Αξιοποιώντας τη δυναμική που της δίνει η πρόσφατη εξαγορά της από τη Fairfax, η Eurolife ERB ανακοίνωσε και επίσημα την έναρξη υλοποίησης της στρατηγικής ψηφιακού μετασχηματισμού της.
Σε εκδήλωση για το προσωπικό που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της εταιρείας ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Eurolife ERB Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου παρουσίασε τη στρατηγική και το project Eurolife 2.0 και καλωσόρισε τη νέα εποχή ανάπτυξης για την Eurolife ERB λέγοντας χαρακτηριστικά: «Όλα όσα οραματιζόμαστε τα προηγούμενα χρόνια σήμερα με τη στήριξη του νέου μας μετόχου μπορούν να γίνουν πραγματικότητα. Το Eurolife 2.0 είναι μόνο η αρχή!»
Για την υλοποίηση της στρατηγικής Eurolife 2.0 και τον συντονισμό όλων των επιμέρους πρωτοβουλιών, η Eurolife ERB προχώρησε στη σύσταση του Digital Transformation Office, με επικεφαλής την Μπέσσυ Τόγια, η οποία ηγείται επίσης της Γενικής Διεύθυνσης Τεχνολογίας και Ανάπτυξης.
Η κα Τόγια δήλωσε σχετικά: «Το Eurolife 2.0 αποτελεί σημαντικό κομμάτι του μετασχηματισμού μας, που είναι να απλοποιήσουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, να βελτιώσουμε την καθημερινότητα των συνεργατών μας, και να ξανασχεδιάσουμε τις διαδικασίες μας με επίκεντρο τον πελάτη, προσφέροντας μια εμπειρία ανάλογη της εποχής που ζούμε».
Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, το Eurolife 2.0 είναι κάτι περισσότερο από ένα έργο τεχνολογίας. «Είναι ένα έργο με βάθος και προοπτική που έχει ως στόχο να αναβαθμίσει τα προϊόντα και υπηρεσίες που παρέχει η Eurolife, να βελτιώσει την εμπειρία του πελάτη και των συνεργατών και να επαναπροσδιορίσει τον τρόπο λειτουργίας του Ομίλου συνολικά. Όλα αυτά είναι πλέον εφικτά με την αξιοποίηση νέων τεχνολογιών και πρακτικών που μετασχηματίζουν και ανατρέπουν την παραδοσιακή ασφαλιστική αγορά.»