back to top
17.4 C
Athens
Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2025

Εθελοντική αιμοδοσία στην Καλαμάτα από την Εθνική Ασφαλιστική και την Affidea

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η αιμοδοσία στo γραφείο ασφαλίσεων του Θ. Διαμαντόπουλου στην Κεντρική Πλατεία Καλαμάτας που είχε σκοπό την δημιουργία Τράπεζας αίματος. Την εκδήλωση οργάνωσε η Εθνική Ασφαλιστική σε συνεργασία με τον Όμιλο διαγνωστικών εργαστηρίων Affidea Ευρωιατρική, κατόπιν πρωτοβουλίας του Γραφείου Πωλήσεων Θεόδωρου Διαμαντόπουλου και με την υποστήριξη του Γενικού Νοσοκομείου Καλαμάτας. Η αιμοδοσία έγινε το Σάββατο 11 Νοεμβρίου, από τις 09:00 το πρωί έως τις 13:00 το μεσημέρι, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για την Ημέρα Ιδιωτικής Ασφάλισης και με μήνυμα “Ζήσε την εμπειρία της προσφοράς”

- Advertisement -

Ο υπεύθυνος της πρωτοβουλίας κ. Θεόδωρος Διαμαντόπουλος, Διευθυντής Γραφείου Πωλήσεων της Εθνικής Ασφαλιστικής εξέφρασε την ικανοποίησή του από την αξιοσημείωτη συμμετοχή των συμπολιτών που έσπευσαν να ανταποκριθούν στη δράση της εθελοντικής αιμοδοσίας, σημειώνοντας ότι «Η εθελοντική προσφορά αποτελεί κύριο άξονα της κουλτούρας της Εθνικής Ασφαλιστικής και ως εκ τούτου η διάδοση της ιδέας της εθελοντικής προσφοράς αίματος για την κάλυψη των αναγκών της χώρας από εθελοντικά προσφερόμενο αίμα είναι υπόθεση όλων μας».

- Advertisement -

Η κα Μαρουσώ Τρέσσου, Διευθύντρια Ασφαλιστικών Εταιρειών & Δικτύου Affidea επισήμανε από την πλευρά της ότι «Η εθελοντική αιμοδοσία είναι μια χειρονομία καλής θέλησης, φροντίδας και αγάπης προς τον συνάνθρωπό μας. Δεν υπάρχει πολυτιμότερο δώρο, καθώς είναι δώρο ζωής γι’ αυτόν που το δέχεται. Ως μέλη της κοινωνίας, είναι ευθύνη μας να είμαστε εθελοντές αιμοδότες ασφαλούς αίματος».

Η Affidea Ευρωιατρική, στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και ενημέρωσης που υλοποιεί, προσέφερε σε όλους τους εθελοντές αιμοδότες έναν δωρεάν προληπτικό έλεγχο που θα μπορούν να πραγματοποιήσουν στο διαγνωστικό κέντρο που διατηρεί στην Καλαμάτα.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ψηφιακή επικοινωνία και engagement: Το νέο παιχνίδι marketing στην ασφαλιστική αγορά

Η πρωτοβουλία της Εθνικής Ασφαλιστικής δείχνει τον δρόμο για ένα νέο μοντέλο marketing στον ασφαλιστικό κλάδο

Μαζική συμμετοχή στην εθελοντική αιμοδοσία της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Για τη διοίκηση, η αιμοδοσία δεν αποτελεί απλώς πράξη ανθρωπιάς, αλλά και βαθιά αξία που καθορίζει την ταυτότητα της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Χρήστος Μεγάλου: Η Εθνική Ασφαλιστική θα συμπληρώσει το πλήρες φάσμα προϊόντων της Πειραιώς

Πρόθεση της Τράπεζας, να γίνει ηγέτης και στον ασφαλιστικό κλάδο, με λύσεις που συνδυάζουν τραπεζικά, ασφαλιστικά και επενδυτικά προϊόντα

Η Εθνική Ασφαλιστική στηρίζει τον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού στο Greece Race for the Cure®

Με την παρουσία της η εταιρεία ενισχύει τις προσπάθειες για ενημέρωση, πρόληψη και υποστήριξη χιλιάδων ανθρώπων που επηρεάζονται από την ασθένεια

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ψηφιακή επικοινωνία και engagement: Το νέο παιχνίδι marketing στην ασφαλιστική αγορά

Η πρωτοβουλία της Εθνικής Ασφαλιστικής δείχνει τον δρόμο για ένα νέο μοντέλο marketing στον ασφαλιστικό κλάδο

Η Carglass® Ελλάδος στήριξε το έργο του Afrika Tikkun στο Spirit of Belron® Challenge 2025

Οι εργαζόμενοι της εταιρείας ενισχύουν μέσα από δράσεις αλληλεγγύης ευάλωτες κοινωνικές ομάδες τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς

Η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει τις προσλήψεις !

Η Allianz Trade παρουσιάζει ένα μοντέλο όπου η τεχνολογία ενισχύει αλλά δεν αντικαθιστά την προσωπική επαφή

Η Groupama Ασφαλιστική δίπλα στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού

Η εταιρεία συμμετείχε υπερήφανα ως χορηγός στο φετινό Greece Race for the Cure, προβάλλοντας τη σημασία της συλλογικής προσπάθειας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Νέα μέτρα για στέγη, αδρανή ακίνητα και ψηφιοποίηση – Πώς θα επωφεληθεί η ασφαλιστική αγορά

Οι αλλαγές επηρεάζουν τη διαχείριση περιουσιακών στοιχείων, τον κίνδυνο αφερεγγυότητας μισθωτών και τη δυνατότητα δημιουργίας σχετικών προϊόντων

Τάσεις αποζημιώσεων Cyber Insurance 2025 – Τι δείχνουν τα στοιχεία

Οι ασφαλισμένοι καλούνται να αναλάβουν πιο ενεργό ρόλο, με την κυβερνοασφάλιση κρίσιμο δίχτυ ασφαλείας, αλλά όχι υποκατάστατο καλών πρακτικών

Οι παράμετροι για τη βέλτιστη επιλογή ενός συμβολαίου ταξιδιωτικής ασφάλισης

Τα σύγχρονα προγράμματα προσφέρουν ολοκληρωμένη προστασία για το ταξίδι, είτε αναψυχής είτε επαγγελματικό - Ποια σημεία χρήζουν προσοχής

Ψηφιακή επικοινωνία και engagement: Το νέο παιχνίδι marketing στην ασφαλιστική αγορά

Η πρωτοβουλία της Εθνικής Ασφαλιστικής δείχνει τον δρόμο για ένα νέο μοντέλο marketing στον ασφαλιστικό κλάδο

Η Carglass® Ελλάδος στήριξε το έργο του Afrika Tikkun στο Spirit of Belron® Challenge 2025

Οι εργαζόμενοι της εταιρείας ενισχύουν μέσα από δράσεις αλληλεγγύης ευάλωτες κοινωνικές ομάδες τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς