back to top
23.7 C
Athens
Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2025

Αλ. Σερμπέτης, ERGO: Εξωστρέφεια και αμεσότερη επικοινωνία με Συνεργάτες και τελικούς καταναλωτές

«Ο επανασχεδιασμός του εταιρικού site της ERGO εντάσσεται στη γενικότερη φιλοσοφία της εταιρείας για εξωστρέφεια και έχει ως στόχο την αμεσότερη επικοινωνία με τους Συνεργάτες και με τον τελικό καταναλωτή για την ολοκληρωμένη και έγκαιρη ενημέρωση για όλες τις δράσεις μας» σχολίασε ο Διευθυντής του Τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού της ERGO Ασφαλιστικής, κ. Αλέξανδρος Σερμπέτης με αφορμή το λανσάρισμα του νέου διαδικτυακού τόπου της ERGO.

Μετά τις πρωτοποριακές εφαρμογές ERGO SalesBOX και ERGO forMe, η ERGO αναβαθμίζει την “ψηφιακή της εικόνα” αναδιαμορφώνοντας πλήρως την εταιρική της ιστοσελίδα www.ergohellas.gr, η οποία βρίσκεται ήδη σε λειτουργία. Ως μια εταιρεία που συνεχώς εξελίσσεται, η ERGO ενισχύει ακόμα περισσότερο τη διαδικτυακή της παρουσία με στόχο να προβάλλει την εταιρική της ταυτότητα προσφέροντας παράλληλα μια βελτιωμένη εμπειρία στον τελικό καταναλωτή.

- Advertisement -

Ανανεωμένη δομή και αισθητική – ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία και υπηρεσίες

Με ανανεωμένη δομή και αισθητική, η νέα ιστοσελίδα αποτελεί ένα σύγχρονο εργαλείο πληροφόρησης για το όραμα, τις αξίες, τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τη στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας, ενισχύοντας συγχρόνως την καινοτομία και προβάλλοντας τις αρχές που διέπουν την εταιρική διακυβέρνηση της εταιρείας.

- Advertisement -

Ο νέος διαδικτυακός τόπος της ERGO διαθέτει σύγχρονη και λιτή σχεδίαση, βελτιωμένη λειτουργικότητα και παρέχει μια εξαιρετικά φιλική πλοήγηση στον χρήστη μέσω του υπολογιστή, του tablet ή του κινητού τηλεφώνου. Η περιήγηση στις σελίδες του ιστότοπου για την ανεύρεση του επιθυμητού περιεχομένου από τον χρήστη γίνεται εύκολα και γρήγορα μέσω ενός εύχρηστου μενού επιλογών, απαιτώντας ελάχιστα βήματα, προσφέροντας λύσεις και δίνοντας απαντήσεις σε κάθε του ερώτημα βάσει των αναγκών του.

Επιπλέον, μέσα από το ανανεωμένο www.ergohellas.gr που διαθέτει μοντέρνο σχεδιασμό και αναβαθμισμένη αισθητική, βάσει της νέας εταιρικής ταυτότητας του ομίλου ERGO, αναδεικνύονται οι αξίες και η ανθρωποκεντρική προσέγγιση της εταιρείας και αντανακλάται το καινοτόμο της όραμα.

Η νέα αυτή εταιρική ιστοσελίδα θα προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία και θα εμπλουτίζεται συνεχώς με νέες υπηρεσίες και λειτουργικότητες με στόχο την εύκολη πρόσβαση και γρήγορη πλοήγηση από όλους, καταναλωτές, εργαζόμενους της εταιρείας και συνεργάτες, σε πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις δράσεις της εταιρείας.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Το μέλλον της εργασίας και η σχέση του με την ασφάλιση

Τα ασφαλιστικά προϊόντα πρέπει να προσαρμοστούν σε νέες πραγματικότητες, καλύπτοντας την επαγγελματική ευθύνη και την ασφάλεια των ψηφιακών υποδομών

Νέος διαγωνισμός ERGO: H ψηφιακή βοηθός Χαρά ρωτά, 6 τυχεροί κερδίζουν δωροκάρτες Public

Η ERGO Hellas συνεχίζει δυναμικά να ενισχύει την εμπειρία των χρηστών της ιστοσελίδας της, συνδυάζοντας την εξυπηρέτηση µε την ψυχαγωγία

Ασφάλιση κοινόχρηστων χώρων: Μία ανάγκη που πολλοί αγνοούν!

Αν και προαιρετική, η πρακτική έχει αποδειχθεί κρίσιμη για την προστασία ιδιοκτητών και ενοίκων - Τα ειδικά προγράμματα ανά εταιρεία

Θετικά σημάδια για Munich Re και ERGO πριν την ανακοίνωση της 8ης Αυγούστου

Η Munich Re ξεπέρασε τις προσδοκίες και τους στόχους. Η ERGO βρίσκεται εντός των οικονομικών στόχων για το 2025 ...

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

NP Ασφαλιστική: Τα οφέλη της ομαδικότητας στην εργασία

Η αποτελεσματική ομαδική εργασία ενισχύει τη συλλογική ικανότητα και διευκολύνει την επίτευξη κοινών στόχων - Ποια είναι τα μυστικά της;

Η. Τσολάκης: 368 δράσεις σε 6 χρόνια αποδεικνύουν ότι η παρουσία της ΠΟΑΔ είναι απαραίτητη

Τη συνεισφορά της ΠΟΑΔ στα δρώμενα της ιδιωτικής ασφάλισης εξαίρει ο πρόεδρος Ηλίας Τσολάκης ενόψει εκλογοαπολογιστικών εργασιών και ΓΣ

H «ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ» αναζητά έμπειρο στέλεχος Ασφαλίσεων Αστικής Ευθύνης & Γενικών Ατυχημάτων

Η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική (Όμιλος Intracom) επιδιώκει να ενισχύσει την ομάδα της με ένα ακόμη έμπειρο και καταρτισμένο στέλεχος

Διαθέσιμη και προσιτή ασφάλιση: Η οπτική της GFIA

Ο πρόεδρος S. Frank εξηγεί πώς συνεργασίες και καινοτομίες όπως η παραμετρική ασφάλιση, η τηλεματική και η μικροασφάλιση γεφυρώνουν το κενό προστασίας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ενίσχυση της χρηματοοικονομικής και ασφαλιστικής παιδείας στην Ευρώπη: Οι συστάσεις της Insurance Europe

Το έγγραφο τονίζει μεταξύ άλλων την ανάγκη για καλύτερο συντονισμό μεταξύ των κρατών μελών, των εταιρειών και άλλων φορέων - Οι προεκτάσεις για την Ελλάδα

Η Εθνική Ασφαλιστική για την επιστροφή στο σχολείο: Μικρά ξεκινήματα, μεγάλα διδάγματα

Η εταιρεία αναδεικνύει εκείνα τα μαθήματα που ξεπερνούν τη σχολική ύλη και γίνονται πολύτιμα εφόδια για μια ζωή

Σεισμός 5,2 Ρίχτερ λίγο μετά τα μεσάνυχτα στα ανοιχτά των Στύρων Ευβοίας

Ο ισχυρός σεισμός έγινε αισθητός σε όλη την Αττική, στην Κορινθία και άλλες περιοχές

«Πρόσβαση για όλους: ψηφιακές λύσεις με ανθρώπινο πρόσωπο» παρουσίασαν οι αρμόδιοι υπουργοί στη ΔΕΘ

Το Υπ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σε συνεργασία με το Υπ. Πολιτικής Προστασίας, την ΚΕΔΕ και το Παν. Πατρών, υλοποιεί νέα πλατφόρμα για την προστασία των ΑμεΑ

RVS2025 – Howden Re: Οι παρανοήσεις της ασφαλιστικής αγοράς

Οι (αντ)ασφαλιστές στο Μόντε Κάρλο συνδέουν την παράμετρο της τεχνητής νοημοσύνης με βασικά θέματα της αγοράς αλλά και ορισμένες παρανοήσεις