back to top
25.5 C
Athens
Τρίτη 19 Αυγούστου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1692

Σήμερα 1η Ιουλίου μεταφέρεται το χαρτοφυλάκιο P&C της Aegon στην Allianz

0
Αllianz, logo, λογότυπο, σημαίες

της Ελενας Ερμείδου

Εγκρίθηκε επισήμως από την κεντρική τράπεζα της Ολλανδίας και τις Ολλανδικές Αρχές για τους Καταναλωτές και τις Αγορές η απόκτηση του χαρτοφυλακίου περιουσίας και ατυχημάτων (P&C) της Aegon από την Allianz. Το εν λόγω χαρτοφυλάκιο μεταβιβάζεται σήμερα Παρασκευή 1η Ιουλίου και εφ’ εξής η Allianz αναλαμβάνει όλους τους κινδύνους του ενεργού εμπορικού χαρτοφυλακίου P&C, συνολικού όγκου ασφαλίστρων 90 εκατ. ευρώ, συν δύο run–off χαρτοφυλάκια.

Περίπου 70 εργαζόμενοι της Aegon που διαχειρίζονται το χαρτοφυλάκιο του κλάδου θα μεταφερθούν στην Allianz.

Ισχυρότερη η θέση της Allianz

H κίνηση αυτή ενισχύει την παρουσία της Allianz στις εμπορικές αγορές. Σύμφωνα με τον Sjoerd Laarberg, CEO of Allianz Netherlands η ημέρα αυτή αποτελεί ένα ακόμα βήμα για περαιτέρω ανάπτυξη των προϊόντων και των υπηρεσιών της Allianz στην Ολλανδική αγορά, καθώς και μία ευκαιρία ενίσχυσης των σχέσεων και των συνεργασιών της με τους μεσίτες.

Εύρυθμη συνέχιση των επιχειρήσεων

Συνολικά εισέρχονται σήμερα στο χαρτοφυλάκιο της Allianz πάνω από 60.000  εμπορικοί πελάτες από την Aegon. Κατέχοντας τεράστια εμπειρία η Allianz θα καταβάλλει κάθε προσπάθεια προκειμένου να ελαχιστοποιήσει τον αντίκτυπο από την  απόκτηση του χαρτοφυλακίου σε πελάτες και συμβούλους.

Η μεταφορά των εργαζομένων δε, στην Allianz διασφαλίζει υψηλής  ποιότητας υπηρεσίες, προσωπικές επαφές, και ενίσχυση των γνώσεων για τους πελάτες.

 

Σήμερα 1η Ιουλίου μεταφέρεται το χαρτοφυλάκιο P&C της Aegon στην Allianz

0
Αllianz, logo, λογότυπο, σημαίες

της Ελενας Ερμείδου

Εγκρίθηκε επισήμως από την κεντρική τράπεζα της Ολλανδίας και τις Ολλανδικές Αρχές για τους Καταναλωτές και τις Αγορές η απόκτηση του χαρτοφυλακίου περιουσίας και ατυχημάτων (P&C) της Aegon από την Allianz. Το εν λόγω χαρτοφυλάκιο μεταβιβάζεται σήμερα Παρασκευή 1η Ιουλίου και εφ’ εξής η Allianz αναλαμβάνει όλους τους κινδύνους του ενεργού εμπορικού χαρτοφυλακίου P&C, συνολικού όγκου ασφαλίστρων 90 εκατ. ευρώ, συν δύο run–off χαρτοφυλάκια.

Περίπου 70 εργαζόμενοι της Aegon που διαχειρίζονται το χαρτοφυλάκιο του κλάδου θα μεταφερθούν στην Allianz.

Ισχυρότερη η θέση της Allianz

H κίνηση αυτή ενισχύει την παρουσία της Allianz στις εμπορικές αγορές. Σύμφωνα με τον Sjoerd Laarberg, CEO of Allianz Netherlands η ημέρα αυτή αποτελεί ένα ακόμα βήμα για περαιτέρω ανάπτυξη των προϊόντων και των υπηρεσιών της Allianz στην Ολλανδική αγορά, καθώς και μία ευκαιρία ενίσχυσης των σχέσεων και των συνεργασιών της με τους μεσίτες.

Εύρυθμη συνέχιση των επιχειρήσεων

Συνολικά εισέρχονται σήμερα στο χαρτοφυλάκιο της Allianz πάνω από 60.000  εμπορικοί πελάτες από την Aegon. Κατέχοντας τεράστια εμπειρία η Allianz θα καταβάλλει κάθε προσπάθεια προκειμένου να ελαχιστοποιήσει τον αντίκτυπο από την  απόκτηση του χαρτοφυλακίου σε πελάτες και συμβούλους.

Η μεταφορά των εργαζομένων δε, στην Allianz διασφαλίζει υψηλής  ποιότητας υπηρεσίες, προσωπικές επαφές, και ενίσχυση των γνώσεων για τους πελάτες.

 

Αποτελεσματικά 100% τα δύο πειραματικά εμβόλια κατά του Ζίκα

0

Δύο πειραματικά εμβόλια κατά του ιού Ζίκα, τα οποία δοκιμάσθηκαν με απόλυτη επιτυχία σε πειραματόζωα (ποντίκια), αφήνουν πολλές υποσχέσεις ότι θα είναι αποτελεσματικά και στους ανθρώπους, όπως ανακοίνωσαν επιστήμονες στις ΗΠΑ.

Οι σχετικές κλινικές δοκιμές αναμένεται να ξεκινήσουν σε λίγους μήνες, έως τον Οκτώβριο. Όμως θα περάσουν χρόνια ωσότου δοθεί άδεια για την ευρεία κυκλοφορία ενός εμβολίου που θα προστατεύει τις πιο ευάλωτες ομάδες, όπως τις εγκύους και τους ταξιδιώτες.

Οι ερευνητές του Στρατιωτικού Ινστιτούτου Ερευνών Γουόλτερ Ριντ, της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ και του Ιατρικού Κέντρου Beth Israel Deaconess, με επικεφαλής τον δρα Νταν Μπαρούχ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό Nature, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters και το BBC, μίλησαν για «εντυπωσιακά» αποτελέσματα, καθώς μία μόνο δόση του εμβολίου ήταν αρκετή για προστασία 100%, όταν τα ζώα εκτέθηκαν στον ιό ύστερα από έναν δύο μήνες.

Ο ιός Ζίκα εξαπλώνεται στην Αμερική, στην Αφρική και, πιο πρόσφατα, έκανε την εμφάνισή του στην Ευρώπη. Σήμερα σε πάνω από 60 χώρες ο ιός συνεχίζει να μεταδίδεται μέσω των κουνουπιών, προκαλώντας προβλήματα όπως η μικροκεφαλία των βρεφών και νευρολογικές διαταραχές όπως το σπάνιο σύνδρομο προσωρινής παράλυσης Γκιγιέν-Μπαρέ. Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, ο Ζίκα εξελίσσεται σε σοβαρό πλέον πρόβλημα δημόσιας υγείας και η ανάγκη για ένα εμβόλιο θεωρείται επείγουσα.

Οι Αμερικανοί επιστήμονες δοκίμασαν δύο διαφορετικά είδη εμβολίων: το ένα βασίζεται σε τμήματα του γενετικού κώδικα του ιού (του στελέχους από τη Βραζιλία) και το άλλο αποτελεί μια αδρανή και αβλαβή απομίμηση του ιού (του στελέχους του Πουέρτο Ρίκο). Και τα δύο εμβόλια «δούλεψαν» καλά στα πειραματόζωα, τα οποία απέκτησαν πλήρη ανοσία έναντι του Ζίκα.

Θα ακολουθήσουν νέες δοκιμές για να ελεγχθεί η ασφάλεια και η αποτελεσματικότητα του εμβολίου στους ανθρώπους, καθώς και το πόσο διαρκεί η ανοσία. Πιθανότερο θεωρείται ότι θα δοθεί προτεραιότητα στο δεύτερο εμβόλιο, που βασίζεται στον αδρανή ιό, καθώς υπάρχουν ήδη πολλά ανάλογου είδους εμβόλια για άλλες ασθένειες, αλλά προς το παρόν λίγα εμβόλια του πρώτου είδους, που βασίζονται στο DNA του ιού.

Όμως άλλοι επιστήμονες, όπως ο καθηγητής Τζόναθαν Μπολ του βρετανικού Πανεπιστημίου του Νότιγχαμ και ο Γκάβιν Σκρίτον του Imperial College του Λονδίνου, εξέφρασαν φόβους ότι το νέο εμβόλιο μπορεί να έχει και παρενέργειες, καθώς είναι πιθανό να αυξήσει τον κίνδυνο λοίμωξης από ιούς που ανήκουν στην ίδια οικογένεια με τον Ζίκα, όπως ο ιός του δάγκειου, πράγμα ανησυχητικό, αν ευσταθεί, καθώς σε αρκετές περιοχές του κόσμου οι δύο ιοί συνυπάρχουν. Οι Αμερικανοί γιατροί διαβεβαίωσαν πάντως ότι θα γίνουν πειράματα σε μαϊμούδες για να διαπιστωθεί κατά πόσο το εμβόλιο για τον Ζίκα μπορεί να προκαλέσει μόλυνση από δάγκειο.

Τουλάχιστον 15 φαρμακευτικές εταιρείες και ερευνητικές πανεπιστημιακές ομάδες διεθνώς συμμετέχουν στην «κούρσα» για την ανάπτυξη του πρώτου εμβολίου για τον ιό Ζίκα.

Swiss Re: Σε κλοιό πιέσεων η κερδοφορία των ασφαλιστικών

0

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Με ρυθμό 3,8% αυξήθηκαν τα ασφάλιστρα στον διεθνή ασφαλιστικό κλάδο το 2015 (έναντι αύξησης 3,5% το 2014), σύμφωνα με έρευνα της Swiss Re, που υπογραμμίζει ωστόσο ότι η κερδοφορία θα παραμείνει υπό πίεση, σε περιβάλλον χαμηλών ρυθμών ανάπτυξης και εξαιρετικά χαμηλών (έως αρνητικών σε πολλές περιπτώσεις) επιτοκίων.

Ειδικότερα, ο ρυθμός αύξησης των ασφαλίστρων στον κλάδο ζωής επιβραδύνθηκε στο 4% πέρυσι (από 4,3% το 2014), με «υπαιτιότητα» κυρίως των ανεπτυγμένων αγορών. Στον αντίποδα, ο κλάδος γενικών ασφαλειών κατέγραψε ισχυρή ανάπτυξη στην Ασία και σταθεροποιητικές τάσεις σε Ευρώπη και Βόρειο Αμερική, με αποτέλεσμα την αύξηση των ασφαλίστρων κατά 3,6% σε ετήσια βάση το 2015 έναντι 2,4% το 2014.

Τα χαμηλά επιτόκια στις περισσότερες ανεπτυγμένες οικονομίες λειτουργούν ανασταλτικά για την κερδοφορία του κλάδου ζωής και –σε μικρότερο βαθμό– των γενικών ασφαλειών, όπου κατεγράφη μεταξύ άλλων επιδείνωση και των κερδών από underwriting και επενδύσεις. «Τα επιτόκια, το μακροοικονομικό περιβάλλον και οι συνθήκες στο χρηματοπιστωτικό σύστημα θα συνεχίσουν να διαμορφώνουν τις προοπτικές της παγκόσμιας ασφαλιστικής αγοράς», σχολίασε ο επικεφαλής οικονομολόγος της Swiss Re Kurt Karl. «Με την κερδοφορία υπό πίεση, οι εταιρείες ασφαλειών ζωής θα εξακολουθήσουν να εστιάζονται στη βελτίωση της διαχείρισης των ιδίων κεφαλαίων τους, στη μείωση των δαπανών και στην ενίσχυση των επενδυτικών αποδόσεων…»

Θετικός παράγοντας είναι, ωστόσο, ότι ο ασφαλιστικός κλάδος εμφανίζεται κεφαλαιακά εύρωστος, κάτι που υποδεικνύει ότι οι εταιρείες είναι καλά προετοιμασμένες για να αντιμετωπίσουν περιόδους οικονομικών ή χρηματοπιστωτικών αναταράξεων, όπως αυτές που καταγράφηκαν στον απόηχο του Brexit.

Στον κλάδο ζωής, η Swiss Re «βλέπει» αύξηση των ασφαλίστρων φέτος χάρη στην ανάκαμψη των αγορών της Δυτικής Ευρώπης και της Ωκεανίας. Στις αναδυόμενες αγορές, αναμένεται επιβράδυνση των –γρήγορων– ρυθμών ανάπτυξης. Οι συγκρατημένοι ρυθμοί οικονομικής δραστηριότητας και η «χαλαρή» τιμολόγηση προβλέπεται ότι θα οδηγήσουν σε εξασθένιση των ρυθμών ανάπτυξης του κλάδου γενικών ασφαλειών διεθνώς, με την εξαίρεση των αναδυόμενων αγορών της Ασίας όπου η τάση για τα ασφάλιστρα προδιαγράφεται θετική.

Ιnteramerican: Ουσιαστική συνεργασία με το Εργαστήριο Πληροφορικών Συστημάτων & Επιχειρηματικής Νοημοσύνης του Πανεπιστημίου Πατρών

0
Aπό αριστερά: Γιώργος Παυλίδης, καθηγητής Τμήματος Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πατρών, Φώντας Λιαπάκης, γεν. διευθυντής ΙΤ & Services Interamerican, και Βασίλης Αναστασόπουλος, πρόεδρος του Επιστημονικού Πάρκου Πατρών

Σε καλό δρόμο βρίσκεται η συνεργασία που ξεκίνησαν τον Νοέμβριο του 2013 η ασφαλιστική εταιρεία Ιnteramerican και το Εργαστήριο Πληροφορικών Συστημάτων και Επιχειρηματικής Νοημοσύνης του Πανεπιστημίου Πατρών. Σε εκδήλωση, που οργανώθηκε στην αχαϊκή πρωτεύουσα την Πέμπτη 30 Ιουνίου, τα συνεργαζόμενα μέρη παρουσίασαν τα βήματα προόδου της σχέσης και τα αμοιβαία οφέλη που, όπως επισημάνθηκε, εστιάζονται κυρίως στην αξία που δημιουργείται για τους συμμετέχοντες στις ομάδες εργασίας φοιτητές, σε επίπεδο τεχνογνωσίας και πρακτικής εφαρμογής. Ήδη, στο πλαίσιο της συνεργασίας έχουν αναπτυχθεί και δοκιμάζονται εφαρμογές προηγμένης τεχνολογίας για επιχειρησιακές λειτουργίες και ακολουθούν τα επόμενα βήματα.

IMG_2002

Κατά το κτίσιμο της σχέσης, όπως τόνισε ο Ξ. Λιαπάκης, γενικός διευθυντής ΙΤ & Services της Ιnteramerican, έχουν πραγματοποιηθεί σε πρώτη φάση παρουσιάσεις σε πτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές για την κατανόηση των λειτουργικών μηχανισμών και του περιβάλλοντος της ασφαλιστικής αγοράς, ενώ στην πράξη και συγκεκριμένα στον χώρο της ανάλυσης δεδομένων αναπτύχθηκαν κάνοντας χρήση εναλλακτικής στατιστικής μεθοδολογίας, στατιστικά μοντέλα που επιβεβαιώνουν το μοντέλο που χρησιμοποιείται σήμερα από την Anytime, που αποτελεί κανάλι απευθείας πωλήσεων της εταιρείας. Η Anytime συνιστά καινοτομία που εισήγαγε δυναμικά η Ιnteramerican στην αγορά ασφάλισης οχημάτων -κυρίως- κατά τα τελευταία χρόνια, επιτυγχάνοντας εντυπωσιακά αποτελέσματα πωλήσεων. Η σχέση συνεργασίας συνέδεσε, επίσης, την επιστημονική κατάρτιση με την παραγωγική διαδικασία, με τη διαμόρφωση εφαρμογής για την τιμολόγηση προϊόντων ασφάλισης Ζωής και Εισοδήματος μέσω του «ask me», πλατφόρμας για την υποστήριξη και ενημέρωση των φυσικών δικτύων της εταιρείας: του Δικτύου Πωλήσεων Αgency και του Δικτύου συνεργαζομένων Πρακτόρων και Μεσιτών.

Για τη συνέχεια, προγραμματίζεται η συνεργασία της εταιρείας και του Εργαστηρίου στην περαιτέρω ανάπτυξη των εταιρικών portals (όπως το «ask me»), καθώς επίσης στην ανάπτυξη των core συστημάτων, όπως π.χ. του συστήματος «Operations ’n’ Excellence» (OnE), της ενιαίας ψηφιακής πλατφόρμας της Ιnteramerican για τις διαχειριστικές λειτουργίες (έκδοσης, αποζημίωσης) όλων των κλάδων Γενικών Ασφαλίσεων και Βοήθειας. Το εν λόγω σύστημα λειτουργεί στα πρότυπα πακέτων λογισμικού. Ακόμη, προβλέπεται περαιτέρω συνεργασία αξιοποιώντας προηγμένες τεχνολογίες στον χώρο των big data, με στόχο την ανάπτυξη εναλλακτικών στατιστικών μοντέλων και εναλλακτικών μεθόδων ανάλυσης δεδομένων. Τα επόμενα βήματα της συνεργασίας θα βασίζονται στα πρότυπα της Ιnteramerican, όπως η μεθοδολογία και τα standards ανάπτυξης, καθώς και η πιστοποίηση της ποιότητας του αποτελέσματος.

Στην εκδήλωση, που έδωσε το στίγμα μιας καινοτόμου και ιδιαίτερα δημιουργικής συνεργασίας, παρευρέθηκαν πανεπιστημιακοί συνεργάτες, φοιτητές που συμμετέχουν στις ομάδες εργασίας και στελέχη της Ιnteramerican.

Διπλή χρυσή διάκριση για τη SAS & την Analytical View στα BITE Awards 2016

0

Η SAS Ελλάδος, Κύπρου και Βουλγαρίας, ηγέτιδα εταιρεία στα Analytics και Business Intelligence, και η εκ των κορυφαίων συνεργατών της Αnalytical View διακρίθηκαν -συνολικά- σε δύο έργα με αντίστοιχα χρυσά βραβεία στα Business IT Excellence Awards 2016, η τελετή απονομής των οποίων πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 23 Ιουνίου 2016 στο Divani Apollon Palace & Thalasso και διοργανώθηκε από την Boussias Communications.

Παράλληλα, η SAS διακρίθηκε και για την ουσιαστική της συμβολή, παρέχοντας τη βασική λύση ΒΙ, και σε ένα τρίτο χρυσό βραβείο που απονεμήθηκε στην iKnowHow, στην κατηγορία «Έργα Πληροφορικής Μεγάλης Εμβέλειας» για το Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.

Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, οι σημαντικές αυτές διακρίσεις επιβεβαιώνουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την προηγμένη τεχνολογία και ποιότητα των λύσεων της SAS, καθώς και την πολυετή εμπειρία και τεχνογνωσία που διαθέτει η εταιρεία, αλλά και η Analytical View, στην υλοποίηση έργων αυξημένης πολυπλοκότητας. Τα συγκεκριμένα χρυσά βραβεία αποτελούν απόρροια της εταιρικής κουλτούρας, των πρακτικών και των στρατηγικών σχέσεων που αναπτύσσει η SAS με τους πελάτες και συνεργάτες της.

Η χρυσή διάκριση της SAS στην κατηγορία «Επιχειρηματική Ευφυΐα & Αναλυτική» αναγνωρίζει και επιβραβεύει την πετυχημένη υλοποίηση της λύσης Big Data Network Analytics στην Cosmote. Η Cosmote, η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής δικτύου σταθερής και κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα, επέλεξε να επεκτείνει τη σχέση της με τη SAS για την ενίσχυση της ποιότητας των υπηρεσιών της, τη συγκριτική αξιολόγηση με βάση στοιχεία του ανταγωνισμού, τη παρακολούθηση της εμπειρίας του πελάτη, τόσο στο δίκτυο της σταθερής όσο και της κινητής τηλεφωνίας. Η SAS, με την διασύνδεση με τεχνολογίες Hadoop που προσφέρει, διευκολύνει την ανάλυση και την οπτικοποίηση πολλαπλών terabytes (TB) δεδομένων του δικτύου και των πελατών γρήγορα και αποτελεσματικά, βοηθώντας την Cosmote να εξασφαλίσει την καλύτερη δυνατή εμπειρία του πελάτη και να παραμείνει ηγέτιδα στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών.

Η εταιρεία κέρδισε και δεύτερη χρυσή διάκριση στην ίδια κατηγορία, το οποίο αφορά στην υλοποίηση λύσης Text Analytics στην Τράπεζα Πειραιώς. Η Τράπεζα αναλύει τα αδόμητα δεδομένα ελεύθερου κειμένου (text data), προκειμένου να εξάγει βελτιωτικές ενέργειες για διαδικασίες, προϊόντα και υπηρεσίες, με απώτερο σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη και κατ’ επέκταση της εμπειρίας του. Ο οργανισμός επέλεξε να εστιάσει στη βελτιστοποίηση της διαδικασίας ανάλυσης και διαχείρισης δεδομένων ελεύθερου κειμένου προκειμένου να τα αξιοποιήσει και να τα μετατρέψει σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, λανσάροντας το έργο Customer Feedback Management. Η υλοποίηση της λύσης πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία Analytical View. Η καινοτομία του έργου έγκειται στο γεγονός ότι η Τράπεζα είναι η μόνη τράπεζα στην Ελλάδα που χρησιμοποιεί τεχνολογία text analytics για εσωτερικούς σκοπούς, και συγκεκριμένα για να αυτοματοποιήσει τη διαχείριση feedback, να βελτιώσει την εξυπηρέτηση και επακόλουθα την εμπειρία του πελάτη. Επίσης, κάνει χρήση της μοναδικής text analytics λύσης που υποστηρίζει την ελληνική μεταγραφή σε Λατινικά (Greeklish).

Η βραδιά επιφύλασσε μία τρίτη χρυσή διάκριση για τη SAS.  Συγκεκριμένα, στην κατηγορία «Big Projects» το χρυσό βραβείο απονεμήθηκε στην εταιρεία iKnowHow για την πετυχημένη υλοποίηση ενός από τα μεγαλύτερα Business Intelligence της χώρας με λύση της SAS σε δημόσιο οργανισμό. Το εν λόγω έργο αφορά στην αξιοποίηση Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΤΠΕ) για την αναβάθμιση της επιχειρησιακής ικανότητας των Υπηρεσιών του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, μέσω της ηλεκτρονικής επεξεργασίας και παραγωγής διοικητικής πληροφόρησης με παράλληλη πρόσβαση σε πληροφορίες και ηλεκτρονική επικοινωνία με τις υπηρεσίες τόσο των πολιτών όσο και τρίτων φορέων. Παράλληλα υποστηρίζει την ηλεκτρονική διαβίβαση πληροφοριών και εγγράφων με στόχο την αύξηση της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών.

Σχολιάζοντας τη νέα σημαντική αυτή βράβευση, ο Νίκος Πέππας, Country Manager Ελλάδας, Κύπρου και Βουλγαρίας δήλωσε: «Όλοι στην οικογένεια της SAS αισθανόμαστε μεγάλη χαρά και περηφάνια για αυτές τις διακρίσεις, που επιβραβεύουν τις προσπάθειες και δεξιότητες των ανθρώπων μας, τις στρατηγικές συνεργασίες που αναπτύσσουμε και διαρκώς εξελίσσουμε με τους πελάτες μας και τους συνεργάτες μας, όπως η Analytical View, καθώς και την προηγμένη τεχνολογία που ενσωματώνουν οι λύσεις μας. Ευχαριστούμε την κριτική επιτροπή και τους διοργανωτές για αυτήν την τιμητική διάκριση».

Από την πλευρά της Analytical View, ο γενικός διευθυντής Νίκος Τσεκούρας επισήμανε: «Αυτά τα βραβεία είναι απόρροια τριών βασικών παραγόντων, ποιοτικής δουλειάς, άψογης συνεργασίας, όπως επίσης και της άρτιας τεχνογνωσίας που έχουμε σε λύσεις και τεχνολογίες SAS. Η Analytical View καθημερινά δίνει τον καλύτερό της εαυτό τόσο στους συνεργάτες όσο και στους πελάτες της , έχοντας την ικανότητα να υλοποιεί επιτυχώς πολύπλοκα έργα , γεγονός που με κάνει να αισθάνομαι μεγάλη χαρά και ικανοποίηση για την πολύ σημαντική αυτή διάκριση!».

Διπλή χρυσή διάκριση για τη SAS & την Analytical View στα BITE Awards 2016

0

Η SAS Ελλάδος, Κύπρου και Βουλγαρίας, ηγέτιδα εταιρεία στα Analytics και Business Intelligence, και η εκ των κορυφαίων συνεργατών της Αnalytical View διακρίθηκαν -συνολικά- σε δύο έργα με αντίστοιχα χρυσά βραβεία στα Business IT Excellence Awards 2016, η τελετή απονομής των οποίων πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 23 Ιουνίου 2016 στο Divani Apollon Palace & Thalasso και διοργανώθηκε από την Boussias Communications.

Παράλληλα, η SAS διακρίθηκε και για την ουσιαστική της συμβολή, παρέχοντας τη βασική λύση ΒΙ, και σε ένα τρίτο χρυσό βραβείο που απονεμήθηκε στην iKnowHow, στην κατηγορία «Έργα Πληροφορικής Μεγάλης Εμβέλειας» για το Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.

Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, οι σημαντικές αυτές διακρίσεις επιβεβαιώνουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την προηγμένη τεχνολογία και ποιότητα των λύσεων της SAS, καθώς και την πολυετή εμπειρία και τεχνογνωσία που διαθέτει η εταιρεία, αλλά και η Analytical View, στην υλοποίηση έργων αυξημένης πολυπλοκότητας. Τα συγκεκριμένα χρυσά βραβεία αποτελούν απόρροια της εταιρικής κουλτούρας, των πρακτικών και των στρατηγικών σχέσεων που αναπτύσσει η SAS με τους πελάτες και συνεργάτες της.

Η χρυσή διάκριση της SAS στην κατηγορία «Επιχειρηματική Ευφυΐα & Αναλυτική» αναγνωρίζει και επιβραβεύει την πετυχημένη υλοποίηση της λύσης Big Data Network Analytics στην Cosmote. Η Cosmote, η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής δικτύου σταθερής και κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα, επέλεξε να επεκτείνει τη σχέση της με τη SAS για την ενίσχυση της ποιότητας των υπηρεσιών της, τη συγκριτική αξιολόγηση με βάση στοιχεία του ανταγωνισμού, τη παρακολούθηση της εμπειρίας του πελάτη, τόσο στο δίκτυο της σταθερής όσο και της κινητής τηλεφωνίας. Η SAS, με την διασύνδεση με τεχνολογίες Hadoop που προσφέρει, διευκολύνει την ανάλυση και την οπτικοποίηση πολλαπλών terabytes (TB) δεδομένων του δικτύου και των πελατών γρήγορα και αποτελεσματικά, βοηθώντας την Cosmote να εξασφαλίσει την καλύτερη δυνατή εμπειρία του πελάτη και να παραμείνει ηγέτιδα στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών.

Η εταιρεία κέρδισε και δεύτερη χρυσή διάκριση στην ίδια κατηγορία, το οποίο αφορά στην υλοποίηση λύσης Text Analytics στην Τράπεζα Πειραιώς. Η Τράπεζα αναλύει τα αδόμητα δεδομένα ελεύθερου κειμένου (text data), προκειμένου να εξάγει βελτιωτικές ενέργειες για διαδικασίες, προϊόντα και υπηρεσίες, με απώτερο σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη και κατ’ επέκταση της εμπειρίας του. Ο οργανισμός επέλεξε να εστιάσει στη βελτιστοποίηση της διαδικασίας ανάλυσης και διαχείρισης δεδομένων ελεύθερου κειμένου προκειμένου να τα αξιοποιήσει και να τα μετατρέψει σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, λανσάροντας το έργο Customer Feedback Management. Η υλοποίηση της λύσης πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία Analytical View. Η καινοτομία του έργου έγκειται στο γεγονός ότι η Τράπεζα είναι η μόνη τράπεζα στην Ελλάδα που χρησιμοποιεί τεχνολογία text analytics για εσωτερικούς σκοπούς, και συγκεκριμένα για να αυτοματοποιήσει τη διαχείριση feedback, να βελτιώσει την εξυπηρέτηση και επακόλουθα την εμπειρία του πελάτη. Επίσης, κάνει χρήση της μοναδικής text analytics λύσης που υποστηρίζει την ελληνική μεταγραφή σε Λατινικά (Greeklish).

Η βραδιά επιφύλασσε μία τρίτη χρυσή διάκριση για τη SAS.  Συγκεκριμένα, στην κατηγορία «Big Projects» το χρυσό βραβείο απονεμήθηκε στην εταιρεία iKnowHow για την πετυχημένη υλοποίηση ενός από τα μεγαλύτερα Business Intelligence της χώρας με λύση της SAS σε δημόσιο οργανισμό. Το εν λόγω έργο αφορά στην αξιοποίηση Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΤΠΕ) για την αναβάθμιση της επιχειρησιακής ικανότητας των Υπηρεσιών του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, μέσω της ηλεκτρονικής επεξεργασίας και παραγωγής διοικητικής πληροφόρησης με παράλληλη πρόσβαση σε πληροφορίες και ηλεκτρονική επικοινωνία με τις υπηρεσίες τόσο των πολιτών όσο και τρίτων φορέων. Παράλληλα υποστηρίζει την ηλεκτρονική διαβίβαση πληροφοριών και εγγράφων με στόχο την αύξηση της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών.

Σχολιάζοντας τη νέα σημαντική αυτή βράβευση, ο Νίκος Πέππας, Country Manager Ελλάδας, Κύπρου και Βουλγαρίας δήλωσε: «Όλοι στην οικογένεια της SAS αισθανόμαστε μεγάλη χαρά και περηφάνια για αυτές τις διακρίσεις, που επιβραβεύουν τις προσπάθειες και δεξιότητες των ανθρώπων μας, τις στρατηγικές συνεργασίες που αναπτύσσουμε και διαρκώς εξελίσσουμε με τους πελάτες μας και τους συνεργάτες μας, όπως η Analytical View, καθώς και την προηγμένη τεχνολογία που ενσωματώνουν οι λύσεις μας. Ευχαριστούμε την κριτική επιτροπή και τους διοργανωτές για αυτήν την τιμητική διάκριση».

Από την πλευρά της Analytical View, ο γενικός διευθυντής Νίκος Τσεκούρας επισήμανε: «Αυτά τα βραβεία είναι απόρροια τριών βασικών παραγόντων, ποιοτικής δουλειάς, άψογης συνεργασίας, όπως επίσης και της άρτιας τεχνογνωσίας που έχουμε σε λύσεις και τεχνολογίες SAS. Η Analytical View καθημερινά δίνει τον καλύτερό της εαυτό τόσο στους συνεργάτες όσο και στους πελάτες της , έχοντας την ικανότητα να υλοποιεί επιτυχώς πολύπλοκα έργα , γεγονός που με κάνει να αισθάνομαι μεγάλη χαρά και ικανοποίηση για την πολύ σημαντική αυτή διάκριση!».

H MetLife κερδίζει για 2η συνεχή χρονιά το «Βραβείο Εθελοντισμού», από το ΣΕΝ/ Junior Achievement Greece

0
Όλες οι ομάδες στη σκηνή, στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος»

Την Παρασκευή 24 Ιουνίου 2016, στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», η MetLife βραβεύτηκε για την εθελοντική της συνεισφορά από το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece, στο πλαίσιο του 10ου Πανελλήνιου διαγωνισμού για την «Καλύτερη Εικονική Επιχείρηση 2016».  Η ομάδα Eθελοντών της MetLife βραβεύτηκε για 2η συνεχή χρονιά με το Βραβείο Εθελοντισμού για το Πρόγραμμα «LifeChanger».

Ο κ. Σταύρος Μιχαηλίδης, Head of Communications & Marketing της MetLife
Ο κ. Σταύρος Μιχαηλίδης, Head of Communications & Marketing της MetLife

Η βράβευση αυτή αποτελεί μια πράξη αναγνώρισης της σημαντικής στήριξης που προσφέρει η MetLife σε συνεργασία με το MetLife Foundation στο έργο του ΣΕΝ, σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης στην Ελλάδα, στο πλαίσιο του MetLife LifeChanger, του προγράμματος που υλοποιεί η Εταιρεία σε παγκόσμιο επίπεδο με στόχο την βελτίωση του τρόπου ζωής των παιδιών και των νέων, μέσα από την ενίσχυση της αντίληψης τους επάνω σε οικονομικά θέματα.

Το βραβείο Εθελοντισμού παρέλαβαν οι εθελοντές του προγράμματος MetLife LifeChanger, οι οποίοι με την ατομική τους συνεισφορά συμβάλλουν στην μεγάλη προσπάθεια της Εταιρείας να στηρίξει και να ενισχύσει τη νέα γενιά στην Ελλάδα.

Βράβευση εθελοντών της MetLife
Βράβευση εθελοντών της MetLife

Ο Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας της MetLife, κ. Σταύρος Μιχαηλίδης, ευχαρίστησε το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων και τους μαθητές για την τιμητική βράβευση, και αναφέρθηκε στην μεγάλη προσπάθεια της MetLife για τη στήριξη των νέων, τονίζοντας μεταξύ άλλων: «Ο καλύτερος τρόπος να διαμορφώσεις μία ισχυρή κοινωνία είναι εμπνέοντας και υποστηρίζοντας τους νέους ανθρώπους να πάρουν το μέλλον στα χέρια τους!   Η MetLife και το MetLife Foundation στηρίζει αυτή την προσπάθεια. Αυτό προσπαθούμε να κάνουμε! Ως εθελοντές επισκεφθήκαμε σχολεία και γίναμε για λίγο ‘δάσκαλοι’. Μια εμπειρία μοναδική! Αισθανόμαστε ότι έχουμε βάλει και εμείς ένα λιθαράκι στην προετοιμασία των παιδιών για τη ζωή τους ως ενήλικες».

Η παγκόσμια στρατηγική της MetLife σε συνεργασία με το MetLife Foundation, στοχεύει στην οικοδόμηση της καλύτερης ποιότητας ζωής εξασφαλίζοντας σε περισσότερους ανθρώπους παγκοσμίως πρόσβαση στην εκπαίδευση. Ως απόρροια της παγκόσμιας τοποθέτησής της η MetLife, μέσα από το πρόγραμμα LifeChanger, αποσκοπεί στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων των νέων σε σχέση με επιχειρηματικά και οικονομικά θέματα προκειμένου να αποκτήσουν τα απαραίτητα εφόδια που θα τους βοηθήσουν στον επαγγελματικό τους προσανατολισμό.

H MetLife κερδίζει για 2η συνεχή χρονιά το «Βραβείο Εθελοντισμού», από το ΣΕΝ/ Junior Achievement Greece

0
Όλες οι ομάδες στη σκηνή, στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος»

Την Παρασκευή 24 Ιουνίου 2016, στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», η MetLife βραβεύτηκε για την εθελοντική της συνεισφορά από το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece, στο πλαίσιο του 10ου Πανελλήνιου διαγωνισμού για την «Καλύτερη Εικονική Επιχείρηση 2016».  Η ομάδα Eθελοντών της MetLife βραβεύτηκε για 2η συνεχή χρονιά με το Βραβείο Εθελοντισμού για το Πρόγραμμα «LifeChanger».

Ο κ. Σταύρος Μιχαηλίδης, Head of Communications & Marketing της MetLife
Ο κ. Σταύρος Μιχαηλίδης, Head of Communications & Marketing της MetLife

Η βράβευση αυτή αποτελεί μια πράξη αναγνώρισης της σημαντικής στήριξης που προσφέρει η MetLife σε συνεργασία με το MetLife Foundation στο έργο του ΣΕΝ, σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης στην Ελλάδα, στο πλαίσιο του MetLife LifeChanger, του προγράμματος που υλοποιεί η Εταιρεία σε παγκόσμιο επίπεδο με στόχο την βελτίωση του τρόπου ζωής των παιδιών και των νέων, μέσα από την ενίσχυση της αντίληψης τους επάνω σε οικονομικά θέματα.

Το βραβείο Εθελοντισμού παρέλαβαν οι εθελοντές του προγράμματος MetLife LifeChanger, οι οποίοι με την ατομική τους συνεισφορά συμβάλλουν στην μεγάλη προσπάθεια της Εταιρείας να στηρίξει και να ενισχύσει τη νέα γενιά στην Ελλάδα.

Βράβευση εθελοντών της MetLife
Βράβευση εθελοντών της MetLife

Ο Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας της MetLife, κ. Σταύρος Μιχαηλίδης, ευχαρίστησε το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων και τους μαθητές για την τιμητική βράβευση, και αναφέρθηκε στην μεγάλη προσπάθεια της MetLife για τη στήριξη των νέων, τονίζοντας μεταξύ άλλων: «Ο καλύτερος τρόπος να διαμορφώσεις μία ισχυρή κοινωνία είναι εμπνέοντας και υποστηρίζοντας τους νέους ανθρώπους να πάρουν το μέλλον στα χέρια τους!   Η MetLife και το MetLife Foundation στηρίζει αυτή την προσπάθεια. Αυτό προσπαθούμε να κάνουμε! Ως εθελοντές επισκεφθήκαμε σχολεία και γίναμε για λίγο ‘δάσκαλοι’. Μια εμπειρία μοναδική! Αισθανόμαστε ότι έχουμε βάλει και εμείς ένα λιθαράκι στην προετοιμασία των παιδιών για τη ζωή τους ως ενήλικες».

Η παγκόσμια στρατηγική της MetLife σε συνεργασία με το MetLife Foundation, στοχεύει στην οικοδόμηση της καλύτερης ποιότητας ζωής εξασφαλίζοντας σε περισσότερους ανθρώπους παγκοσμίως πρόσβαση στην εκπαίδευση. Ως απόρροια της παγκόσμιας τοποθέτησής της η MetLife, μέσα από το πρόγραμμα LifeChanger, αποσκοπεί στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων των νέων σε σχέση με επιχειρηματικά και οικονομικά θέματα προκειμένου να αποκτήσουν τα απαραίτητα εφόδια που θα τους βοηθήσουν στον επαγγελματικό τους προσανατολισμό.

Η Μαύρη Τετάρτη των συνταξιούχων

0

του Νίκου Σακελλαρίου

H …χθεσινή ημέρα , Τετάρτη 29 Ιουνίου 2016, αποτελεί  την «Μαύρη Τετάρτη» των ελλήνων συνταξιούχων.  Όσοι πέρασαν από τις τράπεζες (οι συνταξιούχοι δεν έχουν εξοικειωθεί με την τεχνολογία)  βρέθηκαν μπροστά σε πρωτοφανές σοκ.  Μειωμένες κύριες συντάξεις σε ποσοστά που ξεπερνούσαν (ανάλογα με το Ταμείο) το 10% , ‘τσεκουρεμένο’ το ΕΚΑΣ  ενώ οι επικουρικές συντάξεις Ιουλίου  που θα πληρωθούν ετεροχρονισμένα την Δευτέρα και την Τρίτη θα έχουν υποστεί και αυτές τρομακτικές μειώσεις που φτάνουν μέχρι και το 40%.  Η καταστροφή εισοδημάτων  (που ψηφίστηκε) πριν από ενάμιση μήνα από την πλειοψηφία του ελληνικού κοινοβουλίου  είναι αποτέλεσμα της σαθρής  και στρεβλωμένης ασφαλιστικής φιλοσοφίας της κυβέρνησης.  Εμμονικά προσηλωμένη στο προηγούμενο μοντέλο της αναδιανομής  που εφαρμόστηκε άλλοτε  με επιτυχία και άλλοτε με υπερβολή   από το 1948 μέχρι και το 1990 θέλει να το συνεχίσει σε μία χώρα που δεν έχει εισοδήματα πλέον αλλά ούτε και εισφορές.  Με απλά λόγια θέλει να ‘μοιράσει τη φτώχεια’ και όχι να δημιουργήσει ένα λειτουργικό μεικτό μοντέλο με κεφαλαιοποιητικά στοιχεία τα οποία θα μπορούσαν να δημιουργήσουν υπεραξία .   Λιγότερα λεφτά σε όλους , και όποιος αντέξει. Και το μέλλον αβέβαιο αφού τίποτε δεν προδικάζει ότι θα υπάρξει βελτίωση του κλίματος.

Αλήθεια, γιατί οι πολιτικοί μας επιμένουν σ’ αυτό το μοντέλο.  Μα , απλούστατα , ο κ. Κατρούγκαλος είτε από άγνοια είτε λόγω συντεχνιακού συμφέροντος (δικηγόρος γαρ)  θέλει να συνεχίσει ένα μοντέλο που έχει τελειώσει (πρακτικά και θεωρητικά) από τις αρχές της δεκαετίας του ’90.  Το αναδιανεμητικό σύστημα με τα σημερινά χαρακτηριστικά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΙΩΣΙΜΟ.  Με ανεργία 28%, με γήρανση του πληθυσμού, με νεανική μετανάστευση  οι ασφαλιστικές εισφορές είναι είδος προς εξαφάνιση.  Σαν να λέμε εργαζόμενος 25 ετών με μισθολόγιο .

Ο κ. Κατρούγκαλος και η κυβέρνηση στο σύνολό της αρνείται πεισματικά κάθε προσπάθεια εξεύρεσης λύσης.  Προτιμά το χιλιομπαλωμένο μοντέλο ασφάλισης του 1948 από το να προχωρήσει σε νέες λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες της εποχής.  Οι λύσεις που προτείνει η ασφαλιστική αγορά , δεν είναι πανάκεια στο πρόβλημα αλλά είναι τουλάχιστον προσαρμοσμένες και εξυπηρετούν τις ανάγκες. Τα Επαγγελματικά Ταμεία με κεφαλαιοποιητικό χαρακτήρα  (όχι κατ’ ανάγκη χρηματιστηριακό) και επαγγελματική διαχείριση είναι μία λύση στο πρόβλημα.  Όχι η καλύτερη αλλά σίγουρα προτιμότερη από το ‘τσεκούρι’ στις συντάξεις των 65-85άρηδων.  Όσο για τους υπόλοιπους , μάλλον δεν θα προλάβουμε να πάρουμε ούτε αυτές τις κουτσουρεμένες συντάξεις και αναγκαστικά θα στραφούμε σε αποταμιευτικά προγράμματα.