του Βάιου Κρόκου
Άμεσα αντανακλαστικά με στοχευμένες ενέργειες για την ομαλή επιχειρησιακή συνέχεια υπήρξαν από τις πρώτες στιγμές της κρίσης έλαβαν χώρα στις εσωτερικές λειτουργίες της Groupama.
Σύμφωνα με τον κ. Χρήστο Κάτσιο, CEO της εταιρείας, μόλις σε 2 μέρες περίπου το 90% του ανθρωπίνου δυναμικού (270 άτομα) ήταν σε θέση να συνεχίσουν απρόσκοπτα με τηλεργασία και άλλα σύγχρονα μέσα τις εργασίες τους.
Οι επενδύσεις το τελευταίο διάστημα και οι γενικότερες προσπάθειες ψηφιακού μετασχηματισμού συντέλεσαν σε μεγάλο βαθμό, σύμφωνα με τον ίδιο, τόσο σε επίπεδο πελατών όσο και συνεργατών.
Μιλώντα στο πρόσφατο AON Web Table, ο κ. Κάτσιος σημείωσε πως η εταιρεία εστίασε αρχικά σε ώριμα projects με μεγαλύτερη αξία (ηλεκτρονική υπογραφή) και άλλα που αποτελούν παρακαταθήκη για το μέλλον.
Ευνόητη ήταν η συμμόρφωση στις κατευθύνσεις της Πολιτείας για την Υγεία και Ασφάλεια του Προσωπικού (προληπτική απολύμανση, απομακρυσμένα meetings, προμήθεια με 10.000 μάσκες), παρέχοντας επίσης τηλεφωνική ψυχολογική υποστήριξη σε υπαλλήλους.
Σημαντικό στοιχείο για την συνέχιση των εργασιών αποτέλεσε η διαφοροποίηση σε σχέση με τις εργασίες και το ανθρώπινο δυναμικό. Όπως εξήγησε ο κ. Κάτσιος, κάθε 2-3 μέρες υπάρχει προσωπική πληροφόρηση για την κατάσταση από την διοίκηση η οποία παράλληλα έχει εκπονήσει σχέδιο για την επόμενη μέρα.
Στον αντίποδα, προσοχή χρειάζεται – σύμφωνα με τον ίδιο – στις εργασίες των Δικτύων καθώς μπορεί αρκετοί να είναι δεκτικοί και προετοιμασμένοι στα ψηφιακά μέσα, όχι όμως όλοι
Τέλος, όπως τόνισε, αν μέσω κρίσης δημιουργούνται κάποιες βραχυπρόθεσμες ευκαιρίες, αυτές δεν θα πρέπει να αλλάζουν το συνολικό στρατηγικό σχεδιασμό.
Διαβάστε: Κ. Αποστολίδης: Το είδος της στρατηγικής θα καθορίσει την επόμενη μέρα