Μόλις 69 ερωτήματα – καταγγελίες για ασφαλιστικές υπηρεσίες στο ΚΕΠΚΑ το 2019

Μόλις 69 ήταν τα ερωτήματα – καταγγελίες στο ΚΕΠΚΑ στο 2019 (δηλαδή μόλις το 2,38% από το σύνολο των 2901 αιτημάτων ή παραπόνων) που αφορούσαν ασφαλιστικές υπηρεσίες.

Όπως αναφέρει σε σχετική ενημέρωση το Κέντρο Παραπόνων Καταναλωτή μέσα στο 2019, δεχτήκε 675 καταγγελίες, 507 παράπονα, 1.719 ερωτήματα καταναλωτών.

Σημειώνει παράλληλα πως  από το σύνολο των 2.901 ερωτημάτων, παραπόνων και καταγγελιών, μόνο το 40,02% κατατέθηκε, από μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. Το υπόλοιπο 59,89% κατατέθηκε, από καταναλωτές.

Ειδικότερα, το 94,23% των καταγγελιών επιλύθηκαν, υπέρ των καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ., στους προμηθευτές. 36 καταγγελίες δεν επιλύθηκαν, λόγω ελλιπών, ή ψευδών στοιχείων, που προσκόμισαν οι καταναλωτές, ή λόγω αδράνειας των μηχανισμών ελέγχου της Πολιτείας, ή λόγω υπερβολικών απαιτήσεων των καταναλωτών. Για 51 καταγγελίες δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία της επίλυσης, η οποία συνεχίζεται και στο 2020.

Οι καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του ΚΕ.Π.ΚΑ., με το ποσό των 128.212,84 ευρώ. Αναλυτικά από:

-Χρέη που διαγράφηκαν, σε υπερχρεωμένα νοικοκυριά, με βάση αποφάσεις Ειρηνοδικείου: 43.747,27 ευρώ
-Επιστροφές χρεώσεων και ακυρώσεις συμβολαίων παρόχων τηλεπικοινωνιών: 24.009,18 ευρώ
-Αποζημιώσεις, από ασφαλιστικές υπηρεσίες: 12.855,21 ευρώ
-Αποζημίωση για ελαττωματικά προϊόντα: 10.925,85 ευρώ
-Αποζημιώσεις, από παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας: 10.528,68 ευρώ
-Ακυρώσεις συμβολαίων ινστιτούτων αδυνατίσματος και γυμναστηρίων: 7.698,99 ευρώ
-Ακυρώσεις συμβάσεων πωλήσεων, από απόσταση: 7.107,45 ευρώ
-Αποζημιώσεις, από λοιπές χρηματοοικονομικές υπηρεσίες: 6.147,69 ευρώ
-Αποζημιώσεις, από τουριστικές υπηρεσίες: 1.950,00 ευρώ
-Αποζημιώσεις, από ελεύθερους επαγγελματίες: 1.454,52 ευρώ
-Αποζημιώσεις, από δημόσιες υπηρεσίες – ΟΤΑ: 1.188,00 ευρώ
-Επιστροφές προκαταβολών: 600 ευρώ

Τέλος, στα χρηματικά ποσά, που κέρδισαν τα μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ., ως αποζημιώσεις, με τη μεσολάβησή μας, πρέπει να προσθέτουμε και περίπου 3.000.000 ευρώ, που αφορούν το «χαράτσι» της Χαλκιδικής, για 55.000 οικογένειες – κατόχους β’ κατοικίας, στο Νομό Χαλκιδικής, το οποίο καταργήθηκε, από 1/1/2008, έπειτα από αγώνες χρόνων του ΚΕ.Π.ΚΑ.

Γνωρίζουμε ότι ο αριθμός των καταγγελιών – παραπόνων θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερος. Για αυτό, ζητούμε, από όλους τους καταναλωτές, όποτε συναντούν κάποιο πρόβλημα με τις αγορές ή συναλλαγές τους, να μη διστάζουν να επικοινωνούν, με το ΚΕ.Π.ΚΑ. Άλλωστε, όταν οι καταναλωτές ασκούν υπεύθυνη εποπτεία, στην αγορά και καταγγέλλουν «τα στραβά», στο ΚΕ.Π.ΚΑ., τα αποτελέσματα είναι θεαματικά. Όμως, το ΚΕ.Π.ΚΑ., για να επιλύσει τα προβλήματα των καταναλωτών και να συμβουλέψει όλους όσους το χρησιμοποιούν, χρειάζεται περισσότερα μέλη“, σημειώνει σε ανακοίνωση του το ΚΕΠΚΑ.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*