back to top
27.9 C
Athens
Πέμπτη 7 Αυγούστου 2025

Η Generali συνεχίζει δυναμικά την ψηφιακή της αναμόρφωση

Στην πλήρη ψηφιοποίηση της εμπειρίας των καταναλωτών, από τη στιγμή που θα λάβουν μια προσφορά ασφάλισης μέχρι τη διαχείριση των αιτημάτων τους προς την εταιρεία, προχωρά η Generali.

Χάρη στη δημιουργία ενός κοινού περιβάλλοντος εργασίας, στο κεντρικό portal OneView της εταιρείας, τόσο ο συνεργάτης που καλείται να διαχειριστεί το αίτημα του πελάτη όσο και ο underwriter που πραγματοποιεί την εκτίμηση του κινδύνου θα μπορούν να βλέπουν και να αξιολογούν τα ίδια δεδομένα.

- Advertisement -
Η έκδοση προσφοράς ασφάλισης για διαφορετικά προγράμματα γίνεται μέσα σε μερικά κλικ, όπου κι αν βρίσκεται ο συνεργάτης. Έτσι παρέχει άμεση ενημέρωση στον υποψήφιο πελάτη

 

Έτσι, μέσω της συνεχούς αναβάθμισης του OneView με νέες ψηφιακές υπηρεσίες, και οι δύο πλευρές θα μπορούν να ανταλλάσσουν πληροφορίες σχετικά με το κάθε αίτημα σε πραγματικό χρόνο, να διαμοιράζονται αρχεία, όπως δικαιολογητικά και αιτήσεις, αποτελέσματα εξετάσεων ή άλλα έγγραφα, τα οποία συνήθως ζητούνται για την εκτίμηση του ασφαλιστικού κινδύνου.

- Advertisement -

Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσβαση στις πληροφορίες των συμβολαίων και αιτημάτων του έχει πλέον και ο πελάτης, μέσω του αντίστοιχου portal πελατών MyGenerali. Εκεί θα μπορεί κι ο ίδιος να διαχειρίζεται τα αιτήματά του μέσω ενός ψηφιακού οδηγού πλοήγησης, ο οποίος θα τον καθοδηγεί σε κάθε του βήμα.

H ενημέρωση όλων των εργασιών γίνεται αυτόματα μέσω του διαδραστικού timeline, στο οποίο ο χρήστης μπορεί να ανατρέχει ανά πάσα στιγμή, με τη συμβολή του ψηφιακού προσωπικού του βοηθού

Με αυτήν την απόλυτα ψηφιακή και διαφανή διαδικασία, η εξυπηρέτηση του ασφαλισμένου γίνεται πιο απλή και γρήγορη από ποτέ. Μια ακόμη πρωτοπορία του νέου αυτού εργαλείου είναι ότι έχει ενσωματωμένους τους κανόνες underwriting. Με αυτόν τον τρόπο, παρέχει τη δυνατότητα για on-line έκδοση αναλυτικής προσφοράς ασφάλισης και αίτησης ασφάλισης για όποιο πρόγραμμα επιθυμεί ο χρήστης, μέσα σε ελάχιστο χρόνο. Επίσης, μέσω chatbox ο ίδιος μπορεί να ανταλλάσσει πληροφορίες και να δέχεται ανατροφοδότηση και καθοδήγηση σε όποιο στάδιο απαιτηθεί.

Ο σχεδιασμός της νέας εφαρμογής επιτρέπει την ευχάριστη και αποτελεσματική πλοήγηση, ώστε ο χρήστης να βρίσκει εύκολα τις πληροφορίες που αναζητά και να ολοκληρώνει άμεσα τις απαιτούμενες εργασίες. Με τη χρήση διαφορετικών φίλτρων θα μπορεί να οργανώνει και να κατηγοριοποιεί τα αιτήματά του, να παρακολουθεί την εξέλιξή τους χρονολογικά και να λαμβάνει ειδοποιήσεις αλλά και χρηστικές συμβουλές, μέσα από ένα δυναμικό timeline, το οποίο καταγράφει τη συνολική δραστηριότητα. Έτσι το OneView μετατρέπεται σε ένα «e-γραφείο» για τον επαγγελματία ασφαλιστή, ενώ η επικοινωνία καταναλωτή-εταιρείας γίνεται πιο διαφανής, διαδραστική και άμεση.

Όλα τα αιτήματα και τα δικαιολογητικά μπορούν να σταλούν ηλεκτρονικά. Η παρακολούθηση της πορείας των αιτημάτων γίνεται τώρα πολύ πιο εύκολα και σε πραγματικό χρόνο

Οι νέες e-υπηρεσίες που συστήνει η Generali αποτελούν άλλο ένα επιτυχημένο δείγμα της Smart & Simple στρατηγικής της κι έχουν αποσπάσει θετικά σχόλια τόσο από τους συνεργάτες όσο και τους ασφαλισμένους της. Όπως υπογραμμίζει ο κ. Π. Δημητρίου, διευθύνων σύμβουλος της Generali: «Η αξιοποίηση της τεχνολογίας μάς φέρνει ακόμη ένα βήμα πιο κοντά στους πελάτες και τους συνεργάτες μας, δίνοντάς μας την ευκαιρία για παροχή βέλτιστης εξυπηρέτησης.

»Συνεπείς στη δέσμευσή μας προς τους συνεργάτες μας, επενδύουμε θέτοντας την τεχνολογία στην υπηρεσία τους, διευκολύνοντας το έργο τους. Απλοποιώντας τις διαδικασίες, μέσω ψηφιακών εφαρμογών, έχουμε τη δυνατότητα να δεσμεύουμε χρόνο, ενέργεια και πόρους στην κοινή μας αποστολή, που δεν είναι άλλη από την προστασία των πελατών μας από κάθε κίνδυνο».

Σχετικές δημοσιεύσεις

C. Borean, Generali: Το Solvency II ως καταλύτης των ευρωπαϊκών επενδύσεων

Απαραίτητη χαρακτηρίζει την απελευθέρωση πλεονάζοντος προληπτικού κεφαλαίου για πιο παραγωγικές επενδύσεις ο πρόεδρος της οικονομικής επιτροπής της Insurance Europe

Μεταβίβαση ομαδικού συμβολαίου της ΛΥΔΑ από την Allianz στην Generali

Στους 3 μήνες ορίζεται η προθεσμία υποβολής ενστάσεων στην Τράπεζα της Ελλάδος για τη μεταβίβαση ομαδικού ασφαλιστηρίου συμβολαίου διαχείρισης συνταξιοδοτικού κεφαλαίου υπαλλήλων της ΛΥΔΑ...

Κάποιο «ιατρικό» ψάχνει ασφαλιστικά τέρματα να βάλει γκολ

Ετοιμάζονται οι ασφαλιστικές να εκδώσουν νέα προγράμματα  μετά από συμφωνία μαζί Του; τι λέτε να κάνει η Generali;

Η Generali τίμησε τα Δίκτυα των Συνεργατών της στέλνοντας ένα δυναμικό μήνυμα για το αύριο της ασφαλιστικής αγοράς

Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε πριν λίγες μέρες η Εκδήλωση Συνεργατών της Generali, στον ιδιαίτερο χώρο του “Domus – Αστέρια Γλυφάδας”.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η ΔΕΗ στο XTRUST-6G για την κυβερνοασφάλεια των ευφυών υποδομών ηλεκτροκίνησης

Συμμετοχή του Ομίλου ΔΕΗ στο ευρωπαϊκό ερευνητικό έργο XTRUST-6G με πιλοτική εφαρμογή για την ασφάλεια στην ηλεκτροκίνηση

Μην αφήσετε τους χάκερ να σας χαλάσουν το καλοκαίρι: συμβουλές της Kaspersky για ασφαλέστερη εξ αποστάσεως εργασία

Η αυξανόμενη αξιοποίηση της συνδεσιμότητας από τους ταξιδιώτες δεν έχει περάσει απαρατήρητη από τους κυβερνοεγκληματίες

Ασφαλιστικοί κίνδυνοι για καταναλωτές

Προωθώντας οι τραπεζό-υπάλληλοι ασφαλιστικά προϊόντα μέσω προσφορών και ειδικών τιμολογίων ή παροχή ευνοϊκών ορίων σε δανειολήπτες δημιουργούν αθέμιτο ανταγωνισμό

Το 98% των ειδικών επιθυμεί βελτιώσεις στα συστήματα κυβερνοασφάλειας

Στην έρευνα της Kaspersky συμμετείχαν 850 επαγγελματίες πληροφορικής, αρμόδιοι για την κυβερνοασφάλεια σε μεγάλες επιχειρήσεις ανά τον κόσμο

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Mega Brokers – Acrisure: Στρατηγική συμμαχία που αλλάζει τα δεδομένα στην ελληνική ασφαλιστική αγορά

Λένε πως «τον Αύγουστο δεν υπάρχουν ειδήσεις» — όμως η ασφαλιστική αγορά μόλις απέκτησε τη δική της, και μάλιστα μεγατόνων!

Αγορά Ιδιωτικής Υγείας και Ασφάλισης: Τι αποκαλύπτει η τελική Έκθεση της Επιτροπής Ανταγωνισμού

Η υπερφόρτωση του ΕΣΥ οδηγεί σε άνοδο τα ασφάλιστρα υγείας, αλλά το ιδιωτικό σύστημα δεν πρέπει να αποτελεί προϊόν πολυτελείας

Άμεση ενεργοποίηση της αυτόματης εγγραφής ανηλίκων στον προσωπικό παιδίατρο ζητά ο ΙΣΑ

Οι γιατροί τονίζουν ότι η μη εφαρμογή της διαδικασίας θίγει την υπόστασή τους αλλά και την πρόσβαση των παιδιών στις υπηρεσίες που δικαιούνται

Η Allianz αποθεώνει τον Εμμανουήλ Καραλή: 6,08 μ. και Νο4 στην ιστορία του επί κοντώ!

Η Allianz με το μήνυμα #WeSecureYourFuture αντικατοπτρίζει την πορεία ενός αθλητή που με αφοσίωση χτίζει το μέλλον του χωρίς όρια

Solvency ΙΙ: Τεχνικές πληροφορίες για τα άνευ κινδύνου επιτόκια από την EIOPA

Η EIOPA δημοσιεύει σε μηνιαία βάση τις σχετικές πληροφορίες μέσω ειδικής ενότητας στον ιστότοπό της