back to top
31.1 C
Athens
Σάββατο 28 Ιουνίου 2025

Σημαντική διάκριση για το πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών της Anytime στα Loyalty Awards 2023

H Anytime της Interamerican, παραμένοντας πιστή στην υπόσχεσή της να προσφέρει κάθε στιγμή περισσότερα και να χτίζει σταθερές σχέσεις εμπιστοσύνης, έχει δημιουργήσει το πρόγραμμα επιβράβευσης Anytime Club, το οποίο διακρίθηκε στα φετινά Loyalty Awards. 

Στην Τελετή Απονομής του πιο σημαντικού θεσμού επιβράβευσης αποτελεσματικών πρωτοβουλιών, σε προγράμματα και μοντέλα ανταμοιβής, το Anytime Club απέσπασε Bronze Award στην κατηγορία Best Partnership Initiative.

- Advertisement -

Το Anytime Club διακρίθηκε για την καινοτομία του, τη διαφοροποίηση στον ασφαλιστικό κλάδο, την ευκολία πρόσβασης και πλοήγησης των μελών στην πλατφόρμα, αλλά κυρίως για το πλήθος των προνομίων και των προσφορών που προσφέρει στους πελάτες της Anytime.

- Advertisement -

Για την Anytime η αφοσίωση αποτελεί το βασικότερο θεμέλιο στη σχέση με τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται και η οικοδόμησή της δεν βασίζεται μόνο στην αγορά ενός ασφαλιστικού προϊόντος, αλλά σε μία ισχυρότερη σχέση, που στοχεύει σε προσωποποιημένες επικοινωνίες και σε ουσιαστική ανταμοιβή, προσφέροντας περισσότερη ασφάλεια, περισσότερες επιλογές, περισσότερα προνόμια και ευελιξία.

Η συγκεκριμένη διάκριση αποδεικνύει έμπρακτα πως η Anytime έχει ως πρωταρχικό στόχο να κάνει τη θετική διαφορά στη ζωή των ανθρώπων κάθε στιγμή και να προσφέρει πολλά περισσότερα από μία απλή ασφάλιση. Στοχεύει με κάθε της πρόγραμμα και ενέργεια να δημιουργεί λύσεις που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες, επιδιώκοντας μια καλύτερη καθημερινότητα και ασφαλιστική εμπειρία.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Anytime στο Helmos Mountain Festival: Κάθε στιγμή…πιο ψηλά

Η Anytime συμμετείχε δυναμικά στο Helmos Mountain Festival το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, συνεχίζοντας το μήνυμα «Stay Safe

Η Anytime εγκαινίασε το ανακαινισμένο Δημοτικό Σχολείο στο Μεγάλο Μοναστήρι

Η Anytime, σε συνεργασία με τη Humanity Greece, την Πέμπτη 29 Μαΐου 2025, παρέδωσαν στην τοπική κοινωνία της Θεσσαλίας το ανακαινισμένο Δημοτικό Σχολείο στο Μεγάλο Μοναστήρι

Interamerican: Θα προσεγγίσει το ορόσημο των 500 εκατ. ευρώ η παραγωγή το 2024

Την εκτίμηση ότι, η συνολική παραγωγή της Interamerican θα προσεγγίσει τα 500 εκατ. Ευρώ το 2024 έχουν πολλά στελέχη του ομίλου μετά το τέλος του γ' τριμήνου.

Νέα καμπάνια ευαισθητοποίησης της Anytime

Η Anytime, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Save the day» και σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», εκπαιδεύει φέτος 2.000 μαθητές σε λύκεια της

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Μ. Κοκολάκης, InTTrust: Η τεχνολογία δεν είναι αυτοσκοπός, είναι ένα μέσο

Ομιλία - Παρουσίαση κατά τη διάρκεια του 18th Insurance Conference #inco25 έκανε ο κ. Μάνος Κοκολάκης MSc, Customer Success Manager - InTTrust.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

«Εξαιρετική κίνηση της Pharma PLUS είναι η συνεργασία με το AFFIDEA»

Με πορεία δεκαεπτά ετών και μια μοναδική συνεργασία με τη Pharma PLUS, η Χιτοπούλα Μελίδου μιλά για την ισχυρή συμμαχία τους

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο