Αύξηση 10% στις e-αγορές ασφαλίσεων

[starbox]

Εξοικειώνονται με τη διαδικασία της διαδικτυακής πώλησης οι Έλληνες καταναλωτές, αυξάνοντας σε πολλούς τομείς – ανάμεσα τους και οι ασφαλίσεις – τις ηλεκτρονικές τους αγορές.

Με κύριο ζητούμενο την σύγκριση τιμών και την ασφάλεια στις συναλλαγές τους οι πολίτες αναζητούν οικονομικά ασφάλιστρα και ταυτόχρονα ασφάλεια στις συναλλαγές τους.

Το 2014, σύμφωνα με έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Πανεπιστημίου Αθηνών, οι πωλήσεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων μέσω ιστοσελίδων εταιρειών ή σύγκρισης αυξήθηκαν κατά 10%, ενώ η τάση που διαμορφώνεται για το 2015 στις ηλεκτρονικές αγορές είναι το 60% των καταναλωτών να πραγματοποιούν – σε σχέση με το 2014-περισσότερες αγορές από το ίντερνετ.

 

Καθοριστικό παράγοντα στην επιλογή του καταναλωτή όσον αφορά τον πάροχο από τον οποίο θα αγοράσει διαδραματίζουν:

 

  • ασφαλής τρόπος πληρωμής (44%)
  • άμεση εξυπηρέτηση κατά τη διάρκεια αλλά και μετά την αγορά (37%)
  • γρήγορη και εύκολη πλοήγηση (33%)
  • ξεκάθαροι όροι χρήσης (33%)
  • χαμηλές τιμές και προσφορές (32%)
  • καλές κριτικές σε forum και blog(25%)
  • γνωστό όνομα/μεγάλη εταιρεία (23%)

PINAKAS-111

 

Μεταξύ των προβληματισμών που αναδεικνύονται για τους on line αγοραστές η έρευνα αναφέρεται και στην ασφάλεια των στοιχείων και των προσωπικών τους δεδομένων, τα οποία καταχωρούν ηλεκτρονικά για να ολοκληρώσουν τη διαδικασία της αγοράς. Ειδικότερα ένας στους έξι καταναλωτές ανησυχεί όταν αγοράζει ηλεκτρονικά για την προστασία των προσωπικών του πληροφοριών.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*