Τι απήχηση έχει η online ασφάλιση σήμερα

Η πανδημία αποτέλεσε σημαντικό καταλύτη για την αλλαγή συμπεριφοράς του καταναλωτικού κοινού, το οποίο στρέφεται όλο και περισσότερο σε αγορές online.

Από τη σκοπία της ασφαλιστικής αγοράς οι γνωστοί aggregators μεγαλώνουν το αποτύπωμα τους χρόνο με το χρόνο, ενώ και οι λίγες direct ασφαλιστικές κινήθηκαν επίσης ανοδικά.

Κοινή παραδοχή, όπως σημειώνουν στελέχη του κλάδου, είναι το γεγονός πως οι εταιρείες που επένδυσαν με μεγαλύτερη έμφαση στην στη ψηφιοποίηση και τα online κανάλια βλέπουν τα θετικά αποτελέσματα.

Η online ασφάλιση βέβαια αφορά κατά κύριο λόγο την Ασφάλιση Αυτοκινήτου και την κατοικία σε ένα μικρότερο βαθμό.

Online ασφάλιση – ποιοι αγοράζουν και σε τι βαθμό

Σύμφωνα με στοιχεία που παραθέτει το Pricefox από έρευνα της Focus Bari, μετά από μια αύξηση το 1ο εξάμηνο του 2020 (+112%), το ποσοστό των καταναλωτών που αγόρασε ασφαλιστικά προϊόντα online, έχει παραμείνει σχεδόν σταθερό στο 10.8%.

Αναλύοντας το προφίλ των καταναλωτών που αγόρασαν ασφάλεια online, προκύπτει ότι το 33% αυτών (δηλαδή 1 στους 3) προχώρησε σε περισσότερες από μία αγορές ασφάλειας online κατά τη διάρκεια του 1ου εξαμήνου 2021. Οι καταναλωτές που αγοράζουν ασφάλεια online είναι ως επί το πλείστον πιο εξοικειωμένοι με τις ηλεκτρονικές συναλλαγές συνολικά.

Επίσης το ηλεκτρονικό καλάθι όσων αγοράζουν ασφάλεια online, είναι αρκετά μεγαλύτερο από αυτούς που δεν αγοράζουν ασφάλεια οnline, με τους πρώτους να ξοδεύουν κατα μέσο όρο €1293 το εξάμηνο σε σχέση με €806.

Επιπλέον, όσοι αγοράζουν ασφάλεια online πραγματοποιούν περισσότερες ηλεκτρονικές συναλλαγές (29 σε σχέση με 21) κατά τη διάρκεια ενός εξαμήνου σε σχέση με αυτούς που δεν σκέφτονται την online ασφάλεια.

Ασφάλεια αυτοκινήτου online

Αν και στην Ελλάδα το ποσοστό των καταναλωτών που αγοράζουν ασφάλεια αυτοκινήτου online είναι μικρότερο από τον Ευρωπαϊκό μέσο όρο, παρατηρούμε ότι όλο και περισσότεροι Έλληνες κατανοούν ότι στο διαδίκτυο δεν μπορείς μόνο να αγοράσεις στην καλύτερη τιμή, αλλά και να λάβεις ένα εξαιρετικό επίπεδο εξυπηρέτησης κάτι που αποτελεί προτεραιότητα στην αγορά υπηρεσιών.

Στην Ελλάδα, μόλις σχεδόν το 11% των Ελλήνων αγοράζει την ασφάλεια του online και περίπου οι μισοί από αυτούς χρησιμοποιούν πλατφόρμες αναζήτησης για να συγκρίνουν τιμές της αγοράς. Πολύς κόσμος ακόμη δεν γνωρίζει ότι μπορεί να εξοικονομήσει έως και 40% ετησίως για το ίδιο πακέτο ασφάλισης αυτοκινήτου επωφελούμενος από την σύγκριση προσφορών της αγοράς.

Οι καταναλωτές μέσα από τις online πλατφόρμες σύγκρισης τιμών για ασφάλεια αυτοκινήτου μπορούν να φτιάξουν το πακέτο με τις καλύψεις που θέλουν online, να συγκρίνουν όλη την ασφαλιστική αγορά και να πληρώσουν την ασφάλεια αυτοκινήτου τους ακόμη και με άτοκες μηνιαίες δόσεις.

Βάιος Κρόκος

One comment

  1. Δεν μας αναφέρατε με τι γνώσεις θα επιλέξουν καλύψεις, ποιοι γνωρίζουν τι είναι απαλλαγές και εξαιρέσεις, ποιο είναι το σωστό κεφάλαιο ασφάλισης και ποιος θα τους εξυπηρετήσει όταν συμβεί ατύχημα με αλλοδαπό όχημα.. Και πολλά άλλα που αντιμετωπίζουμε καθημερινά..
    Επίσης οι επαγγελματίες ασφαλιστικοί σύμβουλοι ασφαλίζουν με γνώμονα την σωστή αποζημίωση την ώρα της ζημίας και όχι με τη λογική του εφήμερου κέρδους με μια απλά φθηνότερη τιμή..
    Αλήθεια εσείς κ. Κρόκο είστε ασφαλισμένος ιντερνετικά;

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*