Με ετήσιο ρυθμό 11,6% θα τρέξει η αγορά ταξιδιωτικής ασφάλισης έως το 2020

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Ως ένας από τους κλάδους με τις μεγαλύτερες προοπτικές ανάπτυξης τα επόμενα χρόνια εμφανίζεται η ταξιδιωτική ασφάλιση, χάρη και στην αυξητική τάση του τουρισμού. Οι αναλυτές προβλέπουν δε περισσότερες εξαγορές και συγχωνεύσεις στον τομέα αυτό μετά την εξαγορά της αυστραλέζικης εταιρείας ταξιδιωτικών ασφαλίσεων Cover-More από την ελβετική Zurich Insurance, έναντι 554 εκατ. δολαρίων.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις της ερευνητικής εταιρείας Technavio, η παγκόσμια αγορά ταξιδιωτικών ασφαλίσεων θα «τρέξει» με ετήσιο ρυθμό 11,6% -κατά μέσο όρο- την περίοδο 2016-2020. Η αγορά ταξιδιωτικών ασφαλίσεων των ΗΠΑ, η μεγαλύτερη στον κόσμο, αυξήθηκε με ετήσιο ρυθμό 7,1% την περίοδο 2011-2015, σύμφωνα με στοιχεία της Finacord. Όπως δε σημείωσε η Zurich -με αφορμή την εξαγορά της Cover-More-, η ασφαλιστική βιομηχανία έχει αποκομίσει σημαντικά οφέλη από την αύξηση των ταξιδιών τα τελευταία χρόνια, με τον αριθμό των Αμερικανών ταξιδιωτών που αγοράζουν ασφαλιστική κάλυψη να κινείται έντονα ανοδικά, φτάνοντας στο 45% του συνόλου σήμερα, από 8-10% που ήταν πριν τις επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου.

«Ιδιαίτερα ελκυστική» χαρακτηρίζει την αγορά ταξιδιωτικής ασφάλισης το στέλεχος της AXA Nel Mooy, υπογραμμίζοντας ωστόσο ότι το ικανό μέγεθος είναι προαπαιτούμενο για να επιτύχει κάποια εταιρεία. Όπως συμβαίνει και σε άλλους ασφαλιστικούς κλάδους, η ψηφιοποίηση μετασχηματίζει την ταξιδιωτική ασφάλιση, αυτό όμως απαιτεί σημαντικές επενδύσεις για τον εκσυγχρονισμό των συστημάτων, των διαδικασιών και των προϊόντων, και οι μεγαλύτερες εταιρείες είναι σε καλύτερη θέση για να επωμιστούν τα κόστη αυτά.

Η Zurich συμπεριλαμβάνεται στις μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες που επιδιώκουν να επεκτείνουν την παρουσία τους στην αγορά ταξιδιωτικής ασφάλισης, που είναι ταχέως αναπτυσσόμενη και χαρακτηρίζεται από υψηλά περιθώρια, χαμηλή δέσμευση κεφαλαίων και χαμηλή μεταβλητότητα.

«Η εξαγορά της Cover-More θα ενισχύσει τη θέση και την τεχνογνωσία μας στην παγκόσμια αγορά ταξιδιωτικής ασφάλισης και θα στηρίξει την φιλοδοξία μας να διευρύνουμε τα δίκτυα διανομής μας», σχολίασε ο Jack Howell, επικεφαλής της Zurich για την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού. «Μέσω της τεχνολογικής πλατφόρμας της Cover-More, η Zurich θα κατορθώσει να προσελκύσει και να εξυπηρετήσει τις ανάγκες των ιδιωτών πελατών στην εν λόγω αγορά».

Η αυστραλέζικη εταΙρεία είναι leader στην αγορά ταξιδιωτικής ασφάλισης στην Αυστραλία και στη Νέα Ζηλανδία, και διαθέτει ισχυρό προφίλ στις ΗΠΑ και στην Ινδία.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*