της Ελενας Ερμείδου
Στην «Lemonade», εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης και οικονομικής συμπεριφοράς επενδύει η Allianz, η μεγαλύτερη ασφαλιστική παγκοσμίως, στοχεύοντας να παραμείνει πάντα πρώτη στην κορυφή.
«Παρακολουθούμε πολύ στενά τις εξελίξεις στο κλάδο των insurtech παγκοσμίως και είναι τιμή για εμάς να επενδύσουμε στην Lemonade…. θα κάνουμε ότι είναι δυνατό, ώστε επιταχύνουμε την ανάπτυξη τους εντός ΗΠΑ και εκτός», δηλώνει ο Solmaz Altin, Chief Digital Officer at Allianz SE.
« Η Allianz ξέρει να εκτιμά και έτσι αναγνωρίζεται ως μία εταιρεία που βρίσκεται μπροστά από τις εξελίξεις στο τρόπο σκέψης για το δικό μας κλάδο» δήλωσε ο Daniel Schreiber, συνιδρυτής και CEO στην Lemonade, υπογραμμίζοντας πώς στόχος της εταιρείας είναι η περαιτέρω ανάπτυξη των σχέσεων τους.
Σημειώνεται ότι δεν έχουν ανακοινωθεί λεπτομέρειες που αφορούν στην επένδυση