back to top
15.6 C
Athens
Δευτέρα Ιανουάριος 20 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1706

Ποιοι πέτυχαν στις εξετάσεις της 26ης Σεπτεμβρίου

0

Πίνακες επιτυχόντων στις εξετάσεις της 26ης Σεπτεμβρίου 2015 στην Αθήνα για την πιστοποίηση γνώσεων υποψηφίων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών (Επίπεδο Α) και της 27ης Σεπτεμβρίου 2015 στην Αθήνα (Επίπεδα Β, Γ και Δ) και τους σχετικούς πίνακες

Οι ατομικές πιστοποιήσεις θα σταλούν, εντός τριάντα ημερών, στους επιτυχόντες μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών στις ταχυδρομικές διευθύνσεις που έχουν δηλώσει στις αιτήσεις συμμετοχής.

Για τυχόν διευκρινίσεις, μπορείτε να απευθύνεστε στην κα Φωτεινή Σταματιάδου τηλ.: 210-3205054 και στην κα Σοφία Τελάλη τηλ.: 210-3205176, ηλεκτρονική διεύθυνση: sec.certifications@bankofgreece.gr.

Πατήστε εδώ για τον Πίνακα Επιτυχόντων των εξετάσεων της 26ης Σεπτεμβρίου 2015 (ΕΠΙΠΕΔΟ Α).

Πατήστε εδώ για τον Πίνακα Επιτυχόντων των εξετάσεων της 27ης Σεπτεμβρίου 2015 (ΕΠΙΠΕΔΟ Β).

Πατήστε εδώ για τον Πίνακα Επιτυχόντων των εξετάσεων της 27ης Σεπτεμβρίου 2015 (ΕΠΙΠΕΔΟ Γ).

Πατήστε εδώ για τον Πίνακα Επιτυχόντων των εξετάσεων της 27ης Σεπτεμβρίου 2015 (ΕΠΙΠΕΔΟ Δ)

Μάθημα ζωής για πελάτες, συνεργάτες, εργαζόμενους της ΑΧΑ

0

Σύμφωνα με τους δείκτες βιωσιμότητας Dow Jones η ΑΧΑ Ελλάδας έχει εισέλθει από το 2014 στο επίπεδο στρατηγικής προσέγγισης της Εταιρικής Υπευθυνότητας. Η σημαντική αυτή επιτυχία είναι αποτέλεσμα της βαθιάς δέσμευσης όλων των ανθρώπων της Εταιρείας σε μία μακροπρόθεσμη αποστολή, εκείνη της πρόληψης κινδύνων μέσω της σωστής και δομημένης εκπαίδευσης.

Ένας από τους κύριους κινδύνους που στοχεύει να ελαχιστοποιήσει η ΑΧΑ είναι εκείνος των τροχαίων συμβάντων. Κατανοώντας πλήρως την ανάγκη ενίσχυσης της οδικής ασφάλειας, σχεδίασε, σε συνεργασία με το Driving Academy, μία ειδικά διαμορφωμένη εκπαίδευση για ασφαλή, τεχνική και οικονομική οδήγηση. Πρόκειται για ένα ολοήμερο πρόγραμμα, το οποίο προσφέρει η Εταιρεία ως επιβράβευση σε 80 πιστούς πελάτες της από όλη την Ελλάδα, στους 20 συνεργάτες αυτών των πελατών, οι οποίοι έχουν ξεχωρίσει για την παραγωγική τους δραστηριότητα και σε 20 μέλη του προσωπικού, εκ των οποίων τους πιο πιστούς εθελοντές της και τα μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής.

Οι πελάτες και οι συνεργάτες προέρχονται από τα τρία δίκτυα διανομής της Εταιρείας: το αποκλειστικό δίκτυο Αθήνας και επαρχίας, το δίκτυο Πρακτόρων και Μεσιτών και την Alpha Bank, με την οποία η ΑΧΑ έχει αποκλειστική στρατηγική συνεργασία.

lean_0005

Στη διάρκεια της ημερίδας εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες, υπό την καθοδήγηση πιστοποιημένων και έμπειρων εκπαιδευτών του Driving Academy, ενισχύουν την οδηγική τους αντίληψη και τον τρόπο διαχείρισης του αυτοκινήτου τους σε κανονικές ή δύσκολες συνθήκες, όπως έντονη υπερστροφή και υποστροφή, στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα και κλειστές επαναλαμβανόμενες στροφές. Παράλληλα, οι συμμετέχοντες μαθαίνουν
πώς μπορούν να ελαχιστοποιήσουν την κατανάλωση καυσίμων και την εκπομπή ρύπων στο περιβάλλον.

lean_0024

Καλωσορίζοντας τους συμμετέχοντες της πρώτης ημέρας ο κ. Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ασφαλιστικής, ανέφερε: «Αποστολή μας στην ΑΧΑ είναι να βοηθάμε τους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται να ζουν με μεγαλύτερη ηρεμία σε κάθε στάδιο της ζωής τους. Συνολικά, εστιάζουμε σε 3 κύρια επίπεδα: την πρόληψη εμφάνισης ενός κινδύνου στη ζωή μας, τη θωράκισή μας μέσω της σωστής ασφάλισης έναντι κινδύνων που μπορεί να κληθούμε να αντιμετωπίσουμε και την παροχή ουσιαστικής εξυπηρέτησης όσων αντιμετωπίζουν κάποιο κίνδυνο. Και τα τρία επίπεδα είναι απαραίτητα για μία ολοκληρωμένη προστασία. Η πρόληψη όμως αποτελεί την αφετηρία και δεν θα μπορούσαμε όλοι εμείς στην ΑΧΑ, μέλη της 1ης ασφαλιστικής επωνυμίας παγκοσμίως, να μην στηρίζουμε τον ευγενή αυτόν σκοπό καθημερινά».

lean_0017

Στη συνέχεια, ο κ. Χαράλαμπος Αναστασιάδης, Διευθυντής Ανάπτυξης Προϊόντων και Marketing, αναφέρθηκε στον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζει η Εταιρεία τον σχεδιασμό της ασφάλισης των αναγκών των πελατών και των υπηρεσιών υποστήριξής τους, κατά τη σημαντική στιγμή όπου ένας ασφαλισμένος αντιμετωπίζει ένα ατύχημα. Συγκεκριμένα είπε: «Με στόχο τη σωστή και ολοκληρωμένη προστασία των ασφαλισμένων μας, αναλύουμε και κατανοούμε σε βάθος τις πραγματικές τους ανάγκες και με βάση αυτές σχεδιάζουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η νέα υπηρεσία που έχουμε αναπτύξει στην ασφάλιση του αυτοκινήτου, το «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο». Επιπλέον, στην ΑΧΑ αναγνωρίζουμε τη στιγμή της αποζημίωσης ως τη βασικότερη στιγμή στη σχέση με τον ασφαλισμένο μας και γι’ αυτό αναπτύσσουμε υπηρεσίες ολοκληρωμένης και άμεσης εξυπηρέτησης.

lean_0012

Κλείνοντας, η κ. Λένα Πλαΐτη, Διευθύντρια Επικοινωνίας, δήλωσε: «Στην ΑΧΑ στοχεύουμε σε μία ολιστική προσέγγισης προστασίας των συνανθρώπων μας. Αφετηρία αυτής της διαδρομής είναι η πρόληψη κινδύνων με τη βοήθεια της σωστής εκπαίδευσης. Ένας από τους κύριους άξονες της δραστηριότητάς μας είναι η οδική ασφάλεια για τη μείωση των τροχαίων. Σε αυτό το πλαίσιο έχουμε μία μακρόχρονη συμμαχία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας “Πάνος Μυλωνάς”, με το οποίο έχουμε εκπαιδεύσει 20.000 μαθητές σε 4 χρόνια και συνεχίζουμε. Σήμερα, εγκαινιάζουμε τη συνεργασία μας με το Driving Academy για την εκπαίδευση πελατών, συνεργατών και ανθρώπων του προσωπικού μας, με στόχο την σωστή, υπεύθυνη και

Σεμινάρια ασφαλούς και οικονομικής οδήγησης από την AXA

0
Συμμετοχή του CEO της Ethos Media, κ. Κ. Ουζούνη, στην εκπαιδευτική δράση της AXA

[starbox]

Στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής και κοινωνικής ευθύνης της AXA, επικεφαλής του οποίου είναι η κα Λένα Πλαΐτη, η εταιρεία διοργάνωσε μία πρωτοποριακή και σημαντική δράση ενημέρωσης 120 συνεργατών της στο νευραλγικό τομέα της ασφαλούς και οικονομικής οδήγησης.

Η δράση έλαβε χώρα από την Παρασκευή 16 Οκτωβρίου έως και την Κυριακή 18 Οκτωβρίου, στην ειδικά διαμορφωμένη πίστα της Driving Academy στο δυτικό αεροσταθμό του παλαιού αεροδρομίου στο Ελληνικό.

Η ημέρα ξεκίνησε με σεμινάριο ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης για την ασφαλή και οικονομική οδήγηση από τον κ. Θωμά Παπαπάσχο, διευθυντή της Driving Academy, στο οποίο παρευρέθηκαν και μέλη της ανώτατης διοίκησης της ΑΧΑ όπως ο Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της AXA Ελλάδος, ο Διευθυντής Δικτύων Διανομής, Νίκος Σακελλαρίου και ο Χαράλαμπος Αναστασιάδης, Διευθυντής Ανάπτυξης Προϊόντων και Marketingτης εταιρείας.

 

Οι 20 συμμετέχοντες της πρώτης ημέρας, δημοσιογράφοι, διοικητικά στελέχη και κορυφαίοι εθελοντές της AXA έλαβαν μέρος στις παρακάτω πέντε εκπαιδευτικές δράσεις:

– 1. Οδήγηση με αυτοκίνητο το οποίο είχε προσαρμοσμένο το σύστημα «ΑΡΑΧΝΗ» στους πίσω τροχούς, το οποίο προκαλεί ελεγχόμενη υπερστροφή κατά την οδήγηση του αυτοκινήτου. Οι εκπαιδευόμενοι έλαβαν οδηγίες ώστε να μπορούν με ασφάλεια να ανταποκριθούν σε τέτοιου είδους περιστατικά στο δρόμο
– 2. Εκπαίδευση σε στροφή με βρεγμένο οδόστρωμα και τρόποι αντιμετώπισης υπερστροφικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου
– 3. Εκπαίδευση στο απότομο φρενάρισμα πανικού με ταυτόχρονη αποφυγή εμποδίου
– 4. Αποφυγή εμποδίου με το όχημα να παραμένει εν κινήσει και ελιγμούς τύπου slalom
– 5. Εκπάιδευση οικονομικής οδήγησης σε διαδρομή δύο χιλιομέτρων που προσομοιάζει με κανονικές οδηγικές συνθήκες.

Όλοι οι συμμετέχοντες απεκόμισαν πολύτιμες γνώσεις και εμπειρία, που θα τους βοηθήσουν στην πράξη αλλά και τους καταστήσουν «φάρους» μετάδοσης των πρακτικών αυτών στο άμεσο κοινωνικό, επαγγελματικό και οικογενειακό τους περιβάλλον.

Ευχαριστούμε την AXA για την πρόσκλησή μας και για την έμπρακτή συνεισφορά της στο κοινωνικό σύνολο και αναμένουμε με αυξημένο ενδιαφέρον τις υπόλοιπες προγραμματισμένες δράσεις του προγράμματος ΕΚΕ της εταιρείας.

Κερδίζει έδαφος η αγορά ασφαλιστικών συμβολαίων online

0

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου,

Ολοένα και πιο δημοφιλής γίνεται η αγορά ασφαλιστικών συμβολαίων online -σε αντιπαραβολή με τα παραδοσιακά κανάλια διανομής- όπως έδειξε έρευνα της εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ Speedie Consultants για τη αγορά της Βρετανίας. Στο ερώτημα “τι είδους ασφάλιση αγοράζετε μέσω Διαδικτύου ;” το 67% των ερωτώμενων απάντησε ασφάλεια αυτοκινήτου (με το ποσοστό να έχει αυξηθεί κατά 7% σε σχέση με προηγούμενη έρευνα του 2013) και το 36% ασφάλεια κατοικίας (επίσης με αύξηση 7% την τελευταία διετία).

Το ποσοστό των πελατών που αγοράζουν ταξιδιωτική ασφάλεια online σχεδόν διπλασιάστηκε στο 34% από 18% το 2013, ενώ το ποσοστό των ατόμων που στρέφονται στο Διαδίκτυο για να ασφαλίσουν τα αγαπημένα τους κατοικίδια (pet insurance) τριπλασιάστηκε στο 23%, από μόλις 8% το 2013. Από την άλλη πλευρά, το ποσοστό αυτών που αγοράζουν ασφάλεια υγείας μέσω Διαδικτύου παρέμεινε σταθερό και σχετικά χαμηλό στο 5% κάτι που δείχνει ότι για την συγκεκριμένη κάλυψη, η συμβολή του ανθρώπινου παράγοντα, είτε πρόκειται για ασφαλιστικό σύμβουλο, είτε για μεσίτη είναι σημαντική και το Διαδίκτυο δεν την υποκαθιστά.

Αξιοσημείωτο είναι ωστόσο ότι οι πωλήσεις ασφαλειών ζωής online διπλασιάστηκαν στο 8% από 4% το 2013. Η έρευνα έδειξε επίσης ότι οι περισσότεροι πελάτες (56%) αποκτούν πρόσβαση σε ασφαλιστικά προϊόντα online μέσω δικτυακών τόπων που συγκρίνουν τιμές ομοειδών προϊόντων. Δυο χρόνια πριν το ποσοστό ήταν 23%. Προηγουμένως, η πλειονότητα των πελατών (59%) έβρισκαν το προϊόν που τους ενδιέφερε στο Διαδίκτυο χρησιμοποιώντας μηχανή αναζήτησης, κοινώς…μέσω Google.

Τώρα, το ποσοστό αυτό έχει μειωθεί στο 45%. Πάνω από το 25% των πελατών πηγαίνουν κατευθείαν στο site της ασφαλιστικής εταιρείας που τους ενδιαφέρει, ενώ οι αγορές ασφαλιστικών προϊόντων που έγιναν ως αποτέλεσμα ενός e-mail διπλασιάστηκαν στο 11% από 5% το 2013. “Ενώ βλέπουμε μεγάλη αύξηση στις αγορές ασφαλειών online εν γένει, για ορισμένα προϊόντα, οι ρυθμοί διαδικτυακών πωλήσεων επιταχύνονται, ενώ για άλλα παραμένουν σταθεροί”, σημείωσε ο Τζέισον Χίλοτ, διευθυντής της Speedie Consultants.

“Επίσης, οι πελάτες χρησιμοποιούν πλέον διάφορα κανάλια για να κάνουν τις αγορές τους, Αυτό δείχνει ότι μια “πολυ-καναλική” (omnichannel) προσέγγιση είναι ενδεδειγμένη για το μάρκετινγκ των ασφαλιστικών προϊόντων online. Επομένως, οι εταιρείες πρέπει να διασφαλίσουν ότι έχουν παρουσία σε διαφορετικά κανάλια ώστε να διευρύνουν τις online δραστηριότητές τους”. Γιατί οι αποκαλούμενοι omnichannel καταναλωτές απαιτούν από την επιχείρηση να τους καλύψει όποιον τρόπο κι αν επιλέξουν και αυτό φυσικά ισχύει και για τους ασφαλιστικούς ομίλους.

Επιτέλους! Μόνιμοι για τα νοσοκομεία – Δείτε τον πίνακα.

0

Επιβεβαιώνοντας το ρεπορτάζ του Virus (δείτε εδώ), το ΑΣΕΠ προκήρυξε σήμερα διακόσιες είκοσι έξι (226) θέσεις τακτικού προσωπικού για τη στελέχωση των νοσοκομείων, που θα πληρωθούν με σειρά προτεραιότητας. Η προκήρυξη (επισυνάπτεται κάτωθι) αφορά νοσηλευτικό, διοικητικό και λοιπό παραϊατρικό προσωπικό Πανεπιστημιακής και Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης για τις δομές υγείας της 1ης, 2ης, 3ης, 4ης και 5ης Υγειονομικής Περιφέρειας.
Άλλες 759 θέσεις τακτικού προσωπικού ΤΕ και ΔΕ κατηγορίας, αναμένεται να προκηρυχθούν την επόμενη εβδομάδα. Πιο ουσιαστική, ωστόσο, θα είναι η ανακούφιση του συστήματος σε περίπου 1 μήνα, όπου θα ξεκινήσει η 2η δέσμη προσλήψεων στις οποίες θα περιλαμβάνεται και ιατρικό προσωπικό. Ειδικότερα, αναμένεται να προκηρυχθούν άλλες 2.440 μόνιμες θέσεις ιατρικού, νοσηλευτικού και λοιπού παραϊατρικού και διοικητικού προσωπικού.
«Παρά την αδιαμφισβήτητη δυσκολία της οικονομικής συγκυρίας, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου προχωρά στη σταδιακή ενίσχυση των μονάδων του ΕΣΥ με στόχο την προάσπιση της δημόσιας υγείας αλλά και την ανακούφιση των εργαζόμενων που όλα αυτά τα χρόνια με το ζήλο και το φιλότιμό τους κρατούν όρθιο το δημόσιο σύστημα» αναφέρει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Υγείας.
Συνολικά, η νέα κυβέρνηση έχει δεσμευτεί για την πραγματοποίηση 3.500 προσλήψεων μόνιμου προσωπικού μέσα στο 2015. Μέχρι την ολοκλήρωσή τους, όπως έχει πει, τα κενά θα καλύπτονται από επικουρικό προσωπικό.

pin_thesewn_4k_2015_el_GR

ΠΗΓΗ: virus.com.gr

Τι θα πρέπει να εξηγήσει η ΕΑΕΕ στον κ. Κατρούγκαλο

0

Το Ασφαλιστικό είναι πρώτο θέμα στην ατζέντα των συζητήσεων ελληνικής κυβέρνησης με τους θεσμούς αλλά παραδόξως η ελληνική ασφαλιστική αγορά είναι απούσα. Η κυβέρνηση αντί να ανοίξει τη συζήτηση για ένα νέο ασφαλιστικό προσπαθεί να αναδιανείμει μία κατάσταση που φωνάζει από μακριά ότι είναι αδιέξοδη.

Δέσμια των ιδεοληψιών της , αποφεύγει τις ιδιωτικές ασφαλιστικές και τους θεσμούς της ιδιωτικής ασφάλισης ως ο ‘διάβολος το λιβάνι’. Κρίμα γιατί με την κοντόφθαλμη λογική της όχι μόνο διαιωνίζει το πρόβλημα αλλά χάνει ευκαιρίες. Κατ’ αρχήν εάν δεχόταν την συμμετοχή της ιδιωτικής ασφάλισης ΜΑΖΙ με την κοινωνική θα γλύτωνε τουλάχιστον 1 δις. Ευρώ μέτρα (φορολογίας) το χρόνο.  Κεφάλαια που θα μπορούσαν να οδηγηθούν σε άλλα αναπτυξιακά θέματα.  Σε τελική ανάλυση , η κυβέρνηση προσπαθεί να ικανοποιήσει τη “γενιά που φεύγει” , δηλαδή των 70+ , χάνοντας την «γενιά που έρχεται» δηλαδή των 20+.  Κάθε σύνταξη που πληρώνεται με το υπάρχον σύστημα είναι λεφτά από τις επόμενες γενιές. Ή αλλιώς το εγγόνι χρηματοδοτεί τον παππού του.

Υπάρχει και η διάμεσος κατάσταση όπως λέμε  στην Στατιστική, δηλαδή οι γενικές μεταξύ των 20+ και 60+ που είναι οι γενικές που σηκώνουν το κάρο της Ασφάλισης.  Με την ανεργία να προσεγγίζει το 30% , την αδύναμη οικονομία (ύφεση) , την εισφοροδιαφυγή  και το δημογραφικό πρόβλημα να οξύνεται , οι 30-40-50άρηδες  θα κληρονομήσουν άδεια Ταμεία Ασφάλισης, Ανεργία και αδυναμία επιστροφής στην Εργασία εάν χάσεις τη δουλειά σου.  Εάν στο Ασφαλιστικό συμμετείχε και η ιδιωτική Ασφάλιση τότε και μικρότερη εισφοροδιαφυγή θα είχαμε και καλύτερη Κοινωνική Ασφάλιση και δυναμικότερους ρυθμούς ανάπτυξης της οικονομίας.  Αυτά θα προσπαθήσει να εξηγήσει η ΕΑΕΕ στην επόμενη συνάντηση με τον υπουργό Εργασίας κ. Κατρούγκαλο.

Ναυτασφάλιση: Οι επιπτώσεις από την μείωση των περιοχών υψηλού κινδύνου

0
πλοία στο λιμάνι

 

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Μείωση του ασφαλιστικού κόστους για τις ναυτιλιακές εταιρείες διαφαίνεται στον ορίζοντα μετά την απόφαση ενός διεθνούς ναυτιλιακού οργανισμού να μειώσει την γεωγραφική περιοχή που θεωρείται υψηλού κινδύνου (High Risk Area ή HRA)  στην Ερυθρά Θάλασσα και τον Ινδικό Ωκεανό αναφορικά με τον κίνδυνο επίθεσης από Σομαλούς πειρατές.

H μείωση της HRA θα πρέπει να οδηγήσει σε μειωση των ασφαλίστρων για τις ναυτιλιακές, δήλωσε ο Πέτερ Σαντ, επικεφαλής ναυτιλιακός αναλυτής της  Baltic and International Maritime Council  (BIMCO). Όπως αποκάλυψε το Platts, την περασμένη εβδομάδα η BIMCO απέστειλε συμβουλευτικό έγγραφο για τη μείωση του HRA στα στις 65 μοίρες ανατολικά από 78 προηγουμένως και στα νότια στις 10 μοίρες από 5 προηγουμένως. Τα όρια της περιοχής υψηλού κινδύνου στην Ερυθρά Θάλασσα και στον Κόλπο του Αντεν μειώθηκαν σε 15 μοίρες βόρεια και 22 μοίρες βόρεια, αντίστοιχα.

Η BIMCO  είναι ο μεγαλύτερος διεθνής ναυτιλιακός σύνδεσμος του κόσμου με πάνω από 2.200 μέλη και επανεξετάζει συχνά τις βέλτιστες πρακτικές διαχείρισης για προστασία έναντι του κινδύνου πειρατείας γύρω από τη Σομαλία. Από τη στιγμή που όντως μειωθούν τα ασφαλιστικά κόστη, θα εξαρτηθεί από τις συνθήκες της αγοράς πόσο γρήγορα θα μετακυλιστούν τα οφέλη στους πελάτες, είπε ο Σαντ. Η μείωση -όταν γίνει- θα αποτυπωθεί σίγουρα στους ναύλους για τα δρομολόγια τάνκερ και πλοίων ξηρού φορτίου που περνούν από τα δυτικά παράλια της Ινδίας”  υποστήριξε παράγοντας της αγοράς. Το πρόσθετο ασφάλιστρο που επιβαρύνει στην παρούσα φάση τα πλοία που σταματούν στα λιμάνια της περιοχής (Βομβάη, Βεγγάλη κλπ.)  θα πρέπει να καταργηθεί”, υποστήριξε άλλος.

Δεν συμμερίζονται, όμως, όλοι στους ναυτιλιακούς κύκλους την αισιοδοξία αυτή. “Η μείωση της HRA είναι περισσότερο θεωρητική άσκηση καθώς δεν έχουν υπάρξει σημαντικές επιθέσεις σε εμπορικά πλοία στην επίμαχη περιοχή εδώ και περίπου τρία χρόνια, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα την προσαρμογή των ναύλων”, σημείωσε ναυλομεσίτης πετρελαιοφόρων πλοίων στη Σιγκαπούρη. Η “μάστιγα” των Σομαλών πειρατών έφτασε στο ζενίθ της το 2011 (οπότε εκδηλώθηκαν 151 επιθέσεις σε εμπορικά πλοία) όταν τα πλοία που διέσχιζαν την περιοχή υψηλού κινδύνου επωμίζονταν βαριές δαπάνες για να έχουν ένοπλους φύλακες εν πλω, ενώ δυνάμεις του πολεμικού ναυτικού από διάφορες χώρες επιτηρούσαν τα διεθνή ύδατα στα ανοιχτά της Σομαλίας. ¨Αμφιβάλλω για το εάν θα μπορέσει κανείς να υπολογίσει την επίπτωση της μείωσης της HRA για οποιοδήποτε από τα δρομολόγια που θεωρητικά θα επηρεάζονταν”, σημείωσε ο Σαντ. ‘’Αλλες παράμετροι της αγοράς είναι πιο σημαντικές”.

Η ίδια η BIMCO από την πλευρά της σημείωσε ότι μπορεί να περιόρισε τα όρια της HRA, υπογράμμισε όμως παράλληλα ότι οι πειρατές διατηρούν την επιχειρησιακή τους ετοιμότητα. Τυχόν μείωση των μέτρων φύλαξης στην περιοχή θα μπορούσε να αποτελέσει ευκαιρία για την αναβίωση των δραστηριοτήτων των πειρατών. “Επομένως, διατηρώντας τη δέσμευση να προασπίσει την ασφάλειά του με ίδια μέσα, ο ναυτιλιακός κλάδος υποστηρίζει πλήρως την συνέχιση της στρατιωτικής παρουσίας στην περιοχή όσο η απειλή της πειρατίας εξακολουθει να υφίσταται”, καταλήγει η BIMCO.

Οι προτεραιότητες στη χάραξη εθνικής πολιτικής στο Φάρμακο

0

«Πρέπει να επιμείνουμε να διαμορφώνουμε δικούς μας στόχους οι οποίοι οδηγούν σε υποστόχους όπως η αύξηση εγχώριας παραγωγής γενοσήμων, ανάπτυξη έρευνας, πολιτική εισόδου καινοτόμων φαρμάκων, ελάττωση συμμετοχής ασθενών», ανέφερε ο κ. Μπασκόζος κατά τη συζήτηση στο 2ο πάνελ του συνεδρίου.
Για τα ζητήματα που επικεντρώνεται πλέον η Κυβέρνηση, ανέφερε ότι συμπεριλαμβάνεται η δημιουργία κατευθυντήριων οδηγιών, η επέκταση και ολοκλήρωση ηλεκτρονικής συνταγογράφησης, ο έλεγχος από τον ΕΟΦ της επιστημονικής πληροφορίας σε φαρμακευτικά σκευάσματα, η γρήγορη ενσωμάτωση των θεραπευτικών πρωτοκόλλων». Υπογράμμισε επίσης, ότι για όλα τα φάρμακα θα πρέπει να υπάρχει ο ίδιος τρόπος αντιμετώπισης ώστε να μην ευνοούνται κάποια φάρμακα έναντι άλλων.
Ο κ. Μπασκόζος τέλος ανέφερε ότι το σχέδιο της Κυβέρνησης δίνει προτεραιότητα στις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και στα χαμηλά εισοδήματα, καθώς και στην αύξηση εξειδικευμένων θέσεων εργασίας. Εκτίμησε επίσης, ότι ο χάρτης υγείας θα είναι έτοιμος μέσα στο 2015 και πως τα ηλεκτρονικά μητρώα ασθενών θα είναι διαθέσιμα εντός του 2016.
Από την πλευρά της Boehringer Ingelheim, με επενδύσεις 50 εκατ. και εξαγωγές σε 50 χώρες, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Δημήτρης Αναγνωστάκης, σημείωσε ότι «για να υπάρξει μεγαλύτερη προοπτική πρέπει να υπάρχουν κίνητρα για την παραγωγή, όπως και να αυξηθεί η τοπική παραγωγή». Τόνισε, επίσης, ότι πρέπει να δοθούν στις επιχειρήσεις φορολογικά κίνητρα, κίνητρα για τις εισφορές των εργαζομένων, για την επιστροφή των rebates και claw back, αφού το φάρμακο, εκτός από κοινωνικό αγαθό, είναι και επιχειρηματικό αγαθό που συμβάλλει στην ανάπτυξη και στην εθνική οικονομία.
Ο Dr. Joao Barroca, Διευθύνων Σύμβουλος, Bayer Hellas, επιδοκίμασε τις προτάσεις του κ. Μπασκόζου επισημαίνοντας ότι «χρειάζονται προτάσεις απλές και πρακτικές που μπορούμε να εφαρμόσουμε. Το ζήτημα είναι ο ασθενής να έχει το συγκεκριμένο φάρμακο που έχει ανάγκη». Τόνισε επίσης, ότι τους τελευταίους 7-8 μήνες το περιβάλλον δεν ήταν σαφές και αυτό που απαιτείται είναι ένας οδικός χάρτης ώστε ο καθένας να ξέρει τι μπορεί να κάνει.
Ο Αντώνης Καρόκης, Διευθυντής Εταιρικών Υποθέσεων, MSD σημείωσε ότι «όσο πιο πολλά δεδομένα έχουμε, οι οριζόντιες πολιτικές φτάνουν στο τέλος τους». Σε ότι αφορά τη διαπραγμάτευση, επισήμανε ότι το σύστημα είχε μοναδική φιλοσοφία τη μείωση της δαπάνης, υπογραμμίζοντας μεταξύ άλλων ότι αυτό που απαιτείται είναι ένα πιο απλό και ελεύθερο σύστημα τιμών, μια διαδικασία αποζημίωσης που θα αναγνωρίζει την αξία νέων φαρμάκων, αλλά και επένδυση στους ανθρώπους στον ΕΟΠΥΥ.
Ο Κωνσταντίνος Κοφινάς, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Merck για την Ελλάδα & την Κύπρο σημείωσε ότι «το 1/3 του όγκου φαρμάκων μας παράγεται στην Ελλάδα καθώς θέλουμε η ελληνική επιχείρηση να έχει εξαγωγικό χαρακτήρα που βοηθά και σε ανάπτυξη θέσεων εργασίας. Πρέπει όλοι να συμφωνήσουμε σ’ ένα πρόγραμμα δράσης και να καταλήξουμε ποιες είναι οι προτεραιότητες σημειώνοντας ότι αν λειτουργήσουν όλα τα προαναφερόμενα μέτρα και υπάρξει πρωτογενής έλεγχος δεν θα χρειαστεί να υπάρξει πυρόσβεση στο τέλος με το clawback».
Ο Γιώργος Καλαμίτσης, Chair of the Hellenic Liver Patient Association “Prometheus”, Executive Board Member, European Region of the World Hepatitis Alliance τόνισε ότι λείπει η πολιτική βούληση, αναφέροντας ενδεικτικά ότι τον περασμένο Μάιο ο πρώην Υπ. Υγείας κ. Κουρουμπλής είχε δεσμευτεί ότι τον Ιούνιο θα λειτουργήσει Επιτροπή Διαπραγμάτευσης το οποίο δεν συνέβη. Η διαπραγμάτευση θα πρέπει να γίνει στο πλαίσιο της Διαφάνειας και να αναρτώνται τα πάντα στο διαδίκτυο.

ΠΗΓΗ: virus.com.gr

Ασφάλιση οχημάτων δήμου Νέας Ιωνίας

0

 

 

Διαγωνισμό για την κατακύρωση της χαμηλότερης τιμής για την ασφάλιση των οχημάτων του προκηρύσσει ο δήμος Νέας Ιωνίας. Η συνολική ετήσια προπολογιζόμενη δαπάνη ανέρχεται σε 131.600 ευρώ σύμφωνα με μελέτη του Τμήματος Προμηθειών.

 

Η υποβολή των προσφορών γίνεται στη διαδικτυακή πύλη www.promitheus.gov.gr του ΕΣΗΔΗΣ με καταληκτική ημερομηνία τις 19/10 στις 17:00.

 

Περισσότερες πληροφορίες: 213 2000456-9

Ασφάλιση περιουσιακών στοιχείων του ΝΑΤ

0

 

 

Διαγωνισμό για την κατακύρωση της χαμηλότερης τιμής για την ασφάλιση των περιουσιακών του στοιχείων προκηρύσσει το ΝΑΤ. Η ασφάλιση είναι για δύο χρόνια και η προυπολογισθείσα δαπάνη έως 150.000 ευρώ.

 

Η υποβολή των προσφορών γίνεται στη διαδικτυακή πύλη www.promitheus.gov.gr του ΕΣΗΔΗΣ με καταληκτική ημερομηνία τις 9 Νοεμβρίου στις 15:00.

 

Περισσότερες πληροφορίες: 210 4149431