμε όλοι να απαλλαγούμε από τα στερεότυπα με τα οποία γεννιόμαστε και με τα οποία είναι εμποτισμένη η κοινωνία. Επίσης, τόνισε ότι τα θέματα ισότητας είναι πιο έντονα ανάλογα με την ιεραρχία μέσα στην επιχείρηση. Είναι σημαντικό σε κάθε εργασιακό χώρο να καλλιεργήσουμε μια εταιρική κουλτούρα ίσων ευκαιριών ώστε τα άτομα να αισθάνονται ότι ανήκουν και ότι μπορούν να είναι ο εαυτός τους.

Η εκδήλωση συνεχίστηκε με το δεύτερο πάνελ συζήτησης το οποίο συντόνισε η Galyna Koliada, Διευθύντρια στο φορολογικό τμήμα της KPMG και στο οποίο συμμετείχαν στελέχη επιχειρήσεων που εργάζονται στην Ελλάδα αλλά δεν έχουν ελληνικές ρίζες. Οι Maria Savinovskikh, Business Unit CFO, Kraft Heinz, Robbert van der Meer, CEO & Founder, bFlex και Thinusha Naicker, Warehouse & Distribution Cluster Head: East Europe & Middle East, Alcon μίλησαν για τη σημασία της συμπερίληψης, αλλά τις προκλήσεις και προκαταλήψεις που αντιμετώπισαν ή και αντιμετωπίζουν ενώ εργάζονται στην Ελλάδα.

Ο Robbert van der Meer ανέφερε ότι καθημερινά καλείται να επιλύσει πολλά προβλήματα στο χώρο εργασίας αναζητώντας λύσεις και ότι η διαφορετικότητα είναι κλειδί για την επιτυχία. Οι κ.κ. Maria Savinovskikh και Thinusha Naicker μας μετέφεραν την αρχική τους δυσκολία να ενταχθούν ως «ξένες» στην ελληνική κοινωνία, μεταφέροντας το μήνυμα ότι για όλους τους ανθρώπους και εργαζόμενους – ανεξάρτητα από την εθνικότητά τους – εστιάζοντας σε αυτά που μας ενώνουν και όχι σε αυτά που μας χωρίζουν προάγει τη δημιουργικότητα, την παραγωγικότητα και την ενθάρρυνση, οδηγώντας σε θετικά αποτελέσματα.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Το νέο λογιστικό πρότυπο, η AI, ο μετασχηματισμός και τα φορολογικά κυριαρχούν στην ατζέντα του ασφαλιστικού κλάδου

Για 14η συνεχόμενη χρονιά, η KPMG στην Ελλάδα, προχώρησε στη δημοσίευση της Ετήσιας Έκθεσης για την Ασφαλιστική Αγορά για το 2024

Μία άλλη ματιά στα προβλήματα Υγείας και Ζωής από τoν Δημ. Μαζαράκη

Συνομιλήσαμε για το σημερινό καθεστώς των ιδιωτικών κλινικών και νοσοκομείων και για το δείκτη των παλαιών χαρτοφυλακίων υγείας -legacy-.

Η συζήτηση Μαζαράκη (Εθνική Ασφαλιστική)-Χρηστίδη (Allianz) στο πάνελ της KPMG

Πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία έβγαλε η συζήτηση Μαζαράκη- Χρηστίδη στο πάνελ της KPMG κατά τη πρόσφατη παρουσίαση των αποτελεσμάτων των ασφαλιστικών εταιρειών του 2023.

Τι συζήτησαν δύο κορυφαία στελέχη της ασφάλισης στην εκδήλωση της KPMG

Η εκδήλωση της KPMG είχε ένα ενδιαφέρον #paneldiscussion που συντόνισε ο Φίλιππος Κάσσος, Partner, Audit, Insurance Services της KPMG

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Να γίνει το Κράτος διαιτητής και να καθιερωθούν τα ιατρικά πρωτόκολλα.

Η κίνηση της ΕΚΠΟΙΖΩ να ανεβάσει τους τόνους στις αυξήσεις ασφαλίστρων υγείας ήρθε να χαλάσει επικοινωνιακά την καλύτερη στιγμή της ασφαλιστικής αγοράς

H Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη επιλέγει το GRABBER της DGTAL για πιλοτική εφαρμογή σε αποζημιώσεις

Η DGTAL ανακοινώνει τη συνεργασία της με την Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη, μέλος του κορυφαίου ασφαλιστικού Ομίλου Allianz, για τη πιλοτική δοκιμή

Ακίνητα αξίας 70 δις. ευρώ που ανήκουν στους servicers είναι ανασφάλιστα έναντι φυσικών καταστροφών

Την ανάγκη ασφάλισης των ακινήτων αξίας 70 δις. ευρώ που κατέχουν οι servicers  προτάσσουν στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς σε συνομιλίες με το IW.

Οι ασφαλιστικές εταιρείες αντιμετωπίζουν πρόβλημα εξεύρεσης νέων στελεχών

Οι ασφαλιστικές εταιρείες αντιμετωπίζουν πρόβλημα εξεύρεσης νέων στελεχών

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

EAEE- Πρόληψη & καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης. Πολιτικές και 3 γραμμές άμυνας

Η ασφαλιστική απάτη - είτε οργανωμένη είτε ευκαιριακή - αναγνωρίζεται σήμερα διεθνώς ως ένα από τα πλέον σοβαρά και πολύπλοκα ζητήματα

Δημόσια και Ιδιωτική παρουσία στην αντιμετώπιση Φυσικών Καταστροφών

Η EIOPA και η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) προτείνουν την συνολική σε επίπεδο ΕΕ αντιμετώπιση του κενού ασφαλιστικής προστασίας από φυσικές καταστροφές.

Η Hellas Direct αναβαθμίζει τη διαδικασία σύναψης συμβολαίου αξιοποιώντας το gov.gr

Η Hellas Direct, πιστή στις αξίες της για την καινοτομία και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, είναι η πρώτη ασφαλιστική που αξιοποιεί την υπηρεσία του gov.gr

Ολοκληρώνεται η προθεσμία για μετάβαση στο ΤΕΚΑ από τον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα be.teka.gov.gr | Πλατφόρμα 1 θα είναι διαθέσιμη έως τις 31/12/2024 για τις αιτήσεις των ασφαλισμένων.