back to top
19.6 C
Athens
Σάββατο 17 Μαΐου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1705

Interamerican: Συνεργάζεται με τη FRISS για την αντιμετώπιση της ασφαλιστικής απάτης

0
Ο Γιάννης Καντώρος, γενικός διευθυντής ασφαλιστικών εργασιών του ομίλου Interamerican

Τη λύση της FRISS, της μεγαλύτερης εταιρείας στον τομέα της στην Ευρώπη –με ιδιαίτερα αναπτυγμένη γνώση της ελληνικής αγοράς και πάνω από 60 εφαρμογές για διαχείριση θεμάτων εντοπισμού απάτης, ανεπιθύμητου κινδύνου και κανονιστικής συμμόρφωσης–, επέλεξε η Interamerican.

Πιο συγκεκριμένα, η ασφαλιστική θα αξιοποιήσει τη FRISS για αξιολόγηση κινδύνου τόσο πριν από τη σύναψη συμβολαίων όσο και έναντι απαιτήσεων, για τον εντοπισμό ενδεχόμενης απόπειρας εξαπάτησης. Η προηγμένη λύση FRISS καθιστά διακριτές τις ψευδείς δηλώσεις όποτε εμφανισθούν και αποτρέπει την ανάληψη ανεπιθύμητων κινδύνων στις ασφαλίσεις κατά ζημιών (κλάδοι γενικών ασφαλίσεων) εκ μέρους της εταιρείας. «Η αυτόματη εκτίμηση κινδύνων πριν τη νομική ανάληψή τους, καθώς και η αποτελεσματική μέθοδος ανίχνευσης πιθανής απάτης κατά την υποβολή απαιτήσεων αποτελούν βασικά τους λόγους για την εφαρμογή ψηφιακών εργαλείων, στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής στόχευσης της Interamerican να είναι η πρώτη απόλυτα ψηφιακή ασφαλιστική εταιρεία της αγοράς έως το 2020» τονίζει σχετικά ο Γιάννης Καντώρος, γενικός διευθυντής ασφαλιστικών εργασιών της εταιρείας.

Η Interamerican επέλεξε να ενεργοποιήσει τη λύση της FRISS με λογισμικό SaaS (Software as a Solution), για το οποίο ο Christian van Leeuwen, CTO της FRISS, διαβλέπει μια αντίστοιχη ευρύτερη τάση: «Περί το 85% των πελατών μας επιλέγουν τον τρόπο SaaS. Σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες ο τρόπος λειτουργίας SaaS έχει αποδειχθεί μακροχρόνια επιτυχής, όπως για παράδειγμα στις Κάτω Χώρες, όπου το 95% των ασφαλιστικών εταιρειών χρησιμοποιούν το μοντέλο, ενώ διεθνώς η χρήση κυμαίνεται περί το 60%. Όλο και περισσότεροι ασφαλιστές μεταβαίνουν από τη λύση της Ίδιας Εγκατάστασης (On Premise) στο SaaS και είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό ότι τα πλεονεκτήματα αυτής της μεθόδου αναγνωρίζονται τώρα και σε άλλες χώρες».

Η Interamerican επισημαίνει στη σχετική ανακοίνωση ότι αντιμετωπίζει ήδη με αξιοσημείωτη επιτυχία τις απόπειρες απάτης, αλλά επιζητεί τη βέλτιστη υποστήριξη του τομέα διαχείρισης των απαιτήσεων πελατών με σύγχρονα εργαλεία, που θα επιτρέπουν πιο αποδοτικές και καλύτερα εστιασμένες αποφάσεις. «Η εκ των προτέρων επισκόπηση όλων των δηλώσεων απαιτήσεων όχι μόνον εντοπίζει αυτομάτως πιθανές ψευδείς δηλώσεις, αλλά επιταχύνει και τις αποζημιωτικές διαδικασίες διακανονισμού και εξόφλησης προς όφελος των εντίμων πελατών, οι οποίοι αποτελούν και τη συντριπτική πλειοψηφία. Ο συνδυασμός με την αποτίμηση κινδύνων κατά την ανάληψή τους, δηλαδή πριν την έκδοση ατομικού συμβολαίου, θα συνεπιφέρει μία ακόμη καλύτερη ποιότητα χαρτοφυλακίου και θα βελτιώσει τα μελλοντικά αποτελέσματα» αναφέρει η εταιρεία.

Επισημαίνεται ότι η ασφαλιστική απάτη στην Ελλάδα ξεπερνά ετησίως σε κόστος τα 70 εκατ. ευρώ, ενώ μόνο η ζημιά από τα ανασφάλιστα οχήματα ξεπερνά τα 25 εκατ. ευρώ.

11η Ημερίδα Insurance Forum, σε συνεργασία με τον σύλλογο ασφαλιστών Λάρισας

0

Μετά την επιτυχημένη ημερίδα του insuranceforum.gr στη Θεσσαλονίκη, η Insurance Innovation διοργανώνει για πρώτη φορά ημερίδα στην πόλη της Λάρισας, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Επαγγελματιών Ασφαλιστών του νομού.

logo-asfalistes-larissasΈτσι λοιπόν, η 11η Ημερίδα του insuranceforum.gr, με θέμα «Οι εξελίξεις στην ασφαλιστική αγορά και η εφαρμογή του Solvency II. Εταιρείες και διαμεσολαβητές μπροστά σε νέα δεδομένα», θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 22 Μαρτίου 2016, 17.00-21.00, στο ξενοδοχείο Divani Palace Larissa. Συντονιστής της ημερίδας θα είναι ο Αριστείδης Βασιλειάδης, γενικός διευθυντής της Insurance Innovation, ενώ στο πλαίσιο της εκδήλωσης θα πραγματοποιηθεί και η κοπή πίτας του Συλλόγου Επαγγελματιών Ασφαλιστών Ν. Λάρισας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι ημερίδες του insuranceforum.gr διαθέτουν μια νέα οργανωτική δομή, που περιλαμβάνει ομιλίες αλλά και -κυρίως- «τραπέζια συζήτησης», συμμετοχή των παρισταμένων, ανταλλαγή απόψεων και έκδοση συμπερασμάτων.

Στο πρόγραμμα της ημερίδας, η οποία καλείται να διαδραματίσει τον δικό της πρωτοποριακό και αναπτυξιακό ρόλο στην ασφαλιστική αγορά του νομού Λάρισας, θα αναπτυχθούν και θα συζητηθούν θέματα όπως:

  • Κλάδος αυτοκινήτου – ανταγωνισμός άνευ ορίων
  • Μαύροι κωδικοί και αθέμιτες πρακτικές
  • Solvency II και πώς αυτό επηρεάζει την ασφαλιστική διαμεσολάβηση

Επηρεάζονται μόνο οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις από την εφαρμογή της οδηγίας; Υπάρχει ενιαία βούληση να αποβληθούν από την αγορά κακές πρακτικές του παρελθόντος, όπως οι μαύροι κωδικοί και οι αθέμιτες πρακτικές; Μέχρι πού θα φθάσει ο ανταγωνισμός στον κλάδο αυτοκινήτων; Ποιος ωφελείται και ποιος βλάπτεται; Πώς έχουν μεταβληθεί οι καταναλωτικές συμπεριφορές στο πλαίσιο της οικονομικής ύφεσης; Σε αυτά και άλλα ερωτήματα θα κληθούν να απαντήσουν κατά τη διάρκεια της ημερίδας εκπρόσωποι των εταιρειών και της διαμεσολάβησης, ανεξάρτητοι επιστήμονες και ειδικοί εισηγητές.

Η ημερίδα θα διεξαχθεί υπό την αιγίδα του Επιμελητηρίου Λάρισας,του Συνδέσμου Ελλήνων Μεσιτών Ασφαλίσεων (ΣΕΜΑ) και της Ένωσης Επαγγελματιών Ασφαλιστών Ελλάδος (ΕΕΑΕ).

 

Μεγάλοι Χορηγοί Ημερίδας

ΑRAG Νομική Προστασία 

Glassdrive

Interlife Ασφαλιστική

Oρίζων Ασφαλιστική

 

Χορηγός Ημερίδας

AIG

 

Η ημερίδα υποστηρίζεται επικοινωνιακά από:

Τα κλαδικά site Asfalisinet.gr, insuranceworld.gr, insurance-eea.gr

Τα κλαδικά έντυπα insuranceworld και asfalizomai

Τα οικονομικά site Euro2day.gr και sofokleousin.gr

 

Για περισσότερες πληροφορίες, καθώς και για τα χορηγικά πακέτα, μπορείτε να επικοινωνείτε με τον κ. Αριστείδη Βασιλειάδη στο τηλ.: 2312 201 003 ή στο e-mail: administrator@insuranceforum.gr.

 

Αλλάζει το μοντέλο της υγείας ερήμην μας

0

του Αιμίλιου Νεγκή,

Το μοντέλο της παροχής υπηρεσιών υγείας αλλάζει σε διεθνές επίπεδο. Κυβερνήσεις, νοσοκομεία, ασφαλιστικοί φορείς, εταιρείες εξοπλισμού, φαρμακοβιομηχανίες και γιατροί κινούνται σε διαφορετικούς ρυθμούς, όπου στόχος είναι η βελτίωση του αποτελέσματος με ταυτόχρονη μείωση του κόστους. Και γι’ αυτό επενδύουν στις νέες τεχνολογίες. Εμείς εδώ στον κόσμο μας…

vienna-general-hospitalΑυτή την εβδομάδα, βρέθηκα στη Βιέννη. Εκεί πραγματοποιείται κάθε χρόνο το ετήσιο συνέδριο της Ευρωπαϊκής Ακτινολογικής Εταιρείας (European Society of Radiology), το οποίο φέτος επισκέφθηκαν περίπου 30.000 επιστήμονες απ’ όλο τον κόσμο! Παράλληλα, βρέθηκα στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο της Βιέννης (Vienna General Hospital – AKH). Εκεί λοιπόν ξεναγήθηκα μαζί με άλλους δημοσιογράφους από διάφορες χώρες (Πορτογαλία, Ρωσία, Τσεχία κλπ) στο ακτινολογικό τμήμα και πυρηνικής ιατρικής από τρεις καθηγητές.

Θα σας μεταφέρω λοιπόν τις εντυπώσεις μου, σε αντιδιαστολή με την ελληνική πραγματικότητα:

  • Και οι τρεις καθηγητές, που ήταν διευθυντές τμημάτων, ήταν ηλικίας 35-45 ετών, μάχιμοι και δραστήριοι. Εμείς εδώ έχουμε ένα γερασμένο νοσοκομειακό σύστημα και το μόνο που μας νοιάζει είναι αν έχουμε αρκετούς ειδικευόμενους για να βγαίνουν οι εφημερίες!
  • Το πανεπιστημιακό νοσοκομείο της Βιέννης είναι ένα μεγαθήριο με 30 πανεπιστημιακές κλινικές, 2.000 κλίνες και 10.000 εργαζόμενους, από τους οποίους 1.568 γιατροί και 2.829 νοσηλευτές, 1.100 τεχνικό προσωπικό, 200 φαρμακοποιούς, χημικούς, φυσικούς και λοιπό επιστημονικό προσωπικό. Το προσέξατε; Η αναλογία ιατρών προς νοσηλευτές είναι 1 προς 2. Στην Ελλάδα συχνά είναι ένα προς ένα…
  • Η Αυστρία είναι μία χώρα με περίπου 8 εκατ. πληθυσμό και το συγκεκριμένο νοσοκομείο διαθέτει: 6 αξονικούς τομογράφους, 4 μαγνητικούς, δύο PET-CT και το μοναδικό στη χώρα PET-MR. Το τελευταίο ένα μηχάνημα που συνδυάζει την τεχνολογία ΡΕΤ, δηλαδή, εκπομπής ποζιτρονίων με την τεχνολογία μαγνητικής τομογραφίας.
  • Το εν λόγω νοσοκομείο είναι ένα από τα λίγα κέντρα παγκοσμίως στα οποία διεξάγεται έρευνα σχετικά με τις ενδείξεις αυτής της νέας τεχνολογίας. Ήδη, μάλιστα, έχει βρεθεί ότι μπορεί να εντοπίσει κακοήθειες, οι οποίες διαφεύγουν από όλες τις άλλες εξετάσεις.
  • Κάθε εξέταση διαρκεί 1-1,5 ώρα και το μηχάνημα λειτουργεί καθημερινά 12 ώρες. Παρ΄ όλα αυτά, υπάρχει λίστα αναμονής 4-6 εβδομάδες στο PET-MR και έως 2 εβδομάδες για PET-CT, λόγω κυρίως έλλειψης τεχνικού προσωπικού.

Στην Ελλάδα, δεν υπάρχει ούτε ένα μηχάνημα PET-MR τόσο στο δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα. Από την άλλη, έχουμε PET-CT σε Ευαγγελισμό, Μεταξά, Θεαγένειο, Παπαγεωργίου Θεσσαλονίκης και Παίδων Αγλαϊα Κυριακού. Στο Μεταξά πρόσφατα ξεκίνησε να λειτουργεί μία ημέρα την εβδομάδα μετά από 2 χρόνια, που έχει εγκατασταθεί, στο Θεαγένειο και στο Παίδων δεν λειτουργούν! Σημειωτέον, δε, ότι το Μεταξά αγόρασε PT-CT (που δεν μπορούσε να λειτουργήσει), ενώ δεν έχει ούτε αξονικό, ούτε μαγνητικό τομογράφο. Και ύστερα θέλει να λέγεται ογκολογικό νοσοκομείο…

Στο συνέδριο της Βιέννης παρουσιάστηκε επίσης ένας νέος αξονικός τομογράφος. Μάλιστα, μόλις την Τρίτη, ένας ίδιος τέθηκε σε λειτουργία στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο της πόλης. Πρόκειται για το μοντέλο Somatom Drive της γνωστής – και ακατανόμαστης στην Ελλάδα – γερμανικής εταιρείας Siemens. Ο νέος τομογράφος είναι ακριβότερος από τους άλλους. Προσέξτε όμως τι προσφέρει:

  • somaton-driveΜεγαλύτερη ακρίβεια στη διάγνωση σε όλους τους τομείς, από την παιδιατρική μέχρι την καρδιολογία, την ογκολογία και την επείγουσα ιατρική.
  • Διαθέτει ειδικά φίλτρα και λογισμικό ώστε να προσφέρει μέγιστη ακρίβεια με χαμηλή δόση ακτινοβολίας – γεγονός πολύ σημαντικό ειδικά για τα μικρά παιδιά. Είναι ενδεικτικό ότι προσφέρει το ίδιο διαγνωστικό αποτέλεσμα με δόση ακτινοβολίας από 2 έως και 10 φορές χαμηλότερη σε σχέση με τομογράφους 5 ετών. Δεν τολμώ να κάνω σύγκριση με τομογράφους 10 και 15 ετών, που έχουμε εμείς στα νοσοκομεία μας…
  • Ο χειρισμός του συστήματος έχει απλοποιηθεί, προσφέροντας μικρότερο χρόνο εξέτασης και προετοιμασίας. Αυτό σημαίνει ότι ένα νοσοκομείο μπορεί να εξυπηρετήσει μεγαλύτερο αριθμό ασθενών με τον ίδιο αριθμό τεχνικού προσωπικού.

mechanical-thrombectomyΧάρη στον τεχνικό του εξοπλισμό και την εξειδίκευση του προσωπικού του, το πανεπιστημιακό νοσοκομείο της Βιέννης προσφέρει 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο, την αντιμετώπιση εγκεφαλικών με μια σωτήρια μέθοδο: την μηχανική θρομβεκτομή. Με απλά λόγια, όπως οι γιατροί βάζουν στεντ στις στεφανιαίες αρτηρίες, προκειμένου να αντιμετωπίσουν το οξύ έμφραγμα του μυοκαρδίου, έτσι με τη μηχανική θρομβεκτομή μπορούν με έναν ειδικό καθετήρα να εντοπίσουν και να αφαιρέσουν το θρόμβο μέσα στον εγκέφαλο!

Στην Ελλάδα, η μέθοδος δεν εφαρμόζεται σε κανένα δημόσιο νοσοκομείο, ενώ στον ιδιωτικό τομέα υπάρχει τεχνογνωσία στο νοσοκομείο ΙΑΣΩ από την ομάδα του επεμβατικού νευροκτινολόγου κ. Χρήστου Γκόγκα.

Στο συνέδριο της Βιέννης φάνηκε ξεκάθαρα ότι μόνο η επένδυση στην καινοτομία και στις νέες τεχνολογίες μπορούν να προσφέρουν βελτίωση της ποιότητας υπηρεσιών υγείας με το ίδιο ή και χαμηλότερο κόστος για τα νοσοκομεία και το σύστημα υγείας. Ξεκάθαρο είναι επίσης ότι το ελληνικό σύστημα υγείας παρακολουθεί τις εξελίξεις σχεδόν ως αυτιστικό με τη γνωστή “καραμέλα”: ότι οι γιατροί μας είναι εφάμιλλοι με εκείνους του εξωτερικού. Κούνια που μας κούναγε…

 

Πηγή: virus.com.gr

Βρετανία: 6 ασφαλιστικές στο μικροσκόπιο της εποπτικής αρχής

0

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Στο μικροσκόπιο της Αρχής Χρηματοοικονομικής Συμπεριφοράς (Financial Conduct Authority – FCA) μπήκαν έξι ασφαλιστικοί όμιλοι της Βρετανίας, καθώς υπάρχουν υποψίες ότι δεν ενημέρωσαν ως όφειλαν τους πελάτες τους για προμήθειες που τους επέβαλαν.

Υπό διερεύνηση βρίσκονται οι πρακτικές των Abbey Life Assurance Company, Countrywide Assured, Old Mutual Wealth Life Assurance, Police Mutual Assurance Society, Prudential και Scottish Widows. Η έρευνα της FCA αφορά το εάν οι μακροπρόθεσμοι πελάτες των εταιρειών ασφαλειών ζωής έτυχαν δίκαιης μεταχείρισης και εάν ενημερώθηκαν για τις προμήθειες που συνόδευαν τα προϊόντα που προμηθεύτηκαν κατά το χρόνο της αγοράς. Η εποπτική αρχή έχει επίσης ξεκινήσει ξεχωριστή έρευνα στις Abbey Life και Old Mutual, εν μέσω ενδείξεων ότι δεν τήρησαν τους κανόνες όσον αφορά την ενημέρωση που θα έπρεπε να παράσχουν για τα χαρακτηριστικά των συμβολαίων ασφάλειας ζωής και τις προϋποθέσεις για την αλλαγή προϊόντος ή την έξοδο από κάποιο συμβόλαιο.

Η FCA διευκρίνισε πάντως ότι δεν εξετάζει την επιβολή πλαφόν στις προμήθειες που πληρώνουν οι πελάτες όταν ακυρώνουν ένα ασφαλιστικό συμβόλαιο, ούτε την κατάργηση των εν λόγω προμηθειών. H Scottish Widows, η Prudential και η Old Mutual ανακοίνωσαν ότι θα συνεργαστούν πλήρως με την εποπτική αρχή. Αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα έρευνα της FCA έρχεται δυο χρόνια αφότου η Αρχή διέρρευσε τις λεπτομέρειες προηγούμενης έρευνας στον ασφαλιστικό κλάδο σε δημοσιογράφο της «Daily Telegraph», προκαλώντας μεγάλη πτώση στις μετοχές των εταιρειών του κλάδου. Ο τότε επικεφαλής της FCA Martin Wheatley είχε παραδεχθεί ενώπιον της Επιτροπής Χρηματοοικονομικών Υποθέσεων της βρετανικής Βουλής ότι η εποπτική αρχή… «τα είχε κάνει θάλασσα».

 

Βρετανία: 6 ασφαλιστικές στο μικροσκόπιο της εποπτικής αρχής

0

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Στο μικροσκόπιο της Αρχής Χρηματοοικονομικής Συμπεριφοράς (Financial Conduct Authority – FCA) μπήκαν έξι ασφαλιστικοί όμιλοι της Βρετανίας, καθώς υπάρχουν υποψίες ότι δεν ενημέρωσαν ως όφειλαν τους πελάτες τους για προμήθειες που τους επέβαλαν.

Υπό διερεύνηση βρίσκονται οι πρακτικές των Abbey Life Assurance Company, Countrywide Assured, Old Mutual Wealth Life Assurance, Police Mutual Assurance Society, Prudential και Scottish Widows. Η έρευνα της FCA αφορά το εάν οι μακροπρόθεσμοι πελάτες των εταιρειών ασφαλειών ζωής έτυχαν δίκαιης μεταχείρισης και εάν ενημερώθηκαν για τις προμήθειες που συνόδευαν τα προϊόντα που προμηθεύτηκαν κατά το χρόνο της αγοράς. Η εποπτική αρχή έχει επίσης ξεκινήσει ξεχωριστή έρευνα στις Abbey Life και Old Mutual, εν μέσω ενδείξεων ότι δεν τήρησαν τους κανόνες όσον αφορά την ενημέρωση που θα έπρεπε να παράσχουν για τα χαρακτηριστικά των συμβολαίων ασφάλειας ζωής και τις προϋποθέσεις για την αλλαγή προϊόντος ή την έξοδο από κάποιο συμβόλαιο.

Η FCA διευκρίνισε πάντως ότι δεν εξετάζει την επιβολή πλαφόν στις προμήθειες που πληρώνουν οι πελάτες όταν ακυρώνουν ένα ασφαλιστικό συμβόλαιο, ούτε την κατάργηση των εν λόγω προμηθειών. H Scottish Widows, η Prudential και η Old Mutual ανακοίνωσαν ότι θα συνεργαστούν πλήρως με την εποπτική αρχή. Αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα έρευνα της FCA έρχεται δυο χρόνια αφότου η Αρχή διέρρευσε τις λεπτομέρειες προηγούμενης έρευνας στον ασφαλιστικό κλάδο σε δημοσιογράφο της «Daily Telegraph», προκαλώντας μεγάλη πτώση στις μετοχές των εταιρειών του κλάδου. Ο τότε επικεφαλής της FCA Martin Wheatley είχε παραδεχθεί ενώπιον της Επιτροπής Χρηματοοικονομικών Υποθέσεων της βρετανικής Βουλής ότι η εποπτική αρχή… «τα είχε κάνει θάλασσα».

 

Σεμινάριο ΕΙΑΣ: Ασφάλιση γενικής αστικής ευθύνης & ευθύνης προϊόντων

0

Σεμινάριο διάρκειας 6 εκπαιδευτικών ωρών, με τίτλο «Ασφάλιση γενικής αστικής ευθύνης & ευθύνης προϊόντων», θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 30 Μαρτίου 2016, 14:00-19:00, στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος), με εισηγητή τον Μιχάλη Ιωαννίδη, διευθυντή αποζημιώσεων ασφαλίσεων κατά ζημιών στην AXA Ασφαλιστική.

Το σεμινάριο προσφέρει μια εμπεριστατωμένη παρουσίαση της συνολικής διαδικασίας ασφάλισης και ταυτόχρονα δίνει απαντήσεις σε  εξειδικευμένα προβλήματα, συμπεριλαμβανομένων διάφορων πωλησιακών προσεγγίσεων. Απευθύνεται σε στελέχη ασφαλιστικών εταιρειών και υπαλλήλους του κλάδου αστικής ευθύνης  αλλά και σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών που επιθυμούν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους και να εμβαθύνουν στα θέματα του σεμιναρίου. Επίσης, απευθύνεται τόσο σε επαγγελματίες με σχετική εμπειρία όσο και σε άτομα που σχεδιάζουν να δραστηριοποιηθούν στον κλάδο αστικής ευθύνης.

Θεματολογία και σκοπός σεμιναρίου

  • Σύντομη ιστορική αναφορά
  • Νομικό πλαίσιο
  • Τύποι ασφαλιστηρίων
  • Ενεργοποίηση συμβολαίων
  • Συνήθεις καλύψεις / εξαιρέσεις
  • Διαφοροποιήσεις σε σχέση με χώρες του εξωτερικού
  • Ανάλυση αναγκών δυνητικών πελατών
  • Πρακτικά θέματα (case studies)
  • Παραδείγματα ζημιών ποικίλης δυσκολίας
  • Τρόποι πωλησιακής προσέγγισης 

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η ανάδειξη σημαντικών σημείων της θεματολογίας, τα οποία μπορούν να αξιοποιηθούν στην ανάλυση αναγκών δυνητικών πελατών και στην προετοιμασία της πωλησιακής προσέγγισης.

Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016.

Δικαίωμα συμμετοχής στο σεμινάριο

  • 80€ για τα μέλη του ΕΙΑΣ
  • 90€ για τα μη μέλη
  • για τις εταιρείες που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (τρία ή περισσότερα άτομα) σε αυτό το σεμινάριο, το κόστος διαμορφώνεται σε 70€ για τις εταιρείες μέλη του ΕΙΑΣ και σε 80€ για τις εταιρείες μη μέλη.

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής στο αρχείο ΑΣΦ. ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΣΤ. ΕΥΘΥΝΗΣ & ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ 30.3.2016

Σεμινάριο ΕΙΑΣ: Ασφάλιση γενικής αστικής ευθύνης & ευθύνης προϊόντων

0

Σεμινάριο διάρκειας 6 εκπαιδευτικών ωρών, με τίτλο «Ασφάλιση γενικής αστικής ευθύνης & ευθύνης προϊόντων», θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 30 Μαρτίου 2016, 14:00-19:00, στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος), με εισηγητή τον Μιχάλη Ιωαννίδη, διευθυντή αποζημιώσεων ασφαλίσεων κατά ζημιών στην AXA Ασφαλιστική.

Το σεμινάριο προσφέρει μια εμπεριστατωμένη παρουσίαση της συνολικής διαδικασίας ασφάλισης και ταυτόχρονα δίνει απαντήσεις σε  εξειδικευμένα προβλήματα, συμπεριλαμβανομένων διάφορων πωλησιακών προσεγγίσεων. Απευθύνεται σε στελέχη ασφαλιστικών εταιρειών και υπαλλήλους του κλάδου αστικής ευθύνης  αλλά και σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών που επιθυμούν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους και να εμβαθύνουν στα θέματα του σεμιναρίου. Επίσης, απευθύνεται τόσο σε επαγγελματίες με σχετική εμπειρία όσο και σε άτομα που σχεδιάζουν να δραστηριοποιηθούν στον κλάδο αστικής ευθύνης.

Θεματολογία και σκοπός σεμιναρίου

  • Σύντομη ιστορική αναφορά
  • Νομικό πλαίσιο
  • Τύποι ασφαλιστηρίων
  • Ενεργοποίηση συμβολαίων
  • Συνήθεις καλύψεις / εξαιρέσεις
  • Διαφοροποιήσεις σε σχέση με χώρες του εξωτερικού
  • Ανάλυση αναγκών δυνητικών πελατών
  • Πρακτικά θέματα (case studies)
  • Παραδείγματα ζημιών ποικίλης δυσκολίας
  • Τρόποι πωλησιακής προσέγγισης 

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η ανάδειξη σημαντικών σημείων της θεματολογίας, τα οποία μπορούν να αξιοποιηθούν στην ανάλυση αναγκών δυνητικών πελατών και στην προετοιμασία της πωλησιακής προσέγγισης.

Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016.

Δικαίωμα συμμετοχής στο σεμινάριο

  • 80€ για τα μέλη του ΕΙΑΣ
  • 90€ για τα μη μέλη
  • για τις εταιρείες που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (τρία ή περισσότερα άτομα) σε αυτό το σεμινάριο, το κόστος διαμορφώνεται σε 70€ για τις εταιρείες μέλη του ΕΙΑΣ και σε 80€ για τις εταιρείες μη μέλη.

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής στο αρχείο ΑΣΦ. ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΣΤ. ΕΥΘΥΝΗΣ & ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ 30.3.2016

Deloitte: Το 74% των στελεχών επενδύουν στο digital HR

0

Η ψηφιακή τεχνολογία, τα διαρκώς μεταβαλλόμενα δημογραφικά χαρακτηριστικά του εργατικού δυναμικού και η ταχύτητα με την οποία αναπτύσσεται η καινοτομία ωθούν τις εταιρείες να επανασχεδιάσουν την οργανωσιακή τους δομή, να αναπτύξουν νέα μοντέλα ηγεσίας και να καλλιεργήσουν μια εργασιακή κουλτούρα η οποία θα έχει τους εργαζόμενους στο επίκεντρο. Αυτό αναδεικνύεται μέσα από έρευνα της Deloitte που αποκαλύπτει ότι το 74% των στελεχών στρέφεται στο digital HR και διερευνά τους  παράγοντες που επιδρούν στην τεχνολογία και στις επιχειρήσεις και ενισχύουν την ανάγκη για μια «νέα οργάνωση».

Η έρευνα καταδεικνύει ότι οι εταιρείες εξετάζουν προσεκτικά και διορθώνουν την οργανωσιακή τους δομή, απομακρύνονται από τα ιεραρχικά, λειτουργικά επιχειρησιακά μοντέλα και στρέφονται προς διαλειτουργικά δίκτυα ομάδων, σε μια προσπάθεια να γίνουν πιο ευέλικτες, να συνεργάζονται καλύτερα και να θέτουν στο επίκεντρο τον πελάτη. Παρά το τεράστιο ενδιαφέρον σε αυτή τη στροφή, μόνο το 21% των επικεφαλής ανθρώπινου δυναμικού αισθάνονται ειδικοί στον σχηματισμό διαλειτουργικών ομάδων και μόνο το 12% αντιλαμβάνονται τον τρόπο με τον οποίο συνεργάζονται τώρα οι άνθρωποί τους.

Επιπλέον, η διαφορετικότητα ανάμεσα στις γενιές εντείνεται, καθώς λόγω της βαθιάς παγκόσμιας ύφεσης οι millennials με υψηλές προσδοκίες για την προσωπική τους ανάπτυξη εργάζονται δίπλα στους baby boomers, πολλοί εκ των οποίων καθυστερούν τη συνταξιοδότησή τους. Ένα νέο συμβόλαιο εργασίας, καθοδηγούμενο από τις ανάγκες για ταχεία επαγγελματική ανάπτυξη, ευέλικτες εργασιακές συμφωνίες και αύξηση στον αριθμό συμβάσεων εργαζομένων ημιαπασχόλησης, αλλάζει δραματικά τις σχέσεις εργοδότη-εργαζόμενου.

Ο νέος ψηφιακός κόσμος εργασίας ενισχύει περισσότερο αυτές τις αλλαγές. Περίπου τα τρία τέταρτα των στελεχών έχουν εντοπίσει το digital HR –τον ολοκληρωμένο επανασχεδιασμό των εργαλείων και των υπηρεσιών διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού βάσει ψηφιακής τεχνολογίας– ως μια από τις μεγαλύτερες προτεραιότητες. Το 42% των εταιρειών επανασχεδιάζουν τα συστήματα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού ώστε να υποστηρίζουν τη μάθηση μέσω φορητών συσκευών που βελτιώνουν τα μαθησιακά αποτελέσματα, και το 59% στρέφουν τα συστήματα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού προς κινητά συστήματα σε μια προσπάθεια να κάνουν ευκολότερη τη χρήση τους από τους εργαζόμενους.

Print

Μια νέα αναπτυσσόμενη πρακτική όσον αφορά τις στρατηγικές που θέτουν τον εργαζόμενο στο επίκεντρο, το design thinking, αναδύεται ως νέα μεγάλη τάση, η οποία μετασχηματίζει την προσέγγιση των εταιρειών στη διαχείριση, στην υποστήριξη και στην εκπαίδευση του εργατικού δυναμικού τους. Πέραν του ενδιαφέροντος προς τις συναλλακτικές διαδικασίες, οι εταιρείες μελετούν τις συμπεριφορές των εργαζομένων ώστε να βοηθούν στην ανάπτυξη παρεμβάσεων, εφαρμογών και εργαλείων τα οποία λειτουργούν διαισθητικά και είναι εύχρηστα, μειώνουν το stress και εντείνουν την παραγωγικότητα. Πρακτικά, το 79% των στελεχών κατατάσσουν το design thinking ως μια από τις σημαντικότερες προτεραιότητές τους για το 2016.

Σχεδόν 9 στους 10 ερωτηθέντες (86%) κατατάσσουν τις προκλήσεις της εταιρικής κουλτούρας ως «σημαντικές» ή «πολύ σημαντικές». Επιπλέον, το 85% κατατάσσει τις προκλήσεις σε σχέση με τη δέσμευση των εργαζομένων ως «σημαντικές» ή «πολύ σημαντικές».

Για να αντεπεξέλθουν στα ζητήματα αυτά, νέοι ρόλοι αναδύονται στον χώρο του ανθρώπινου δυναμικού, οι οποίοι στην ουσία τους θα μπορούσαν να αποκληθούν «chief experience officer» ή «chief listening officer». Οι εταιρείες προσπαθούν να βελτιώσουν τις ευκαιρίες μάθησης όλων των εργαζομένων αλλά και να καλύψουν τις ελλείψεις τους σε δεξιότητες στη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού: 4 από τα 10 στελέχη αναφέρουν ότι οι εταιρείες τους είναι έτοιμες να αντεπεξέλθουν στις ελλείψεις δεξιοτήτων διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού – μια αύξηση ύψους 25% από το 2015. Επιπλέον, οι υπηρεσίες ανάλυσης δεδομένων με θέμα τους ανθρώπους αναπτύσσονται ραγδαία προκειμένου να βοηθήσουν στην κρίση κουλτούρας και δέσμευσης. Φέτος το ποσοστό των στελεχών που πιστεύουν ότι είναι ικανά να αναπτύξουν μοντέλα πρόγνωσης διπλασιάστηκαν από 4% το 2015 σε 8% το 2016, υποδεικνύοντας ταχεία βελτίωση δεξιοτήτων στον χώρο του ανθρώπινου δυναμικού.

Σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη νέων δεξιοτήτων, οι προοδευτικοί οργανισμοί εστιάζουν στον εργαζόμενο και υιοθετούν νέες, ανοικτές τεχνολογίες μάθησης. Το ποσοστό των εταιρειών οι οποίες αισθάνονται έτοιμες να ενσωματώσουν τα μαζικά ανοιχτά διαδικτυακά μαθήματα (massive open online courses – MOOCs) στις εκπαιδευτικές τους πλατφόρμες αυξήθηκε φτάνοντας το 43% από 30% πέρυσι. Σε σχέση με την αυξημένη υιοθέτηση των MOOCs, η Deloitte συνεργάζεται με το Columbia University και τον Dean Jason Wingard, Ph.D., για την παράδοση ενός MOOC αργότερα μέσα στον χρόνο, το οποίο θα βοηθήσει τους επαγγελματίες του ανθρώπινου δυναμικού να εμβαθύνουν στις αναδυόμενες παγκόσμιες τάσεις στον χώρο τους το 2016.

Τα μοντέλα ηγεσίας αλλάζουν – οι εταιρείες αποδομούν την κλασική πυραμίδα διοίκησης

Η έρευνα της Deloitte αποκαλύπτει ότι η παραδοσιακή πυραμίδα διοίκησης δεν παράγει ηγέτες αρκετά γρήγορα. Το 56% των ερωτηθέντων αναφέρουν ότι οι εταιρείες τους δεν είναι έτοιμες να αντεπεξέλθουν στις ανάγκες τους σε σχέση με την ηγεσία, ενώ περισσότεροι από 1 στους 5 ερωτηθέντες (22%) δηλώνουν ότι δεν διαθέτουν προγράμματα ηγεσίας για millennials. Για να ανταποκριθούν σε αυτό το ζήτημα, η μεγάλη πλειονότητα των στελεχών (89%) δηλώνει ότι η ενδυνάμωση, η αναδιαμόρφωση και η βελτίωση της ηγεσίας του οργανισμού αποτελούν σημαντική προτεραιότητα για τον ερχόμενο χρόνο.

Ο Πέτρος Μίχος, επικεφαλής των Συμβουλευτικών Υπηρεσιών Ανθρώπινων Πόρων της Deloitte, σχολίασε: «Είναι μια εξαιρετική στιγμή για τους επαγγελματίες του ανθρώπινου δυναμικού, οι οποίοι έρχονται στο επίκεντρο του στρατηγικού σχεδιασμού των επιχειρήσεών τους, και όχι μόνο στην υλοποίησή αυτού. Μελετώντας τα ιστορικά στοιχεία τα οποία έχει στη διάθεσή της η Deloitte, βλέπουμε πως τα στελέχη ανθρώπινου δυναμικού στη χώρα μας αισθάνονται ότι ο ρόλος τους γίνεται όλο και πιο σύνθετος και απαιτητικός, και ως εκ τούτου αναγνωρίζουν και τη σημαντικότητά του».

 

Η έρευνα «Παγκόσμιες τάσεις στον χώρο του Ανθρώπινου Δυναμικού 2016» («Global Human Capital Trends 2016»), έγινε με τη συμμετοχή περισσότερων από 7.000 επικεφαλής ανθρώπινου δυναμικού από 130 χώρες και αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες μελέτες για το ανθρώπινο δυναμικό, την ηγεσία και τις προκλήσεις του συγκεκριμένου τομέα.

 

Διαβάστε ολόκληρη την έκθεση: 

 

Deloitte: Το 74% των στελεχών επενδύουν στο digital HR

0

Η ψηφιακή τεχνολογία, τα διαρκώς μεταβαλλόμενα δημογραφικά χαρακτηριστικά του εργατικού δυναμικού και η ταχύτητα με την οποία αναπτύσσεται η καινοτομία ωθούν τις εταιρείες να επανασχεδιάσουν την οργανωσιακή τους δομή, να αναπτύξουν νέα μοντέλα ηγεσίας και να καλλιεργήσουν μια εργασιακή κουλτούρα η οποία θα έχει τους εργαζόμενους στο επίκεντρο. Αυτό αναδεικνύεται μέσα από έρευνα της Deloitte που αποκαλύπτει ότι το 74% των στελεχών στρέφεται στο digital HR και διερευνά τους  παράγοντες που επιδρούν στην τεχνολογία και στις επιχειρήσεις και ενισχύουν την ανάγκη για μια «νέα οργάνωση».

Η έρευνα καταδεικνύει ότι οι εταιρείες εξετάζουν προσεκτικά και διορθώνουν την οργανωσιακή τους δομή, απομακρύνονται από τα ιεραρχικά, λειτουργικά επιχειρησιακά μοντέλα και στρέφονται προς διαλειτουργικά δίκτυα ομάδων, σε μια προσπάθεια να γίνουν πιο ευέλικτες, να συνεργάζονται καλύτερα και να θέτουν στο επίκεντρο τον πελάτη. Παρά το τεράστιο ενδιαφέρον σε αυτή τη στροφή, μόνο το 21% των επικεφαλής ανθρώπινου δυναμικού αισθάνονται ειδικοί στον σχηματισμό διαλειτουργικών ομάδων και μόνο το 12% αντιλαμβάνονται τον τρόπο με τον οποίο συνεργάζονται τώρα οι άνθρωποί τους.

Επιπλέον, η διαφορετικότητα ανάμεσα στις γενιές εντείνεται, καθώς λόγω της βαθιάς παγκόσμιας ύφεσης οι millennials με υψηλές προσδοκίες για την προσωπική τους ανάπτυξη εργάζονται δίπλα στους baby boomers, πολλοί εκ των οποίων καθυστερούν τη συνταξιοδότησή τους. Ένα νέο συμβόλαιο εργασίας, καθοδηγούμενο από τις ανάγκες για ταχεία επαγγελματική ανάπτυξη, ευέλικτες εργασιακές συμφωνίες και αύξηση στον αριθμό συμβάσεων εργαζομένων ημιαπασχόλησης, αλλάζει δραματικά τις σχέσεις εργοδότη-εργαζόμενου.

Ο νέος ψηφιακός κόσμος εργασίας ενισχύει περισσότερο αυτές τις αλλαγές. Περίπου τα τρία τέταρτα των στελεχών έχουν εντοπίσει το digital HR –τον ολοκληρωμένο επανασχεδιασμό των εργαλείων και των υπηρεσιών διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού βάσει ψηφιακής τεχνολογίας– ως μια από τις μεγαλύτερες προτεραιότητες. Το 42% των εταιρειών επανασχεδιάζουν τα συστήματα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού ώστε να υποστηρίζουν τη μάθηση μέσω φορητών συσκευών που βελτιώνουν τα μαθησιακά αποτελέσματα, και το 59% στρέφουν τα συστήματα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού προς κινητά συστήματα σε μια προσπάθεια να κάνουν ευκολότερη τη χρήση τους από τους εργαζόμενους.

Print

Μια νέα αναπτυσσόμενη πρακτική όσον αφορά τις στρατηγικές που θέτουν τον εργαζόμενο στο επίκεντρο, το design thinking, αναδύεται ως νέα μεγάλη τάση, η οποία μετασχηματίζει την προσέγγιση των εταιρειών στη διαχείριση, στην υποστήριξη και στην εκπαίδευση του εργατικού δυναμικού τους. Πέραν του ενδιαφέροντος προς τις συναλλακτικές διαδικασίες, οι εταιρείες μελετούν τις συμπεριφορές των εργαζομένων ώστε να βοηθούν στην ανάπτυξη παρεμβάσεων, εφαρμογών και εργαλείων τα οποία λειτουργούν διαισθητικά και είναι εύχρηστα, μειώνουν το stress και εντείνουν την παραγωγικότητα. Πρακτικά, το 79% των στελεχών κατατάσσουν το design thinking ως μια από τις σημαντικότερες προτεραιότητές τους για το 2016.

Σχεδόν 9 στους 10 ερωτηθέντες (86%) κατατάσσουν τις προκλήσεις της εταιρικής κουλτούρας ως «σημαντικές» ή «πολύ σημαντικές». Επιπλέον, το 85% κατατάσσει τις προκλήσεις σε σχέση με τη δέσμευση των εργαζομένων ως «σημαντικές» ή «πολύ σημαντικές».

Για να αντεπεξέλθουν στα ζητήματα αυτά, νέοι ρόλοι αναδύονται στον χώρο του ανθρώπινου δυναμικού, οι οποίοι στην ουσία τους θα μπορούσαν να αποκληθούν «chief experience officer» ή «chief listening officer». Οι εταιρείες προσπαθούν να βελτιώσουν τις ευκαιρίες μάθησης όλων των εργαζομένων αλλά και να καλύψουν τις ελλείψεις τους σε δεξιότητες στη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού: 4 από τα 10 στελέχη αναφέρουν ότι οι εταιρείες τους είναι έτοιμες να αντεπεξέλθουν στις ελλείψεις δεξιοτήτων διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού – μια αύξηση ύψους 25% από το 2015. Επιπλέον, οι υπηρεσίες ανάλυσης δεδομένων με θέμα τους ανθρώπους αναπτύσσονται ραγδαία προκειμένου να βοηθήσουν στην κρίση κουλτούρας και δέσμευσης. Φέτος το ποσοστό των στελεχών που πιστεύουν ότι είναι ικανά να αναπτύξουν μοντέλα πρόγνωσης διπλασιάστηκαν από 4% το 2015 σε 8% το 2016, υποδεικνύοντας ταχεία βελτίωση δεξιοτήτων στον χώρο του ανθρώπινου δυναμικού.

Σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη νέων δεξιοτήτων, οι προοδευτικοί οργανισμοί εστιάζουν στον εργαζόμενο και υιοθετούν νέες, ανοικτές τεχνολογίες μάθησης. Το ποσοστό των εταιρειών οι οποίες αισθάνονται έτοιμες να ενσωματώσουν τα μαζικά ανοιχτά διαδικτυακά μαθήματα (massive open online courses – MOOCs) στις εκπαιδευτικές τους πλατφόρμες αυξήθηκε φτάνοντας το 43% από 30% πέρυσι. Σε σχέση με την αυξημένη υιοθέτηση των MOOCs, η Deloitte συνεργάζεται με το Columbia University και τον Dean Jason Wingard, Ph.D., για την παράδοση ενός MOOC αργότερα μέσα στον χρόνο, το οποίο θα βοηθήσει τους επαγγελματίες του ανθρώπινου δυναμικού να εμβαθύνουν στις αναδυόμενες παγκόσμιες τάσεις στον χώρο τους το 2016.

Τα μοντέλα ηγεσίας αλλάζουν – οι εταιρείες αποδομούν την κλασική πυραμίδα διοίκησης

Η έρευνα της Deloitte αποκαλύπτει ότι η παραδοσιακή πυραμίδα διοίκησης δεν παράγει ηγέτες αρκετά γρήγορα. Το 56% των ερωτηθέντων αναφέρουν ότι οι εταιρείες τους δεν είναι έτοιμες να αντεπεξέλθουν στις ανάγκες τους σε σχέση με την ηγεσία, ενώ περισσότεροι από 1 στους 5 ερωτηθέντες (22%) δηλώνουν ότι δεν διαθέτουν προγράμματα ηγεσίας για millennials. Για να ανταποκριθούν σε αυτό το ζήτημα, η μεγάλη πλειονότητα των στελεχών (89%) δηλώνει ότι η ενδυνάμωση, η αναδιαμόρφωση και η βελτίωση της ηγεσίας του οργανισμού αποτελούν σημαντική προτεραιότητα για τον ερχόμενο χρόνο.

Ο Πέτρος Μίχος, επικεφαλής των Συμβουλευτικών Υπηρεσιών Ανθρώπινων Πόρων της Deloitte, σχολίασε: «Είναι μια εξαιρετική στιγμή για τους επαγγελματίες του ανθρώπινου δυναμικού, οι οποίοι έρχονται στο επίκεντρο του στρατηγικού σχεδιασμού των επιχειρήσεών τους, και όχι μόνο στην υλοποίησή αυτού. Μελετώντας τα ιστορικά στοιχεία τα οποία έχει στη διάθεσή της η Deloitte, βλέπουμε πως τα στελέχη ανθρώπινου δυναμικού στη χώρα μας αισθάνονται ότι ο ρόλος τους γίνεται όλο και πιο σύνθετος και απαιτητικός, και ως εκ τούτου αναγνωρίζουν και τη σημαντικότητά του».

 

Η έρευνα «Παγκόσμιες τάσεις στον χώρο του Ανθρώπινου Δυναμικού 2016» («Global Human Capital Trends 2016»), έγινε με τη συμμετοχή περισσότερων από 7.000 επικεφαλής ανθρώπινου δυναμικού από 130 χώρες και αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες μελέτες για το ανθρώπινο δυναμικό, την ηγεσία και τις προκλήσεις του συγκεκριμένου τομέα.

 

Διαβάστε ολόκληρη την έκθεση: 

 

Άσυλο Ανιάτων: Λειτουργική υποστήριξη από την Anytime

0
Στελέχη της Interamerican και της Anytime με εκπροσώπους της διοίκησης και του προσωπικού του Aσύλου Ανιάτων

Μικρές λεπτομέρειες συχνά είναι καθοριστικές για την ποιότητα ζωής των ατόμων με ιδιαίτερες ανάγκες, όπως εκείνων που κινούνται με αναπηρικά αμαξίδια. Στο Άσυλο Ανιάτων λειτουργούν δύο ανελκυστήρες ακατάλληλοι προς χρήση από ΑμεΑ και η Anytime, το δίκτυο των απευθείας πωλήσεων της Interamerican, επέλεξε να βελτιώσει κατασκευαστικά και να προσαρμόσει λειτουργικά τους ανελκυστήρες στις ανάγκες των ατόμων που περιθάλπει το ίδρυμα.

Η εν λόγω πρωτοβουλία συνδέθηκε με μια καμπάνια επικοινωνίας στα κοινωνικά δίκτυα, στην οποία συμμετείχαν φίλοι της Anytime. Η καμπάνια περιλάμβανε πληροφορίες για την αποστολή και το έργο του Ασύλου Aνιάτων, και ευαισθητοποίησε μεγάλο πλήθος επισκεπτών της σελίδας της Anytime στο Facebook.

Το Άσυλο Ανιάτων συμπληρώνει 123 χρόνια λειτουργία -συστάθηκε το 1893- έχοντας προσφέρει σε χιλιάδες πάσχοντες από χρόνια νοσήματα στέγη, ιατρική και νοσηλευτική φροντίδα και περίθαλψη. Λειτουργεί χωρίς κρατική επιδότηση, με πόρους που προέρχονται από την αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του  ιδρύματος, καθώς και από την υποστήριξη ιδιωτών. Το 1972, το Άσυλο Ανιάτων δημιούργησε το Ίδρυμα Περίθαλψης Χρονίων Πασχόντων, το οποίο σήμερα περιθάλπει περί τους 200 ασθενείς: παραπληγικούς, τετραπληγικούς, με εγκεφαλοπάθεια, σκλήρυνση κατά πλάκας, παθήσεις του κεντρικού νευρικού συστήματος με κύριο χαρακτηριστικό τις διαταραχές της κινητικότητας, και άλλα χρόνια νοσήματα. Κατά το 80% οι ασθενείς του ιδρύματος είναι κατάκοιτοι.

Η ενέργεια της Anytime εγγράφεται στο σχέδιο κοινωνικής υπευθυνότητας της Interamerican «Πράξεις Ζωής», στον άξονα της υποστήριξης ευπαθών ομάδων.