back to top
13.6 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 22 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1692

insurancewebinars.gr – ΕΙΑΣ: Η ασφαλιστική απάτη στις αποζημιώσεις κλάδου αυτοκινήτων

0

Το insurancewebinars.gr σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, διεξάγουν το νέο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) με τίτλο: Η ασφαλιστική απάτη στις αποζημιώσεις κλάδου αυτοκινήτων.
Εισηγήτρια στο σεμινάριο θα είναι η Πένη Σαριδάκη Δικηγόρος με εξειδίκευση στις διαφορές του Ασφαλιστικού Δικαίου.
Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2015 και ώρα : 17.00 – 19.00.
“ Η ασφαλιστική απάτη στις αποζημιώσεις κλάδου αυτοκινήτων.”

Περιγραφή και σκοπός του webinar
Να παρουσιάσει μία ολοκληρωμένη εικόνα με έμφαση :
• στη διαχείριση ζημιών του Κλάδου Αυτοκινήτων, έτσι ώστε το διοικητικό ανθρώπινο δυναμικό των αντίστοιχων Διευθύνσεων των ασφαλιστικών εταιριών να έχει μία ολοκληρωμένη γνώση τα ου τρόπου αντιμετώπισης τους αλλα και
• στις σύγχρονες μεθόδους αντιμετώπισης της ασφαλιστικής απάτης μέσα από πρακτικές και μεθοδολογία χειρισμού, περιπτωσιολογία και στρατηγική λήψης αποφάσεων.

Σε ποιους απευθύνεται το webinar
Σε εργαζομένους στα Τμήματα Έκδοσης και Αποζημίωσης Κλάδου Αυτοκινήτων, σε εργαζομένους γραφείων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, καθώς και σε underwriters, διακανονιστές ζημιών του Κλάδου Αυτοκινήτων αλλά και σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, ώστε να διευρύνουν, εμπλουτίσουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του Σεμιναρίου.
• Θεματολογία:

• Εξαιρούμενα από την ασφαλιστική κάλυψη οχήματα
• Έναρξη, λήξη, ανανέωση ασφαλιστικής σύμβασης
• Ανώτατα όρια ευθύνης του ασφαλιστή
• Ποιοι δεν θεωρούνται τρίτοι στην ασφάλιση οχήματος
• Ενστάσεις του ασφαλιστή προτεινόμενες κατά του ζημιωθέντος τρίτου
• Ενστάσεις του ασφαλιστή μη προτεινόμενες κατά του ζημιωθέντος τρίτου–Αναγωγικό δικαίωμα ασφαλιστή νομολογία
• Η μεταβίβαση του ασφαλισμένου οχήματος
• Η αποζημίωση (έκταση – περιεχόμενο – δικαιούχοι)
• Η απάτη στα τροχαία ατυχήματα (ορισμοί, αστικές ποινικές συνέπειες)
• Η απάτη ως προς την επέλευση/συνθήκες της ζημιάς
• Η απάτη ως προς την ταυτότητα των εμπλεκομένων
• Η απάτη ως προς την έκταση της ζημιάς
• Η απάτη ως προς την ταυτότητα των δικαιούχων αποζημίωσης
• Η άμυνα του ασφαλιστή
• Παραγραφή αξιώσεων από τροχαίο ατύχημα (παραγραφή αξιώσεων τρίτου και ασφαλισμένου)
• Η ευθύνη του Επικουρικού κεφαλαίου.

Το webinar μπορείτε να το παρακολουθήσετε στην τιμή των 25€ και μπορείτε να δηλώνετε συμμετοχή για μία από τις 25 θέσεις μέσα από το www.insurancewebinars.gr

insurancewebinars.gr – ΕΙΑΣ: Η ασφαλιστική απάτη στις αποζημιώσεις κλάδου αυτοκινήτων

0

Το insurancewebinars.gr σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, διεξάγουν το νέο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) με τίτλο: Η ασφαλιστική απάτη στις αποζημιώσεις κλάδου αυτοκινήτων.
Εισηγήτρια στο σεμινάριο θα είναι η Πένη Σαριδάκη Δικηγόρος με εξειδίκευση στις διαφορές του Ασφαλιστικού Δικαίου.
Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2015 και ώρα : 17.00 – 19.00.
“ Η ασφαλιστική απάτη στις αποζημιώσεις κλάδου αυτοκινήτων.”

Περιγραφή και σκοπός του webinar
Να παρουσιάσει μία ολοκληρωμένη εικόνα με έμφαση :
• στη διαχείριση ζημιών του Κλάδου Αυτοκινήτων, έτσι ώστε το διοικητικό ανθρώπινο δυναμικό των αντίστοιχων Διευθύνσεων των ασφαλιστικών εταιριών να έχει μία ολοκληρωμένη γνώση τα ου τρόπου αντιμετώπισης τους αλλα και
• στις σύγχρονες μεθόδους αντιμετώπισης της ασφαλιστικής απάτης μέσα από πρακτικές και μεθοδολογία χειρισμού, περιπτωσιολογία και στρατηγική λήψης αποφάσεων.

Σε ποιους απευθύνεται το webinar
Σε εργαζομένους στα Τμήματα Έκδοσης και Αποζημίωσης Κλάδου Αυτοκινήτων, σε εργαζομένους γραφείων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, καθώς και σε underwriters, διακανονιστές ζημιών του Κλάδου Αυτοκινήτων αλλά και σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, ώστε να διευρύνουν, εμπλουτίσουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του Σεμιναρίου.
• Θεματολογία:

• Εξαιρούμενα από την ασφαλιστική κάλυψη οχήματα
• Έναρξη, λήξη, ανανέωση ασφαλιστικής σύμβασης
• Ανώτατα όρια ευθύνης του ασφαλιστή
• Ποιοι δεν θεωρούνται τρίτοι στην ασφάλιση οχήματος
• Ενστάσεις του ασφαλιστή προτεινόμενες κατά του ζημιωθέντος τρίτου
• Ενστάσεις του ασφαλιστή μη προτεινόμενες κατά του ζημιωθέντος τρίτου–Αναγωγικό δικαίωμα ασφαλιστή νομολογία
• Η μεταβίβαση του ασφαλισμένου οχήματος
• Η αποζημίωση (έκταση – περιεχόμενο – δικαιούχοι)
• Η απάτη στα τροχαία ατυχήματα (ορισμοί, αστικές ποινικές συνέπειες)
• Η απάτη ως προς την επέλευση/συνθήκες της ζημιάς
• Η απάτη ως προς την ταυτότητα των εμπλεκομένων
• Η απάτη ως προς την έκταση της ζημιάς
• Η απάτη ως προς την ταυτότητα των δικαιούχων αποζημίωσης
• Η άμυνα του ασφαλιστή
• Παραγραφή αξιώσεων από τροχαίο ατύχημα (παραγραφή αξιώσεων τρίτου και ασφαλισμένου)
• Η ευθύνη του Επικουρικού κεφαλαίου.

Το webinar μπορείτε να το παρακολουθήσετε στην τιμή των 25€ και μπορείτε να δηλώνετε συμμετοχή για μία από τις 25 θέσεις μέσα από το www.insurancewebinars.gr

insurancewebinars.gr – ΕΙΑΣ: Η ασφαλιστική απάτη στις αποζημιώσεις κλάδου αυτοκινήτων

0

Το insurancewebinars.gr σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, διεξάγουν το νέο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) με τίτλο: Η ασφαλιστική απάτη στις αποζημιώσεις κλάδου αυτοκινήτων.
Εισηγήτρια στο σεμινάριο θα είναι η Πένη Σαριδάκη Δικηγόρος με εξειδίκευση στις διαφορές του Ασφαλιστικού Δικαίου.
Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2015 και ώρα : 17.00 – 19.00.
“ Η ασφαλιστική απάτη στις αποζημιώσεις κλάδου αυτοκινήτων.”

Περιγραφή και σκοπός του webinar
Να παρουσιάσει μία ολοκληρωμένη εικόνα με έμφαση :
• στη διαχείριση ζημιών του Κλάδου Αυτοκινήτων, έτσι ώστε το διοικητικό ανθρώπινο δυναμικό των αντίστοιχων Διευθύνσεων των ασφαλιστικών εταιριών να έχει μία ολοκληρωμένη γνώση τα ου τρόπου αντιμετώπισης τους αλλα και
• στις σύγχρονες μεθόδους αντιμετώπισης της ασφαλιστικής απάτης μέσα από πρακτικές και μεθοδολογία χειρισμού, περιπτωσιολογία και στρατηγική λήψης αποφάσεων.

Σε ποιους απευθύνεται το webinar
Σε εργαζομένους στα Τμήματα Έκδοσης και Αποζημίωσης Κλάδου Αυτοκινήτων, σε εργαζομένους γραφείων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, καθώς και σε underwriters, διακανονιστές ζημιών του Κλάδου Αυτοκινήτων αλλά και σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, ώστε να διευρύνουν, εμπλουτίσουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του Σεμιναρίου.
• Θεματολογία:

• Εξαιρούμενα από την ασφαλιστική κάλυψη οχήματα
• Έναρξη, λήξη, ανανέωση ασφαλιστικής σύμβασης
• Ανώτατα όρια ευθύνης του ασφαλιστή
• Ποιοι δεν θεωρούνται τρίτοι στην ασφάλιση οχήματος
• Ενστάσεις του ασφαλιστή προτεινόμενες κατά του ζημιωθέντος τρίτου
• Ενστάσεις του ασφαλιστή μη προτεινόμενες κατά του ζημιωθέντος τρίτου–Αναγωγικό δικαίωμα ασφαλιστή νομολογία
• Η μεταβίβαση του ασφαλισμένου οχήματος
• Η αποζημίωση (έκταση – περιεχόμενο – δικαιούχοι)
• Η απάτη στα τροχαία ατυχήματα (ορισμοί, αστικές ποινικές συνέπειες)
• Η απάτη ως προς την επέλευση/συνθήκες της ζημιάς
• Η απάτη ως προς την ταυτότητα των εμπλεκομένων
• Η απάτη ως προς την έκταση της ζημιάς
• Η απάτη ως προς την ταυτότητα των δικαιούχων αποζημίωσης
• Η άμυνα του ασφαλιστή
• Παραγραφή αξιώσεων από τροχαίο ατύχημα (παραγραφή αξιώσεων τρίτου και ασφαλισμένου)
• Η ευθύνη του Επικουρικού κεφαλαίου.

Το webinar μπορείτε να το παρακολουθήσετε στην τιμή των 25€ και μπορείτε να δηλώνετε συμμετοχή για μία από τις 25 θέσεις μέσα από το www.insurancewebinars.gr

Εργαζόμενοι και συνεργάτες της Generali συνδράμουν στην στήριξη των προσφύγων

0
Ο Διευθυντής της Βορείου Ελλάδος κ. Στ. Στυλιανίδης κατά την παράδοση του υλικού στους εκπροσώπους ανθρωπιστικών οργανώσεων στην Ειδομένη

Μήνυμα συμπαράστασης και στήριξης μετέφερε η Generali, κινητοποιώντας το δυναμικό της σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη προκειμένου να συλλέξει ανθρωπιστική βοήθεια για την ενίσχυση των προσφύγων που καταφθάνουν το τελευταίο διάστημα στη χώρας μας, αναζητώντας άσυλο από την εμπόλεμη κατάσταση στη Συρία και την ευρύτερη περιοχή.

Οι 240 εργαζόμενοι της εταιρείας κατέθεσαν τη δική τους προσφορά, εκφράζοντας έμπρακτα τη συμπαράστασή τους στον πληγέντα πληθυσμό και στέλνοντας μήνυμα αλληλεγγύης και υπευθυνότητας.

Η πρωτοβουλία οργανώθηκε σε συνεργασία με: το Υπουργείο Εσωτερικών και συγκεκριμένα με τη Γενική Γραμματεία Πληθυσμού & Κοινωνικής Συνοχής, Γραμματεία Μετανάστευσης, καθώς και με τη συμβολή της Παμπειραϊκής Πρωτοβουλίας Υποστήριξης Προσφύγων & Μεταναστών, προκειμένου να εξασφαλιστεί η αποτελεσματικότητα και η διαφάνεια της αποστολής.

Η Generali, σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς, κατέγραψε τις ανάγκες και ενημέρωσε τους εργαζόμενους για το επίκαιρο κοινωνικό ζήτημα. Η ανταπόκριση υπήρξε άμεση, και μέσα σε μία μόλις εβδομάδα πάνω από 50 κούτες με υγειονομικό υλικό, είδη υγιεινής, τρόφιμα, ρούχα, κουβέρτες και παπούτσια συγκεντρώθηκαν για να παραδοθούν στις ειδικές εγκαταστάσεις υποδοχής των προσφύγων στον Πειραιά και στην περιοχή της Ειδομένης, στη Β. Ελλάδα. Ιδιαίτερα συγκλονιστικές ήταν οι μαρτυρίες των κ.κ. Στ. Στυλιανίδη, Διευθυντή Β. Ελλάδος και Π. Παπαδημητρίου, Τμήμα Underwriting Β. Ελλάδος, μετά την παράδοση του υλικού στην Ειδομένη, οι οποίες μετέφεραν τον «συγκλονιστικό αγώνα φορέων και ανθρωπιστικών οργανώσεων που με ελάχιστα χέρια προσπαθούν να διαχειριστούν τις βασικές ανάγκες μιας θάλασσας ταλαιπωρημένων ανθρώπων κάθε ηλικίας». Αξιοσημείωτη ήταν όπως διαπίστωσαν και «η αξιοπρέπεια των ανθρώπων αυτών, που έχοντας πλήρη συνείδηση της κατάστασής τους, προσπαθούν με υπεράνθρωπη υπομονή να ανταπεξέλθουν στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν».

Όπως δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας Μετανάστευσης κ. Β. Παπαδόπουλος: «H ελληνική κοινωνία, με την πραγματικά συγκινητική ανταπόκριση και συμμετοχή των πολιτών, στην προσπάθεια που λαμβάνει χώρα προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι έκτακτες ανάγκες που έχουν ανακύψει στην υποδοχή των προσφύγων, στέλνει ένα μήνυμα αλληλεγγύης. Αφήνοντας πίσω κάθε είδους φοβικές πολιτικές και αντανακλαστικά, οι πολίτες αποδεικνύουν για ακόμα μια φορά πως ο σεβασμός για την ανθρώπινη ζωή και αξιοπρέπεια, καθώς και η προστασία του πρόσφυγα υπερβαίνει την οικονομική κρίση, τα όποια άλλα διλήμματα και εμπόδια και αποτελεί τον πιο ηχηρό αντίλογο στο ρατσισμό και τις διακρίσεις».

Η Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας της Generali, κα Μ. Λαμπροπούλου δήλωσε: «Ευχαριστούμε θερμά όλους τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες της Generali που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα. Η προσφορά τους αποτελεί συγκινητική και ηχηρή μαρτυρία για την δύναμη της Ομάδας και την αξία της ανιδιοτελούς προσφοράς στο συνάνθρωπο. H Generali ήταν και θα είναι μια εταιρεία με ανθρώπινο πρόσωπο και έντονη αντίληψη της κοινωνικής της υπευθυνότητας. Χαιρόμαστε που μπορέσαμε να συνδράμουμε στο πολύτιμο ανθρωπιστικό έργο δεκάδων κοινωνικών φορέων, που μάχονται σε καθημερινή βάση να απαλύνουν τη σκληρή καθημερινότητα χιλιάδων ανθρώπων που συρρέουν στη χώρα μας, και αντιμετωπίζουν ένα δύσκολο και αβέβαιο μέλλον».

Οι εργαζόμενοι της Generali Hellas κατά τον ποιοτικό έλεγχο και τη συλλογή του υλικού ανθρωπιστικής βοήθειας
Οι εργαζόμενοι της Generali Hellas κατά τον ποιοτικό έλεγχο και τη συλλογή του υλικού ανθρωπιστικής βοήθειας

Ενδιαφέροντα στοιχεία*:
– Σύμφωνα με τα τελευταία στατιστικά στοιχεία που προκύπτουν από τις υπηρεσίες της Ελληνικής Αστυνομίας, το διάστημα από τον Ιανουάριο του 2015 έως τον Σεπτέμβριο του 2015 έχουν καταγραφεί 422.113 νεοεισερχόμενα άτομα.
– Σύμφωνα με τα δημογραφικά στοιχεία της Ύπατης Αρμοστείας σε ποσοστό 23% εκ των νεοεισερχομένων πρόκειται για παιδιά, σε ποσοστό 14% πρόκειται για γυναίκες και σε ποσοστό 62% πρόκειται για άνδρες.
– Η πλειοψηφία των νεοεισερχομένων πολιτών τρίτων χωρών αφορά πρόσωπα που ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες τα οποία, επιπροσθέτως, έχουν υποστεί και τις κακουχίες του ταξιδιού μέχρι τη χώρα μας. Ως εκ τούτου η ιατροφαρμακευτική περίθαλψη είναι η πρώτη υπηρεσία η οποία παρέχεται καθημερινά από τους αρμόδιους φορείς και η εξασφάλιση φαρμακευτικού υλικό αποτελεί πρωταρχική μέριμνα προκειμένου να καλυφθούν οι αυξημένες και έκτακτες αυτές ανάγκες.
– Το μεγαλύτερο ποσοστό των νεοεισερχομένων πολιτών τρίτων χωρών προέρχονται από την Συρία (ποσοστό 66%), με αμέσως επόμενη χώρα προέλευσης το Αφγανιστάν (ποσοστό 21%).
– Το σύνολο υλικού ανθρωπιστικής βοήθειας που συγκεντρώνεται διανέμεται καθημερινά, με προτεραιότητα τις ευάλωτες ομάδες, προκειμένου να καλυφθούν οι άμεσες ανάγκες υγείας, υγιεινής και διαβίωσής τους.

*Πηγή: Γενική Γραμματεία Πληθυσμού & Κοινωνικής Συνοχής, Γραμματεία Μετανάστευσης, Υπουργείο Εσωτερικών & Διοικητικής Ανασυγκρότησης

Cromar: Νέο Πρόγραμμα Lloyd’s Secure Business

0

H Cromar δημιούργησε ενα νέο θεματικό πρόγραμμα σε συνεργασία με την αγορά των Lloyd’s, το Secure Business το οποίο αποτελεί ένα αποτελεσματικό εργαλείο διαχείρισης των ασφαλιστικών κινδύνων που μπορούν να πλήξουν την ομαλή λειτουργία των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε διάφορους τομείς της οικονομίας.

 

Συνοπτική Περιγραφή Ασφαλιστικών Καλύψεων

 

  • Ασφάλιση Περιουσίας & Οικονομικής Ενίσχυσης
  • Ασφάλιση Αστικής & Εργοδοτικής Ευθύνης
  • Ασφάλιση Χρημάτων
  • Ασφάλιση Προσωπικού Ατυχήματος
  • Ασφάλιση Κατά Παντός Κινδύνου Ηλεκτρονικού Εξοπλισμού
  • Ασφάλιση Σεισμού

 

Στα πλεονεκτήματα του προγράμματος επίσης συμπεριλαμβάνοται:

  • Η Αξιοπιστία & Φερεγγυότητα των Lloyd’s
  • Καινοτόμες ασφαλιστικές καλύψεις
  • Ανταγωνιστικό κόστος ασφάλισης
  • Απλοί και κατανοητοί όροι ασφάλισης

O κ. John Croker CEO της Cromar δήλωσε: Συνεχίζουμε να δημιουργούμε εξειδικευμένα ασφαλιστικά προγράμματα σε συνεργασία με την αγορά των Lloyd’s. Προσφέρουμε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και καινοτόμες καλύψεις σε διεθνή πρότυπα παρέχοντας προϊόντα στους διαμεσολαβητές και στους πελάτες τους που προσφέρει η ασφάλιση στην αγορά των Lloyd’s.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ και στο www.cromar.gr

Cromar: Νέο Πρόγραμμα Lloyd’s Secure Business

0

H Cromar δημιούργησε ενα νέο θεματικό πρόγραμμα σε συνεργασία με την αγορά των Lloyd’s, το Secure Business το οποίο αποτελεί ένα αποτελεσματικό εργαλείο διαχείρισης των ασφαλιστικών κινδύνων που μπορούν να πλήξουν την ομαλή λειτουργία των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε διάφορους τομείς της οικονομίας.

 

Συνοπτική Περιγραφή Ασφαλιστικών Καλύψεων

 

  • Ασφάλιση Περιουσίας & Οικονομικής Ενίσχυσης
  • Ασφάλιση Αστικής & Εργοδοτικής Ευθύνης
  • Ασφάλιση Χρημάτων
  • Ασφάλιση Προσωπικού Ατυχήματος
  • Ασφάλιση Κατά Παντός Κινδύνου Ηλεκτρονικού Εξοπλισμού
  • Ασφάλιση Σεισμού

 

Στα πλεονεκτήματα του προγράμματος επίσης συμπεριλαμβάνοται:

  • Η Αξιοπιστία & Φερεγγυότητα των Lloyd’s
  • Καινοτόμες ασφαλιστικές καλύψεις
  • Ανταγωνιστικό κόστος ασφάλισης
  • Απλοί και κατανοητοί όροι ασφάλισης

O κ. John Croker CEO της Cromar δήλωσε: Συνεχίζουμε να δημιουργούμε εξειδικευμένα ασφαλιστικά προγράμματα σε συνεργασία με την αγορά των Lloyd’s. Προσφέρουμε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και καινοτόμες καλύψεις σε διεθνή πρότυπα παρέχοντας προϊόντα στους διαμεσολαβητές και στους πελάτες τους που προσφέρει η ασφάλιση στην αγορά των Lloyd’s.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ και στο www.cromar.gr

ΟΤΕ Ασφάλιση: 4ημερη κρουαζιέρα για τους επιτυχόντες του διαγωνισμού πωλήσεων

0
SONY DSC

 

Σε τετραήμερη κρουαζιέρα στο Αιγαίο συμμετείχαν οι επιτυχόντες του διαγωνισμού πωλήσεων της ΟΤΕ Ασφάλιση Ανώνυμης Εταιρείας Ασφαλιστικής Πρακτόρευσης, που είναι μέλος του Ομίλου Εταιρειών ΟΤΕ. Η εταιρεία ταξίδεψε με τους συνεργάτες που διακρίθηκαν στον πρώτο διαγωνισμό Πωλήσεων Ατομικών Συμβολαίων Ζωής – Σύνταξης και Υγείας, για το 2015 από τις 31/8 έως μέχρι τις 3/9/2015.

Οι επιτυχόντες του 7μηνου Διαγωνισμού Πωλήσεων: συνεργάτες ασφαλιστικοί σύμβουλοι της εταιρείας, ο καλύτερος υπάλληλος του Τμήματος Εξυπηρέτησης και Υποστήριξης Συνεργατών της εταιρείας, συνοδευόμενοι από τον Υπεύθυνο Ατομικών Συμβολαίων, αποχαιρέτησαν το καλοκαίρι μιας ιδιαίτερα επιτυχημένης και αναπτυξιακής χρονιάς, στις 31/8, σαλπάροντας από το Λαύριο με το πολυτελές Celestyal Crystal για την αρχοντική Σύρο.
Η πρώτη ημέρα του Φθινοπώρου και της νέας σεζόν, μπήκε με τον καλύτερο τρόπο, εν πλω, για το Κουσάντασι και από εκεί στην πολύβουη, πανέμορφη και γεμάτη συγκίνηση και ιδιαίτερα συναισθήματα Σμύρνη. Η ξενάγηση σε ελληνικά στοιχεία, οι εικόνες και τα ακούσματα, έδωσαν σε αυτή την εξόρμηση το απαραίτητο «Θησαυροφυλάκιο» μνήμης που κάνει πιο ιδιαίτερα και μοναδικά τα «δεσίματα» των ανθρώπων που βρέθηκαν εκεί, αλλά και ενεργοποιεί την επιθυμία για επιστροφή και εκ νέου συμμετοχή σε αντίστοιχες ενέργειες.
Η επόμενη ημέρα βρήκε τους συμμετέχοντες στην μοναδική Κω. Ένα από τα ωραιότερα νησιά των Δωδεκανήσων και όχι μόνο, με μοναδικά χρώματα και γεύσεις, έντονη ιστορία αλλά και σύγχρονες υποδομές και ανάπτυξη, αντάξιες της φήμης που την συνοδεύει σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η τελευταία ημέρα της κρουαζιέρας είχε την πλήρη απλότητα και ομορφιά σε δύο εκδοχές. Το ξημέρωμα, μπαίνοντας στο λιμάνι της Ίου. Από τα πιο δυνατά και έντονα «ξυπνήματα» του ανθρώπινου οργανισμού. Η απλότητα και «αφαιρετική» ομορφιά της Ίου σε συναρπάζει καθ’ όλη την διαδρομή μέχρι το Μαγγανάρι. Όπου θα μπεις για μια βουτιά, έστω και με τα ρούχα. Μία από τις ομορφότερες παραλίες που σου χαρίζει την αίσθηση της πλήρους χαλάρωσης και ξεκούρασης. Μοναδικό.
Εν συνεχεία οι συμμετέχοντες απόλαυσαν το ηλιοβασίλεμα στην μοναδική, πλημμυρισμένη από όλες τις γωνιές του πλανήτη Σαντορίνη.
Τελικά δεν είναι τυχαίο, ότι και φέτος για άλλη μια χρονιά, ψηφίστηκε ως το καλύτερο σημείο στην υδρόγειο. Τα λόγια πραγματικά είναι φτωχά να την περιγράψουν και ο καθένας που την επισκέπτεται, κουβαλάει πλέον μόνιμα αυτές τις εικόνες που απλά επιβεβαιώνουν την επιλογή του προορισμού. Ίσως, ο προορισμός που αλλάζει την γνωστή ρήση περί της αξίας… του ταξιδιού.
Η διοίκηση της ΟΤΕ Ασφάλιση, αισθάνεται υπερήφανη που μπόρεσε να διοργανώσει ένα τέτοιο παραγωγικό και αποτελεσματικό διαγωνισμό Πωλήσεων, που επιβράβευσε με ένα τέτοιο πλούσιο σε εμπειρίες και συνεργατικά – ανθρώπινα «δεσίματα» , πολυτελές ταξίδι και που πρωτοτύπησε στην αγορά, επιβραβεύοντας έμπρακτα τον Υπάλληλο της χρονιάς μετά από ψηφοφορία των ίδιων των υπαλλήλων και των συνεργατών της Ασφαλιστικών Συμβούλων.
Η υπόσχεση για διαρκή και υψηλής Ποιότητας παροχή ασφαλιστικών και επενδυτικών υπηρεσιών, αλλά και η πιστή και ελεγχόμενη εφαρμογή αυτής της υπόσχεσης με ενθουσιασμό, γνώση και μεράκι, είναι αυτή που θα προετοιμάζει για ακόμη καλύτερες και αναπτυξιακές προκλήσεις και εκπλήξεις.

Συμφωνία ΕΕΠ – ΕΙΑΣ για την επανεκπαίδευση διαμεσολαβητών

0

 

Με προνομιακή τιμή για τα μέλη του ΕΕΠ ξεκινά η σημαντική συνεργασία μεταξύ του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Πειραιώς (ΕΕΠ) και του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ), που αφορά στην εκπόνηση σεμιναρίων στο πλαίσιο της υποχρεωτικής επανεκπαίδευσης και επαναπιστοποίησης των γνώσεων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, όπως ορίζονται από την Πράξη της Εκτελεστικής Επιτροπής της Τράπεζας της Ελλάδος αρ. 45/21-11-2014, ΦΕΚ Β΄3350/12-12-2014.

 

Η επανεκπαίδευση και τα εκπαιδευτικά σεμινάρια απευθύνονται σε όλες τις κατηγορίες ασφαλιστικών διαμεσολαβητών (ασφαλιστικούς συμβούλους, πράκτορες, μεσίτες ασφαλίσεων και συντονιστές), αλλά και σε υπαλλήλους επιχειρήσεων (αντ)ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.

 

Σύμφωνα με το άρθρο 3 παρ. 3 της ΠΕΕ 45/2014, οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές υποχρεούνται να παρακολουθούν κάθε χρόνο σεμινάρια και των τριών Τομέων Α΄, Β΄ και Γ΄, έκαστο των οποίων πρέπει να έχει ελάχιστη διάρκεια πέντε (5) ωρών, προκειμένου κάθε ασφαλιστικός διαμεσολαβητής να συγκεντρώνει συνολικά τουλάχιστον 75 ώρες πιστοποιημένης εκπαίδευσης στους τρεις τομείς εντός των πέντε ετών 2015-2019.

 

Το ΕΙΑΣ υπέβαλε δύο εκπαιδευτικά σεμινάρια για τους Τομείς Β’ και Γ’, διάρκειας 8 ωρών το κάθε ένα, τα οποία και έλαβαν την έγκριση από την αρμόδια Επιτροπή Αξιολόγησης της ΔΕΙΑ της ΤτΕ για τα έτη 2015 και 2016. Τα σεμινάρια αφορούν στον Τομέα Β΄ «Θεσμικά Θέματα της Ασφαλιστικής Αγοράς» με θέμα «Ασφαλιστική Σύμβαση και Κλάδος Αστικής Ευθύνης Αυτοκινήτων & Νομιμοποίηση Εσόδων από παράνομες δραστηριότητες» και στον Τομέα Γ΄ «Ανάπτυξη Ατομικών Δεξιοτήτων και Ικανοτήτων», με θέμα «Τεχνικές Πωλήσεων Αναβάθμισης του ρόλου του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή».

 

Στους συμμετέχοντες, που θα παρακολουθήσουν αυτά τα εγκεκριμένα από την ΤτΕ σεμινάρια και θα ολοκληρώσουν επιτυχώς τα tests κατανόησης, θα χορηγούνται από το Ε.Ι.Α.Σ. «Βεβαιώσεις Περαίωσης», εγκεκριμένες από την Τράπεζα της Ελλάδος, οι οποίες είναι αναγκαίες για την επανεγγραφή τους κατά την ανανέωση της αδείας τους στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο.

 

Τα σεμινάρια θα πραγματοποιούνται στις εγκαταστάσεις του Εκπαιδευτικού Κέντρου του ΕΙΑΣ       (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος).

 

Τα πρώτα σεμινάρια του ΕΙΑΣ, ώστε να καλυφθούν οι υποχρεώσεις των ενδιαφερομένων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών για το 2015, θα γίνουν:

 

  • Σεμινάριο Τομέα Β’: 2 & 3 Δεκεμβρίου (από 4 ώρες) ή 10 Δεκεμβρίου (8 ώρες)
  • Σεμινάριο Τομέα Γ΄: 7 & 8 Δεκεμβρίου (από 4 ώρες) ή 11 Δεκεμβρίου (8 ώρες)

 

 

Το κάθε σεμινάριο θα περιλαμβάνει παραδόσεις της ύλης βάσει της οποίας θα επαναπιστοποιηθούν οι γνώσεις των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών καθώς και διεξαγωγή του test κατανόησης.          Στους συμμετέχοντες θα διανέμονται ειδικές εκπαιδευτικές σημειώσεις του ΕΙΑΣ.

 

Ειδικά για τα Μέλη του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Πειραιώς που έχουν κάρτα μέλους του ΕΕΠ σε ισχύ και είναι ταμειακώς εντάξει με το ΕΕΠ, το ΕΙΑΣ παρέχει έκπτωση 30% επί της αρχικής τιμής του σεμιναρίου και διαμορφώνει το κόστος συμμετοχής για την παρακολούθηση του κάθε 8ωρου σεμιναρίου στα 50€.

 

Για συμπληρωματικές πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκέπτονται το site του ΕΙΑΣ www.eias.gr  ή να απευθύνονται στη Γραμματεία του ΕΙΑΣ (Τ: 210 9219660 & 210 9219684, e-mail: eiasinfo@eias.gr & eias@ath.forthnet.gr).

Συμφωνία ΕΕΠ – ΕΙΑΣ για την επανεκπαίδευση διαμεσολαβητών

0

 

Με προνομιακή τιμή για τα μέλη του ΕΕΠ ξεκινά η σημαντική συνεργασία μεταξύ του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Πειραιώς (ΕΕΠ) και του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ), που αφορά στην εκπόνηση σεμιναρίων στο πλαίσιο της υποχρεωτικής επανεκπαίδευσης και επαναπιστοποίησης των γνώσεων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, όπως ορίζονται από την Πράξη της Εκτελεστικής Επιτροπής της Τράπεζας της Ελλάδος αρ. 45/21-11-2014, ΦΕΚ Β΄3350/12-12-2014.

 

Η επανεκπαίδευση και τα εκπαιδευτικά σεμινάρια απευθύνονται σε όλες τις κατηγορίες ασφαλιστικών διαμεσολαβητών (ασφαλιστικούς συμβούλους, πράκτορες, μεσίτες ασφαλίσεων και συντονιστές), αλλά και σε υπαλλήλους επιχειρήσεων (αντ)ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.

 

Σύμφωνα με το άρθρο 3 παρ. 3 της ΠΕΕ 45/2014, οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές υποχρεούνται να παρακολουθούν κάθε χρόνο σεμινάρια και των τριών Τομέων Α΄, Β΄ και Γ΄, έκαστο των οποίων πρέπει να έχει ελάχιστη διάρκεια πέντε (5) ωρών, προκειμένου κάθε ασφαλιστικός διαμεσολαβητής να συγκεντρώνει συνολικά τουλάχιστον 75 ώρες πιστοποιημένης εκπαίδευσης στους τρεις τομείς εντός των πέντε ετών 2015-2019.

 

Το ΕΙΑΣ υπέβαλε δύο εκπαιδευτικά σεμινάρια για τους Τομείς Β’ και Γ’, διάρκειας 8 ωρών το κάθε ένα, τα οποία και έλαβαν την έγκριση από την αρμόδια Επιτροπή Αξιολόγησης της ΔΕΙΑ της ΤτΕ για τα έτη 2015 και 2016. Τα σεμινάρια αφορούν στον Τομέα Β΄ «Θεσμικά Θέματα της Ασφαλιστικής Αγοράς» με θέμα «Ασφαλιστική Σύμβαση και Κλάδος Αστικής Ευθύνης Αυτοκινήτων & Νομιμοποίηση Εσόδων από παράνομες δραστηριότητες» και στον Τομέα Γ΄ «Ανάπτυξη Ατομικών Δεξιοτήτων και Ικανοτήτων», με θέμα «Τεχνικές Πωλήσεων Αναβάθμισης του ρόλου του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή».

 

Στους συμμετέχοντες, που θα παρακολουθήσουν αυτά τα εγκεκριμένα από την ΤτΕ σεμινάρια και θα ολοκληρώσουν επιτυχώς τα tests κατανόησης, θα χορηγούνται από το Ε.Ι.Α.Σ. «Βεβαιώσεις Περαίωσης», εγκεκριμένες από την Τράπεζα της Ελλάδος, οι οποίες είναι αναγκαίες για την επανεγγραφή τους κατά την ανανέωση της αδείας τους στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο.

 

Τα σεμινάρια θα πραγματοποιούνται στις εγκαταστάσεις του Εκπαιδευτικού Κέντρου του ΕΙΑΣ       (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος).

 

Τα πρώτα σεμινάρια του ΕΙΑΣ, ώστε να καλυφθούν οι υποχρεώσεις των ενδιαφερομένων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών για το 2015, θα γίνουν:

 

  • Σεμινάριο Τομέα Β’: 2 & 3 Δεκεμβρίου (από 4 ώρες) ή 10 Δεκεμβρίου (8 ώρες)
  • Σεμινάριο Τομέα Γ΄: 7 & 8 Δεκεμβρίου (από 4 ώρες) ή 11 Δεκεμβρίου (8 ώρες)

 

 

Το κάθε σεμινάριο θα περιλαμβάνει παραδόσεις της ύλης βάσει της οποίας θα επαναπιστοποιηθούν οι γνώσεις των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών καθώς και διεξαγωγή του test κατανόησης.          Στους συμμετέχοντες θα διανέμονται ειδικές εκπαιδευτικές σημειώσεις του ΕΙΑΣ.

 

Ειδικά για τα Μέλη του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Πειραιώς που έχουν κάρτα μέλους του ΕΕΠ σε ισχύ και είναι ταμειακώς εντάξει με το ΕΕΠ, το ΕΙΑΣ παρέχει έκπτωση 30% επί της αρχικής τιμής του σεμιναρίου και διαμορφώνει το κόστος συμμετοχής για την παρακολούθηση του κάθε 8ωρου σεμιναρίου στα 50€.

 

Για συμπληρωματικές πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκέπτονται το site του ΕΙΑΣ www.eias.gr  ή να απευθύνονται στη Γραμματεία του ΕΙΑΣ (Τ: 210 9219660 & 210 9219684, e-mail: eiasinfo@eias.gr & eias@ath.forthnet.gr).

Γενική Ανατιμολόγηση: Στην Επιτροπή Τιμών η επόμενη σελίδα του… «δράματος»

0

Αργά το απόγευμα της Παρασκευής ο ΕΟΦ ανήρτησε στην ιστοσελίδα του την τελική του πρόταση προς την Αριστοτέλους για την ανατιμολόγηση των σκευασμάτων, μετά την επεξεργασία των αιτημάτων των φαρμακευτικών εταιριών.
Αυτή την πρόταση σχεδιάζει να εξετάσει η Επιτροπή Τιμών, το πιθανότερο την ερχόμενη Πέμπτη, σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες του Virus, μαζί με την τελική πρόταση για τις τιμές νέων γενοσήμων και υβριδικών φαρμάκων.
Το πλήθος των ενστάσεων που θα κληθεί να διαχειριστεί η Επιτροπή είναι ακόμα ασαφές. Σε γενικές γραμμές, όμως, εκτιμάται ότι κατά τη διάρκεια των ημερών που μεσολάβησαν μεταξύ της λήξης της δημόσιας διαβούλευσης (Δευτέρα πρωί) και την ανάρτηση της τελικής πρότασης το απόγευμα της Παρασκευής, τα στελέχη του ΕΟΦ προσπάθησαν να διορθώσουν ένα σημαντικό μέρος των λαθών που εντοπίστηκαν από τους ΚΑΚ.
Όπως έγραψε το Virus την Παρασκευή (εδώ), η λίστα με τις προτεινόμενες, προς το Υπουργείο Υγείας, τιμές περιλαμβάνει τελικά 9419 ιδιοσκευάσματα, αντί των 9433 κωδικών που περιείχε το δελτίο προς διαβούλευση.
Νεότερη επεξεργασία της τελικής πρότασης δείχνει αλλαγές να έχουν γίνει στις τιμές περίπου 2700 σκευασμάτων, που γεννά, βέβαια, ερωτηματικά για το ακριβές εύρος των λαθών. Πληροφορίες αναφέρουν, δε, πως μικρό μέρος των λαθών που αφορούσαν στο μ.ο. των τριών χαμηλότερων τιμών της Ε.Ε. έχει διορθωθεί.
Είναι ακριβώς αυτά τα δεδομένα που οδηγούν στελέχη της αγοράς να εκτιμούν πως ο αριθμός των ενστάσεων που θα υποβληθούν τελικά στην Επιτροπή ή η πολυπλοκότητα τους να μεταθέσει ίσως για την επόμενη Δευτέρα τη Συνεδρίαση της.
Εξοικονόμηση
Σε κάθε περίπτωση, επανερχόμαστε στο ζήτημα της εξοικονόμησης.
Οι αρχικές και όπως φαίνεται αισιόδοξες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για εξοικονόμηση της τάξεως του 5% με 6%. Μια προσεχτικότερη ματιά, όμως, σε συνδυασμό με κρίσιμους παράγοντες, όπως τη συνταγογράφηση και την κατανάλωση, που επηρεάζονται και ουσιαστικά από τις αποφάσεις του τελευταίο διαστήματος, ιδιαίτερα στην αγορά των γενοσήμων, ρίχνουν σημαντικά τα ποσοστά αυτά.
Στελέχη της αγοράς εκτιμούν, λοιπόν, πως η εξοικονόμηση, τελικά, δεν θα καταφέρει να ξεπεράσει το 2%, με τους πιο δυσοίωνους να κάνουν λόγο ακόμη και για μόλις 1%…

ΠΗΓΗ: virus.com.gr