back to top
22.5 C
Athens
Τετάρτη 4 Ιουνίου 2025

Ε.Καφφετζή: Αλλαγές στο επιχειρηματικό μοντέλο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Για το ψηφιακό μετασχηματισμό του κλάδου της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης μιλά σε συνέντευξ της στο Insuranceworld.gr η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Globalnet Μεσίτες Ασφαλίσεων  ΕΠΕ κα. Ευγενία Καφφετζή και Εκπρόσωπος του Δ. Σ. του ΣΕΜΑ με αφορμή την διοργάνωση του 10 ου Insurance Conference. Δεν διαβλέπει αθέμιτο ανταγωνισμό μεταξύ παραδοσιακού ασφαλιστή και ψηφιακού, θα μπορούσαμε να πούμε, ασφαλιστή, αντίθετα προβλέπει συμπληρωματικότητα και διευκρινίζει ότι με την σωστή χρήση της τεχνολογίας, τα γραφεία μπορούν να δουν βελτιωμένα αποτελέσματα στην παραγωγή, στο κόστος της λειτουργίας τους, και βελτίωση της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών.

Συνέντευξη στην Ελενα Ερμείδου

- Advertisement -

Η ψηφιακή έποψη επιφέρει αλλαγές σίγουρα και στην διανομή των ασφαλιστικών επιχειρήσεων. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά για την ασφαλιστική διαμεσολάβηση;

H έννοια του ψηφιακού μετασχηματισμού έχει διαφορετικό περιεχόμενο για τον καταναλωτή και μια επιχείρηση – πολύ περισσότερο σε μια επιχείρηση παροχής ασφαλιστικών υπηρεσιών όποτε μιλάμε για το σύνολο των λειτουργιών και πολλών τομέων δηλαδή back office αλλά και sales model.

- Advertisement -

Οι δυνατές  επενδύσεις σε τεχνολογία των περισσοτέρων ασφαλιστικών εταιριών στην τελευταία διετία, λόγω Solvency και Κοινοτικών Οδηγιών ‘τράβηξαν’ σε ανάπτυξη τεχνολογικής υποστήριξης της λειτουργίας των μεγάλων γραφείων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.

Η ασφαλιστική αγορά εισέρχεται σε μια νέα εποχή που χαρακτηρίζεται από νέες διαδικασίες νέα προϊόντα και υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στον νέο καταναλωτή. Άρα αναμένουμε νέα επιχειρηματικά μοντέλα με σοβαρές αλλαγές που θα καθοδηγούν τον πελάτη στη διάθεση λύσεων βασισμένων και σε αλλά δεδομένα πέραν της τιμής.

Ηλεκτρονικά γραφεία & aggregators versus γραφείων μεσιτών και πρακτόρων. Μιλάμε για αθέμιτο ανταγωνισμό;

Η ραγδαία άνοδος του internet και της χρήσης Smartphone και tablets επηρεάζουν σημαντικά την συμπεριφορά του καταναλωτή και υποψηφίου πελάτη. Δεν μπορούμε επομένως στην anytime ελληνική πραγματικότητα και των λοιπών direct insurance business να μιλάμε όπως παλιά.

Επίσης η ολιστική προσέγγιση μεγάλης μερίδας επιχειρήσεων λιανικής επιφέρει αλλαγές στην κλασσική ασφαλιστική διαμεσολάβηση. Όπως, επιχειρήσεις που έχουν μπει στο κλάδο της πώλησης αυτόνομων αυτοκινήτων ή εταιρίες που δημιουργούν υπηρεσίες sharing economy συμπεριλαμβάνουν την ασφαλιστική κάλυψη στο προϊόν ή την υπηρεσία  – Επιχειρήσεις που πουλάνε κινητά και tablets, το ίδιο.

Aρα νέο ανταγωνιστικό περιβάλλον στην Διανομή των  Προϊόντων, αθέμιτος ανταγωνισμός;

Όχι δεν το βλέπω ως αθέμιτο ανταγωνισμό, αντίθετα με την έξυπνη χρήση τεχνολογικών βοηθημάτων βλέπω τη βελτίωση της παραγωγικότητας, τη μείωση εξόδων λειτουργίας, ταυτόχρονα, με τη παροχή στον καταναλωτή της σημερινής  εποχής, μια υψηλού επιπέδου ποιότητα υπηρεσιών.

Ψηφιακός μετασχηματισμός επιχειρήσεων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης –Εκτός από τις δηλώσεις και τα άρθρα που διαβάζουμε βλέπετε να υπάρχει ψηφιακή  στρατηγική;

Κουλτούρα, Όραμα και Θέληση τα βασικά πρέπει να πληρούνται, προκειμένου ένα project που άπτεται του ψηφιακού μετασχηματισμού να εξελιχτεί ομαλά και να υιοθετηθεί από τις δομές και τις λειτουργίες μιας σύγχρονης επιχείρησης .

Στην Ελλάδα το προβληματικό οικονομικό τοπίο έχει επιδράσει σημαντικά στην υιοθέτηση και πραγματοποίηση σχετικών project

Aρα ναι γράφονται περισσότερα από όσα γίνονται.

Το θετικό, όμως είναι ότι έχουμε αντιληφθεί τη σημαντικότητα και τις θετικές επιδράσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού του κλάδου μας, άρα μπορούμε να πούμε ότι δημιουργείται ψηφιακή στρατηγική

Και, για να το κάνω πιο συγκεκριμένο για τον κλάδο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης αυτό σημαίνει ΕΠΕΝΔΥΣΗ σε τρεις πυλώνες: Πρώτον: BACKOFFICE σύγχρονο, Δεύτερον: ΒΕΛΤΙΩΣΗ της ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ που παίρνει ο καταναλωτής για την ασφαλιστική του ανάγκη και Τρίτον: ΠΑΡΟΧΗ αρτιότερων υπηρεσιών

 

 

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Συντάξεις: Πώς θα αυξήσετε τον αριθμό των ατόμων που αποταμιεύουν

Ο ρόλος των ασφαλιστών εκτείνεται πέρα από τις απλές προσφορές και πωλήσεις προϊόντων.

Οι Πολωνοί (αντ)ασφαλιστές ψάχνουν για συνεργασίες

Το μεγάλο αυτό έργο ανασυγκρότησης της Πολωνίας που χρηματοδοτείται από την ΕΕ βάζει στο τιμόνι της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης την Πολωνία ενώ δρομολογεί θετικές εξελίξεις στην (αντ)ασφαλιστική αγορά

ΝΝ Group: Πουλά τις Τουρκικές επιχειρήσεις στην Zurich Türkiye

Η ολοκλήρωση των συναλλαγών τελεί υπό την αίρεση των εποπτικών αρχών και αναμένεται να ολοκληρωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2025.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

NN. Σχεδιάζει να καταρρίψει το νέο ρεκόρ πωλήσεων το 2025 με επενδύσεις εκατομμυρίων

Επενδύσεις ύψους 25 εκατομμυρίων ευρώ ετοιμάζει η ΝΝ στην Ελλάδα για να ενισχύσει το προφίλ της και τις επιδόσεις των 1500 συνεργατών της, αναμένοντας το 2025

Φ. Μιχάλη: Θα συνεχίσουμε να είμαστε στην πρώτη θέση με αξιοπιστία και με δύναμη

Στην κατάμεστη αίθουσα του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» διεξήχθη την Δευτέρα το Ετήσιο Συνέδριο Πωλήσεων της ΝΝ Ηellas.

Ασφάλιση πιστωτικού κινδύνου: Μετεξέλιξη, σύγχρονες τάσεις και στρατηγικές προκλήσεις

Η επαγγελματική μου ενασχόληση στην ασφάλιση πιστώσεων τα τελευταία 25+ έτη μού αποδεικνύει διαρκώς ότι πρόκειται για έναν δυναμικά εξελισσόμενο

Κοινό μέτωπο σχηματίζουν διαμεσολαβητές και εταιρείες για τα νοσήλια

Παρ' όλο που διανύουμε ήδη το α` εξάμηνο του 2025, η αναστάτωση στην αγορά καλά κρατεί γύρω από τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα Υγείας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Εθνική Ασφαλιστική ανέδειξε την ανάγκη θεσμικής συνεργασίας για μια κοινωνία ανθεκτική στην κλιματική αλλαγή

Με κεντρικό μήνυμα την ανάγκη για συλλογική δράση και θεσμική συνεργασία, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής, Δημήτρης Μαζαράκης

H ΕΑΕΕ Μέλος του UN Global Compact και του UN Global Compact Network Greece

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) ανακοινώνει την επίσημη ένταξή της στο Οικουμενικό Σύμφωνο των Ηνωμένων Εθνών (UN Global Compact)

Ολόκληρη η ΚΥΑ για την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου

Δημοσιεύθηκε σήμερα η Κοινή Υπουργική Απόφαση των τριών Υπουργών, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Ανάπτυξης, Κλιματικής Κρίσης

Η Τεχνητή Νοημοσύνη κερδίζει τα παιδιά

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα του Παιδιού, η Kaspersky δημοσίευσε την ετήσια έκθεσή της σχετικά με τα ψηφιακά ενδιαφέροντα των παιδιών.

NN. Σχεδιάζει να καταρρίψει το νέο ρεκόρ πωλήσεων το 2025 με επενδύσεις εκατομμυρίων

Επενδύσεις ύψους 25 εκατομμυρίων ευρώ ετοιμάζει η ΝΝ στην Ελλάδα για να ενισχύσει το προφίλ της και τις επιδόσεις των 1500 συνεργατών της, αναμένοντας το 2025