back to top
10.4 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 22 2025

Τα νέα ταλέντα σχεδιάζουν το επόμενο καινοτόμο προϊόν της Generali

Πιο συμμετοχικά και διαδραστικά από κάθε άλλη φορά ήταν τα φετινά Business Days που φιλοξένησε η Generali στα κεντρικά της γραφεία στην Αθήνα τον Οκτώβριο. Η εταιρεία υποδέχθηκε πάνω από 30 φοιτητές και αποφοίτους ανώτατων πανεπιστημιακών ιδρυμάτων, οι οποίοι φιλοδοξούν να ξεκινήσουν δυναμικά την επαγγελματική τους καριέρα.

Τους συμμετέχοντες συνόδευσε ο καθηγητής Ιορδάνης Λαδόπουλος, ο οποίος είναι εμπνευστής του Πανοράματος Επιχειρηματικότητας. Ένας θεσμός που επιχειρεί να ανοίξει το διάλογο των νέων ταλέντων με το χώρο εργασίας, αλλά και να αποτελέσει ένα forum ιδεών και ανάπτυξης της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους οι νέοι είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν αλλά και θέσουν ερωτήματα σε έμπειρα στελέχη της Generali.

- Advertisement -

Συνομιλώντας με τον CEO

Τους φοιτητές καλωσόρισε ο CEO της Generali Παναγιώτης Δημητρίου, ο οποίος συνομίλησε μαζί τους σε φιλικό κλίμα και δέχθηκε ερωτήσεις για τον ασφαλιστικό κλάδο και το ρόλο της ασφάλισης. Ο ίδιος ανέλυσε την πορεία και την αξία του ασφαλιστικού κλάδου παγκοσμίως αλλά και στην Ελλάδα, ο οποίος όπως είπε χαρακτηριστικά «διαδραματίζει ρόλο στυλοβάτη της επιχειρηματικότητας και του κοινωνικο-οικονομικού συστήματος, λειτουργώντας συμπληρωματικά, ενώ έχει ακόμη περισσότερα να προσφέρει εάν διαμορφωθεί το κατάλληλο νομικό πλαίσιο».

- Advertisement -

«Η ασφάλιση δεν είναι απλώς προϊόν, δεν είναι απλώς υπηρεσία, είναι υπόσχεση και δέσμευση», τόνισε ο κ. Δημητρίου. «Μια ματιά στα στατιστικά στοιχεία της ελληνικής αγοράς αλλά και στην πορεία των 133 χρόνων της Generali στην Ελλάδα αρκούν για να σας πείσουν στο πόσο απαρέγκλιτα έχουμε τηρήσει αυτήν την υπόσχεση, επιδρώντας θετικά στη ζωή εκατοντάδων χιλιάδων ασφαλισμένων.»

Ενδεικτικές του καλού κλίματος ήταν οι προσωπικές ερωτήσεις που δέχτηκε από τους συμμετέχοντες για την πορεία του και την επαγγελματική του εξέλιξη, από τόσο νεαρή ηλικία. Απαντώντας ο κ. Δημητρίου είπε: «Ανέλαβα σε ηλικία 34 ετών τη θέση του CEO της Generali και αντιμετώπισα πολλές προκλήσεις. Αν η πορεία μου με έμαθε κάτι που αξίζει να μοιραστώ μαζί σας, είναι να έχει κανείς την τόλμη για να κάνει τη διαφορά. Την “τρέλα” να στοχεύεις πιο ψηλά, χωρίς να φοβάσαι να κάνεις λάθη, αλλά να μαθαίνεις από αυτά. Είστε η πιο μορφωμένη γενιά που πέρασε από αυτόν τον τόπο. Ο συνδυασμός γνώσεων, τόλμης και επαγγελματικού ήθους είναι το καλύτερο εφόδιο για μια επιτυχημένη επαγγελματική πορεία, που είμαι σίγουρος ότι σας περιμένει».

Workshop: Σχεδιασμός & Παρουσίαση Προϊόντος

Η ημέρα συνεχίστηκε με την πραγματοποίηση εργαστηρίου, όπου οι συμμετέχοντες είχαν τον πρώτο λόγο. Την σκυτάλη πήρε ο κ. Σίνος – Διευθυντής Risk της εταιρίας, ο οποίος μέσα από μια αναλυτική παρουσίαση αναφέρθηκε σε όλα τα στάδια δημιουργίας ενός προϊόντος από τη στιγμή της γέννησης της ιδέας έως την υλοποίησή της. Οι συμμετέχοντες είχαν με αυτόν τον τρόπο την ευκαιρία να γνωρίσουν από ένα από τα πιο έμπειρα στελέχη του κλάδου, πώς οι θεωρητικές τους γνώσεις εφαρμόζονται στην πράξη στο πλαίσιο μιας πολυεθνικού εταιρείας. Ο ίδιος δέχτηκε πλήθος ερωτήσεων στις οποίες και απάντησε, αποκαλύπτοντας τον ενδιαφέροντα ρόλο της αναλογιστικής επιστήμης και τις ευκαιρίες ανάπτυξης για νέα ταλέντα που προσφέρει.

Με τη σειρά του ο κ. Βασιλόπουλος – Chief Technical Officer της εταιρίας παρουσίασε ένα ενδιαφέρον case study ενός προϊόντος telematics. Κάλεσε τους συμμετέχοντες να επιλέξουν το κατάλληλο προϊόν για την εταιρεία και τον κλάδο αυτοκινήτου, αξιοποιώντας όλα τα στοιχεία και τα στατιστικά που τους παρουσιάστηκαν. Οι ομάδες, αφού επέλεξαν το όνομά τους, ανέπτυξαν τα επιχειρήματα τους με βάση την αγορά στόχο που θα πρέπει να απευθυνθούν, τα χαρακτηριστικά εναλλακτικών λύσεων τηλεματικής, το τελικό κόστος του προϊόντος και τις ανάγκες των ασφαλισμένων. Κατά τη διάρκεια του workshop εκπρόσωποι από διαφορετικά Τμήματα της εταιρείας βρίσκονταν δίπλα σε κάθε ομάδα, συντονίζοντας τη διαδικασία και απαντώντας σε ερωτήματα βάσει της καθημερινής τους εμπειρίας. Η κάθε ομάδα παρουσίασε με πειστικότητα τα επιχειρήματά της αναλύοντας τα υπέρ και τα κατά κάθε λύσης μπροστά στην «επιτροπή προϊόντος», που αποτελούνταν από τα στελέχη της Generali.

Κατά τη διάρκεια του δεύτερου μέρους του workshop οι ομάδες χωρίστηκαν σε: Ομάδα Τιμολόγησης, Ομάδα Marketing & Προώθησης και Ομάδα Πωλήσεων. Κάθε μία ανέλαβε να αναπτύξει τη στρατηγική της και να παρουσιάσει τους βασικούς της άξονες και τις προτεινόμενες ενέργειες. Οι προτάσεις των συμμετεχόντων απέσπασαν τα εύσημα της επιτροπής, αφού όπως τόνισε και ο κ. Βασιλόπουλος: «Η δική σας γενιά καταναλωτών είναι ουσιαστικά το μέλλον και της δικής μας αγοράς, Οι δικές σας ιδέες και οι δικές σας ανάγκες είναι αυτές που κι εμείς καλούμαστε να ικανοποιήσουμε μέσα από τις υπηρεσίες μας». Το workshop ολοκληρώθηκε με την αξιολόγηση των προτάσεων από τους κ.κ. Βασιλόπουλο και Σίνο και την ανάδειξη της καταλληλότερης ιδέας.

Η HR Μanager Μαρία Καμπανέλλου ευχαρίστησε τους συμμετέχοντες αλλά και τον κ. Λαδόπουλο τονίζοντας ότι «αντίστοιχες πρωτοβουλίες που δίνουν φωνή σε νέους ανθρώπους, θα πρέπει να υποστηρίζονται από κάθε εταιρεία που έχει “χώρο” για νέα ταλέντα και νέες ιδέες. Στην Generali η στήριξη και η ανάπτυξη νέων ταλέντων αποτελεί στρατηγική μας προτεραιότητα, γι’ αυτό και διοργανώσαμε φέτος δυναμικά workshops, μέσα από τα οποία οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να αναδείξουν τις ικανότητές τους».

Η ημέρα έκλεισε με την παράθεση γεύματος και την απονομή αναμνηστικών δώρων στους συμμετέχοντες.

Οι εντυπώσεις των συμμετεχόντων

Αξιολογώντας την εμπειρία των Business Days στην Generali, με τη συμπλήρωση ειδικού ερωτηματολογίου, οι συμμετέχοντες δήλωσαν:

«Το workshop διεξήχθη με τέτοιον τρόπο που μας έκανε να σκεφτούμε και να καταλάβουμε τη φιλοσοφία της εταιρείας. Νιώσαμε σαν να είμαστε πραγματικά ομάδα της Generali. Ήταν πραγματικά ένα workshop πολύ δημιουργικό και πρωτότυπο.»

«Μου άρεσε που τα στελέχη, είχαν πολλή διάθεση να μοιραστούν την εμπειρία τους μαζί μας, να μας ακούσουν και να μας δώσουν τροφή για σκέψη. Μου άρεσε πολύ η στάση τους ως προς την εργασία τους, σοβαρή και ταυτόχρονα χαλαρή. Θεωρώ ότι έχουν πετύχει μια δυναμική ισορροπία την οποία εξέπεμπαν σε όλη την διάρκεια της ευχάριστης επικοινωνία μας.»

«Η διάθεση να μας περάσουν τις γνώσεις τους φαινόταν και από την χαρά των ομιλητών αλλά και από την οργάνωση όλης της ημέρας!»

«Όλα ήταν πολύ προσεγμένα και οι ομιλητές μιλούσαν με πάθος, όρεξη και ενθουσιασμό. Το case study που κάναμε ήταν εξαιρετικό και ήταν ιδιαίτερη τιμή για εμάς, να συμμετέχουμε ενεργά σε αυτή την διαδικασία.»

«Αυτό που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση ήταν η προθυμία και η χαρά τον στελεχών να μοιραστούν μαζί μας τις γνώσεις τους.»

«Μου άρεσε που μας μίλησαν ανώτατα στελέχη και μας μύησαν στον κλάδο της ασφάλισης με απλά και κατανοητά λόγια.»

Δείτε περισσότερα στιγμιότυπα από τα Business Days 2018:

Φωτογραφίες: Ι. Διζικιρίκης, Μ. Κουτσαλάς / Grey Images

Σχετικές δημοσιεύσεις

Generali: Διαχρονική δέσμευση προς τους ασφαλισμένους και διαχείριση αυξήσεων στα ασφάλιστρα υγείας

Η επίσημη θέση της Εταιρείας αναφορικά με τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας και τη δέσμευσή της προς τους ασφαλισμένους της

Feel the Love! Το νήμα της αγάπης έχει το χρώμα της Generali

Οι Lion Hearts της Generali μοιράστηκαν για μια ακόμη χρονιά μοναδικές στιγμές αγάπης και γιορτής με ξεχωριστούς συνανθρώπους 

Σκεφτείτε σοβαρά την ασφάλιση φορητών ηλεκτρικών συσκευών 

H εταιρία ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ Insurance Brokers σε συνεργασία με την GENERALI Hellas σχεδίασε και διαμόρφωσε ένα νέο πρωτοποριακό πρόγραμμα

Η Luxottica  αύξησε την συμμετοχή της και στην Generali  πάνω από 10% και κάτω 20%

Η εταιρεία θα έπρεπε  να πάρει την έγκριση απ’ όλες τις εποπτικές αρχές στα κράτη μέλη που έχει θυγατρικές εταιρείες ο όμιλος Generali

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ο Βαγγέλης Μπακάλης Τεχνικός Διευθυντής P&C και Marine στην Howden Hellas

Η Howden Hellas, ο μεγαλύτερος μεσίτης ασφαλίσεων στην Ελλάδα και στην Κύπρο, ανακοινώνει με χαρά την ένταξη του Βαγγέλη Μπακάλη

MEGA Brokers: Ο ετήσιος διαγωνισμός πωλήσεων με προορισμό το Λας Βέγκας

Η MEGA Brokers ανακοινώνει ότι ο ετήσιος διαγωνισμός πωλήσεων για το 2025 πλησιάζει στην κορύφωσή του, με μόλις τρεις μήνες να απομένουν για την ολοκλήρωσή του

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Μια λαμπρή βραδιά στο Μουσείο Μπενάκη για όσους προσφέρουν στην κοινωνία και τον αθλητισμό

Σε εορταστικό κλίμα η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική, υποδέχτηκε τις ημέρες των Χριστουγέννων στο Μουσείο Μπενάκη / Πειραιώς 138

Oι θέσεις της ΕΑΕΕ για τη διάταξη αναπροσαρμογής ασφαλίστρων υγείας

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) διατυπώνει τις θέσεις της για την διάταξη με θέμα την αναπροσαρμογή ασφαλίστρων υγείας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Interlife Ασφαλιστική στις 30 εισηγμένες που ξεχώρισε η RSM Ελλάδος

Τις 30 ελληνικές εισηγμένες εταιρείες που διοικούνται από Διοικητικά Συμβούλια τα οποία χαρακτηρίζονται από τη μεγαλύτερη ποικιλομορφία

40 δις δολάρια το κόστος των πυρκαγιών στο L.A.

Στα 40 δις δολάρια ανέρχεται  το κόστος των πυρκαγιών στο Λος Αντζελες, σύμφωνα με αναλυτές της Keefe Bruyette & Woods.

Οδηγός για ψηφιακή κάρτα εργασίας

Για πρώτη φορά, καταγράφεται ψηφιακά όλο το ισχύον θεσμικό πλαίσιο που ρυθμίζει την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

«Πονοκέφαλος» για επιχειρήσεις και οργανισμούς οι επιθέσεις DDOS

Ολοένα και πιο συχνή απειλή για επιχειρήσεις και οργανισμούς αποτελούν οι κατανεμημένες επιθέσεις άρνησης υπηρεσίας (DDoS/Distributed Denial-of-Service).

Η Carglass® συμμετέχει στο πρόγραμμα ανακύκλωσης The Green City

Η Carglass®, κορυφαία εταιρεία στον τομέα επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων καθώς και στην παραμετροποίηση συστημάτων ADAS