back to top
28.8 C
Athens
Σάββατο 7 Ιουνίου 2025

Εκτός λειτουργίας ο “εγκέφαλος” του ΚΟΚ & του υπ. Μεταφορών

της Ελενας Ερμείδου

Στο ζύγι βάζουν το εισόδημα, στην ίδια ζυγαριά και τις παραβάσεις.  Ανάλογα, αν η ζυγαριά γύρει περισσότερο ως προς το εισόδημα, το πρόστιμο για τις παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας θα αυξάνεται Ομως, αν το εισόδημα δεν έχει και τόσο βάρος, το πρόστιμο θα είναι μικρότερο. Και, αν το εισόδημα δεν ζυγίζει ούτε γραμμάριο, το πρόστιμο θα είναι μηδενικό;.

- Advertisement -

Και έτσι θα μειωθούν τα τροχαία ατυχήματα, και όλων αυτών των ειδών οι παραβάσεις. Ολοι θα συμμορφωθούν με το ΚΟΚ  και, οι έχοντες χρήματα, δεν θα σκέφτονται πριν κάνουν την παράβαση, «έχω λεφτά, πληρώνω και παρανομώ»!

Οφέλη και για τις ασφαλιστικές!, όπου υπό τον νέο καθεστώς θα μειώσουν και το δείκτη ζημιών και αποζημιώσεων; Αραγε, τα τμήματα του underwriting που κατέχουν κάθε είδους πληροφορία και μελέτες, προκειμένου να καθορίσουν το ύψος του ασφαλίστρου, έχουν στα χέρια τους στοιχεία από άλλες χώρες, μπορούν να μας παραθέσουν να κάνουμε;

- Advertisement -

Πόσο ζυγίζει η παρανομία;

Δηλαδή το μέγεθος της παράνομης πράξης οδεύει στο να καθορίζεται από το εισόδημα. Μία ίδια ακριβώς παράνομη πράξη, τρία διαφορετικά πρόστιμα. Συντελεστής στο τμήμα του “underwriting” του υπ. Μεταφορών η φορολογική δήλωση του οδηγού αυτοκινήτου.

Και, ο “χάρτης” κατανομής εισοδημάτων στην Ελλάδα, τι δείχνει; Υπάρχουν πρόσφατα στοιχεία. Το εισόδημα των ελλήνων έχει συρρικνωθεί δραματικά. Οι φορολογικές δηλώσεις «αδυνάτισαν», χρήμα δεν υπάρχει. Μεγάλος μέρος της χώρας ζει υπό συνθήκες φτώχειας που οφείλεται στις αστοχίες και τα συμφέροντα των κυβερνώντων.

Την ευθύνη δεν την έχουν οι Θεσμοί. Αυτοί υπέδειξαν τρόπους δίκαιας κοινωνικής αναδιανομής, Οι επιστροφές χρημάτων και η μέριμνα πήγε σε πολύ συγκεκριμένα άτομα, διαπιστώθηκε άλλωστε αυτό τον περασμένο Δεκέμβριο με το ντόρο που έγινε με τις συντάξεις Οι παρανομίες με τις επιβολές φόρων συνεχίζονται παρά τις αποφάσεις του ΣτΕ.

Πόσο κοστίζει το πρόστιμο και μία παράβαση;

Ενισχύεται μήπως η παρανομία, και η δημοφιλία της παρούσας κυβέρνησης. Η παρανομία γιατί το πρόστιμο δεν θα κοστίζει, αν λάβουμε υπ’ όψιν ότι ο πληθυσμός της Ελλάδας ζει υπό καθεστώς εισοδηματικής συρρίκνωσης, και η δημοφιλία της κυβέρνησης, καθώς εξασφαλίζει ψήφους από το μεγαλύτερο ποσοστού του πληθυσμού.

Πολιτικός vs κοινωνικός αντίκτυπος

Το νομοσχέδιο του υπ. Μεταφορών πάει προς συζήτηση στην Βουλή. Σίγουρα θα χαθεί πόλτιμος χρόνος από λόγια που νομιμοποιούν τους συντάκτες του νομοσχεδίου και σίγουρα θα κινητοποιήσουν τα υπόλοιπα κόμματα με σκέψεις και λόγια που δεν θα έχουν αξία, αφού ΚΟΚ υπάρχει.

Αξιοκρατία και σωστή αστυνόμευση υπάρχει πουθενά, ειδική εκπαίδευση στα σχολεία για την χρήση του κινητού, μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής; Είναι οι βασικοί παράγονες που έχουν κοινωνικό και οικονομικό αντίκτυπο. Οχι, όμως πολιτικό.

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Οδική συμπεριφορά έναντι Κοινής Λογικής

Η αλλαγή βάσει του νέου ΚΟΚ στα Όρια Ταχύτητας οχημάτων, εντός αστικών περιοχών, από 50 χλμ/ώρα στα 30 χλμ, προκάλεσε πολλές αντιδράσεις

Brokers Union: € 36 εκατ. παραγωγή, 15% αύξηση, ισχυρή ανάπτυξη στον κλάδο Ζωής & Υγείας

Η Brokers Union επιβεβαιώνει τη σταθερή της ανάπτυξη, κλείνοντας το 2024 με 36 εκατ. € καθαρή παραγωγή (συν δικαίωμα) και 15% αύξηση ασφαλίστρων.

ΕΙΑΣ: To εκπαιδευτικό πρόγραμμα Φεβρουαρίου

Πέντε (5) επίκαιρου ενδιαφέροντος Εκπαιδευτικά Σεμινάρια και Προγράμματα συνθέτουν το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Φεβρουαρίου

Προτάσεις της ΕΑΕΕ στο σχέδιο Νόμου για την ασφαλή κινητικότητα

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) κατέθεσε στο Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών τις προτάσεις της

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Στη Θεσσαλονίκη 13/6 η ΓΣ της Interlife,  αλλαγές στο ΔΣ (;), στο 29% το δικαίωμα ψήφου του Ι. Βοτσαρίδη

 Tο υφιστάμενο ΔΣ εξελέγην από την ΓΣ Μετόχων στις 16 /6/ 2021 και η θητεία του διήρκησε μέχρι 16 Ιουνίου του έτους 2026

NN. Σχεδιάζει να καταρρίψει το νέο ρεκόρ πωλήσεων το 2025 με επενδύσεις εκατομμυρίων

Επενδύσεις ύψους 25 εκατομμυρίων ευρώ ετοιμάζει η ΝΝ στην Ελλάδα για να ενισχύσει το προφίλ της και τις επιδόσεις των 1500 συνεργατών της, αναμένοντας το 2025

Ασφάλιση πιστωτικού κινδύνου: Μετεξέλιξη, σύγχρονες τάσεις και στρατηγικές προκλήσεις

Η επαγγελματική μου ενασχόληση στην ασφάλιση πιστώσεων τα τελευταία 25+ έτη μού αποδεικνύει διαρκώς ότι πρόκειται για έναν δυναμικά εξελισσόμενο

Κοινό μέτωπο σχηματίζουν διαμεσολαβητές και εταιρείες για τα νοσήλια

Παρ' όλο που διανύουμε ήδη το α` εξάμηνο του 2025, η αναστάτωση στην αγορά καλά κρατεί γύρω από τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα Υγείας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

MEGA Brokers: Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε

Όποιος περνά από το Πάρκο Δημήτρη Μπέη της Αθήνας,...

Στη Θεσσαλονίκη 13/6 η ΓΣ της Interlife,  αλλαγές στο ΔΣ (;), στο 29% το δικαίωμα ψήφου του Ι. Βοτσαρίδη

 Tο υφιστάμενο ΔΣ εξελέγην από την ΓΣ Μετόχων στις 16 /6/ 2021 και η θητεία του διήρκησε μέχρι 16 Ιουνίου του έτους 2026

Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»

Η Allianz διοργάνωσε και φέτος τον Διαγωνισμό Αυτοκινήτου «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο», θέλοντας να επιβραβεύσει τους Συνεργάτες

Οι προτάσεις της ΕΑΕΕ για έναν πιο ασφαλή και σύγχρονο Κ.Ο.Κ.

Την υποστήριξή της στην πρωτοβουλία για την αναμόρφωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) εκφράζει η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος

Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου, Διευθυντή Διαχείρισης Κινδύνων της Syndea στο Δ.Σ. της AMICE

Ο κ. Σπύρος Μπαρκούζος, Διευθυντής Διαχείρισης Κινδύνων της Syndea, επανεξελέγη ως μόνιμο μέλος, με τριετή θητεία έως το 2028 στο Δ.Σ. της AMICE