Μειώσεις εκ νέου στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου

της Ελενας Ερμείδου

Έριξαν τις τιμές στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου και πάλι ορισμένες ασφαλιστικές, συνέχεια των πρόσφατων μειώσεων υπογραμμίζει υψηλόβαθμο στέλεχος από την ασφαλιστική αγορά σε σημερινή έρευνα που έκανε το IW για τις τιμές στα ασφάλιστρα του κλάδου αυτοκινήντου εν συναρτήσει της παραγωγής.

Στην ερώτηση του IW αν οι μειώσεις ακολούθησαν μετά από πτώση του δείκτη ζημιών του κλάδου αυτοκινήτου, η απάντηση είναι “όχι οι ασφαλιστικές που υιοθέτησαν την πολιτική των μειώσεων ακολούθησαν τον ανταγωνισμό, χωρίς να εξετάσουν το τεχνικό ασφάλιστρο’.

Υποστηρίζοντας την θέση του μας λέει, συν 50.000 είναι το τελευταίο διάστημα η παραγωγή του κλάδου ωστόσο στο -6% έκλεισε ο κλάδος, αυτό συνεπάγεται μία υποχώρηση στις τιμές των ασφαλίστρων.

Παρασύρονται, τονίζει, από την μείωση των εισοδημάτων και κατεβάζουν το ασφάλιστρο ώστε να γίνει ελκυστικό για τους ασφαλισμένους οδηγούς αυτοκινήτων.

Ωστόσο, η μείωση της αστικής ευθύνης στον κλάδο αυτοκινήτου δεν είναι φαινόμενο μόνο της ελληνικής αγοράς, πρόκειται για συνεπακόλουθο των μέτρων για τον περιορισμό του κορωνοϊού. Η τάση της μείωσης του διαθέσιμου εισοδήματος ξεκίνησε να διαφαίνεται από την περασμένη άνοιξη με την επιβολή των μέτρων αλλά και ορισμένων ασφαλιστικών με μειώσεις στο ασφάλιστρο αυτοκινήτου.

Βεβαίως, ο κορωνοϊός δεν μπορούμε να πούμε ότι είναι η αιτία, αλλά μία καλή αφορμή. Αρκετές ασφαλιστικές θέλοντας να ανεβάσουν τον πήχυ στην παραγωγή τους, η να πάρουν χαρτοφυλάκια υπογράφουν μειώσεις στα ασφάλιστρα.

Στην Ελλάδα η συρρίκνωση του κλάδου αστικής ευθύνης αυτοκινήτου έχει αγγίξει και το 10% στα τελευταία 8-10 χρόνια. Ο κλάδος ασφάλισης αυτοκινήτουν κυριαρχούσε κατέχοντας το υψηλότερο μερίδιο με περίπου 45% στην Ελλάδα, ίσως και περισσότερο. Σήμερα καταλαμβάνει περίπου το 35% με τις προμήθειες του κλάδου να βαίνουν μειούμενες.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*