back to top
14.4 C
Athens
Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2024

Νέα καμπάνια ευαισθητοποίησης της Anytime

«Να βρείτε κάποιον να κοιτάζει το μέλλον με ασφάλεια»

Η Anytime, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Save the day» και σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», εκπαιδεύει φέτος 2.000 μαθητές σε λύκεια της Αττικής, με στόχο την εκπαίδευση μαθητών της Β’ και Γ’ Λυκείου σε θέματα οδικής ασφάλειας.

- Advertisement -

Με κεντρικό μήνυμα «Να βρείτε κάποιον να κοιτάζει το μέλλον με ασφάλεια», η ενέργεια θα προβάλλεται μέσα από ένα βίντεο 20’’ στις ψηφιακές οθόνες του σταθμού μετρό Συντάγματος, από τη Δευτέρα 13 Μαΐου μέχρι και τις 9 Ιουνίου, στοχεύοντας στην ευρύτερη ευαισθητοποίηση του κοινού για την οδική ασφάλεια.

- Advertisement -

Η καμπάνια επικεντρώνεται στην προστασία και ενδυνάμωση των νέων, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για την καλλιέργεια μιας θετικής οδηγικής κουλτούρας και αποτυπώνοντας τη δέσμευση της Anytime για ένα μέλλον, όπου η οδική ασφάλεια αποτελεί προτεραιότητα για όλους και η εκπαίδευση γίνεται στην πράξη ένα από τα πιο βασικά μέτρα για να μηδενίσουμε τα ατυχήματα στους δρόμους.

Η στρατηγική συνεργασία της Anytime με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», το οποίο από το 2009 έχει εκπαιδεύσει πάνω από 150.000 μαθητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε θέματα ασφαλούς οδήγησης, πραγματώνει την υπόσχεσή της να προσφέρει κάθε στιγμή περισσότερα, κοιτάζοντας το μέλλον με ασφάλεια και συμβάλλοντας παράλληλα στην προσπάθεια διαμόρφωσης ενός ασφαλέστερου αύριο στους δρόμους της Ελλάδας.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

«Ζούμε τα θέλω μας και το τώρα»

Η Allianz, κορυφαίος ασφαλιστικός πάροχος, παραμένει πιστή στη δέσμευσή της να διαμορφώνει μια κοινωνία όπου οι άνθρωποι μπορούν να δημιουργούν

Interamerican: Θα προσεγγίσει το ορόσημο των 500 εκατ. ευρώ η παραγωγή το 2024

Την εκτίμηση ότι, η συνολική παραγωγή της Interamerican θα προσεγγίσει τα 500 εκατ. Ευρώ το 2024 έχουν πολλά στελέχη του ομίλου μετά το τέλος του γ' τριμήνου.

To τηλεοπτικό σποτ της Euroins Insurance Greece

Με κεντρικό μήνυμα “Ασφαλίζουμε ότι πολυτιμότερο για εσάς και για την οικογένεια σας!” η Euroins Insurance Greece λανσάρει μια νέα τηλεοπτική καμπάνια

Η Anytime στρατηγικός υποστηρικτής του Εκπαιδευτικού Προγράμματος Οδικής Ασφάλειας «Κάν’ το Σωστά»

Η Anytime και το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς», ανακοινώνουν την στρατηγική συνεργασία τους για την προαγωγή

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Δημιούργησε αναμνήσεις μαζί με τους συνεργάτες της στο ταξίδι επιβράβευσης στην Ιρλανδία

Οι συνεργαζόμενοι συμμετέχοντες διαμεσολαβητές, οι οποίοι πέτυχαν εξαιρετικές παραγωγικές επιδόσεις βάσει του ετήσιου διαγωνισμού πωλήσεων για το 2023

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η Ετήσια Εκδήλωση του Ασφαλιστικού Γραφείου ΠΑΡΟΝ

Τη Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2024, ο πολυχώρος ART FACTORY φιλοξένησε την ετήσια εκδήλωση του ασφαλιστικού γραφείου ΠΑΡΟΝ

Τα μεγέθη της ασφαλιστικής αγοράς του 2023, σύμφωνα με τα ΔΠΧΑ 17 και ΔΠΧΑ 9

Παρουσιάστηκε η 14η έκδοση της Ετήσιας Έκθεσης του 2024 για την Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά

Η Howden Hellas απέσπασε για άλλη μία χρονιά το Βραβείο Overall Performance

Η Howden Hellas ο μεγαλύτερος μεσίτης ασφαλίσεων στην Ελλάδα, διακρίθηκε για άλλη μία χρονιά με το Βραβείο Overall Performance στα FMAwards 2024

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Self test για τον καρκίνο του παχέος εντέρου: Κι όμως, σώζει ζωές

Ο καρκίνος του παχέος εντέρου είναι από τους πιο θανατηφόρους πανευρωπαϊκά, με 170.000 ανθρώπους να πεθαίνουν κάθε χρόνο

“Η SOFTONE, με νέες εφαρμογές, στηρίζει τον ψηφιακό μετασχηματισμό”

Οι άριστες εταιρείες και πρακτικές στον κλάδο της λογιστικής και της οικονομικής διοίκησης βρέθηκαν στο επίκεντρο της λαμπερής Τελετής Απονομής των Greek Accounting & Finance Awards 2024

Νίκος Μακρόπουλος: H βράβευση του «gentleman» της ασφαλιστικής αγοράς

Σε μία λαμπρή τελετή στο Μέγαρο Μουσικής, όλη η ασφαλιστική αγορά τίμησε τον Νίκο Μακρόπουλο της «Ευρώπη Ασφαλιστική» για την συνολική του προσφορά

Δημιούργησε αναμνήσεις μαζί με τους συνεργάτες της στο ταξίδι επιβράβευσης στην Ιρλανδία

Οι συνεργαζόμενοι συμμετέχοντες διαμεσολαβητές, οι οποίοι πέτυχαν εξαιρετικές παραγωγικές επιδόσεις βάσει του ετήσιου διαγωνισμού πωλήσεων για το 2023

Τι συζήτησαν δύο κορυφαία στελέχη της ασφάλισης στην εκδήλωση της KPMG

Η εκδήλωση της KPMG είχε ένα ενδιαφέρον #paneldiscussion που συντόνισε ο Φίλιππος Κάσσος, Partner, Audit, Insurance Services της KPMG