back to top
26.6 C
Athens
Τετάρτη 27 Αυγούστου 2025

«Πακέτα» οδοντιατρικών υπηρεσιών: «Παγίδα» για ανυποψίαστους ασθενείς

Την προσοχή των οδοντιατρικών ασθενών εφιστά ο Οδοντιατρικός Σύλλογος Πειραιά (ΟΣΠ), μετά από καταγγελίες και παράπονα που δέχεται μαζικά το τελευταίο διάστημα για διαφήμιση προσφορών μαϊμού από διάφορα οδοντιατρικά κέντρα.

Οι επιτήδειοι αξιοποιούν για να πετύχουν το σκοπό τους μια σειρά από επικοινωνιακά τεχνάσματα, όπως η παροχή υπηρεσιών σε αναξιοπαθούντες στο πλαίσιο της κοινωνικής υπευθυνότητας, μιας και λόγω της κρίσης οι Έλληνες τείνουν να παραμελούν τη στοματική τους υγεία. Η πραγματικότητα με την οποία έρχονται αντιμέτωποι οι οδοντιατρικοί ασθενείς που δελεάζονται μακράν απέχει όμως από τις προσφορές που διαφημίζονται…

- Advertisement -

«Ο μόνος σκοπός που εξυπηρετούν οι συγκεκριμένες προσφορές είναι η προσέλκυση «πελατείας» και όχι η κατανόηση των πραγματικών αναγκών και των προβλημάτων των ασθενών. Για τον λόγο αυτό συστήνουμε στους πολίτες να μην παρασύρονται από διάφορες προσφορές, οι οποίες δια Νόμου απαγορεύονται που γίνονται στο όνομα μιας υποτιθέμενης κοινωνικής μέριμνας» τονίζει ο ΟΣΠ. «Το αίσθημα της κοινωνικής ευθύνης δεν είναι δυνατόν να αποτυπωθεί με δήθεν προσφορές σε τιμές, που πλησιάζουν ή και ταυτίζονται με τις συνήθεις τιμές των οδοντιατρικών πράξεων. Αποτυπώνεται με ουσιώδη άσκηση του οδοντιατρικού επαγγέλματος σε πληθυσμιακές ομάδες που έχουν πραγματική ανάγκη» προσθέτει.

Σημειώνεται πως παραδείγματα αυξημένου αισθήματος κοινωνικής ευθύνης αποτελούν οι πολυετείς δράσεις του Οδοντιατρικού Συλλόγου Πειραιώς σε σχολεία, καταυλισμούς, ΚΑΠΗ και κέντρα ΑμεΑ, όπου εθελοντικά οι οδοντίατροι και χωρίς κανένα οικονομικό όφελος προσφέρουν τις υπηρεσίες τους, δείχνοντας τον ανθρωπισμό τους.

- Advertisement -

Εξάλλου, ο οδοντίατρος δεν οφείλει να είναι ο ειδικός για πάσα νόσο, αλλά εκείνος που μέσω της κατανόησης, της γνώσης, αλλά και της αυτογνωσίας του, μπορεί να επενδύσει σε μια μακροχρόνια σχέση με τον ασθενή του, με απώτερο σκοπό να αντεπεξέλθει στις ιδιαίτερες ανάγκες του και να του παρέχει την καλύτερη ιατρική φροντίδα.

«Η σχέση οδοντιάτρου – ασθενούς είναι μια ιδιαίτερη σχέση, καθώς επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες, όπως ο πιθανός φόβος, οι προηγούμενες άσχημες οδοντιατρικές εμπειρίες, τα παιδικά βιώματα, καθώς και το γεγονός ότι ο οδοντίατρος επεμβαίνει στη στοματική κοιλότητα που είναι ένα πολύ προσωπικό σημείο του σώματος. Εύλογο είναι λοιπόν πως η άριστη θεραπευτική σχέση μεταξύ τους δεν μπορεί παρά να είναι μια σχέση που χτίζεται σταδιακά και εδραιώνεται με το χρόνο. Οδοντιατρικές θεραπείες σε επιχειρήσεις στις οποίες η σχέση αυτή διαβρώνεται σε βάρος και των ασθενών και των οδοντιάτρων και οι οποίες έχουν βασικό μέλημα τα οικονομικά συμφέροντα, καλό είναι να αποφεύγονται» καταλήγει ο ΟΣΠ.

Πηγή: virus.com.gr

Σχετικές δημοσιεύσεις

Παίζοντας με ασφάλεια: Προλαμβάνοντας τις αθλητικές απάτες

H Kaspersky συνιστά προσοχή σε πλατφόρμες streaming, πωλήσεις εισιτηρίων και αγορές προϊόντων

Αντιπαράθεση για το «βραχιόλακι» στα ΤΕΠ: Σφοδρή κριτική από την ΕΙΝΑΠ στον Γεωργιάδη

Σε συγκυριακούς λόγους αποδίδει η ΕΙΝΑΠ τη μείωση του χρόνου αναμονής στα τμήματα επειγόντων περιστατικών

Έρευνα Revolut για τους Έλληνες ταξιδιώτες: Απάτες φοβάται η Gen Z, κλοπές οι μεγαλύτεροι

Η οικονομική διαχείριση των διακοπών αποτελεί σημαντικό μέλημα για τους Έλληνες, χωρίς να περνά απαρατήρητο το ζήτημα της ασφάλειας

Ανίχνευση Απάτης μέσω Αξιοποίησης Big Data, Μηχανικής Μάθησης και Τεχνητής Νοημοσύνης

Μια νέα πραγματικότητα διαμορφώνεται, πλέον, για το σύνολο της ασφαλιστικής αγοράς καθώς ο ασφαλιστικός κλάδος προχωρά σταδιακά προς την αναγκαία

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ασθενείς με καρδιοπάθεια ζητούν πρόσβαση στη συσκευή INR – Παρέμβαση του Πανελλήνιου Συνδέσμου

Σοβαρό πρόβλημα που αφορά τη χορήγηση της συσκευής INR και των αναλωσίμων της καταγγέλλει ο Σύνδεσμος

«30 ώρες αβοήθητος στα επείγοντα»: Καταγγελία κόρης ασθενή στον Ευαγγελισμό για τις συνθήκες περίθαλψης

Η επιστολή περιγράφει με λεπτομέρειες την πολύωρη ταλαιπωρία του πατέρα της καταγγέλουσας και την απουσία βασικών υπηρεσιών περίθαλψης

Αντίδραση του Ιατρικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης για τα διπλώματα οδήγησης ηλικιωμένων

Ο ΙΣΘ υπερασπίζεται τη νομιμότητα των διαδικασιών και το κύρος των ιδιωτών ιατρών, ενώ προειδοποιεί για νομικές συνέπειες

Finddoctors.gov.gr: Ο Γεωργιάδης παρουσίασε τη νέα ψηφιακή πύλη για δωρεάν ιατρικά ραντεβού

Η πρωτοβουλία ενισχύει την προσβασιμότητα στην πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας, ωστόσο η ενημέρωση του κοινού, κατά τον Ά. Σκέρτσο, παραμένει περιορισμένη

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ασθενείς με καρδιοπάθεια ζητούν πρόσβαση στη συσκευή INR – Παρέμβαση του Πανελλήνιου Συνδέσμου

Σοβαρό πρόβλημα που αφορά τη χορήγηση της συσκευής INR και των αναλωσίμων της καταγγέλλει ο Σύνδεσμος

«30 ώρες αβοήθητος στα επείγοντα»: Καταγγελία κόρης ασθενή στον Ευαγγελισμό για τις συνθήκες περίθαλψης

Η επιστολή περιγράφει με λεπτομέρειες την πολύωρη ταλαιπωρία του πατέρα της καταγγέλουσας και την απουσία βασικών υπηρεσιών περίθαλψης

Νέοι ορίζοντες από σήμερα για την ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική

Τα αποτελέσματα και οι επόμενοι στόχοι που ανακοινώθηκαν στη σημερινή Γενική Συνέλευση της ΕΥΡΩΠΗ Holdings

ΤτΕ: Στα 21,5 δισ. ευρώ αυξήθηκε το ενεργητικό των ασφαλιστικών επιχειρήσεων το β΄ τρίμηνο

Oι ασφαλιστικές τεχνικές προβλέψεις αυξήθηκαν κατά 177 εκατ. ευρώ, στα 15.732 εκατ. ευρώ, έναντι 15.555 εκατ. ευρώ το προηγούμενο τρίμηνο

Η Υδρόγειος Ασφαλιστική ενισχύει τις υπηρεσίες ταξιδιωτικής κάλυψης

Οι καλύψεις περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων ατυχήματα, απώλεια αποσκευών και καθυστερήσεις, ενώ έμφαση δίνεται στην αστική ευθύνη των ταξιδιωτών