back to top
19.9 C
Athens
Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025

Η Εθνική Ασφαλιστική συμμετείχε στον υπερμαραθώνιο «Τρέξε Χωρίς Τερματισμό»

Η Εθνική Ασφαλιστική πάντα παρούσα σε πρωτοβουλίες για φιλανθρωπικούς σκοπούς, έλαβε μέρος στην εφετινή διοργάνωση «Τρέξε Χωρίς Τερματισμό» που πραγματοποιήθηκε στις 2-4 Νοεμβρίου, στη Θεσσαλονίκη.

Στον αγώνα δρόμου για καλό σκοπό συμμετείχαν χιλιάδες δρομείς κυρίως από τη Θεσσαλονίκη και τη Βόρεια Ελλάδα. Στις επιμέρους ομαδικές κατηγορίες που συμμετείχαν στον υπερμαραθώνιο των 50 ωρών, η ομάδα της Εθνικής Ασφαλιστικής πρώτευσε στην Β΄ κατηγορία (20-39 άτομα) καλύπτοντας μια απόσταση 668 χλμ.

- Advertisement -

Συνολικά, από όλους τους συμμετέχοντες καλύφθηκαν 28.732 χλμ. με αποτέλεσμα να συγκεντρωθούν 14.366 ευρώ.

Το συγκεκριμένο χρηματικό ποσό πρόκειται να διατεθεί για την ενίσχυση του τμήματος Επειγόντων Περιστατικών της παιδιατρικής πτέρυγας του «Ιπποκράτειου» Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης, αλλά και του Δημοτικού Βρεφοκομείου «Άγιος Στυλιανός».

- Advertisement -

Το «Τρέξε Χωρίς Τερματισμό» πραγματοποιείται για 5η συνεχή χρονιά από τον Αθλητικό Σύλλογο «ΕΡΜΗΣ 1877» σε συνεργασία με τον Δήμο Θεσσαλονίκης, με την υποστήριξη της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και την αθλητική υποστήριξη της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, ενώ αποτελεί τον μεγαλύτερο φιλανθρωπικό αγώνα της Βόρειας Ελλάδας.

Σκοπός της διοργάνωσης είναι η καταγραφή όσων περισσότερων χιλιομέτρων και η μετάφρασή τους σε χρήματα, ώστε να υλοποιηθούν προγράμματα με αποδέκτες παιδιά που το έχουν ανάγκη

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής και ΒΟC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Η αξιοποίηση του λογισμικού αποσκοπεί σε βελτιστοποίηση, αναδιοργάνωση και αυτοματοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών διαδικασιών

Η Allianz Trade φέρνει την επόμενη γενιά στον χώρο εργασίας με νέο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης

Παιδιά εργαζομένων είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον κόσμο της ασφάλισης και της εταιρικής λειτουργίας

To 6ο Συνέδριο Θεσμικής Διαχείρισης της ΕΘΕ έρχεται στις 16 Οκτωβρίου

Το #famc25 θα επικεντρωθεί στις προοπτικές και προκλήσεις των επενδύσεων σε real assets

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί