Σηκώνεσαι το πρωί αγχωμένος, ίσως καπνίσεις ένα τσιγάρο πριν καν φας πρωινό, μπαίνεις στο αυτοκίνητο και, πηγαίνοντας στη δουλειά, όση ώρα δεν μαλώνεις με τους άλλους οδηγούς, στέλνεις μηνύματα με το κινητό. Όλη μέρα κάθεσαι σε μια καρέκλα, τρως άτσαλα ό,τι βρεις μπροστά σου ή δεν τρως καθόλου, επιστρέφεις οδηγώντας μισοκοιμισμένος, κοιμάσαι λίγο και μετά θες να ζεις πολύ… #AseTisVlakeies
Με το εικονικό e-shop asetisvlakeies.gr και όχημα το Facebook, η ΑΧΑ βγάζει στην επιφάνεια τις κακές καθημερινές συνήθειες που «κρύβουμε κάτω απ’ το χαλί» και μας καλεί να προστατεύσουμε τον εαυτό μας και όσους αγαπάμε. Δημιουργώντας μια εκστρατεία που ξεφεύγει από τη συμβατική επικοινωνία, επισημαίνει τα καθημερινά σφάλματα όλων μας βασίζοντας τα μηνύματα και το έγκυρο περιεχόμενό τους στην επιστημονική γνώση του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών, του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», της Αντιμετώπισης Παιδικού Τραύματος και του Driving Academy.
Στόχος της εκστρατείας #AseTisVlakeies είναι να θυμίσει σε εμάς και σε όσους αγαπάμε τι πρέπει να αφήσουμε έξω από την καθημερινότητά μας – πιθανώς δηλαδή τα περισσότερα απ’ όσα κάνουμε.
Ο Νίκος Μόσχος, διευθυντής Επιχειρησιακής Ανάπτυξης του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών, επισημαίνει: «Η υγεία είναι το πολυτιμότερο αγαθό για τον άνθρωπο και πλέον, οι σύγχρονες εξελίξεις της ιατρικής επιστήμης μας επιτρέπουν να προλαμβάνουμε και να αντιμετωπίζουμε σοβαρά ιατρικά θέματα, διασφαλίζοντας υψηλή ποιότητα ζωής. Δέσμευσή μας στον Όμιλο Ιατρικού Αθηνών είναι να προάγουμε τη γνώση για τις κορυφαίες ιατρικές λύσεις που σήμερα έχουμε στα χέρια μας και να εκπαιδεύουμε διαρκώς το κοινό για την αξία του προληπτικού ελέγχου, μέσα από καμπάνιες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης. Σε αυτό το πλαίσιο, είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι καθώς η AXA μας έδωσε τη δυνατότητα να συνεργαστούμε σε αυτήν την πρωτότυπη καμπάνια και να αναδείξουμε ποια είναι τα μικρά και καθημερινά λάθη που πρέπει να αποφεύγουμε για να δώσουμε στη ζωή μας την αξία που πρέπει».
Η πρόεδρος του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς» Βασιλική Δανέλλη-Μυλωνά τονίζει: «Το #AseTisVlakeies αποτελεί μια αξιόλογη πρωτοβουλία της ΑΧΑ που υπογραμμίζει με τρόπο ευρηματικό μια πάγια θέση του Ι.Ο.ΑΣ.: το να υιοθετούμε υγιείς και υπεύθυνες συμπεριφορές δεν κάνει καλό μόνο σε εμάς αλλά και στους γύρω μας. Στο Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας “Πάνος Μυλωνάς” διαπιστώνουμε καθημερινά πόσο σημαντικός είναι ο ανθρώπινος παράγοντας στην πρόκληση δυστυχημάτων, ειδικά όταν ο οδηγός είναι είτε αγχωμένος και κουρασμένος, είτε υπερβολικά χαλαρός και αφηρημένος. Η σωστή οδηγική και οδική συμπεριφορά είναι μία απόφαση. Ας την πάρουμε όλοι μας στα σοβαρά».
«Τα παιδιά από τη φύση τους είναι γεμάτα περιέργεια και δεν έχουν ανεπτυγμένη την αίσθηση του κινδύνου, για αυτό και είναι ιδιαίτερα επιρρεπή στα ατυχήματα» αναφέρει η πρόεδρος του Μη Κερδοσκοπικού Οργανισμού «Αντιμετώπιση Παιδικού Τραύματος» Natasha Clive-Βρέκοσι. «Δυστυχώς όμως πολλά από τα ατυχήματα είναι σοβαρά και καταλήγουν σε μόνιμες αναπηρίες ακόμα και σε θάνατο. Για τον λόγο αυτό είναι πολύ σημαντικό να μάθουμε στα παιδιά μας από την πιο μικρή ηλικία να αναγνωρίζουν τους κινδύνους γύρω τους και να προστατεύονται από αυτούς. Είναι αποδεδειγμένο ότι η σωστή και συστηματική πρόληψη μπορεί να μειώσει τον αριθμό και τη σοβαρότητα των παιδικών ατυχημάτων μέχρι και 50%.»
Από την πλευρά του ο Θωμάς Παπαπάσχος, ιδρυτής της ακαδημίας ασφαλούς, τεχνικής και οικονομικής οδήγησης Driving Academy, τόνισε: «Θεωρούμε την πρόληψη μέσα από την εκπαίδευση πολύ σημαντική. Η οδήγηση είναι η πιο επικίνδυνη καθημερινή δραστηριότητά μας και δυστυχώς το ξεχνάμε. Καθημερινά 3.500 άνθρωποι παγκοσμίως χάνουν τη ζωή τους από τροχαία ατυχήματα. Τα βασικά λάθη, οι “καθημερινές μικρές βλακείες” που σχετίζονται με την έλλειψη προσοχής στην οδήγηση, είναι ικανά να φέρουν την καταστροφή. Σκοπός μας πρέπει να είναι να κινούμαστε με τη μέγιστη ασφάλεια και όχι με προτεραιότητα το πότε θα φτάσουμε. Πρέπει να μην ξεχνάμε τον κίνδυνο που μπορεί να παραμονεύει παντού και ανά πάσα στιγμή. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που αποτελούμε μέρος της καμπάνιας της AXA, η οποία με πρωτότυπο τρόπο αφυπνίζει και θυμίζει τα αυτονόητα!».