back to top
25.9 C
Athens
Τρίτη 19 Αυγούστου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1693

Τα 3 αγκάθια του Brexit για την (αντ)ασφαλιστική αγορά

0
Brexit

Τρεις φαίνεται πως θα είναι οι σοβαρότερες επιπτώσεις στην ασφαλιστική αγορά από την εφαρμογή του δημοψηφίσματος στη Μεγάλη Βρετανία, που οδηγεί τη χώρα εκτός συνόρων Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η βασικότερη έχει να κάνει με τις επιταγές του Solvency II και τους αντασφαλιστικούς οίκους οι οποίοι διαθέτουν παρουσία στην Ε.Ε. έχοντας θυγατρική στην Μεγάλη Βρετανία. Το εποπτικό πλαίσιο ορίζει ότι για να είναι αποδεκτή η αντασφάλιση ασφαλιστικής εταιρείας ο αντασφαλιστικός οίκος θα πρέπει να διαθέτει παρουσία στην κοινότητα με θυγατρική που θα έχει την έδρα της σε ένα από τα 28 (27 πλέον) κράτη μέλη της Ένωσης.

Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι οι μητρικές αντασφαλιστικών οίκων με έδρες εκτός της Ε.Ε. που βασίζουν την παρουσία τους στην Ε.Ε. μέσω θυγατρικών στη Μεγάλη Βρετανία, θα πρέπει να μεταφέρουν τα γραφεία τους σε ένα από τα υπόλοιπα 27 κράτη μέλη της Ένωσης ώστε οι παρεχόμενες από αυτές αντασφαλίσεις να αναγνωρίζονται από το Solvency II.

Ζήτημα τίθεται και με τα υποκαταστήματα ασφαλιστικών εταιρειών που ανήκουν σε θυγατρικές με έδρα τη Μεγάλη Βρετανία. Σε αυτή την περίπτωση η σχέση τους με τον ασφαλιστικό όμιλο θα πρέπει να εκφραστεί από άλλη εταιρεία, με έδρα σε μια από τις 27 χώρες μέλη της Ε.Ε.

Τέλος, θέμα νομιμοποίησης στην εγχώρια αγορά θα έχουν και όσες ΕΠΥ δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα εκπροσωπώντας εταιρείες με έδρα στο Γιβραλτάρ. Και εδώ θα τεθεί ζήτημα από την Τράπεζα της Ελλάδος, η οποία θα κληθεί να ζητήσει -εφόσον ολοκληρωθούν οι διαπραγματεύσεις Ε.Ε. – Μεγάλης Βρετανίας- από τις ΕΠΥ να αναστείλουν τη λειτουργία τους.

PwC: Υστερεί ψηφιακά η διαχείριση περιουσιακών στοιχείων

0

Ο τομέας διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων (asset management) έχει τη λιγότερη «γνώση» της ψηφιακής τεχνολογίας και υπολείπεται κατά πολύ των βιομηχανιών παροχής μη χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, σύμφωνα με νέα έκθεση της PwC. Το προσφερόμενο επί του παρόντος προϊόν έρχεται σε αντιδιαστολή με τις προσδοκίες των πελατών του, οι οποίοι είναι ιδιώτες μεγάλης οικονομικής επιφάνειας (HNWIs).

Η έκθεση της PwC «Sink or swim: Why wealth management can’t afford to miss  the digital wave?» αντλεί τα στοιχεία της από συνεντεύξεις με διαχειριστές περιουσιακών στοιχείων, διευθύνοντες σύμβουλους και καινοτόμες FinTech*, όπως επίσης από συμπεράσματα έρευνας επί 1.000 HNWIs στην Ευρώπη, στη Βόρειο Αμερική και στην Ασία. Η έρευνα αποκαλύπτει ότι μόνο το 25% των διαχειριστών περιουσιακών στοιχείων παρέχουν ψηφιακές λύσεις στους πελάτες τους, πλέον της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.

Το γεγονός βρίσκεται σε ξεκάθαρη αντίφαση με το ότι τα δυο τρίτα (69%) των HNWIs χρησιμοποιούν υπηρεσίες online/mobile banking, ποσοστό μεγαλύτερο του 40% χρησιμοποιεί υπηρεσίες online για την επισκόπηση του χαρτοφυλακίου τους ή των επενδυτικών αγορών, και περισσότεροι από ένας στους τρεις χρησιμοποιούν υπηρεσίες online διαχείρισης χαρτοφυλακίου.

Κατά παράδοξο τρόπο, η ζήτηση μεταξύ των HNWIs για τεχνολογίες σχετικές με τα χρηματοοικονομικά θέματα είναι παρόμοια μεταξύ των νεαρότερων και των μεγαλύτερων σε ηλικία, με εξαίρεση τη διαχείριση χαρτοφυλακίου, όπου οι κάτω των 45 ετών δείχνουν σαφώς μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την online διαχείριση επενδύσεων. Εξάλλου, ποσοστό 47% εκείνων οι οποίοι δεν χρησιμοποιούν επί του παρόντος υπηρεσίες robo** θα εξέταζαν το ενδεχόμενο να τις χρησιμοποιήσουν στο μέλλον.

Πάνω από το ήμισυ των HNWIs που συμμετείχαν στην έρευνα θεωρεί ότι είναι σημαντικό για τον οικονομικό τους σύμβουλο ή τον διαχειριστή περιουσιακών στοιχείων να παρέχει ψηφιακές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου – ποσοστό που φτάνει στα δυο τρίτα των HNWIs ηλικίας κάτω των 45 και των HNWIs στην Ασία. Όταν οι HNWIs διαχειρίζονται με άνεση τις ψηφιακές υπηρεσίες, οι προσδοκίες ότι οι διαχειριστές περιουσιακών στοιχείων θα πρέπει να έχουν επαρκείς γνώσεις ψηφιακής τεχνολογίας είναι ακόμη υψηλότερες.

Παρ’όλα αυτά, οι παράγοντες του τομέα διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων παραβλέπουν τις τεχνολογικές τους αδυναμίες. Ορισμένοι μάλιστα υπερεκτιμούν τις ψηφιακές δυνατότητες της εταιρείας τους, αξιολογώντας τις ως ψηφιακά εξελιγμένες τη στιγμή που η μόνη υπηρεσία που παρέχεται στους πελάτες τους είναι ένας δικτυακός τόπος.

Σύμφωνα με την PwC, ο τομέας διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων σε παγκόσμιο επίπεδο βρίσκεται στην καλύτερη περίπτωση, στα πρώιμα στάδια του πρώτου εστιασμένου στο εμπόριο κύματος. Πολύ λίγες είναι οι εταιρείες διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων που διαθέτουν αυτοματοποιημένες και ψηφιακές υπηρεσίες υποστήριξης και διοικητικές λειτουργίες. Μόνο μια στις 10 χρησιμοποιεί μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τους πελάτες της και μόλις τώρα πολλές εταιρείες αρχίζουν να επενδύουν σε διαδικτυακές πύλες και σε βασικές εφαρμογές κινητής τηλεφωνίας.

Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι, δυο τρίτα των διαχειριστών περιουσιακών στοιχείων δεν θεωρούν του συμβούλους robo απειλή για την επιχειρηματική τους δραστηριότητα. Εξάλλου, κατ’ επανάληψη επισημαίνουν ότι οι πελάτες τους δεν επιθυμούν την ψηφιακή λειτουργικότητα, αντικρούοντας άμεσα τη σημασία που οι ίδιοι οι πελάτες τους αποδίδουν σε αυτήν.

Όταν από τους HNWIs ζητήθηκε να προσδιορίσουν τι εκτιμούν περισσότερο στον σύμβουλο/διαχειριστή περιουσιακών στοιχείων, οι τεχνικές ικανότητες και τα ψηφιακά προϊόντα κατέλαβαν μόλις την 8η θέση μεταξύ 11 επιλογών, ενώ μόνο ποσοστό 39% των πελατών είναι πιθανόν να προτείνουν σε κάποιον άλλο τον σημερινό διαχειριστή περιουσιακών στοιχείων τους, ποσοστό που μειώνεται στο 23% μεταξύ των πελατών με περιουσία που υπερβαίνει τα US$ 10 εκατ.

«Η αντίφαση αυτή στις εταιρείες διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων, σε συνδυασμό με μια πελατειακή βάση που κάθε άλλο παρά στενά συνδεδεμένη αισθάνεται με τους παρόχους που έχει επιλέξει, δημιουργεί ένα τομέα που είναι άκρως ευάλωτος στην ψηφιακή καινοτομία από νεοεισερχόμενους που παρέχουν υπηρεσίες FinTech, συμπεριλαμβανομένων των συμβουλευτικών υπηρεσιών robo», τονίζει ο Barry Benjamin, επικεφαλής Global Asset and Wealth Management στην PwC. «Η παράβλεψη της συγκεκριμένης κατάστασης δεν αποτελεί επιλογή. Αν οι εταιρείες δεν ανταποκριθούν τώρα, δεν θα επιβιώσουν, μεσοπρόθεσμα και ιδίως μακροπρόθεσμα.»

Κατά την άποψη της PwC, για να επιβιώσουν οι εταιρείες διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων οφείλουν:

  • Να εντείνουν τις προσπάθειες ανάπτυξης μιας ολοκληρωμένης ψηφιακής υποδομής όπου θα ενσωματώνεται κάθε πτυχή των δραστηριοτήτων τους και της εταιρικής τους νοοτροπίας, από τις υπηρεσίες υποστήριξης μέχρι τον τρόπο εξυπηρέτησης των πελατών τους και την αναζήτηση νέων πελατών.
  • Να εκμεταλλευτούν το ψηφιακό δυναμικό για την επίτευξη καλύτερης αποδοτικότητας, την διαχείριση του κόστους και την προώθηση των βέλτιστων προτάσεων προς τον πελάτη αντλώντας στοιχεία από ένα πολύ ευρύτερο φάσμα δεδομένων.
  • Να είναι πρόθυμες για στρατηγικές συνεργασίες με καινοτόμους του τομέα FinTech ώστε να παρέχουν τεχνολογικές λύσεις με την ταχύτητα που αναμένεται από την αγορά.

O Barry Benjamin καταλήγει: «Οι διαχειριστές περιουσιακών στοιχείων χαίρουν εμπιστοσύνης από την πελατειακή τους βάση. Λαμβάνουν ήδη πολλά και σε βάθος δεδομένα και αποκομίζουν ουσιαστική γνώση η οποία εκτείνεται σε χρηματοοικονομικές και μη χρηματοοικονομικές πτυχές. Οποιοδήποτε μελλοντικό πρότυπο διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων θα πρέπει αναμφίβολα να διατηρήσει αυτήν την ανθρώπινη διάσταση.

»Εντούτοις, σε ένα συνεχώς πιο περίπλοκο κόσμο, όπου το γραφείο επενδύσεων μπορεί για παράδειγμα να πρέπει να αξιολογήσει περισσότερα από 200 διαφορετικά επενδυτικά προϊόντα για κάποιο πελάτη και όπου επίσης ο πελάτης γνωρίζει τις δυνατότητες της αυτοματοποιημένης τεχνολογίας στις επενδυτικές συμβουλές, η τεχνολογία θα είναι ζωτικής σημασίας για την καθημερινή δουλειά αλλά και για τις δυνατότητες ανάπτυξής της.

»Οι εταιρείες οι οποίες υιοθετούν και εκμεταλλεύονται τις ψηφιακές ευκαιρίες βρίσκονται πλέον σε θέση ισχύος για την επίτευξη πραγματικής και βιώσιμης μελλοντικής αξίας, συνδυάζοντας το τεχνολογικό και το ανθρώπινο κεφάλαιο».

*Η PwC ορίζει το FinTech ως ένα δυναμικό τμήμα αγοράς στο σημείο τομής χρηματοοικονομικών υπηρεσιών και τεχνολογικών τομέων όπου εστιασμένες στην τεχνολογία νεοφυείς επιχειρήσεις και επιχειρήσεις νεοεισερχόμενες στην αγορά εισαγάγουν καινοτομίες στα προϊόντα και στις υπηρεσίες τις παρεχόμενες επί του παρόντος από την παραδοσιακή βιομηχανία παροχής χρηματοοικονομικών υπηρεσιών.

**Robo: Αυτοματοποιημένες πλατφόρμες που παρέχουν συμβουλές διαχείρισης χαρτοφυλακίου σε αλγοριθμική βάση χωρίς την παρέμβαση χρηματοοικονομικών προγραμματιστών.

Διαβάστε την έκθεση της PwC:

PwC: Υστερεί ψηφιακά η διαχείριση περιουσιακών στοιχείων

0

Ο τομέας διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων (asset management) έχει τη λιγότερη «γνώση» της ψηφιακής τεχνολογίας και υπολείπεται κατά πολύ των βιομηχανιών παροχής μη χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, σύμφωνα με νέα έκθεση της PwC. Το προσφερόμενο επί του παρόντος προϊόν έρχεται σε αντιδιαστολή με τις προσδοκίες των πελατών του, οι οποίοι είναι ιδιώτες μεγάλης οικονομικής επιφάνειας (HNWIs).

Η έκθεση της PwC «Sink or swim: Why wealth management can’t afford to miss  the digital wave?» αντλεί τα στοιχεία της από συνεντεύξεις με διαχειριστές περιουσιακών στοιχείων, διευθύνοντες σύμβουλους και καινοτόμες FinTech*, όπως επίσης από συμπεράσματα έρευνας επί 1.000 HNWIs στην Ευρώπη, στη Βόρειο Αμερική και στην Ασία. Η έρευνα αποκαλύπτει ότι μόνο το 25% των διαχειριστών περιουσιακών στοιχείων παρέχουν ψηφιακές λύσεις στους πελάτες τους, πλέον της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.

Το γεγονός βρίσκεται σε ξεκάθαρη αντίφαση με το ότι τα δυο τρίτα (69%) των HNWIs χρησιμοποιούν υπηρεσίες online/mobile banking, ποσοστό μεγαλύτερο του 40% χρησιμοποιεί υπηρεσίες online για την επισκόπηση του χαρτοφυλακίου τους ή των επενδυτικών αγορών, και περισσότεροι από ένας στους τρεις χρησιμοποιούν υπηρεσίες online διαχείρισης χαρτοφυλακίου.

Κατά παράδοξο τρόπο, η ζήτηση μεταξύ των HNWIs για τεχνολογίες σχετικές με τα χρηματοοικονομικά θέματα είναι παρόμοια μεταξύ των νεαρότερων και των μεγαλύτερων σε ηλικία, με εξαίρεση τη διαχείριση χαρτοφυλακίου, όπου οι κάτω των 45 ετών δείχνουν σαφώς μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την online διαχείριση επενδύσεων. Εξάλλου, ποσοστό 47% εκείνων οι οποίοι δεν χρησιμοποιούν επί του παρόντος υπηρεσίες robo** θα εξέταζαν το ενδεχόμενο να τις χρησιμοποιήσουν στο μέλλον.

Πάνω από το ήμισυ των HNWIs που συμμετείχαν στην έρευνα θεωρεί ότι είναι σημαντικό για τον οικονομικό τους σύμβουλο ή τον διαχειριστή περιουσιακών στοιχείων να παρέχει ψηφιακές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου – ποσοστό που φτάνει στα δυο τρίτα των HNWIs ηλικίας κάτω των 45 και των HNWIs στην Ασία. Όταν οι HNWIs διαχειρίζονται με άνεση τις ψηφιακές υπηρεσίες, οι προσδοκίες ότι οι διαχειριστές περιουσιακών στοιχείων θα πρέπει να έχουν επαρκείς γνώσεις ψηφιακής τεχνολογίας είναι ακόμη υψηλότερες.

Παρ’όλα αυτά, οι παράγοντες του τομέα διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων παραβλέπουν τις τεχνολογικές τους αδυναμίες. Ορισμένοι μάλιστα υπερεκτιμούν τις ψηφιακές δυνατότητες της εταιρείας τους, αξιολογώντας τις ως ψηφιακά εξελιγμένες τη στιγμή που η μόνη υπηρεσία που παρέχεται στους πελάτες τους είναι ένας δικτυακός τόπος.

Σύμφωνα με την PwC, ο τομέας διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων σε παγκόσμιο επίπεδο βρίσκεται στην καλύτερη περίπτωση, στα πρώιμα στάδια του πρώτου εστιασμένου στο εμπόριο κύματος. Πολύ λίγες είναι οι εταιρείες διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων που διαθέτουν αυτοματοποιημένες και ψηφιακές υπηρεσίες υποστήριξης και διοικητικές λειτουργίες. Μόνο μια στις 10 χρησιμοποιεί μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τους πελάτες της και μόλις τώρα πολλές εταιρείες αρχίζουν να επενδύουν σε διαδικτυακές πύλες και σε βασικές εφαρμογές κινητής τηλεφωνίας.

Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι, δυο τρίτα των διαχειριστών περιουσιακών στοιχείων δεν θεωρούν του συμβούλους robo απειλή για την επιχειρηματική τους δραστηριότητα. Εξάλλου, κατ’ επανάληψη επισημαίνουν ότι οι πελάτες τους δεν επιθυμούν την ψηφιακή λειτουργικότητα, αντικρούοντας άμεσα τη σημασία που οι ίδιοι οι πελάτες τους αποδίδουν σε αυτήν.

Όταν από τους HNWIs ζητήθηκε να προσδιορίσουν τι εκτιμούν περισσότερο στον σύμβουλο/διαχειριστή περιουσιακών στοιχείων, οι τεχνικές ικανότητες και τα ψηφιακά προϊόντα κατέλαβαν μόλις την 8η θέση μεταξύ 11 επιλογών, ενώ μόνο ποσοστό 39% των πελατών είναι πιθανόν να προτείνουν σε κάποιον άλλο τον σημερινό διαχειριστή περιουσιακών στοιχείων τους, ποσοστό που μειώνεται στο 23% μεταξύ των πελατών με περιουσία που υπερβαίνει τα US$ 10 εκατ.

«Η αντίφαση αυτή στις εταιρείες διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων, σε συνδυασμό με μια πελατειακή βάση που κάθε άλλο παρά στενά συνδεδεμένη αισθάνεται με τους παρόχους που έχει επιλέξει, δημιουργεί ένα τομέα που είναι άκρως ευάλωτος στην ψηφιακή καινοτομία από νεοεισερχόμενους που παρέχουν υπηρεσίες FinTech, συμπεριλαμβανομένων των συμβουλευτικών υπηρεσιών robo», τονίζει ο Barry Benjamin, επικεφαλής Global Asset and Wealth Management στην PwC. «Η παράβλεψη της συγκεκριμένης κατάστασης δεν αποτελεί επιλογή. Αν οι εταιρείες δεν ανταποκριθούν τώρα, δεν θα επιβιώσουν, μεσοπρόθεσμα και ιδίως μακροπρόθεσμα.»

Κατά την άποψη της PwC, για να επιβιώσουν οι εταιρείες διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων οφείλουν:

  • Να εντείνουν τις προσπάθειες ανάπτυξης μιας ολοκληρωμένης ψηφιακής υποδομής όπου θα ενσωματώνεται κάθε πτυχή των δραστηριοτήτων τους και της εταιρικής τους νοοτροπίας, από τις υπηρεσίες υποστήριξης μέχρι τον τρόπο εξυπηρέτησης των πελατών τους και την αναζήτηση νέων πελατών.
  • Να εκμεταλλευτούν το ψηφιακό δυναμικό για την επίτευξη καλύτερης αποδοτικότητας, την διαχείριση του κόστους και την προώθηση των βέλτιστων προτάσεων προς τον πελάτη αντλώντας στοιχεία από ένα πολύ ευρύτερο φάσμα δεδομένων.
  • Να είναι πρόθυμες για στρατηγικές συνεργασίες με καινοτόμους του τομέα FinTech ώστε να παρέχουν τεχνολογικές λύσεις με την ταχύτητα που αναμένεται από την αγορά.

O Barry Benjamin καταλήγει: «Οι διαχειριστές περιουσιακών στοιχείων χαίρουν εμπιστοσύνης από την πελατειακή τους βάση. Λαμβάνουν ήδη πολλά και σε βάθος δεδομένα και αποκομίζουν ουσιαστική γνώση η οποία εκτείνεται σε χρηματοοικονομικές και μη χρηματοοικονομικές πτυχές. Οποιοδήποτε μελλοντικό πρότυπο διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων θα πρέπει αναμφίβολα να διατηρήσει αυτήν την ανθρώπινη διάσταση.

»Εντούτοις, σε ένα συνεχώς πιο περίπλοκο κόσμο, όπου το γραφείο επενδύσεων μπορεί για παράδειγμα να πρέπει να αξιολογήσει περισσότερα από 200 διαφορετικά επενδυτικά προϊόντα για κάποιο πελάτη και όπου επίσης ο πελάτης γνωρίζει τις δυνατότητες της αυτοματοποιημένης τεχνολογίας στις επενδυτικές συμβουλές, η τεχνολογία θα είναι ζωτικής σημασίας για την καθημερινή δουλειά αλλά και για τις δυνατότητες ανάπτυξής της.

»Οι εταιρείες οι οποίες υιοθετούν και εκμεταλλεύονται τις ψηφιακές ευκαιρίες βρίσκονται πλέον σε θέση ισχύος για την επίτευξη πραγματικής και βιώσιμης μελλοντικής αξίας, συνδυάζοντας το τεχνολογικό και το ανθρώπινο κεφάλαιο».

*Η PwC ορίζει το FinTech ως ένα δυναμικό τμήμα αγοράς στο σημείο τομής χρηματοοικονομικών υπηρεσιών και τεχνολογικών τομέων όπου εστιασμένες στην τεχνολογία νεοφυείς επιχειρήσεις και επιχειρήσεις νεοεισερχόμενες στην αγορά εισαγάγουν καινοτομίες στα προϊόντα και στις υπηρεσίες τις παρεχόμενες επί του παρόντος από την παραδοσιακή βιομηχανία παροχής χρηματοοικονομικών υπηρεσιών.

**Robo: Αυτοματοποιημένες πλατφόρμες που παρέχουν συμβουλές διαχείρισης χαρτοφυλακίου σε αλγοριθμική βάση χωρίς την παρέμβαση χρηματοοικονομικών προγραμματιστών.

Διαβάστε την έκθεση της PwC:

Prime Insurance: Συνάντηση συνεργατών Β. Ελλάδας

0

Με απόλυτη επιτυχία διεξήχθη η 3η Εταιρική Εκδήλωση του δικτύου συνεργατών της Prime Insurance στη Βόρειο Ελλάδα, σε ειδική εκδήλωση στο Μακεδονία Palace την Τετάρτη 22 Ιουνίου.

Εκεί ο γενικός διευθυντής της εταιρείας Ανδρέας Ρούβας, ο εκπρόσωπος της Εμπορικής Διεύθυνσης Μάριος Μήτρος και τα υπόλοιπα στελέχη της Prime Insurance είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν στοιχεία και δεδομένα της ασφαλιστικής αγοράς, να αναλύσουν την πορεία του δικτύου της εταιρείας το α΄ πεντάμηνο του 2016, καθώς και να μιλήσουν για τα καινοτόμα προγράμματα υγείας της.

DSC_2640

Παράλληλα παρουσιάστηκαν όλες οι ενέργειες που υλοποίησε η εταιρεία για την ισχυροποίηση της θέσης της και των συνεργατών της αλλά και εκείνες που σχεδιάζονται για το επόμενο τρίμηνο.

Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, οι συνεργάτες της εταιρείας παρακολούθησαν με ενδιαφέρον την ατζέντα της συνάντησης και με τις τοποθετήσεις και ερωτήσεις τους δημιούργησαν συμμετοχικό κλίμα και συνέβαλαν στην ανταλλαγή απόψεων. Η πολύ καλή γενική εντύπωση από τη συνάντηση ήταν ο κοινός παρονομαστής των σχολίων όλων των συμμετεχόντων, ενώ αναδείχθηκε η ανάγκη για συχνές αντίστοιχες εκδηλώσεις, καθώς και εκπαίδευση αλλά και διαρκή ενημέρωση για τα προϊόντα της εταιρείας και τα τεκταινόμενα στην ασφαλιστική αγορά.

Δωρεάν το ασφάλιστρο ενός μήνα από την Anytime

0

Η Anytime της Interamerican συνεχίζει την παράδοσή της στη διαμόρφωση και παροχή προϊόντων ασφάλισης οχημάτων προσαρμοσμένων στις απαιτήσεις της σημερινής εποχής.

Ανταποκρινόμενη στις δύσκολες οικονομικές συνθήκες και με το περιθώριο που της εξασφαλίζει η συνεχώς αυξανόμενη δυναμική της, η Anytime προσφέρει δωρεάν το ασφάλιστρο ενός μήνα, κάθε χρόνο, σε όλα τα νέα ετήσια συμβόλαια οχημάτων που θα εκδοθούν μέχρι τις 31 Ιουλίου.

Η προνομιακή προσφορά με βάση την οποία στους 12 μήνες ο πελάτης πληρώνει μόνο τους 11, θα ισχύει για πάντα, δηλαδή για κάθε χρόνο που θα ανανεώνεται το ετήσιο συμβόλαιο. Παράλληλα, οι οδηγοί θα μπορούν να απολαμβάνουν το όφελος αυτό επιπλέον οποιασδήποτε άλλης έκπτωσης ή προσφοράς δίνει η Anytime για όλα τα προγράμματά της.

Τα προγράμματα Anytime περιλαμβάνουν κλιμακούμενο φάσμα καλύψεων, με τρεις προϊοντικές επιλογές: Basic, Economic και Value, που διατίθενται και με τη λογική τιμολόγησης «Buy the Mile» για χρήση έως 5.000 χιλιόμετρα το χρόνο.

Επισημαίνεται ότι η απευθείας πώληση προϊόντων Anytime για την ασφάλιση οχημάτων είναι ανοικτή τόσο στα φυσικά δίκτυα πωλήσεων της Interamerican όσο και στο εταιρικό δίκτυο agency και στο δίκτυο συνεργαζομένων πρακτόρων και μεσιτών.

Η Interamerican στο Βανκούβερ για το Συνέδριο MDRT

0
Η ομάδα των συνεργατών της Ιnteramerican που συμμετείχαν στο συνέδριο του ΜDRT στο Βανκούβερ

Στο πλαίσιο των παροχών της προς τους συνεργάτες της, η Interamerican οργάνωσε και φέτος τη συμμετοχή επίλεκτων ασφαλιστικών συμβούλων και unit managers στο ετήσιο, παγκόσμιο συνέδριο του οργανισμού Million Dollars Round Table (MDRT), που πραγματοποιήθηκε κατά τη χρονική περίοδο 11-17 Ιουνίου στο Βανκούβερ του Καναδά.

Στην αποστολή της εταιρείας συμμετείχαν οι εξής 15 συνεργάτες: Σπ. Βελώνα, Θ. Γουργούλη, Στ. Επιτροπάκη, Κ. Καστανάκης, Μ. Νικολάου, Π. Συμπεράς, Λ. Τουρνατζής, Ι. Χατζάκης, Κ. Μαθιούδη, Στ. Ψυχουντάκη, Μ. Μάνος, Αν. Λαμπρινάκου, Χ. Τζινιέρης, Β. Κωνσταντακοπούλου και Κ. Γαβριηλίδου, συνοδευόμενοι από τον Μ. Κούτη, διευθυντή δικτύου διοικητικών και associated γραφείων πωλήσεων.

Το πρόγραμμα, το οποίο διανθίστηκε με περιήγηση των συνεργατών στο Βανκούβερ που χαρακτηρίζεται από την ποιότητα ζωής, την κοσμοπολίτικη φυσιογνωμία του και το μοναδικό φυσικό περιβάλλον, περιλάμβανε παρακολούθηση σεμιναρίων και συνεδριακών εργασιών για τις σύγχρονες ασφαλιστικές αντιλήψεις και πρακτικές πωλήσεων. Στο συνέδριο συμμετείχαν περισσότεροι από 11 χιλιάδες ασφαλιστές, εκπροσωπώντας πλήθος ασφαλιστικών εταιρειών από όλο τον κόσμο.

Ο επικεφαλής της αποστολής της Interamerican Μ. Κούτης, δήλωσε σχετικά: «Κατά τις εργασίες του συνεδρίου MDRT επιβεβαιώθηκε για μια ακόμη φορά η πολύ σημαντική αξία του επαγγελματία ασφαλιστικού συμβούλου και η ανάγκη της προσαρμογής του στα σύγχρονα κοινωνικά και οικονομικά δεδομένα, αλλά και στον δυναμικά μεταβαλλόμενο τρόπο εργασίας, όπου η χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας αποτελεί τον μεγάλο σύμμαχο για αποτελεσματικότητα».

Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, τις παραγωγικές προϋποθέσεις σε πρωτοετή εισπραχθέντα ασφάλιστρα κατά το 2015 τις κάλυψαν συνολικά 55 ασφαλιστικοί σύμβουλοι της Interamerican, επιβεβαιώνοντας το υψηλό επίπεδο παραγωγικής απόδοσης που χαρακτηρίζει τους συνεργάτες «πρώτης γραμμής» του δικτύου πωλήσεων agency της εταιρείας.

Η ΑΧΑ στηρίζει την έρευνα για την πρόληψη φυσικών καταστροφών

0
AXA λογότυπο πινακίδα

Η ΑΧΑ, στο πλαίσιο της στρατηγικής της να ενισχύει την πρόληψη μέσα από την εκπαίδευση και την έρευνα, εστιάζει την προσοχή της στην πρόληψη φυσικών καταστροφών, χορηγώντας το 1ο Διεθνές Συνέδριο Φυσικών Καταστροφών και Υποδομών (ICONHIC). Στόχος της εταιρείας είναι να υποστηρίξει ενεργά τη διάχυση της γνώσης μεταξύ ακαδημαϊκών και επαγγελματιών, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για ενίσχυση της πρόληψης.

ICONHIC_logo

To ICONHIC προσβλέπει σε μια -για πρώτη φορά διεθνή- συνύπαρξη ειδικοτήτων (ατόμων και φορέων) σχετικών με όλες τις φυσικές καταστροφές (σεισμός, πλημμύρα-τσουνάμι, κατολίσθηση), οι οποίες απειλούν τις υποδομές. Κύριος σκοπός είναι η ανταλλαγή γνώσης γύρω από μεθόδους και πρακτικές πρόληψης και η ενημέρωση για τις πιο πρόσφατες εξελίξεις. Το πρωτοποριακό αντικείμενο του συνεδρίου και το γεγονός ότι οι φυσικές καταστροφές αποτελούν έναν από τους σημαντικότερους κινδύνους, λόγω των έντονων εξάρσεων του καιρού που αυξάνονται σε συχνότητα και ένταση, καθιστούν τη συγκεκριμένη ενέργεια ιδιαίτερα σημαντική και ενδιαφέρουσα.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για το έργο και τις δράσεις του Ταμείου Ερευνών AXA, μιας μοναδικής και πρωτοποριακής πρωτοβουλίας παγκοσμίως για τη στήριξη της επιστημονικής έρευνας. Αποστολή του Ταμείου Ερευνών της ΑΧΑ αποτελεί η στήριξη επιστημονικών έργων και έρευνας που αφορούν, μεταξύ άλλων, τους περιβαλλοντικούς κινδύνους και τις φυσικές καταστροφές μέσω ενός προγράμματος με συνολικό προϋπολογισμό 200 εκατ. ευρώ μέχρι το 2018.

Ο κ. Γιώργος Γκαζέτας, καθηγητής στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και πρόεδρος του ICONHIC, δήλωσε: «Ευχαριστούμε την AXA που στέκεται στο πλευρό μας στην έναρξη της προσπάθειάς μας, η οποία φιλοδοξούμε ότι, με την απαραίτητη υποστήριξη, θα έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός παγκόσμιου επιστημονικού θεσμού στον τομέα των φυσικών καταστροφών. To ICONHIC αποτελεί μια πρωτοποριακή πρωτοβουλία – όχι μόνο για τα ελληνικά δεδομένα– που αναμένεται να αποτελέσει σημείο αναφοράς για την πρόληψη και την επιστημονική έρευνα σχετικά με την αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών».

Η ΑΧΑ στηρίζει την έρευνα για την πρόληψη φυσικών καταστροφών

0
AXA λογότυπο πινακίδα

Η ΑΧΑ, στο πλαίσιο της στρατηγικής της να ενισχύει την πρόληψη μέσα από την εκπαίδευση και την έρευνα, εστιάζει την προσοχή της στην πρόληψη φυσικών καταστροφών, χορηγώντας το 1ο Διεθνές Συνέδριο Φυσικών Καταστροφών και Υποδομών (ICONHIC). Στόχος της εταιρείας είναι να υποστηρίξει ενεργά τη διάχυση της γνώσης μεταξύ ακαδημαϊκών και επαγγελματιών, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για ενίσχυση της πρόληψης.

ICONHIC_logo

To ICONHIC προσβλέπει σε μια -για πρώτη φορά διεθνή- συνύπαρξη ειδικοτήτων (ατόμων και φορέων) σχετικών με όλες τις φυσικές καταστροφές (σεισμός, πλημμύρα-τσουνάμι, κατολίσθηση), οι οποίες απειλούν τις υποδομές. Κύριος σκοπός είναι η ανταλλαγή γνώσης γύρω από μεθόδους και πρακτικές πρόληψης και η ενημέρωση για τις πιο πρόσφατες εξελίξεις. Το πρωτοποριακό αντικείμενο του συνεδρίου και το γεγονός ότι οι φυσικές καταστροφές αποτελούν έναν από τους σημαντικότερους κινδύνους, λόγω των έντονων εξάρσεων του καιρού που αυξάνονται σε συχνότητα και ένταση, καθιστούν τη συγκεκριμένη ενέργεια ιδιαίτερα σημαντική και ενδιαφέρουσα.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για το έργο και τις δράσεις του Ταμείου Ερευνών AXA, μιας μοναδικής και πρωτοποριακής πρωτοβουλίας παγκοσμίως για τη στήριξη της επιστημονικής έρευνας. Αποστολή του Ταμείου Ερευνών της ΑΧΑ αποτελεί η στήριξη επιστημονικών έργων και έρευνας που αφορούν, μεταξύ άλλων, τους περιβαλλοντικούς κινδύνους και τις φυσικές καταστροφές μέσω ενός προγράμματος με συνολικό προϋπολογισμό 200 εκατ. ευρώ μέχρι το 2018.

Ο κ. Γιώργος Γκαζέτας, καθηγητής στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και πρόεδρος του ICONHIC, δήλωσε: «Ευχαριστούμε την AXA που στέκεται στο πλευρό μας στην έναρξη της προσπάθειάς μας, η οποία φιλοδοξούμε ότι, με την απαραίτητη υποστήριξη, θα έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός παγκόσμιου επιστημονικού θεσμού στον τομέα των φυσικών καταστροφών. To ICONHIC αποτελεί μια πρωτοποριακή πρωτοβουλία – όχι μόνο για τα ελληνικά δεδομένα– που αναμένεται να αποτελέσει σημείο αναφοράς για την πρόληψη και την επιστημονική έρευνα σχετικά με την αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών».

Airmic: Στην κορυφή των κινδύνων που απειλούν τις επιχειρήσεις το Brexit

0
Brexit

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Στην κορυφή της λίστας με τους μεγαλύτερους κινδύνους που απειλούν τις επιχειρήσεις ανά τον κόσμο ανέβηκε το Brexit μετά το δημοψήφισμα της 23ης Ιουνίου και οι ασφαλιστικές καλούνται τώρα να βοηθήσουν τους πελάτες τους να αξιολογήσουν τον αντίκτυπο της εξόδου της Βρετανίας από την ΕΕ για τον καθένα ξεχωριστά.

Σύμφωνα με την αμερικανική εταιρεία διαχείρισης κινδύνων Airmic, μια από τις προτεραιότητες για κάθε οργανισμό είναι η κατάρτιση σχεδίoυ για την αντιμετώπιση των παρενεργειών του Brexit και η κατανομή των σχετικών αρμοδιοτήτων. Όπως ισχύει για κάθε κίνδυνο που μπορεί να επηρεάσει ολόκληρη την εταιρεία, το Brexit αποτελεί επιχειρησιακό κίνδυνο (enterprise risk) και πρέπει να κατατμηθεί λαμβάνοντας υπόψη τα διαφορετικά τμήματα κάθε επιχείρησης και τα ρίσκα που απορρέουν για το προσωπικό, τις πωλήσεις, το κανονιστικό πλαίσιο, τις χρηματοροές, τα τεχνολογικά συστήματα και την ασφάλιση, σχολίασε η γενική διευθύντρια της Airmic Julia Graham.

Στον απόηχο του βρετανικού δημοψηφίσματος που έδειξε ότι το 52% των Βρετανών ψηφοφόρων επιθυμούν έξοδο της χώρας τους από την ΕΕ, οι επιχειρήσεις ζήτησαν σταθερότητα και διαφάνεια ώστε να διευκολυνθούν να  καθορίσουν τα επόμενα βήματά τους. Ο Σύνδεσμος Βρετανικών Επιχειρήσεων (CBI) χαρακτήρισε το δημοψήφισμα ως ένα «ορόσημο» στην ιστορία της χώρας. «Πολλές επιχειρήσεις θα χρειαστούν χρόνο για να αξιολογήσουν τις επιπτώσεις του Brexit», δήλωσε η γενική γραμματέας του CBI Carolyn Fairbairn. «Είναι όμως συνηθισμένες να αντιμετωπίζουν αλλαγές και προκλήσεις και είμαστε βέβαιοι ότι θα προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα», πρόσθεσε. «Αυτό που επείγει τώρα είναι να καθησυχαστούν οι αγορές και να αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη και η σταθερότητα στην οικονομία…»

Η βρετανική κυβέρνηση δεν έχει ακόμα ενεργοποιήσει το Αρθρο 50 της Συνθήκης της Λισαβόνας, που θα σηματοδοτούσε επισήμως την έναρξη της διαδικασίας εξόδου της Βρετανίας από την ΕΕ, και οι επιπτώσεις του Brexit στον ασφαλιστικό κλάδο δεν είναι σαφείς. Θα χρειαστεί χρόνος για να αποσαφηνιστεί η σχέση μεταξύ της ασφαλιστικής βιομηχανίας της Βρετανίας και της ΕΕ, υποστήριξε ο  James Bateson, στέλεχος της δικηγορικής εταιρείας Norton Rose Fulbright στο Λονδίνο.

Το πιθανότερο σενάριο, ωστόσο, είναι ότι η Βρετανία θα αποκτήσει ισότιμο νομικό πλαίσιο με τη Solvency II. Σύμφωνα με τον κ. Bateson, «ο ελέφαντας στο δωμάτιο» είναι εάν οι βρετανικές ασφαλιστικές εταιρίες θα διατηρήσουν το πανευρωπαϊκό «διαβατήριο» (passport) που τους δίνει τη δυνατότητα να πραγματοποιούν συναλλαγές σε όλες τις χώρες της ΕΕ χωρίς να χρειάζονται άδεια σε σε κάθε χώρα, μετά την έξοδο της Βρετανίας από την ΕΕ. «Αυτό είναι το μεγάλο ερωτηματικό που θα χρειαστεί σκληρή διαπραγμάτευση…»

Ο ΣΕΜΑ μαγείρεψε για το Παιδικό Χωριό SOS Βάρης

0

Κοντά στα 41 παιδιά που φιλοξενεί το Παιδικό Χωριό SOS Βάρης βρέθηκε προ ημερών ο Σύνδεσμος Ελλήνων Μεσιτών Ασφαλίσεων (ΣΕΜΑ).

IMG_8849

Ειδικότερα, ομάδα μελών του ΣΕΜΑ με τα παιδιά τους επισκέφθηκαν το Παιδικό Χωριό SOS Βάρης, όπου με τον γνωστό σεφ Βασίλη Καλλίδη μαγείρεψαν, προσφέροντας μια μοναδική βραδιά στα παιδιά του Χωριού.

WP_20160622_19_54_24_Pro

Πρόκειται για εκδήλωση η οποία ήταν ανοιχτή σε όλα τα μέλη του Συνδέσμου και έδωσε την ευκαιρία στους μεσίτες ασφαλίσεων να εκφράσουν το κοινωνικό τους πρόσωπο.

WP_20160622_19_57_35_Pro_LI

Όπως έχει ήδη ανακοινώσει ο ΣΕΜΑ, στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, έχει υιοθετήσει ένα από τα σπίτια των Παιδικών Χωριών SOS Βάρης με τέσσερα παιδάκια και ήδη πέρυσι έκανε μια πρώτη δωρεά με χρήματα τα οποία συγκέντρωσε κατά την ετήσια εκδήλωση που διοργανώνει ο Σύνδεσμος κάθε Σεπτέμβριο.