back to top
21.2 C
Athens
Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2024

Εκτός λειτουργίας ο “εγκέφαλος” του ΚΟΚ & του υπ. Μεταφορών

της Ελενας Ερμείδου

Στο ζύγι βάζουν το εισόδημα, στην ίδια ζυγαριά και τις παραβάσεις.  Ανάλογα, αν η ζυγαριά γύρει περισσότερο ως προς το εισόδημα, το πρόστιμο για τις παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας θα αυξάνεται Ομως, αν το εισόδημα δεν έχει και τόσο βάρος, το πρόστιμο θα είναι μικρότερο. Και, αν το εισόδημα δεν ζυγίζει ούτε γραμμάριο, το πρόστιμο θα είναι μηδενικό;.

- Advertisement -

Και έτσι θα μειωθούν τα τροχαία ατυχήματα, και όλων αυτών των ειδών οι παραβάσεις. Ολοι θα συμμορφωθούν με το ΚΟΚ  και, οι έχοντες χρήματα, δεν θα σκέφτονται πριν κάνουν την παράβαση, «έχω λεφτά, πληρώνω και παρανομώ»!

Οφέλη και για τις ασφαλιστικές!, όπου υπό τον νέο καθεστώς θα μειώσουν και το δείκτη ζημιών και αποζημιώσεων; Αραγε, τα τμήματα του underwriting που κατέχουν κάθε είδους πληροφορία και μελέτες, προκειμένου να καθορίσουν το ύψος του ασφαλίστρου, έχουν στα χέρια τους στοιχεία από άλλες χώρες, μπορούν να μας παραθέσουν να κάνουμε;

- Advertisement -

Πόσο ζυγίζει η παρανομία;

Δηλαδή το μέγεθος της παράνομης πράξης οδεύει στο να καθορίζεται από το εισόδημα. Μία ίδια ακριβώς παράνομη πράξη, τρία διαφορετικά πρόστιμα. Συντελεστής στο τμήμα του “underwriting” του υπ. Μεταφορών η φορολογική δήλωση του οδηγού αυτοκινήτου.

Και, ο “χάρτης” κατανομής εισοδημάτων στην Ελλάδα, τι δείχνει; Υπάρχουν πρόσφατα στοιχεία. Το εισόδημα των ελλήνων έχει συρρικνωθεί δραματικά. Οι φορολογικές δηλώσεις «αδυνάτισαν», χρήμα δεν υπάρχει. Μεγάλος μέρος της χώρας ζει υπό συνθήκες φτώχειας που οφείλεται στις αστοχίες και τα συμφέροντα των κυβερνώντων.

Την ευθύνη δεν την έχουν οι Θεσμοί. Αυτοί υπέδειξαν τρόπους δίκαιας κοινωνικής αναδιανομής, Οι επιστροφές χρημάτων και η μέριμνα πήγε σε πολύ συγκεκριμένα άτομα, διαπιστώθηκε άλλωστε αυτό τον περασμένο Δεκέμβριο με το ντόρο που έγινε με τις συντάξεις Οι παρανομίες με τις επιβολές φόρων συνεχίζονται παρά τις αποφάσεις του ΣτΕ.

Πόσο κοστίζει το πρόστιμο και μία παράβαση;

Ενισχύεται μήπως η παρανομία, και η δημοφιλία της παρούσας κυβέρνησης. Η παρανομία γιατί το πρόστιμο δεν θα κοστίζει, αν λάβουμε υπ’ όψιν ότι ο πληθυσμός της Ελλάδας ζει υπό καθεστώς εισοδηματικής συρρίκνωσης, και η δημοφιλία της κυβέρνησης, καθώς εξασφαλίζει ψήφους από το μεγαλύτερο ποσοστού του πληθυσμού.

Πολιτικός vs κοινωνικός αντίκτυπος

Το νομοσχέδιο του υπ. Μεταφορών πάει προς συζήτηση στην Βουλή. Σίγουρα θα χαθεί πόλτιμος χρόνος από λόγια που νομιμοποιούν τους συντάκτες του νομοσχεδίου και σίγουρα θα κινητοποιήσουν τα υπόλοιπα κόμματα με σκέψεις και λόγια που δεν θα έχουν αξία, αφού ΚΟΚ υπάρχει.

Αξιοκρατία και σωστή αστυνόμευση υπάρχει πουθενά, ειδική εκπαίδευση στα σχολεία για την χρήση του κινητού, μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής; Είναι οι βασικοί παράγονες που έχουν κοινωνικό και οικονομικό αντίκτυπο. Οχι, όμως πολιτικό.

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η διαβούλευση για τον νέο ΚΟΚ θα διαρκέσει ένα δίμηνο. Ανάγκη να αλλάξει το πλαίσιο

Το ζητούμενο στον νέο ΚΟΚ δεν είναι να δοθεί έμφαση στα πρόστιμα προς τους παραβάτες αλλά κυρίως να διαμορφωθεί ένα οδικό πεδίο που θα αυξήσει την ασφάλεια στη μετακίνηση

Τα οφέλη της Αποταμίευσης

Δύο πολύ σημαντικές δράσεις υλοποιεί το Ινστιτούτο Χρηματοοικονομικού Αλφαβητισμού σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς

Συντάξεις: Πώς θα αυξήσετε τον αριθμό των ατόμων που αποταμιεύουν

Ο ρόλος των ασφαλιστών εκτείνεται πέρα από τις απλές προσφορές και πωλήσεις προϊόντων.

Οι Πολωνοί (αντ)ασφαλιστές ψάχνουν για συνεργασίες

Το μεγάλο αυτό έργο ανασυγκρότησης της Πολωνίας που χρηματοδοτείται από την ΕΕ βάζει στο τιμόνι της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης την Πολωνία ενώ δρομολογεί θετικές εξελίξεις στην (αντ)ασφαλιστική αγορά

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Oι φυσικές καταστροφές στην Ελλάδα το διάστημα 2000-2020 και η καταστροφή στη Βαλένθια

 O αριθμός των θυμάτων στη πρόσφατη φυσική καταστροφή στη Βαλένθια δείχνει πόσο αδύναμη είναι η ανθρώπινη παρέμβαση απέναντι στην κλιματική αλλαγή και πόσο πολύ...

Τα παράπλευρα οφέλη από την αύξηση της παρουσίας της ιδιωτικής ασφάλισης στην ελληνική οικονομία 

Οι άμεσα και έμμεσα εμπλεκόμενοι με την ιδιωτική ασφαλιση μπορεί να φτάσουν τις 100.000 το 2025 σύμφωνα με εκτιμήσεις του κλάδου. 

Η αναγκαιότητα ενός ασφαλιστηρίου D&O γίνεται ακόμη πιο επιτακτική

Όσο μεγαλύτερος είναι ο Οργανισμός εκ μέρους του οποίου λαμβάνουμε αποφάσεις τόσο μεγαλύτερος είναι και ο επιχειρηματικός και κοινωνικός αντίκτυπος

Γ. Χατζηθεοδοσίου, βλέπει αυτό που δεν βλέπουν άλλοι

Τον νέο δρόμο με το όνομα «ΕΙΚΑ-ΖΩ» φωτίζει σήμερα το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών στο «ΣΕΡΑΦΕΙΟ». Είναι το πρώτο Επιμελητήριο που εναποθέτει βάρος στον πολιτισμό και εισάγει στο επιχειρηματικό του μοντέλο την έννοια της συσχέτισης του πολιτισμού με το επιχειρείν.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Oι φυσικές καταστροφές στην Ελλάδα το διάστημα 2000-2020 και η καταστροφή στη Βαλένθια

 O αριθμός των θυμάτων στη πρόσφατη φυσική καταστροφή στη...

Κ. Χατζηδάκης: Τέσσερις παρεμβάσεις για την ενίσχυση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης

Τέσσερις παρεμβάσεις που υλοποιεί το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών σε στενή συνεργασία με την ηγεσία του Υπουργείου Εσωτερικών

Ε. Ράπτη στα Greek Hospitality Awards: Μαζί θα κρατήσουμε την Ελλάδα ψηλά στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη

Επέστρεψε η μεγάλη γιορτή του ελληνικού τουρισμού με την τέλεση της κορυφαίας εκδήλωσης αριστείας για την ελληνική ξενοδοχία.

Ν. Παπαθανάσης, grha24: H Ελλάδα παρουσιάζει ένα δυνατό πρόσωπο στην παγκόσμια αγορά

Από το βήμα του 10ου Greek Hospitality Awards, ο κ. Νίκος Παπαθανάσης, αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών συνεχάρη τους ανθρώπους του τουριστικού κλάδου

Χ. Σταϊκούρας στα Greek Hospitality Awards: Τα μεγάλα έργα υποδομών αναβαθμίζουν το τουριστικό προϊόν

Επέστρεψε η μεγάλη γιορτή του ελληνικού τουρισμού με την τέλεση της κορυφαίας εκδήλωσης αριστείας για την ελληνική ξενοδοχία.