back to top
14.9 C
Athens
Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2025

Η υπεραξία του μεσίτη ασφαλίσεων στην προώθηση προγραμμάτων ασφάλισης υγείας

Του Γιάννη Ξηρογιαννόπουλου

Τα σύγχρονα ασφαλιστικά προγράμματα υγείας έχουν σχεδιαστεί ώστε να παρέχουν στον ασφαλιζόμενο αποτελεσματική κάλυψη εξόδων περίθαλψης, προσφέροντας παράλληλα ευελιξία, ώστε να μπορούν αυτά να προσαρμόζονται στις ατομικές ασφαλιστικές ανάγκες και τις οικονομικές δυνατότητες κάθε ασφαλιζομένου.

- Advertisement -

Επιπροσθέτως, λόγω και της παρατεταμένης οικονομικής ύφεσης στη χώρα μας, η παράμετρος του ετήσιου κόστους ασφάλισης είναι πολύ σημαντική και θα πρέπει να λαμβάνεται ιδιαίτερα υπόψη κατά την έναρξη ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου υγείας.

Η συνεχής εξέλιξη της ιατρικής επιστήμης, σε συνδυασμό με τον καλπάζοντα ιατρικό πληθωρισμό, έχει οδηγήσει σε συνεχείς αυξήσεις των ασφαλίστρων τα τελευταία χρόνια. Το αρχικό κόστος ένταξης λοιπόν σε ένα τέτοιο πρόγραμμα θα πρέπει να είναι σχετικά προσιτό, με την έννοια ότι οι συνεχόμενες αυξήσεις του ασφαλίστρου σε βάθος χρόνου μπορούν να οδηγήσουν μελλοντικά σε αδυναμία πληρωμής του από τον ασφαλιζόμενο και, ουσιαστικά, στην αναγκαστική ακύρωσή του.

- Advertisement -

Αντιλαμβάνεται λοιπόν κανείς πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος του μεσίτη ασφαλίσεων στη σύναψη μιας τέτοιας σύμβασης, καθώς, ως καταρτισμένος επαγγελματίας του κλάδου, θα πρέπει αρχικά να διερευνά τις ανάγκες του υποψήφιου προς ασφάλιση, να τον συμβουλεύει κατάλληλα και, τελικά, κατόπιν διενέργειας έρευνας της ασφαλιστικής αγοράς, να του προτείνει αμερόληπτα την πλέον ενδεδειγμένη για αυτόν ασφαλιστική πρόταση.

Η ανεξαρτησία και η δυνατότητα ελεύθερης επιλογής ανάμεσα στις πολλές εναλλακτικές λύσεις που προσφέρονται από τις ασφαλιστικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο ζωής και υγείας αποτελεί το κύριο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του μεσίτη ασφαλίσεων σε σχέση με τους υπόλοιπους διαμεσολαβούντες, οι οποίοι λειτουργούν για λογαριασμό μιας ασφαλιστικής εταιρείας και έχουν τη δυνατότητα να προτείνουν (ως καταλληλότερο;) μόνο το συγκεκριμένο πρόγραμμα της εταιρείας που εκπροσωπούν. Το ίδιο ισχύει και με το bancassurance, αλλά και τις απευθείας πωλήσεις (direct sales) που έχουν επιχειρήσει στον κλάδο υγείας κάποιες εταιρείες.

Ο μεσίτης ασφαλίσεων, με την επαγγελματική του κατάρτιση, τον συμβουλευτικό του χαρακτήρα, την εμπεριστατωμένη γνώση του επί του ασφαλιστικού αντικειμένου και την αμεροληψία του, όχι μόνο μπορεί να εξασφαλίσει τη σωστή ενημέρωση του πελάτη του/ασφαλιζομένου, αλλά εγγυάται παράλληλα την εξυπηρέτηση των συμβολαίων υγείας καθ’ όλη τη διάρκεια ισχύος τους, για ό,τι μπορεί να χρειαστεί. Αυτό αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία αν αναλογιστεί κανείς την πολυπλοκότητα των προγραμμάτων αυτών, σε συνδυασμό με τη μακροπρόθεσμη διάρκειά τους.

Εν κατακλείδι, η πώληση ενός συμβολαίου υγείας προϋποθέτει την προσωπική επαφή και τη δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης μεταξύ ασφαλιζομένου και ασφαλιστή. Ποιο «κανάλι διανομής» –για να χρησιμοποιήσουμε και τη νέα ορολογία της πρόσφατης Ευρωπαϊκής Οδηγίας (IDD)– μπορεί αλήθεια να το επιτύχει αυτό αποτελεσματικότερα;

Το άρθρο του κ. Γιάννη Ξηρογιαννόπουλου δημοσιεύτηκε στο Broker’s Time 45

Σχετικές δημοσιεύσεις

ΔΕΘ 2025: Ο αντίκτυπος των εξαγγελιών Μητσοτάκη στην ασφαλιστική αγορά

Παρά τα θετικά νέα, η ομιλία του πρωθυπουργού αφήνει την ασφαλιστική αγορά με την αίσθηση ότι το «παράθυρο ευκαιρίας» για ειδικά κίνητρα δεν αξιοποιήθηκε

Οικοδόμηση ανθεκτικότητας στην Ανατολική Μεσόγειο

Καθώς η περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου συνεχίζει να αντιμετωπίζει οικονομική αστάθεια, κανονιστικές αλλαγές και προκλήσεις που σχετίζονται

Αστική ευθύνη: Κανάλια διαμεσολάβησης και ποσοστά

Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζει η νέα έρευνα της ΕΑΕΕ “Στατιστικά στοιχεία: Κανάλια Διαμεσολάβησης - ανάλυση έτους 2023”.

Ασφαλιστικές και Διαμεσολάβηση: Να σπάσει «το γυάλινο κουτί» της απομόνωσης των διαμεσολαβητών από τα τραπεζικά προϊόντα

Πως μπορούν να πουλήσουν τραπεζικά προιόντα οι διαμεσολαβητές και τι κινήσεις πρέπει να κάνουν οι ασφαλιστικές 

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η επάνοδος της Groupama

Τη στρατηγική της εταιρείας για επιστροφή στην κερδοφορία εντός διετίας παρουσίασε ο νέος CEO Hassène Feki

Η πορεία του ψηφιακού μετασχηματισμού της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Χάρη στην επιτυχημένη phygital στρατηγική της, η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ αποτελεί πλέον σημείο αναφοράς για πελάτες και συνεργάτες

Τάσεις αποζημιώσεων Cyber Insurance 2025 – Τι δείχνουν τα στοιχεία

Οι ασφαλισμένοι καλούνται να αναλάβουν πιο ενεργό ρόλο, με την κυβερνοασφάλιση κρίσιμο δίχτυ ασφαλείας, αλλά όχι υποκατάστατο καλών πρακτικών

Οι παράμετροι για τη βέλτιστη επιλογή ενός συμβολαίου ταξιδιωτικής ασφάλισης

Τα σύγχρονα προγράμματα προσφέρουν ολοκληρωμένη προστασία για το ταξίδι, είτε αναψυχής είτε επαγγελματικό - Ποια σημεία χρήζουν προσοχής

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Innovate East: Ολοκληρώθηκε ο 1ος Διαγωνισμός Πράσινης και Γαλάζιας Καινοτομίας

Η Μητρόπολη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής έφερε κοντά θεσμικούς φορείς, πανεπιστήμια και επιχειρήσεις, σε μια μοναδική σύμπραξη

Σε δημόσια διαβούλευση η «Φορολογική Μεταρρύθμιση για το Δημογραφικό και τη Μεσαία Τάξη»

Το νομοσχέδιο περιλαμβάνει το σύνολο των μέτρων που εξαγγέλθηκαν στη ΔΕΘ

Η επάνοδος της Groupama

Τη στρατηγική της εταιρείας για επιστροφή στην κερδοφορία εντός διετίας παρουσίασε ο νέος CEO Hassène Feki

Η Εθνική Ασφαλιστική στην τελετή παράδοσης της επιταγής του 9ου No Finish Line Athens στην Ένωση «Μαζί για το Παιδί»

Στηρίζοντας με συνέπεια τον αγώνα εδώ και 9 χρόνια, η εταιρεία επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να βρίσκεται δίπλα στην κοινωνία

Νέα απάτη με παραπλανητικά emails από κυβερνοεγκληματίες που προσποιούνται τις… μεγάλες αεροπορικές

Απώτερος στόχος, η υπεξαίρεση χρημάτων από επιχειρήσεις - Ποια μέτρα προστασίας συνιστά η Kaspersky