Συνεχίζουμε λοιπόν μέσα από το Insurance World, την παρουσίαση των άρθρων του βιβλίου, του επίτιμου επιθεωρητή πωλήσεων, συντονιστή, ασφαλιστή, συγγραφέα, αρθρογράφου, κ. Μιχάλη Ανδρουλιδάκη.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 (σελίδα 104-110) «Αντιρρήσεις-Αντιμετώπιση – Επιχειρήματα».
«Η Ιστορία των Ασφαλειών και ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος σήμερα»
Μιχαήλ Γ. Ανδρουλιδάκης
Το βιβλίο εντύπως και σε όλη του την έκταση μπορείτε να το προμηθευτείτε από τον εκδοτικό οίκο Παπαζήση.
Τηλ: 210-3838020.
Ο συγγραφέας Μιχάλης Ανδρουλιδάκης όπως αναφέρει και αποδεικνύει μέσα από τη δική του σκοπιά, ότι οι ασφάλειες έχουν μια ιστορία με συνέχεια. Μια ιστορία με μεγάλη σημασία, καθώς αποτελεί την παράδοση του κλάδου η οποία δημιουργείται με το πέρασμα των χρόνων. Αυτή την παράδοση μετουσιωμένη σε διδακτική παραίνεση έχει καταγράψει στο βιβλίο του που αναμφισβήτητα αποτελεί ένα καλό φίλο, ένα ικανό συνεργάτη, και υποδειγματικό επαγγελματία, λένε οι άνθρωποι που τον συναναστρέφονται.
Ο κ. Ανδρουλιδάκης συνεχίζοντας, αναφέρει ότι μέσα στο βιβλίο του δίνει συνοπτικά και καίρια όλα όσα χρειάζεται ένας ασφαλιστής να μάθει ή να επιβεβαιώσει και τα οποία αποτελούν επαγγελματικό ελιξίριο για το μέλλον. Παρέχει γνώση για τις πωλήσεις, για τον προσδιορισμό των ασφαλιστικών αναγκών, για την προσπέλαση εμποδίων και σε πολλά άλλα χρήσιμα επαγγελματικά θέματα.
Η εμφάνιση στον τομέα αυτό γίνεται με την ευγενική υποστήριξη του κ. Μιχάλη Ανδρουλιδάκη ο οποίος έχει αναπτυχθεί και συγγραφικά. Με την προτροπή του, και την ευγενική έγκριση του εκδοτικού οίκου «ΠΑΠΑΖΗΣΗ» θα δημοσιεύουμε αποσπάσματα του βιβλίου του. «Η Ιστορία των Ασφαλειών και ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος σήμερα». Η χρηστικότητά τους ανεκτίμητη στον κάθε ασφαλιστικό σύμβουλο, συντονιστή, διευθυντή εκπαίδευσης, διευθυντή πωλήσεων και όχι μόνον.
Συνεχίζοντας την ανάπτυξη των κεφαλαίων σε αυτό το insurance world, σήμερα θα ασχοληθούμε με ένα πάρα πολύ σημαντικό θέμα.
«Αντιρρήσεις- Αντιμετώπιση- Επιχειρήματα».
Θα έλεγα ότι στο συγκεκριμένο κεφάλαιο θα δείτε, θα διαβάσετε και θα μελετήσετε όλες τις αντιρρήσεις που προβάλλονται από τους πελάτες σας, κατά την διάρκεια της πώλησης και μέσα από τα επιχειρήματα που αναφέρονται, θα μπορέσετε να ξεπεράσετε με άνεση και τεκμηριωμένα, την σκόπελο των σημαντικών αποριών των πελατών σας.
Διαβάστε το P.D.F. που ακολουθεί. [embeddoc url=”http://insuranceworld.gr/wp-content/uploads/2017/05/17.ΚΕΦ.6-Αντιρρήσεις-Αντιμετώπιση-Επιχειρήματα-ΣΕΛ.104-110.pdf” download=”all” viewer=”google”]
ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Μη ξεχάσετε στην επόμενη καταχώρηση του NEWS LETTER του insurance world, να διαβάσετε την συνέχεια του κεφαλαίου 6 σε μια πιο εμπεριστατωμένη ανάλυση και με μια σειρά ερωτήσεων, αποριών και επιχειρημάτων, «Στο θέμα των αντιρρήσεων».