back to top
15.9 C
Athens
Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2024

ΑΧΑ: Θα ηλεκτροδοτείται 100% από ανανεώσιμες πηγές έως το 2025

Ως εταιρεία που χαράσσει μακροπρόθεσμη στρατηγική, η ΑΧΑ αναγνωρίζει ότι η κλιματική αλλαγή και η μετάβαση σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας μεταφέρουν κατ’ αντιστοιχία κινδύνους και ευκαιρίες που χρήζουν προσοχής.

Οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα θα χρειαστεί να μειωθούν δραστικά για να μειωθούν οι κίνδυνοι από την αλλαγή του κλίματος. Αποτελώντας από το 2015 την πρώτη παγκόσμια ασφαλιστική εταιρεία που αποεπενδύει από τον λιγνίτη και έχοντας ξεκάθαρη φιλοδοξία να τριπλασιάσει τις φιλικές προς το περιβάλλον επενδύσεις μέχρι το 2020, πλέον ο όμιλος της ΑΧΑ ορίζει ως στόχο να μεταβεί σε 100% αξιοποίηση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας για την ηλεκτροδότηση των αναγκών του σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2025.

- Advertisement -

Το 2015 το ποσοστό χρήσης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας από τον Όμιλο ΑΧΑ ήταν 36%, ενώ αυξήθηκε σε 53% το 2016. Στον νέο στόχο του 100% θα συμπεριληφθούν όλες οι εγκαταστάσεις της ΑΧΑ, καθώς και τα κέντρα διαχείρισης δεδομένων (data centers) του ομίλου.

Η ανάπτυξη λύσεων που είναι φιλικές προς το περιβάλλον δεν είναι μόνο καλές για τον πλανήτη, αλλά ωθούν την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα σε κάθε κλάδο της οικονομίας, επισημαίνει η AXA

- Advertisement -

«Ως μέλη του RE100, αναγνωρίζουμε ότι η ισχύς βρίσκεται στη συνεργασία. Σήμερα ενώνουμε δυνάμεις με κυρίαρχες εταιρείες από όλο τον κόσμο για να πούμε ότι η μετάβαση προς τη χρήση ενέργειας που είναι φιλική για το περιβάλλον δεν αλλάζει. Το μέλλον όλων μας είναι “καθαρό, πράσινο και λαμπερό”» αναφέρει η Alice Steenland, Chief Corporate Responsibility Officer του Ομίλου ΑΧΑ.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Τεχνητή Νοημοσύνη: Το 2025 δεν θα είναι διααφορετικό, οι δύο λόγοι

 Στελέχη και ειδικοί της SAS, έκαναν προβλέψεις για τις τάσεις και τις βασικές επιχειρηματικές και τεχνολογικές εξελίξεις του 2025

Ασφαλιστικές: Δουλειά, εμπιστοσύνη ή greenwashing;

Δεν υπάρχει κάτι άλλο από πράσινο στην ζωή μας;

Eκπαιδευτικό πρόγραμμα Ασφαλισεων ΑΠΕ από το ΕΙΑΣ

Οι εναλλακτικές και, κυρίως, ανανεώσιμες πηγές ενέργειας αποτελούν «αιχμή» των νέων ενεργειακών τεχνολογιών και διαρκώς ενισχύουν τη συγκριτική θέση τους σ

Όμιλος Affidea: Σχεδιάζοντας την Υγειονομική Περίθαλψη του Αύριο με τους Ειδικούς της Ασφάλισης στον κλάδο Υγείας

40 κορυφαίοι ειδικοί σε Ελλάδα και εξωτερικό συμμετείχαν στις εργασίες του Συνεδρίου «The Future of Healthcare in Greece» 2024

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

H Eurolife FFH φέρνει την οργάνωση κατοικίας στα EurolifeHub

παρουσιάζει τη νέα δράση “Fast & Tidy”, με θέμα την οργάνωση του σπιτιού.

Δεν θα έχει πολλά’ δώρα το 2024 ο Αη Βασίλης’ για τις ασφαλιστικές

Η παραγωγή ενισχύθηκε κυρίως από την αύξηση παραγωγής στα unit linked προιόντα, τις ανατιμήσεις των ασφαλίστρων υγείας και γενικότερα τις τιμολογιακές ανατιμήσεις.

Η ERGO Ασφαλιστική, Insurance Partner του Ladies Run για 12η χρονιά

Η ERGO Ασφαλιστική, υποστήριξε και φέτος, το 12ο Ladies Run, έναν μοναδικό αγώνα δρόμου, αφιερωμένο αποκλειστικά στις γυναίκες.

Pricefox : Ποιες οι τάσεις στην ασφάλιση αυτοκινήτου

Η μελέτη της Pricefox αναφέρεται στις τάσεις που επικρατούν στην εγχώρια ασφαλιστική αγορά αλλά στα προιόντα τα οποία πουλάει στην πλατφόρμα της .

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΕΙΑΣ: Εκδήλωση Get Together Στελεχών Ασφαλιστικής Αγοράς

Παρέστησαν εκπρόσωποι ασφαλιστικών και επιχειρήσεων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, εκπρόσωποι της Εποπτικής Αρχής και φορέων, διδάσκοντες και απόφοιτοι

H Eurolife FFH φέρνει την οργάνωση κατοικίας στα EurolifeHub

παρουσιάζει τη νέα δράση “Fast & Tidy”, με θέμα την οργάνωση του σπιτιού.

Ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστου

Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, σε συνεργασία με το ασφαλιστικό γραφείο ΠΑΡΟΝ, και την υποστήριξη των Διαγνωστικών Κέντρων Health Spot by HHG, διοργάνωσε ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού

Δεν θα έχει πολλά’ δώρα το 2024 ο Αη Βασίλης’ για τις ασφαλιστικές

Η παραγωγή ενισχύθηκε κυρίως από την αύξηση παραγωγής στα unit linked προιόντα, τις ανατιμήσεις των ασφαλίστρων υγείας και γενικότερα τις τιμολογιακές ανατιμήσεις.

Ποιος από την αγορά μπορεί να κερδίσει περισσότερο την εμπιστοσύνη σας;

Αν έχεις άγνοια του αντιπάλου αλλά γνωρίζεις τον εαυτόν σου, οι ευκαιρίες να κερδίσεις ή να χάσεις είναι περίπου ίδιες. Αν έχεις άγνοια για τον αντίπαλο σου και δεν γνωρίζεις ούτε τον εαυτό σου , τότε θα κατατροποθείς.