back to top
17.7 C
Athens
Τετάρτη 23 Απριλίου 2025

Η Generali συνεχίζει δυναμικά την ψηφιακή της αναμόρφωση

Στην πλήρη ψηφιοποίηση της εμπειρίας των καταναλωτών, από τη στιγμή που θα λάβουν μια προσφορά ασφάλισης μέχρι τη διαχείριση των αιτημάτων τους προς την εταιρεία, προχωρά η Generali.

Χάρη στη δημιουργία ενός κοινού περιβάλλοντος εργασίας, στο κεντρικό portal OneView της εταιρείας, τόσο ο συνεργάτης που καλείται να διαχειριστεί το αίτημα του πελάτη όσο και ο underwriter που πραγματοποιεί την εκτίμηση του κινδύνου θα μπορούν να βλέπουν και να αξιολογούν τα ίδια δεδομένα.

- Advertisement -
Η έκδοση προσφοράς ασφάλισης για διαφορετικά προγράμματα γίνεται μέσα σε μερικά κλικ, όπου κι αν βρίσκεται ο συνεργάτης. Έτσι παρέχει άμεση ενημέρωση στον υποψήφιο πελάτη

 

Έτσι, μέσω της συνεχούς αναβάθμισης του OneView με νέες ψηφιακές υπηρεσίες, και οι δύο πλευρές θα μπορούν να ανταλλάσσουν πληροφορίες σχετικά με το κάθε αίτημα σε πραγματικό χρόνο, να διαμοιράζονται αρχεία, όπως δικαιολογητικά και αιτήσεις, αποτελέσματα εξετάσεων ή άλλα έγγραφα, τα οποία συνήθως ζητούνται για την εκτίμηση του ασφαλιστικού κινδύνου.

- Advertisement -

Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσβαση στις πληροφορίες των συμβολαίων και αιτημάτων του έχει πλέον και ο πελάτης, μέσω του αντίστοιχου portal πελατών MyGenerali. Εκεί θα μπορεί κι ο ίδιος να διαχειρίζεται τα αιτήματά του μέσω ενός ψηφιακού οδηγού πλοήγησης, ο οποίος θα τον καθοδηγεί σε κάθε του βήμα.

H ενημέρωση όλων των εργασιών γίνεται αυτόματα μέσω του διαδραστικού timeline, στο οποίο ο χρήστης μπορεί να ανατρέχει ανά πάσα στιγμή, με τη συμβολή του ψηφιακού προσωπικού του βοηθού

Με αυτήν την απόλυτα ψηφιακή και διαφανή διαδικασία, η εξυπηρέτηση του ασφαλισμένου γίνεται πιο απλή και γρήγορη από ποτέ. Μια ακόμη πρωτοπορία του νέου αυτού εργαλείου είναι ότι έχει ενσωματωμένους τους κανόνες underwriting. Με αυτόν τον τρόπο, παρέχει τη δυνατότητα για on-line έκδοση αναλυτικής προσφοράς ασφάλισης και αίτησης ασφάλισης για όποιο πρόγραμμα επιθυμεί ο χρήστης, μέσα σε ελάχιστο χρόνο. Επίσης, μέσω chatbox ο ίδιος μπορεί να ανταλλάσσει πληροφορίες και να δέχεται ανατροφοδότηση και καθοδήγηση σε όποιο στάδιο απαιτηθεί.

Ο σχεδιασμός της νέας εφαρμογής επιτρέπει την ευχάριστη και αποτελεσματική πλοήγηση, ώστε ο χρήστης να βρίσκει εύκολα τις πληροφορίες που αναζητά και να ολοκληρώνει άμεσα τις απαιτούμενες εργασίες. Με τη χρήση διαφορετικών φίλτρων θα μπορεί να οργανώνει και να κατηγοριοποιεί τα αιτήματά του, να παρακολουθεί την εξέλιξή τους χρονολογικά και να λαμβάνει ειδοποιήσεις αλλά και χρηστικές συμβουλές, μέσα από ένα δυναμικό timeline, το οποίο καταγράφει τη συνολική δραστηριότητα. Έτσι το OneView μετατρέπεται σε ένα «e-γραφείο» για τον επαγγελματία ασφαλιστή, ενώ η επικοινωνία καταναλωτή-εταιρείας γίνεται πιο διαφανής, διαδραστική και άμεση.

Όλα τα αιτήματα και τα δικαιολογητικά μπορούν να σταλούν ηλεκτρονικά. Η παρακολούθηση της πορείας των αιτημάτων γίνεται τώρα πολύ πιο εύκολα και σε πραγματικό χρόνο

Οι νέες e-υπηρεσίες που συστήνει η Generali αποτελούν άλλο ένα επιτυχημένο δείγμα της Smart & Simple στρατηγικής της κι έχουν αποσπάσει θετικά σχόλια τόσο από τους συνεργάτες όσο και τους ασφαλισμένους της. Όπως υπογραμμίζει ο κ. Π. Δημητρίου, διευθύνων σύμβουλος της Generali: «Η αξιοποίηση της τεχνολογίας μάς φέρνει ακόμη ένα βήμα πιο κοντά στους πελάτες και τους συνεργάτες μας, δίνοντάς μας την ευκαιρία για παροχή βέλτιστης εξυπηρέτησης.

»Συνεπείς στη δέσμευσή μας προς τους συνεργάτες μας, επενδύουμε θέτοντας την τεχνολογία στην υπηρεσία τους, διευκολύνοντας το έργο τους. Απλοποιώντας τις διαδικασίες, μέσω ψηφιακών εφαρμογών, έχουμε τη δυνατότητα να δεσμεύουμε χρόνο, ενέργεια και πόρους στην κοινή μας αποστολή, που δεν είναι άλλη από την προστασία των πελατών μας από κάθε κίνδυνο».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Generali ξεπέρασε τους στόχους του στρατηγικού πλάνου, επιτυγχάνοντας ιστορικό ρεκόρ λειτουργικού

Ισχυρή κεφαλαιακή θέση, με το Δείκτη Φερεγγυότητας στο 210% (220% το 2023), που διαμορφώνεται κυρίως από τις συναλλαγές συγχωνεύσεων και εξαγορών

Π. Βασιλόπουλος, Generali: Επιβάλλεται η δημιουργία ενός μηχανισμού ελέγχου του κόστους

Σε τρία καίρια ερωτήματα του περιοδικού IW για την ιδιωτική υγεία απαντά ο κ. Παναγιώτης Βασιλόπουλος, Chief Insurance Officer της Generali,

Η Generali συνεργάζεται με την Δρ. Αγγελική Κοσμοπούλου και το Storymentor

Η Generali, με σταθερό προσανατολισμό στις αξίες του Diversity, Equity & Inclusion (DEI), ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά τη συνεργασία της

Μετοχική επίθεση τραπεζών σε μεγάλες ασφαλιστικές, αυξάνει τα ποσοστά της στην Generali η UniCredit

Την ίδια στιγμή οι συνεργασίες των ασφαλιστικών με τις τράπεζες ανεβάζουν ταχύτητες.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Πώς να προστατευτείτε από τις απάτες σε περιόδους οικονομικής αστάθειας

Σε περιόδους οικονομικής αβεβαιότητας—λόγω δασμών, γεωπολιτικών γεγονότων, ή άλλων αναταράξεων στην αγορά—οι κίνδυνοι απάτης

Στατιστικά στοιχεία ασφάλισης Νομικής Προστασίας

Η Επιτροπή Νομικής Προστασίας της ΕΑΕΕ στο πλαίσιο της προσπάθειάς της για παροχή στοιχείων, απηύθυνε ερωτηματολόγιο στις Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις

Απάτες με NFC: Πώς χρησιμοποιούνται Apple Pay και Google Wallet για την κλοπή καρτών

Οι κυβερνοεγκληματίες επινοούν συνεχώς νέους τρόπους για να κλέβουν χρήματα από κάρτες πληρωμών, χρησιμοποιώντας στοιχεία

Έρευνα: Η Ελλάδα 3η στην Ευρώπη στις κλοπές αυτοκινήτων

Η κλοπή αυτοκινήτων είναι μια αυξανόμενη ανησυχία για τους οδηγούς σε όλη την Ευρώπη, και η Ελλάδα και η Κύπρος δεν αποτελούν εξαίρεση.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

SCOR, AXA XL, Marsh: Στηρίζουν την ενεργειακή μετάβαση μέσω ενός mega-ναυτιλιακού project

Οι SCOR, AXA XL και Marsh ένωσαν τις δυνάμεις τους και την τεχνογνωσία τους για να υποστηρίξουν την ενεργειακή μετάβαση

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Επιβεβλημένα τα μέτρα στήριξης, αναμένουμε όμως δράσεις και για τις ΜμΕ

Τα μέτρα που ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός είναι σίγουρα θετικά καθώς στηρίζουν πολίτες που δυσκολεύονται πολύ στην καθημερινότητα τους.

Κ. Π. Βοτσαρίδης: «Με τη θέσπιση και εφαρμογή της Πολιτικής Πολυμορφίας, η εταιρεία εστιάζει στην ενίσχυση της απασχόλησης γυναικών και νέων»

«Η INTERLIFE αναγνωρίζει την αξία της δημιουργίας και της αποτελεσματικής κάλυψης νέων θέσεων εργασίας, στοχεύοντας στην προσέλκυση

Οι πληρωμές από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως τις 25 Απριλίου

Συνολικά 1.253.742.257,83 ευρώ θα καταβληθούν σε 2.530.742 δικαιούχους από σήμερα 22 Απριλίου έως τις 25 Απριλίου 2025 στο πλαίσιο

NN Social Innovation Startup Award 2025

Ο διαγωνισμός που επιβραβεύει την κοινωνική καινοτομία, ξεκίνησε για 2η συνεχή χρονιά. H NN, πιστεύει στους ανθρώπους που οραματίζονται