back to top
26.6 C
Athens
Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2025

Οι κύκνοι δεν είναι όλοι λευκοί, ούτε για τους ασφαλιστές

Της Ελενας Ερμείδου

Πίστευαν … κάποτε… πριν χιλιετίες στην Ευρώπη ότι όλοι οι κύκνοι είχαν ένα χρώμα … ήταν όλοι τους λευκοί. Η ιδέα των κατοίκων της Γηραιάς Ηπείρου ήταν υπέροχη, αδιαμφισβήτητη, και ακλόνητη.

- Advertisement -

Πιστεύαμε … πρόσφατα … 5 μήνες πριν ότι η οικονομία της Ευρώπης ανεβάζει ταχύτητα, η Ελλάδα πήρε μπρος, είμαστε όλοι μαζί σε τροχιά ανάπτυξης. Ηταν αδιαμφισβήτητο τίποτα δεν μας σταματούσε, στην Ελλάδα.

Τα αεροπλάνα θα έφερναν κόσμο, ο τουρισμός ανέβαινε, τα έσοδα επίσης, θα άνοιγαν νέες υπηρεσίες, το τουριστικό προϊόν θα επανασχεδιάζονταν. Ανανεώσεις συμβολαίων, νέες δουλειές για ασφαλιστές για όλους τους κλάδους, τι ομαδικά, τι ιδιωτικά, γενικές ασφαλίσεις, υγεία, ζωή, ταξιδιωτικά, ευθύνες.

- Advertisement -

Το μόνο που χρειάστηκε για να χαλάσει η ιδέα που είχε μέσα της εκατοντάδες ευκαιρίες, ήταν να μαθευτεί ένα και μόνο άσχημο. Εκανε την εμφάνιση του ένας Μαύρος Κύκνος και μας έκανε να μάθουμε ότι είναι πολύ πιο σημαντικά αυτά που μας έφερε από αυτά που έχουμε για χρόνια μάθει από διδαχές. Παρατηρούμε, εδώ και 40 ημέρες που ο κορωνοϊός έβαλε την οικονομία του πλανήτη σε καραντίνα ότι δεν θα έπρεπε να συμβεί αλλά και κάναμε και γνωρίσαμε πράγματα με ιδιαίτερη θέρμη που άλλοτε μία μεγάλη μερίδα ελλήνων υποτιμούσε.

Τελικά εκείνο που γνωρίζεις δεν έχει σημασία; Ή εκείνο που δεν γνωρίζεις, έχει;

Νομίζω ότι αυτό δεν ισχύει μόνο για την καθημερινή ιδιωτική μας ζωή, αλλά και όλους του κλάδους των επιχειρήσεων και της επιχειρηματικότητας, των ασφαλιστών και των ασφαλιστικών.

Γράφει η ΑΟΝ Hewitt  στόχοι των εταιρειών είναι: η διατήρηση υψηλού επιπέδου υπηρεσιών, η ενδυνάμωση του δικτύου συνεργατών για την διατήρηση της παραγωγής ασφαλίστρων με την υιοθέτηση νέων τεχνολογικών, η  παρατήρηση, αξιολόγηση των νέων συμπεριφορών των καταναλωτών με σκοπό τον σχεδιασμό καινοτόμων προϊόντων.

Κρατήστε τις παραδοσιακές μεθόδους παρατήρησης και αξιολόγησης. Ας δούμε όμως και λίγο πίσω για να φτάσουμε να βλέπουμε και μπροστά μας. Αυτή η αγορά ορισμένες φορές περιορίζεται στο να παρατηρεί μόνο τα πράγματα που θέλει, περιορίζοντας έτσι και την εμπειρία της απέναντι στον κόσμο και την κοινωνία. Αρκεί τότε ένα γεγονός για να ανατρέψει την γενικευμένη γνώση.  Τι λέτε; Δεν σας έχει συμβεί ποτέ αυτό;

Ερευνα που παρουσίασε η AON Hewitt στο Webinar την περασμένη εβδομάδα αναφέρει πως το 66% των ερωτηθέντων διακρίνεται από αβεβαιότητα  για την τωρινή του οικονομική κατάσταση και το 41% αναμένει μείωση των εισοδημάτων του μέσα στους επόμενους 6 μήνες.  Το 34% θα προβεί σε μέτριες περικοπές στις τακτικές του δαπάνες, ενώ το 12% θεωρεί ότι δεν θα μπορεί να ικανοποιεί τις δαπάνες του για ασφάλιστρα.

Προτείνεται λοιπόν η δημιουργία νέων προϊόντων. Τι συστατικά να περιέχουν τα νέα αυτά προϊόντα για να πιάσουν σε αυτή την περίοδο; Μήπως να έχουν κάτι διαφορετικό κάτι που δεν μπορεί να συλλάβει κάποιος εύκολα και κάτι που να απέχει από το αναμενόμενο και το τι έχει ο παραδίπλα μας. Οσο πιο απροσδόκητη είναι η πραγματοποίηση του στόχου, τόσο λιγότεροι είναι οι ανταγωνιστές; Πώς την βλέπετε την ιδέα αυτή;

Και ας μην ξεχνάμε ότι έρχονται μεγάλες αλλαγές με πιθανά κρατικά πακέτα στήριξης δισεκατομμυρίων, ακόμα και από κράτη όπως η Γερμανία σε επιχειρήσεις που άλλοτε θέριζαν τους αιθέρες όπως η Lufthansa.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Allianz Trade: Οι οικονομικές επιπτώσεις του καύσωνα σε Ελλάδα και κόσμο

Οι καύσωνες γίνονται το «νέο φυσιολογικό», στο οποίο η οικονομία πρέπει να προσαρμοστεί για να αποφύγει σοβαρές μακροπρόθεσμες απώλειες

Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση: Πολύ σοβαρά τα προβλήματα στην ασφάλιση υγείας

Οι ασφαλιστικές επιχειρούν συνομιλίες για να κλείσουν συμφωνίες με κάποια νοσοκομεία τα οποία δίνουν καλύτερα τιμολόγια.

Τι έχουμε μπροστά μας αυτό το καλοκαίρι

Οι επόμενες κινήσεις της ΕΚΤ, Κίνας και Γαλλίας

Τι προβλέπει η Αllianz-Trade για την οικονομία

Στην Ευρώπη, οι αμυντικές δαπάνες ξεπερνούν το όριο του 3,5% του ΑΕΠ που απαιτούν οι ΗΠΑ στα περισσότερα μέλη του ΝΑΤΟ

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Όταν ένα τσιουάουα γίνεται… ασφαλιστικός «κίνδυνος»

Η ιστορία της Wanda Tays θέτει κρίσιμο και για την ελληνική αγορά ερώτημα: πώς ορίζεται ο «κίνδυνος» και πόσο ξεκάθαρα επικοινωνείται στον καταναλωτή;

Όταν τα σχολεία κλείνουν – Η δημογραφική κρίση και η συρρίκνωση της περιφερειακής αγοράς

Τα λουκέτα σε 766 σχολεία αποτυπώνουν μια κρίση που αφορά και την ασφαλιστική αγορά της χώρας

Voice AI: Νέο στοίχημα για την ασφαλιστική εμπιστοσύνη

Πρόσφατη έρευνα δείχνει ότι οι Έλληνες παραμένουν διχασμένοι ως προς την επικοινωνία με φωνητικά συστήματα

Η ψευδαίσθηση της «άτρωτης» επιχείρησης και η πραγματική αξία της ασφάλισης

Η Feel Safe Insurance υπενθυμίζει ότι οι μικρές επιχειρήσεις είναι οι πιο ευάλωτες, ακριβώς επειδή δεν έχουν μεγάλα περιθώρια αντοχής

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Ελλάδα επενδύει στην Τεχνητή Νοημοσύνη: Συνάντηση Μητσοτάκη με τον CEO της Google DeepMind

Κατά τη συνάντηση εξετάστηκαν τρόποι εμβάθυνσης της συνεργασίας σε πεδία όπως η υγεία, η εκπαίδευση και η πρόληψη φυσικών καταστροφών

Θεραπευτική Κλινική Ν. Αλεξάνδρα: Πρώτο πιλοτικό Δίκτυο Ολοκληρωμένης Αντιμετώπισης Γυναικολογικού Καρκίνου

Με ιδιαίτερη φροντίδα οι Έλληνες επιστήμονες σχηματίζουν «μονοπάτια» ασθενών για κάθε γυναικολογική κακοήθεια

Back to school! Ομαλή προσαρμογή γονέων και παιδιών

Το δύσκολο έργο της οργάνωσης και του συντονισμού μετά τις διακοπές μπορούμε να το διευθετήσουμε ακολουθώντας κάποια βασικά βήματα

Ξεκινά σήμερα το τριήμερο ασφαλιστικό συνέδριο της Sofos Insurance Agency στη Λίμνη Πλαστήρα

Το συνέδριο θα διαρκέσει έως τις 14 Σεπτεμβρίου και φιλοδοξεί να αναδείξει τις τάσεις, τις προκλήσεις και τις καινοτομίες στον χώρο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Η Ένωση Αναλογιστών Ελλάδος ανοίγει τις πόρτες της με Open Day για το νέο εξάμηνο

Στις 17/9 οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για εξετάσεις πιστοποίησης, σεμινάρια επιμόρφωσης αλλά και επιστημονικές δράσεις