back to top
34.8 C
Athens
Παρασκευή 27 Ιουνίου 2025

15ο Συνέδριο ΣΕΤΕ:Ο ελληνικός τουρισμός έτοιμος να αλλάξει σελίδα

της Ελενας Ερμείδου

Ο κλάδος του τουρισμού διαθέτει ισχυρή δυναμική ανάπτυξης, η  Ελλάδα είναι μία soft power στην Ευρώπη ωστόσο, αν δεν υπάρξουν επιχειρηματικά κίνητρα, αν δεν υπάρξουν επενδύσεις, στοχευμένες συνέργειες ανάμεσα στην επιχειρηματική κοινότητα και μεταξύ δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, η δυναμική αυτή θα ασθενήσει. Αυτό ήταν το κεντρικό μήνυμα του 15ου Συνεδρίου του ΣΕΤΕ.

- Advertisement -

Κατά την έναρξη του συνεδρίου ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ, Ανδρέας Ανδράδης τόνισε μεταξύ των άλλων:  «Υπερφορολόγηση, καθυστερήσεις ιδιωτικοποιήσεων, οι αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες, η μάχη των τουριστικών επιχειρήσεων να προσελκύσουν μερίδιο από άλλες αγορές, η μείωση της μέσης παραμονής.

 Βασικοί στόχοι του κλάδου είναι η  επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου,η αύξηση των εσόδων ανά επισκέπτη, το άνοιγμα  νέων αγορών, η ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού, η αναβάθμιση υποδομών, ο περαιτέρω εμπλουτισμός των προϊόντων, αναβάθμιση των υποδομών, η βιώσιμη σχέση του περιβάλλοντος με τις τοπικές κοινωνίες.

- Advertisement -

Σημαντικό ρόλο στην βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη θα παίξει μεταξύ των άλλων και η αναβάθμιση των 14 αεροδρομίων που έχει αναλάβει η FRAPOR. Πρόκειται για μία επένδυση 4ετίας ύψους 400 εκατομμυρίων ευρώ. Οι πρώτες δε, παραδόσεις αναμένονται να γίνουν με την έναρξη του νέου έτους.

Ησσονος σημασίας για τον τουρισμό η κεντρική προσέγγιση προβολής του τουριστικού προϊόντος η οποία επιτυγχάνει δυνατά αποτελέσματα και καλύτερη αξιοποίηση των διαφημιστικών κονδυλίων

 

.

Σχετικές δημοσιεύσεις

famc24: Τουρισμός- “Σβήνει” το ισχυρό μομέντουμ του post-covid effect. Τι πρέπει να γίνει;

Στο FIRESIDE CHAT με θέμα “Ελληνικό GDP & Τουρισμός” συμμετείχαν ο κ. Θεοφάνης Μυλωνάς, Γενικός Διευθυντής, Επικεφαλής Wealth Management, Τράπεζα Eurobank Α.Ε., Γραμματέας Δ.Σ., Ένωση Θεσμικών Επενδυτών και Ιωάννης Παράσχης,

OZIOS BROKER: Η Ελλάδα εδραιώνει την ηγετική της θέση στον παγκόσμιο τουρισμό

Η Ελλάδα, η οποία κατέχει ηγετική θέση στην τουριστική δραστηριότητα της Μεσογείου, επιδιώκει να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της το 2024

Ασφαλιστές: χτυπάν καμπάνες και δεν ακούμε!

Πώς να μιλάμε για ασφαλιστική συνείδηση, όταν οι ασφαλισμένοι δεν έχουν κάτι χειροπιαστό στα μέτρα τους; 

Ευκαιρίες, κίνδυνοι στην εποχή του Branding και Franchise

Γνωρίζετε τις νέες ευκαιρίες και τους νέους κινδύνους του Branding και του Franchise των ξενοδοχείων  καθώς και τις εξελίξεις στον τομέα διαχείρισης Περιουσίας του κλάδου της Φιλοξενίας;

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Μ. Κοκολάκης, InTTrust: Η τεχνολογία δεν είναι αυτοσκοπός, είναι ένα μέσο

Ομιλία - Παρουσίαση κατά τη διάρκεια του 18th Insurance Conference #inco25 έκανε ο κ. Μάνος Κοκολάκης MSc, Customer Success Manager - InTTrust.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

«Εξαιρετική κίνηση της Pharma PLUS είναι η συνεργασία με το AFFIDEA»

Με πορεία δεκαεπτά ετών και μια μοναδική συνεργασία με τη Pharma PLUS, η Χιτοπούλα Μελίδου μιλά για την ισχυρή συμμαχία τους

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο