back to top
20 C
Athens
Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

Μ. Ανδρουλιδάκης: Η ασφαλιστική αντιμετώπιση της κρίσης

[starbox]

(Στο παρακάτω άρθρο που γράφτηκε το 2010, ο κ. Ανδρουλιδάκης κάνει αναδρομή στις δεκαετίες του 60′, απευθυνόμενος στους συνεργάτες του γραφείου του, στην προσπάθεια του να ομαλοποιήσει και να αντιμετωπίσει τρόπον τινά το επερχόμενο γεγονός της κρίσης)

- Advertisement -

1. Κρίση; Ποια κρίση; Μήπως την έχουμε εμείς; Ή μήπως κάποιοι άλλοι; Πάντα πρέπει να σκέφτεστε ως σωστοί και υπεύθυνοι επαγγελματίες και να μην αφήνετε κανένα να σας χαλάει την ψυχολογία σας και την διάθεση σας.

2. 50 χρόνια περίπου κράτησε ένα πάρτι. Άλλοι διασκέδασαν περισσότερο, άλλοι λιγότερο, άλλοι πιο λίγο, άλλοι απλώς κοίταζαν αυτούς που διασκέδαζαν και άλλοι λέγανε αυτά που λένε μια ζωή, κατηγορώντας όλους τους άλλους εκτός από τους εαυτούς τους λες και δεν ήταν μέλη της κοινωνίας μας. Εσείς σε ποιους ανήκατε;

- Advertisement -

3. Ορμώμενος από αυτό το γεγονός των 50 χρόνων θα κάνω μια χρονική αναδρομή, γυρίζοντας ακόμα πιο πίσω στην δεκαετία του 1960 και συγκεκριμένα στο 1965,1966, κ.λ.π. έτη, όταν ήμουν εμπορικός αντιπρόσωπος στην ΠΑΛΚΟ και συνεργαζόμουν εκτός από τις μικρές εμπορικές επιχειρήσεις & με τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις, καταστήματα της Αθήνας. Θα μου επιτρέψετε να αναφερθώ σε αυτές τις επιχειρήσεις δεδομένου ότι δεν αποτελούν διαφημιστική προτροπή γιατί κάποιες από αυτές κάηκαν, άλλες εξαγοράστηκαν, άλλες άλλαξαν επωνυμία, ή κράτησαν το brand name με διαφορετικούς ιδιοκτήτες & άλλες έκλεισαν.

4. Αυτά τα μεγάλα καταστήματα ήταν: «ΜΙΝΙΟΝ – ΚΑΤΡΑΝΤΖΟΣ ΣΠΟΡ – Κ. ΜΑΡΟΥΣΗΣ – Αφοί ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΙ – ΚΛΑΟΥΔΑΤΟΣ – ΔΡΑΓΩΝΑΣ – ΜΑΥΡΟΣ – Αφοί ΤΣΙΤΣΟΠΟΥΛΟΙ και άλλα μικρότερα. Τι γινόταν λοιπόν εκείνη την εποχή; Επισκεπτόμενος τους επιχειρηματίες για να πάρω παραγγελία, οι δικαιολογίες και τα «επιχειρήματα» ελέγοντο με τις φράσεις «ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΟΥΛΕΙΑ», «ΕΧΕΙ ΚΡΙΣΗ Η ΑΓΟΡΑ», «Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΕΦΤΑ», «ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΙ», λες και δεν πέρασε μια μέρα. Παρά ταύτα και μετά από λίγη ώρα συζήτησης και αφού άφηνα τον πελάτη να εκφράσει τα παράπονά του, του έπαιρνα την παραγγελία και μάλιστα γενναιόδωρη και για ένα προϊόν που δεν ήταν πρώτιστης ανάγκης για κατανάλωση και μάλιστα όταν προ 2 μηνών του είχε εκτελεστεί παρόμοια παραγγελία. Τι σημαίνει λοιπόν ; Απλά είναι στο D.N.A. του Έλληνα μια ζωή να παραπονιέται και να γκρινιάζει.

5. Σε ποια από όλες τις κρίσεις να αναφερθώ; Στην επιστράτευση το 1974; Στην εξέγερση του πολυτεχνείου; Στην πετρελαϊκή κρίση; Στην κρίση του Hong Kong με τον χρηματιστηριακό δείκτη Hang Seng να κατακρημνίζεται και να παρασύρει όλα τα χρηματιστήρια του πλανήτη; Στην κρίση του Ελληνικού Χρηματιστηρίου; Στην κρίση του Κόλπου; Στο μεγάλο θέμα του Αμερικάνικου Κολοσσού Lehman brothers που κήρυξε πτώχευση και που υπήρξε αφορμή για πολλές χρηματοοικονομικές αλλαγές σε ολόκληρο τον κόσμο; Και βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάμε τις δικές μας διάφορες εσωτερικές κυβερνητικές κρίσεις με τα διάφορα σκάνδαλα που ταλάνιζαν την χώρα και που δημιουργούσαν πολύ σοβαρά προβλήματα και στους κατοίκους της.

6. Θα μου επιτρέψετε λοιπόν να σας πω ότι σε όλα τα γεγονότα υπήρξα αισιόδοξος και δε άφησα καμία ευκαιρία να πάει χαμένη.

7. Όταν κάποιοι έχουν τις αντιρρήσεις τους και τις προσωπικές τους απόψεις, αυτούς τους ανθρώπους πρέπει να τους χειρίζεστε με τρόπο που δεν θα τους προσβάλλετε, φθάνοντας το θέμα της συζήτησης εκεί που εσείς θέλετε με υπεύθυνα επιχειρήματα. Άλλωστε ένας σωστός επαγγελματίας σκέφτεται πάντα θετικά αντιμετωπίζοντας την οποιαδήποτε κρίση σαν ευκαιρία προσπερνώντας αυτήν την αρνητικότητα με όμορφους ελιγμούς. Ευκαιρίες πάντα θα υπάρχουν.

• Ο ΝΙΚΗΤΗΣ ΛΕΕΙ: «ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΟΜΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ»
• Ο ΧΑΜΕΝΟΣ ΛΕΕΙ: «ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ»
• Ο ΝΙΚΗΤΗΣ ΒΛΕΠΕΙ: «ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ»
• Ο ΧΑΜΕΝΟΣ ΒΛΕΠΕΙ: «ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΛΥΣΗ»

8. Χθες, σήμερα, αύριο, για ορισμένους οι μέρες που θα έρθουν δεν θα είναι και οι καλύτερες. Τώρα είναι η μεγάλη ευκαιρία για να βγείτε στην αγορά με τα όπλα που σας έχει εφοδιάσει η εταιρεία σας να αναπληρώσετε τις συντάξεις αυτές που θα χάσουν οι ήδη συνταξιούχοι ή και αυτοί που πρόκειται να βγουν σύντομα και βάσει του νέου νομοσχεδίου θα περικοπούν και θα χάσουν μέχρι 200,300,400 € κ.ο.κ. μηνιαίως. Επίσης να δώσετε πρόγραμμα σύνταξης σε νέους ανθρώπους τώρα, (για να τη βρουν μεθαύριο) και να τους προετοιμάσετε γι αυτό που πρόκειται να συμβεί στην πορεία της ζωής τους.

9. Επίσης μην ξεχνάτε ότι το σύστημα υγείας θα πληγεί ανεπανόρθωτα. Τι πρέπει να κάνετε εσείς ως επαγγελματίες; Πρέπει να ενεργοποιηθείτε και να βγείτε έξω προσφέροντας τα νέα προγράμματα υγείας που σας παρέχει η εταιρία σας και που θα δώσουν την ατομική και οικογενειακή εξασφάλιση. Εξασφαλίστε τους πελάτες σας. Από προγράμματα είσαστε πλούσιοι.

10. Τι περιμένετε; Ο πελάτης είναι έξω. Δεν είναι στο γραφείο σας.

Αυτή είναι η μοναδική λύση για την αντιμετώπιση της κρίσης. Δεν θα υπάρξει δικαιολογία για κανέναν.

Βγείτε έξω λοιπόν. Μην καθυστερείτε. Κρίσεις υπήρχαν, υπάρχουν και θα συνεχίσουν να υπάρχουν. Υπάρχουν όμως και ευκαιρίες και πάντα θα υπάρχουν.

Το σκηνικό εάν συνεχίσει έτσι και τα επόμενα χρόνια , τότε μπορούμε να το αλλάξουμε σήμερα. Είναι στο χέρι όλων μας.

Στη ζωή δεν έρχονται πάντοτε τα πράγματα όπως θα τα θέλαμε. Είναι άχρηστο να γκρινιάζεις και να παραπονιέσαι για καταστάσεις που δεν μπορούν να αλλάξουν.

Εκείνος που περιμένει την ώρα για να εμφανιστούν οι καλύτερες συνθήκες για να δράσει, δεν κάνει ποτέ τίποτα.

Το χθες είναι εμπειρία, το αύριο είναι ελπίδα, το σήμερα είναι ακριβώς ότι πρέπει για να ανταλλάξουμε ότι καλύτερο έχουμε.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Σεμινάριο ΕΙΑΣ: Η διαδικασία εκτίμησης & αντιμετώπισης αιτιάσεων – Customer Service Excellence

Σύμφωνα με τις πράξεις 88/5-4-2016 & 89/5-4-2016 της Εκτελεστικής Επιτροπής της Τράπεζας της Ελλάδος – Στις 2 και 3 Νοεμβρίου, έως τις 24 Οκτωβρίου οι αιτήσεις συμμετοχής

Σεμινάριο ΕΙΑΣ: Η διαδικασία εκτίμησης & αντιμετώπισης αιτιάσεων – Customer Service Excellence

Σύμφωνα με τις πράξεις 88/5-4-2016 & 89/5-4-2016 της Εκτελεστικής Επιτροπής της Τράπεζας της Ελλάδος – Στις 2 και 3 Νοεμβρίου, έως τις 24 Οκτωβρίου οι αιτήσεις συμμετοχής

ΑΧΑ: Στηρίζει σταθερά την έρευνα κατά του καρκίνου

Το 2016 η ΑΧΑ επενδύει 8,5 εκατομμύρια ευρώ σε 23 ερευνητικά προγράμματα για την καταπολέμηση της ασθένειας

World Cancer Day 2016: “We Can. I Can.”

Δείτε το video για την Παγκόσμια Ημέρα κατά του καρκίνου

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης

Οι τρεις προτάσεις της ΕΑΔΕ στο υπ. Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών

Η ΕΑΔΕ κρίνει αναγκαίατ η διεύρυνση της ασφαλιστικής κάλυψης οχημάτων με την προσθήκη των κινδύνων από σεισμό και χαλαζόπτωση

Κλειδί για το μέλλον μας η ασφαλιστική συνείδηση

Τα μέτρα για την ασφάλιση ενάντια σε φυσικές καταστροφές δημιουργούν ευοίωνες προοπτικές για όλους μας...

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Γ. Χατζηθεοδοσίου: “Σοκ και δέος. Να το δούμε να γίνεται πράξη”

Mε ανακοίνωσή του, ο πρόεδρος του Ε.Ε.Α και Επίτιμος Διδάκτορας ΠΑ.ΠΕΙ. κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου χαιρέτισε τις ανακοινώσεις διά στόματος πρωθυπουργού

Η ERGO Μεγάλος Χορηγός του ΣΕΓΑΣ και του 41ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθήνας

Η ERGO Ασφαλιστική, σταθερός υποστηρικτής του ΣΕΓΑΣ και του δρομικού κινήματος από το 2011, έδωσε για μία ακόμα φορά δυναμικό «παρών» στον 41ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

Ν. Σπυράτος, ERGO: Η ασφαλιστική διείσδυση στις ΜμΕ είναι εξαιρετικά χαμηλή

Στη σύγχρονη, ψηφιακή εποχή, στην οποία η χρήση του Διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής,

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης