back to top
19.7 C
Athens
Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2024

Τα νέα ταλέντα σχεδιάζουν το επόμενο καινοτόμο προϊόν της Generali

Πιο συμμετοχικά και διαδραστικά από κάθε άλλη φορά ήταν τα φετινά Business Days που φιλοξένησε η Generali στα κεντρικά της γραφεία στην Αθήνα τον Οκτώβριο. Η εταιρεία υποδέχθηκε πάνω από 30 φοιτητές και αποφοίτους ανώτατων πανεπιστημιακών ιδρυμάτων, οι οποίοι φιλοδοξούν να ξεκινήσουν δυναμικά την επαγγελματική τους καριέρα.

Τους συμμετέχοντες συνόδευσε ο καθηγητής Ιορδάνης Λαδόπουλος, ο οποίος είναι εμπνευστής του Πανοράματος Επιχειρηματικότητας. Ένας θεσμός που επιχειρεί να ανοίξει το διάλογο των νέων ταλέντων με το χώρο εργασίας, αλλά και να αποτελέσει ένα forum ιδεών και ανάπτυξης της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους οι νέοι είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν αλλά και θέσουν ερωτήματα σε έμπειρα στελέχη της Generali.

- Advertisement -

Συνομιλώντας με τον CEO

Τους φοιτητές καλωσόρισε ο CEO της Generali Παναγιώτης Δημητρίου, ο οποίος συνομίλησε μαζί τους σε φιλικό κλίμα και δέχθηκε ερωτήσεις για τον ασφαλιστικό κλάδο και το ρόλο της ασφάλισης. Ο ίδιος ανέλυσε την πορεία και την αξία του ασφαλιστικού κλάδου παγκοσμίως αλλά και στην Ελλάδα, ο οποίος όπως είπε χαρακτηριστικά «διαδραματίζει ρόλο στυλοβάτη της επιχειρηματικότητας και του κοινωνικο-οικονομικού συστήματος, λειτουργώντας συμπληρωματικά, ενώ έχει ακόμη περισσότερα να προσφέρει εάν διαμορφωθεί το κατάλληλο νομικό πλαίσιο».

- Advertisement -

«Η ασφάλιση δεν είναι απλώς προϊόν, δεν είναι απλώς υπηρεσία, είναι υπόσχεση και δέσμευση», τόνισε ο κ. Δημητρίου. «Μια ματιά στα στατιστικά στοιχεία της ελληνικής αγοράς αλλά και στην πορεία των 133 χρόνων της Generali στην Ελλάδα αρκούν για να σας πείσουν στο πόσο απαρέγκλιτα έχουμε τηρήσει αυτήν την υπόσχεση, επιδρώντας θετικά στη ζωή εκατοντάδων χιλιάδων ασφαλισμένων.»

Ενδεικτικές του καλού κλίματος ήταν οι προσωπικές ερωτήσεις που δέχτηκε από τους συμμετέχοντες για την πορεία του και την επαγγελματική του εξέλιξη, από τόσο νεαρή ηλικία. Απαντώντας ο κ. Δημητρίου είπε: «Ανέλαβα σε ηλικία 34 ετών τη θέση του CEO της Generali και αντιμετώπισα πολλές προκλήσεις. Αν η πορεία μου με έμαθε κάτι που αξίζει να μοιραστώ μαζί σας, είναι να έχει κανείς την τόλμη για να κάνει τη διαφορά. Την “τρέλα” να στοχεύεις πιο ψηλά, χωρίς να φοβάσαι να κάνεις λάθη, αλλά να μαθαίνεις από αυτά. Είστε η πιο μορφωμένη γενιά που πέρασε από αυτόν τον τόπο. Ο συνδυασμός γνώσεων, τόλμης και επαγγελματικού ήθους είναι το καλύτερο εφόδιο για μια επιτυχημένη επαγγελματική πορεία, που είμαι σίγουρος ότι σας περιμένει».

Workshop: Σχεδιασμός & Παρουσίαση Προϊόντος

Η ημέρα συνεχίστηκε με την πραγματοποίηση εργαστηρίου, όπου οι συμμετέχοντες είχαν τον πρώτο λόγο. Την σκυτάλη πήρε ο κ. Σίνος – Διευθυντής Risk της εταιρίας, ο οποίος μέσα από μια αναλυτική παρουσίαση αναφέρθηκε σε όλα τα στάδια δημιουργίας ενός προϊόντος από τη στιγμή της γέννησης της ιδέας έως την υλοποίησή της. Οι συμμετέχοντες είχαν με αυτόν τον τρόπο την ευκαιρία να γνωρίσουν από ένα από τα πιο έμπειρα στελέχη του κλάδου, πώς οι θεωρητικές τους γνώσεις εφαρμόζονται στην πράξη στο πλαίσιο μιας πολυεθνικού εταιρείας. Ο ίδιος δέχτηκε πλήθος ερωτήσεων στις οποίες και απάντησε, αποκαλύπτοντας τον ενδιαφέροντα ρόλο της αναλογιστικής επιστήμης και τις ευκαιρίες ανάπτυξης για νέα ταλέντα που προσφέρει.

Με τη σειρά του ο κ. Βασιλόπουλος – Chief Technical Officer της εταιρίας παρουσίασε ένα ενδιαφέρον case study ενός προϊόντος telematics. Κάλεσε τους συμμετέχοντες να επιλέξουν το κατάλληλο προϊόν για την εταιρεία και τον κλάδο αυτοκινήτου, αξιοποιώντας όλα τα στοιχεία και τα στατιστικά που τους παρουσιάστηκαν. Οι ομάδες, αφού επέλεξαν το όνομά τους, ανέπτυξαν τα επιχειρήματα τους με βάση την αγορά στόχο που θα πρέπει να απευθυνθούν, τα χαρακτηριστικά εναλλακτικών λύσεων τηλεματικής, το τελικό κόστος του προϊόντος και τις ανάγκες των ασφαλισμένων. Κατά τη διάρκεια του workshop εκπρόσωποι από διαφορετικά Τμήματα της εταιρείας βρίσκονταν δίπλα σε κάθε ομάδα, συντονίζοντας τη διαδικασία και απαντώντας σε ερωτήματα βάσει της καθημερινής τους εμπειρίας. Η κάθε ομάδα παρουσίασε με πειστικότητα τα επιχειρήματά της αναλύοντας τα υπέρ και τα κατά κάθε λύσης μπροστά στην «επιτροπή προϊόντος», που αποτελούνταν από τα στελέχη της Generali.

Κατά τη διάρκεια του δεύτερου μέρους του workshop οι ομάδες χωρίστηκαν σε: Ομάδα Τιμολόγησης, Ομάδα Marketing & Προώθησης και Ομάδα Πωλήσεων. Κάθε μία ανέλαβε να αναπτύξει τη στρατηγική της και να παρουσιάσει τους βασικούς της άξονες και τις προτεινόμενες ενέργειες. Οι προτάσεις των συμμετεχόντων απέσπασαν τα εύσημα της επιτροπής, αφού όπως τόνισε και ο κ. Βασιλόπουλος: «Η δική σας γενιά καταναλωτών είναι ουσιαστικά το μέλλον και της δικής μας αγοράς, Οι δικές σας ιδέες και οι δικές σας ανάγκες είναι αυτές που κι εμείς καλούμαστε να ικανοποιήσουμε μέσα από τις υπηρεσίες μας». Το workshop ολοκληρώθηκε με την αξιολόγηση των προτάσεων από τους κ.κ. Βασιλόπουλο και Σίνο και την ανάδειξη της καταλληλότερης ιδέας.

Η HR Μanager Μαρία Καμπανέλλου ευχαρίστησε τους συμμετέχοντες αλλά και τον κ. Λαδόπουλο τονίζοντας ότι «αντίστοιχες πρωτοβουλίες που δίνουν φωνή σε νέους ανθρώπους, θα πρέπει να υποστηρίζονται από κάθε εταιρεία που έχει “χώρο” για νέα ταλέντα και νέες ιδέες. Στην Generali η στήριξη και η ανάπτυξη νέων ταλέντων αποτελεί στρατηγική μας προτεραιότητα, γι’ αυτό και διοργανώσαμε φέτος δυναμικά workshops, μέσα από τα οποία οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να αναδείξουν τις ικανότητές τους».

Η ημέρα έκλεισε με την παράθεση γεύματος και την απονομή αναμνηστικών δώρων στους συμμετέχοντες.

Οι εντυπώσεις των συμμετεχόντων

Αξιολογώντας την εμπειρία των Business Days στην Generali, με τη συμπλήρωση ειδικού ερωτηματολογίου, οι συμμετέχοντες δήλωσαν:

«Το workshop διεξήχθη με τέτοιον τρόπο που μας έκανε να σκεφτούμε και να καταλάβουμε τη φιλοσοφία της εταιρείας. Νιώσαμε σαν να είμαστε πραγματικά ομάδα της Generali. Ήταν πραγματικά ένα workshop πολύ δημιουργικό και πρωτότυπο.»

«Μου άρεσε που τα στελέχη, είχαν πολλή διάθεση να μοιραστούν την εμπειρία τους μαζί μας, να μας ακούσουν και να μας δώσουν τροφή για σκέψη. Μου άρεσε πολύ η στάση τους ως προς την εργασία τους, σοβαρή και ταυτόχρονα χαλαρή. Θεωρώ ότι έχουν πετύχει μια δυναμική ισορροπία την οποία εξέπεμπαν σε όλη την διάρκεια της ευχάριστης επικοινωνία μας.»

«Η διάθεση να μας περάσουν τις γνώσεις τους φαινόταν και από την χαρά των ομιλητών αλλά και από την οργάνωση όλης της ημέρας!»

«Όλα ήταν πολύ προσεγμένα και οι ομιλητές μιλούσαν με πάθος, όρεξη και ενθουσιασμό. Το case study που κάναμε ήταν εξαιρετικό και ήταν ιδιαίτερη τιμή για εμάς, να συμμετέχουμε ενεργά σε αυτή την διαδικασία.»

«Αυτό που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση ήταν η προθυμία και η χαρά τον στελεχών να μοιραστούν μαζί μας τις γνώσεις τους.»

«Μου άρεσε που μας μίλησαν ανώτατα στελέχη και μας μύησαν στον κλάδο της ασφάλισης με απλά και κατανοητά λόγια.»

Δείτε περισσότερα στιγμιότυπα από τα Business Days 2018:

Φωτογραφίες: Ι. Διζικιρίκης, Μ. Κουτσαλάς / Grey Images

Σχετικές δημοσιεύσεις

Generali-Mondial Assistance: Μια μεγάλη συνεργασία ξεκινά

Διασφάλιση του υψηλού επιπέδου υπηρεσιών για τους ασφαλισμένους της Εταιρείας χωρίς καμία αλλαγή στις υπάρχουσες παροχές

Πρεμιέρα για τη νέα brand campaign της Generali

Στον αέρα βρίσκεται ήδη η νέα brand campaign της Generali, με κεντρικό μήνυμα «Καθημερινά ζούμε 1000 ζωές και όλες αξίζουν να είναι ασφαλείς».

Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών στην Generali

Η Generali, πιστή στη υπόσχεσή της για την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και εξυπηρέτησης στους ασφαλισμένους της

Επιβεβαιώνει το Α3 με σταθερή προοπτική για την Generali η Moody’s

Στο Α3 με σταθερή προοπτική επιβεβαιώνει η Moody’s Ratings, αναδεικνύοντας την αξιολόγηση χρηματοοικονομικής ευρωστίας του Ομίλου Generali (IFSR).

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Deloitte – Maxima Insurance ενισχύουν το έργο του Συλλόγου Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας Αγ. Στεφάνου

Η Deloitte Ελλάδας σε συνεργασία με τη Maxima Insurance χρηματοδότησαν και παρέδωσαν ένα πλήρως εξοπλισμένο πυροσβεστικό κλιμάκιο στον Σύλλογο Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας Αγίου Στεφάνου.

HOWDEN: Νέο πρόγραμμα cyber κινδύνων, νέα εποχή για την αγορά

Νέο πρόγραμμα κάλυψης cyber κινδύνων έβγαλε προς διάθεση στην αγορά η Howden σε συνεργασία με την Safe Security με την υποστήριξη των Mosaic Insurance, Chubb και Liberty Specialty Markets

Atradius Hellas: Eνισχυμένα έσοδα και αυξημένη κερδοφορία

Την ανοδική τάση των βασικών οικονομικών μεγεθών της διατήρησε η Atradius Hellas στο εννεάμηνο του 2024

Ραντεβού με τη … «ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ» δίνει φέτος ο ΣΕΜΑ

Ο ΣΕΜΑ ιδρύθηκε πριν από 35 και πλέον χρόνια, όταν μια ομάδα χαρισματικών επαγγελματιών συναντήθηκαν με όραμα να αναδείξουν και να θεσμοθετήσουν το επάγγελμα του Μεσίτη Ασφαλίσεων

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Oι φυσικές καταστροφές στην Ελλάδα το διάστημα 2000-2020 και η καταστροφή στη Βαλένθια

 O αριθμός των θυμάτων στη πρόσφατη φυσική καταστροφή στη...

Κ. Χατζηδάκης: Τέσσερις παρεμβάσεις για την ενίσχυση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης

Τέσσερις παρεμβάσεις που υλοποιεί το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών σε στενή συνεργασία με την ηγεσία του Υπουργείου Εσωτερικών

Ε. Ράπτη στα Greek Hospitality Awards: Μαζί θα κρατήσουμε την Ελλάδα ψηλά στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη

Επέστρεψε η μεγάλη γιορτή του ελληνικού τουρισμού με την τέλεση της κορυφαίας εκδήλωσης αριστείας για την ελληνική ξενοδοχία.

Ν. Παπαθανάσης, grha24: H Ελλάδα παρουσιάζει ένα δυνατό πρόσωπο στην παγκόσμια αγορά

Από το βήμα του 10ου Greek Hospitality Awards, ο κ. Νίκος Παπαθανάσης, αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών συνεχάρη τους ανθρώπους του τουριστικού κλάδου

Χ. Σταϊκούρας στα Greek Hospitality Awards: Τα μεγάλα έργα υποδομών αναβαθμίζουν το τουριστικό προϊόν

Επέστρεψε η μεγάλη γιορτή του ελληνικού τουρισμού με την τέλεση της κορυφαίας εκδήλωσης αριστείας για την ελληνική ξενοδοχία.